Gledao sam i informisao sam se malo oko cirokija.
Pravio sam neke komparacije sa drugim modelima,
uglavnom moje impresije su takve da delovi nisu drasticno skuplji od drugih kola, a da ne kazem da su za odredjene stvari iste
ili cak ispod cene.
Tako recimo monro amoretizeri za ciroki '02 su jeftiniji nego za BMW 5 '98
Benzinska pumpa je skuplja 60e za ciroki nego za isti bmw (200 prema 260)
Alternator je kod nas skup, ali srecom imam ljude u americi tako
da me moparov (to je njihov orginalni) izadje oko 240e
Prednje plocice su 45e u paru neke fush, a original su oko 95e
Redovan servis koji i nije bas tako redovan, nego je na 15-20k km
kosta oko 180e, zavisi gde se nabave filteri.
U poredjenju sa X5 koji vozi moj drugar, mislim da dobro prolazim
Dublje nesto nisam zalazio.
Elem, imam pitanje za gospodina 206, a i za druge,
postoji mogucnost dovozenja iz svajcarske jednog drugog cirokija,
takodje 2002 godiste, sa predjenih 140000KM, ali
mu je motor 2.7 CRD (common rail diesel),
e to bi trebao da bude onaj isti CDI diesel koji se ugradjuje u
mercedesovu C, E i M klasu.
Kakve su impresije po pitanju tog motora, po pitanju potrosnje.
Da li je bolje furati taj motor (registracije manje za oko 150e),
ili voziti onaj 4.7 ali sa plinom
Gledam po guglu zadnja dva dana i ni sam ne znam sta da mislim
Mi smo zeni uzeli 2000 Grand Cherokee Limited 4.7L V8 i fenomenalno je opremljen, vuce k'o lud. Ima par mana na koje trebas obratiti paznju.
#1) Otidji da probas auto kad je skroz hladan. Dakle, preko noci ostao i onda ga ti PRVI put palis. Ako nece da upali iz prve onda mu je otisao dihtung na pumpi koji bi trebao da zadrzi odredjenu kolicinu goriva u liniji da bi lako upalio. Cijena kompletnog kita za popravku je $25CAN ali se mora skidati tank za gorivo i vaditi pumpa tako da diler trazi 2.5-3 sata za ruke.
#2) Kocnice na 2000-2001 trebas obratiti paznju dali pulsiraju kad si skoro zaustavljen. Na gotovo SVIM se desava da se diskovi iskrive. Problem je u dizajnu prednjih kocionih celjusti. Chrysler je cak promjenio dizajn od 2002+ godista da popravi problem, tako da je jedini lijek da mjenjas celjusti sa novijeg modela. U Kanadi to nije skup posao oko 100-200 kanadjana koliko sam ja primjetio ako nadjes polovne na otpadu.
#3) Smotaj volan u desno pa naglo u lijevo dok si na parkingu i vrlo sporo se kreci. Ako cujes zvuk kao sirena to znaci da ima vazduha u linijama za servo. Crijeva su oko $120 (trebaju ti 2) i par manjih stvari sve zajedno $20.
#4) Solenoid na centralnoj bravi na vozacevim vratima zna da crkne. To se nama desilo odmah skoro, $80 je kostao dio.
Bilo je par recalls na 2000-2001 modelima tako prije kupovine posalji mi VIN broj i ja cu ti pogledati ako je sta trebalo biti uradjeno od strane dilera i to mora biti dzaba jer je recall od strane Chryslera.
Inace, 4.7L trosi isto kao i sestak jer se sestak vise napreze da potegne tu tezinu. Takodje, 4.7L automatik ima extra brzinu naspram sestaka tako da na autoputu radi na nizim obrtajima.
Ovaj sajt je na engleskom ali sadrzi OGROMAN broj informacija o Grand Cherokee-u (WJ - to je kod za taj model)
Da li bi hteo da mi kazes gde ga odrzavas,
jer ovaj ciroki svakako stize u Srbiju, pa bi ga ja uzeo-neuzeo vozio
neko vreme, kao test.
Tom prilikom bih i posetio majstora da vidim kakav je auto
Mozes da mi odgovoris i na PP, ako nije pozeljno reklamirati servise ovde
Evo mi ga u dvoristu, e sad je pitanje da li da ga uzimam ili da se sestra vrati sa njim u Svicu.
Znaci, komplet informacije
Jeep Grand Cherokee
serija Overland
godiste 2002
motor : 4.7l HO sa 262KS (190KW) - pojacan oko 25 KS u odnosu na Limited
predjena km : 73000km
boja : svetlo srebrna
unutra koza : bela + prevrnuta koza
volan sa gornjim delom od drveta, itd
siber, velike felne, nove potpuno gume !!!!
Zvao sam i proverio VIN, znaci odrzavan u servisu, imaju istorijat kola
nema potrebnih recall-ova, inace uradjen jedan recall sa nekom nalepnicom
o emisiji izduvnih gasova
Ispunjava EURO 3 standard, inace 100 eura kosta taj sertifikat.
To je za mercedesova i krajslerova vozila. Covek kaze da je isto
i za ostala auta, tako da ako nekog zanima, nek zna sta ga ceka.
E sad od falinki
nece da pali, bas to vergla levo desno i tek onda.
Rekli su mi da je gumica, povratni ventil, tako nesto.
Kod tebe u kanadi 25 kanadjana + ruke, kod nas za 50 EURA komplet (ruke + deo)
Plocice otisle maksimalno, mora da se menjaju
Amortizeri zadnji takodje
I zadnji silen blokovi
Ne znam da li je cudno da odu silen blokovi i amortizeri na ovoj
kilometrazi ? (valjda nisam smesan sa pitanjem)
Na haubi tri ili cetiri udarca, kao da je od grada.
Da li zna neko gde i da li ovo moze da se ispravi ?
Vozio sam ga 200km po gradu juce i danas, znaci iskljucivo grad
od toga 130km po guzvama preko dana do ortaka, tamo ovamo,
i 70km nocu do ade malo, na crne pantere i tako to
Resetovao sam kilometrazu i potrosnju i sada je po kompjuteru 18.6
E sad mogla bi da bude i 18.3 ili tako nesto, ali nisam bas hteo cesto da ga
gasim da ga ne bih bezveze verglao, pa je onda upaljen dok cekam
devojku, ili dok cekaju picu nocas.
Bio sam nezan po gasu znaci nema jurcanja, trkanja i ostalih
stvari, ali ja to inace ni ne radim nikada. Ustvari, vozio sam obicno
kako inace i vozim. Svega sam par puta zalepio gas ali vise da ga
probam, i to je fantastican osecaj
Nisam do sada nesto mnogo vozio dzipove, uglavnom na kratko,
tako da mi je malo bilo cudno kako ljulja i kako moram da se borim
sa volanom u krivini, ima silu
Da sumiram pricu uzivao sam.
E sad, kljucno pitanje, na koje naravno niko ne moze da mi da odgovor
do mene samog je da li ga uzeti ili ne
Znaci mnogo je lepo voziti se u njemu, uzivam u svakom kilometru.
Moracu jos malo da razmislim, ali mislim da za ove pare tesko
da moze da se kupi bilo koji drugi terenac pribliznog godista
i izgleda. Sve drugo sto je lepo drasticno je skuplje,
a ono sto vredi, sa druge strane mi se ne svidja kako izgleda.
Ok to je dobro sto je 2002. Zaboravi ono sto sam ti rekao za celjusti kocnica, samo mjenjaj pakne na vrijeme.
To sto je High Output (HO) nije bas + jer zahtjeva najbolje gorivo da bi dobio tih extra par konjica. To sto nece da pali je bas to sto su ti rekli, "Check Valve" se zove. Broj tog kit-a je 05019308AB Repair Kit. Upravo kutiju drzim u ruci jer moram na zeninom autu to da mjenjam
Malo mi je cudno da su otisli zadnji amortizeri, moguce je da ga je neko maksimalno koristio da vuce camac ili prikolicu. To je obicno prvo sto ode u takvim uslovima. Nas trosi oko 15L/100km mada ga zena vozi na autoputu do posla pa je potrosnja nesto bolja. Sto bi rekli, zedan auto
Comment