Ja bih takodje izabrao Corsu, ako Corsa B moze da se nadje za te pare, jer je mnogo ozbiljniji auto od 106 i clia! Kao sto vega rece najbolje bi bilo kada bi nasao sa 1.4 motorom ili 1.2! 1.0 ne bih uzimao jer je losiji od prethodna dva, a i zvuk ima kao kompresor! Da se najezis!
Izbor pri kupovini malog auta
Collapse
X
-
Originally posted by DurangoJa bih takodje izabrao Corsu, ako Corsa B moze da se nadje za te pare, jer je mnogo ozbiljniji auto od 106 i clia! Kao sto vega rece najbolje bi bilo kada bi nasao sa 1.4 motorom ili 1.2! 1.0 ne bih uzimao jer je losiji od prethodna dva, a i zvuk ima kao kompresor! Da se najezis!
Poz.
Comment
-
-
Uzimajuci u obzir brojnost majstora, dostupnost delova, cena, a takodje i udobnost i sigurnost voznje, kao i performanse, po meni se Punto i Corsa skoro izjednaceni. I njima dajem prednost u odnosu na male francuze... Mozda bi tu ukljucio Reno Clio...Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
[Ovo je prazna tvrdnja ako ne obrazlozis. Malo je smesno govoriti o "ozbiljnosti" bilo kog od ovih modela, uopste, pa cak i jednog prema drugom..
Pod tim sam mislio da su clio i 106 previse nezni za nase uslove eksploatacije. Imas osecaj da ces polomiti sve za sta se uhvatis. Deluju previse krto. Corsa je mnogo robusnija od ova dva i bolja za nase puteve, a i za odrzavanje!MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität
Comment
-
-
Niko nije pomenuo Daewoo(sevrolet) matiz koji je kao stvoren za gradsku voznju.Sada sam se vratio sa Krfa gde smo ga iznajmili i iznenadio sam se prvo koliko mesta u njemu ima(naustrb gepeka) tako da smo ladno stali ja(2m),surak(1.9m) i pozadi zena i bilo je mesta za jos jednu osobu.
Drugo,prevalili smo ceo Krf uzduz i popreko i nto na kakvim putevima(sve krivine i usponi) i vukao je odlicno.
I na kraju potrosnja od 6l me je najprijatnije iznenedila tako da ti preporucuje da razmislis i o ovom modelu.
Comment
-
-
Punto se ne da polomiti na "nasim putevima"... Ja stalno tripujem da cu nesto da zehebem (kad sa 4 cm spustenim prednjim trapom odem na selo, pa vozam po kamenju), ali do sada se pokazao iznenadjujuce tvrdim. Cak i kada smo podigli zadnje sediste, pa unutra ugurali ronilacki kompresor, 4 ronilacke boce, nekoliko kompleta tegova (verovatno preko 50kg samo u olovu), dva satora, lezaljke, 8 kompleta ronilacke opreme (regulatori, odela, prsluci za kontrolu plovnosti)... Pa "kola na voz" Beograd - Bar. Nema prelaza izmedju vagona na koji se nisam "nasankao"... Pa posle voznja do Kotora. Godinu dana kasnije krenuo je jedan silen blok pozadi malo da "seta", pa sam to sredio. Onda sam odlucio da ipak skinem distancijale od 5mm, da ipak bude malo manji krak sile na "viljuskama". Moji stari voze noviji model Punta, i vesanje mu je skroz mekano (premekano za moj ukus), uopste se ne oseca los put - a i sa tim autom sam imao "egzibicije" gde bi bilo za ocekivati da ce nesto na trapu da nadrlja, pa nista nije nadrljalo.
Verujem da i za ostale automobile isto vazi. Sad svi imaju pocinkovan pod, pa nece da trule odozdo. Ostale stvari u vezi trapa mogu da se provere vizuelno & pajserom - da li je nesto krivo, puklo, ili na drugi nacin osteceno... Da li razne gumice imaju slobodnog hoda (auto na dizalicu, pa pajserom malo "cac, cac").(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Sto se tice gore pomenutog komentara, auto za damice, nema ljutnje, ja jesam "damica". Trenutno vozim golfa II TD `91. Jednom recju extra auto, ali vec star, pa rekoh da uzmem nesto mladje, ali i manje uz malu doplatu. Dosta su me prethodni komentari pokolebali u vezi punta koga sam u startu otpisala. Naravno stanje auta je presudno, ali su me zanimale neke generalne osobine, pozotivne ili negativne, vezane za gore pomenute modele. Nisam vezana za marku auta i svaki dobar preslog cu uzeti u obzir. Vazno je da je auto od 97` godista i mladje i da cena bude oko 3500E.
Niko jos nije pominjao ford Ka? Da li je ta mala kornjacica dobar auto?
Comment
-
-
Zbog nebuloznih cena vw i opela, ja glasam za 'talijane!
i to FIAT PANDA
malo zastarela linija, ali odlican zenski gradski autic-igrackica.
mislim da 2000god moze da se nadje za oko 2500-3000 eur u dobrom stanju. jednio sto nije bas fancy vozilo...http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
eh, sad, kontejner.... ima odredjenih automobila koji zasluzuju taj epitet, ali panda definitivno nije medju njima.. da li ste vas dvojica smekercina sa brzim automobilima vozili nekad ovaj mali biser od auta ?
svaki put kad se s njim provucem kroz gradsku guzvu shvatim koliko je zgodan autic... a potrosnja - kao skuter
zao mi je samo sto ne mogu naci nijedan pristojan primerak 4x4, to je prava stvar!http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Krenuo drug na Jahorinu sa audiem 80 B4. Auto oko 1.3t plus 3 osobe i prtljag - blizu 1600 kg. Zavejano sve katastrofa, nekako se popeo do gore ali se ipak zaglavi na nekih 300m od hotela. Da stvar bude crnja pokusavajuci da se izvuce sklizne mu jedna strana u jarak. Prolaze neki likovi u Pandi 4x4 i kao jeli momci treba li pomoc, da vas povucemo? Ovaj moj ce na to u fazonu jesi li ti druze lud, vidis li u cemu sedis? Bla, bla truc i zavezu oni audia za pandu i ovaj ga izvuce iz prvog pokusaja. Kako je krenuo nije se vise zaustavio. Grabi ko blesavo! Kakva Niva kakvi bakraci -PANDA bato... and then the damn thing gone wild!
Comment
-
-
Stara Panda 4x4 je tradicionalno "divokozica", a i nova Panda 4x4 je dobila odlicne recenzije po novinama... U najnovijoj "Cross" verziji ima i elektronsko zatvaranje prednjeg i zadnjeg (!) diferencijala, centralni je viskozni. Znaci, nema klizanja...
E, sad... Nova Panda koja nije 4x4 nije toliko zanimljiva. Mislim, unutra su vremesni 1,1 i 1,2 FIRE SPI motori, koji su zreli za penziju (snaga/potrosnja/stetne emisije), i najsavremeniji 1,3MultiJet dizel motor (koji je na pocetku svoje karijere, znaci - nema delova). Za 3500 evra moze da se nadje pristojan Punto, koji je znacajno manje kutijast, a ima ih znacajno vise po otpadima. Za novu Pandu bi svi "karoserijski" delovi bili znatno skuplji nego za Punto, a i odnos godiste cena (2000/3500 evra) mi budi skepsu. Drugo, Panda je registrovana za cetvoro, a Punto za petoro. I jedan i drugi auto imaju sasvim prostran gepek (medju najvecim u svojoj klasi), ali zbog toga Panda ima "kutijast" izgled. Mislim da je Punto bolji izbor od Pande (slican odnos je i VW Polo/Lupo).
P.S. Niva je terensko vozilo, koje je grehota (zali Boze atmosfere) voziti bo iole gradskim uslovima (ako ima asfalta, ulice nisu raskopane pa ostavljene tako godinama...) Sa druge strane, Panda 4x4 je vozilo sa prednjim pogonom (100% napred) koje ukljucuje zadnju osovinu u slucaju klizanja. Postoji "terenska" (podignuta, Climbing - verzija) i normalna gradska Panda, samo sa pogonom na obe osovine. Najnovija Cross verzija je dodatno podignuta, i ima ELD, ali se na asfaltu ponasa kao klasicni prednji pogon (manji gubici u prenosu, manja potrosnja...) Panda i Niva prosto nisu dve stvari za prodedjenje, sem sto obe daleko bolje drze put nego Audi 80 (dok se quattro ne umesa u pricu)
(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Originally posted by RubiPanda i Niva prosto nisu dve stvari za prodedjenje... and then the damn thing gone wild!
Comment
-
-
@ vega
Ne, samo generalno razjasnjenje u generalnoj diskusiji o kolima.
P.S. Mozda ovo cita i neko iz Severne Amerike... Mozda i nije video ta dva automobila. Mozda mu ranije nije palo na pamet da razmisli o razlikama izmedju opcionog i konstantnog pogona na sva cetiri tocka...(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
Comment