Izbor pri kupovini malog auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #31
    mislio sam na stari tip pande kad sam rekao 2500-3000 za 200x god..
    nova je dosta skuplja, i pravi se cini mi se od 2004 ili tako nesto..

    niko ne spomenu cinquecento/seicento ??
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #32
      recimo iz severne amerike i pritom nikad nisu videli Nivu
      Niva je u redovnoj ponudi u Kanadi recimo i ima je dosta tamo

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #33
        Niva je u redovnoj ponudi u Kanadi recimo i ima je dosta tamo
        ..mi ovde bese pricamo o malom gradskom zenskom auticu ?)
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #34
          Daihatsu Move recimo

          Comment

          • witch_yu
            CBC Član
            • 11.07.2005
            • 33

            #35
            Koji od malih automobila ima metalnu usisnu granu, tj. u koji se moze ugraditi plin, a da to ne bude skuplje od 500 evra?

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              #36
              Nissan Micra ima metalnu granu
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • vega
                CBC Senator XXL
                • 21.02.2006
                • 324
                • Beograd

                #37
                Punto I
                ... and then the damn thing gone wild!

                Comment

                • witch_yu
                  CBC Član
                  • 11.07.2005
                  • 33

                  #38
                  Kakva je situacija sa Cliom? A sto se tice Nissana i Punta, jel se to odnosi na sve kubikaze?

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #39
                    Da, cak i na dizele.
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #40
                      Imao sam Punto I motor 1.1 i plin i njemu. Presao sam s njim 200K km i odlucio da ga prodam. Kupac je insistirao da izmeri kompresiju pa je to i uradio, a ono, kompresija skoro fabricka. Prodah ga pre dve godine a sadasnji vlasnik ga ne bi dao ni za sta na svetu. Malo trosi, lako se odrzava, jeftini delovi, servisera koliko hoces, a i auto je stravicno jednostavan. Pola sveta sam prosao s njim. I udobniji je od mnogih mnogo vecih koje sam vozio, nije brzi, ali je prijatniji i prolagodjeniji anatomiji. Polozaj vozaca je visi i prirodniji, lakse se ulazi i izlazi i sl., pregledan je i bla bla......
                      Ukratno, sve preporuke.
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • Rubi
                        CBC Senator XXL
                        • 06.05.2005
                        • 519
                        • Beograd

                        #41
                        I ja glasam za Punto I, ali bih potrazio verziju "75" - 1,2l multipoint. To je najbolja snaga/potrosnja za tu karoseriju. Na "55" se ipak oseti malo slabosti, pogotovo u nizim obrtajima. I SPI se ponekad "da zbuniti", pri naglom davanju gasa. A sto se FIRE motora generalno tice, njima sve pohvale (verovatno sam vec i postao dosadan na ovu temu...)
                        (\__/)
                        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                        (")_(") your signature to help him gain world domination.

                        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                        Comment

                        • observer
                          CBC Veteran
                          • 06.10.2005
                          • 196
                          • Novi Sad
                          • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                          #42
                          Ako moze da pomogne, ovde su dve price o dva Punta II



                          Ja sam mog kupio novog (pre pet godina) i za sada nisam imao nista sem redovnog odrzavanja. Istina, presao sam samo 56.000 km a prve prave mane kod Fiata se pokazu posle cca 60-70.000 km.

                          Nisam fan italijanskih kola, ali Punto za sada zaista dobro odradjuje posao.

                          Jednostavno, u vreme kada sam ga kupovao (a ni sada nije mnogo bolja situacija) to je bio jedini auto u toj klasi koji je ispunjavao nekoliko mojih osnovnih uslova:

                          - niski troskovi posedovanja (mala potrosnja, pristupacno odrzavanje, nizi troskovi registracije)

                          - dugovecnost pogonskog sklopa (motor,menjac,...) - namerno sam uzeo motor sa 60 KS jer ima skoro "dizelske" karakteristike (max.obrtni moment vec na 2500 o/min.) sa ne preterano komplikovanim i zahtevnim odrzavanjem (sto manje "visoko-sofisticiranih-naprednih" resenja)

                          - razumna pocetna cena (nova Corsa 1.0 je tada bila skuplja za 3000-4000 DM (tada je jos bila DM) ...

                          - solidna zastupljenost (zbog delova, neupadljivosti u saobracaju,...)


                          Ukratko, hteo sam Corsu 1.0 ali je bila bezobrazno skupa...
                          Hteo sam Fabiju ali ona trosi vise (tada nije postojao motor 1.2, prodavao se samo 1.0 ali je to zaista preslab motor za tako tezak auto i sigurno ne bi poziveo dugo)...
                          Sledeci je bio Punto... (jer "ne volem" Francuze, mada sam se, priznajem, interesovao i za Clio ali je i on bio skuplji)

                          I tako, dosao Punto kao nuzno zlo... I ostao... Za sada

                          Comment

                          Working...
                          X