passat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dzukela
    CBC Član
    • 26.07.2006
    • 70
    • Beograd

    passat

    dva pitanja:

    1. VW 1.8 turbo 20v (07.1997) 110kw (iz saobraćajne) - nigde na netu ne mogu da nađem tačnu specifikaciju ovog motora. ali baš detaljnu i tačnu.

    2. treba mi user manual za ta kola (B5) - word/pdf ... bilo šta. originalna knjižica je davno ukradena.
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #2
    1.http://volkswagen.msk.ru/engine/vag18t.pdf
    2.http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/ttx/p_aeb_1.8t_97.pdf - za AEB motor
    Boost or bust...

    Comment

    • dzukela
      CBC Član
      • 26.07.2006
      • 70
      • Beograd

      #3
      hvala !

      odgovor na prvo pitanje je baš to što sam tražio, mada mi nije jasno ovo:
      AEB
      Torque Nm at rpm 210/1750...4600
      zašto 1750 odnosno 4600 rpm? da li ovo ima veze sa turbinom ?


      onaj drugi link na žalost nema nikakve veze sa mojim pitanjem. treba mi baš user manual, znači ona knjižica koja se dobija uz kola, 2/3 stvari mi nije jasno, u čemu je razlika između AUTO / ECO dugmenceta za klimu, zašto cirkulacija isključuje AUTO, čemu služi dugme između 4 kontrole za prozore ...

      Comment

      • Williams
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2006
        • 556
        • Beograd- Cerak

        #4
        AUTO je automatski rezim rada klima uredjaja, znaci sve automatski radi da bi postigao temperaturu koja mu je zadata, dok ECO mode radi na ustedi pogonskog goriva. Svaka manuelna komanda (ukljucivanje reciklaze, brzina ventilatora i sl) gasi automatski mod.
        Dugme na vratima je verovatno da iskljuci komande otvaranja/zatvaranja prozora na zadnjim vratima.

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          ECO je ekonomija, tojest ventilacija radi u obicnom rezimu kao da erkondishn ne postoji. Reciklaza iskljucuje AUTO mod ali ostavlja kompresor da radi,tj. imaces hladjenje kao na obicnom erkondishnu a ne automatskom (senzor temperature u kabini iskljucen).
          Obrtni momenat 210Nm 1750-4600 znaci da motor razvija(proizvodi) maksimalni obrtni momenat od 1750 do 4600 obrtaja. To nije uopste lose.
          Dugme kod dugmica za prozore moze da bude kao sto je Williams rekao (child lock) ili recimo za zakljucavanje/otkljucavanje vrata-koja je ikona na dugmetu?
          Daj mail pa cu da ti pustim u PDF. formatu
          Boost or bust...

          Comment

          • dzukela
            CBC Član
            • 26.07.2006
            • 70
            • Beograd

            #6
            Originally posted by Nenad
            Dugme kod dugmica za prozore moze da bude kao sto je Williams rekao (child lock) ili recimo za zakljucavanje/otkljucavanje vrata-koja je ikona na dugmetu?
            Daj mail pa cu da ti pustim u PDF. formatu
            da, ikona izgleda kao dete i kad god ga pritisnem ništa se ne dešava (barem ne vidiljivo).

            btw, mail poslat na PM, hvala veliko na uputstvu.

            Comment

            • bakara
              CBC Senator XXL
              • 29.01.2005
              • 977
              • nBGd

              #7
              Nije child lock, na vratima postoje dugmici za zakljucavanje svih vrata (to si provalio i sam) i za blokiranje zadnjih podizaca, tj. samo vozac moze spustati i podizati (zadnje) prozore.
              pozdrav

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #8
                Mejl poslat nazad. To je dugme koje blokira da drugi putnici(deca) otvaraju/zatvaraju zadnje prozore-osim vozaca.
                Boost or bust...

                Comment

                Working...
                X