Bmw 5 series e39

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • foRce
    CBC Senator
    • 03.11.2005
    • 213
    • Novi Beograd
    • Honda Accord Sport, Rover 600

    Bmw 5 series e39

    Moj dobar drugar je odlucio da kupi isljucivo bmw e39 520i ili 523i.Zamolio me je da se raspitam koji motor je za preporuku posto je slusao neke price kako prve serije imaju neki problem sa motorima i da je valjda od '98 to izmenjeno.Kakav je auto za odrzavanje,tj cene nekih potrosnih delova,kolika je razlika u registraciji izmedju ova dva motora i na sta bi trebalo da obrati paznju prilikom kupovine istog.Inace njegov budzet je oko 8.500 eura.Bilo bih lepo da se jave vlasnici e39 i da kazu nesto iz prve ruke,hvala unapred i pozdrav
    __________________________________________

    ________________________________
    http://www.cardomain.com/ride/827637
    HONDA Club Serbia
  • Dragon
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2006
    • 963
    • Beograd

    #2
    Ne znam da li si bio ovde:

    Klub okuplja vlasnike, one koji su to bili i ne zaboravljaju, one koji će tek postati, poznavaoce, ljubitelje, zaljubljenike, zaluđenike, one koji bi da čuju i vide druge i one koji žele da budu viđeni, driftere i one koji se trude da to budu... sve one kojima je BMW u garaži ili u srcu...
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

    Comment

    • ToNcA
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2006
      • 868
      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
      • Mazda 6 2.0d

      #3
      Pgledaj i ovo

      Dosta je pisano o BMW-u E46 i E39. Koristi search pre nego sto postavish pitanje.

      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Slazhem se, o E39 je generalno dosta pisano, malo srchovanja nece shkoditi =]

        Tek par stvari u smislu poredjenja dva pomenuta modela...

        Shto se razlike u ceni registracije tiche, 520i (110 kW) spada u sedmu premijsku grupu osiguranja (85-110 kW) za koju je premija 11.732 dindzi, a 523i spada u osmu (> 110 kW) za koju je premija 13.931 rsd. I cene propratnih taksi su vece, tako da mislim da bi uopshteno recheno registracija za 523i trebalo da bude veca od one za 520i za oko 20%.

        Performanse su isto tako osetno bolje kod 523i u odnosu na 520i, i to narochito u pogledu elastichnosti u srednjim i nizhim rezhimima rada motora. Tome pre svega doprinosi 55 Nm obrtnog momenta vishe, 245 Nm u poredjenju sa 190 Nm. Ubrzanje do 100 km/h za 520i je 9,7 sekundi, a kod 523i 8,0 sekundi, max brzina za 520i je 220 km/h a za 523i 230 km/h (fabrichki podaci).

        Za taj budzet mislim da mozhe da uzme neki solidan primerak sa kraja 1998. ili vec iz 1999. godine, i tako izbegne eventualne probleme oko M52 motora sa nikasilom (pisano i o tome puno puta) koji su ugradjivani do sredine 1998. godine. U suprotnom mora da obrati narochito pazhnju na motor, da proveri kompresiju i isproba auto (performanse kod tih motora su bukvalno prepolovljenje), a auto i u leru "odaje tajnu" jer radi isprekidano i neravnomerno.

        Shto se cene delova tiche oni odgovaraju klasi automobila, to je ipak premium brend a narochito obzirom na segment, odnosno vishu srednju klasu. Medjutim, BMW nije bash "na vrhu" svetskih i evropskih lista osiguravajucih kompanija i organizacija koje se bave ispitivanjem pouzdanosti automobila shto se vanrednih kvarova odnosno nepouzdanosti tiche, tako da mozhe da bude miran po tom pitanju. U svakom sluchaju, samo za zaista dobro i redovno odrhavan primerak vredi date tolike pare, zato servisna knjizhica i uredno dokumentovana istorija odrzhavanja treba da bude obavezna.

        Pozz
        http://www.bmw.tv

        Comment

        Working...
        X