Pozdrav ljudi.Zanimaju me vasa misljenja o navedenom Mercedesovom modelu,dali je to po vama dobra investicija ili ne.U obzir dolaze sva godista od 84 do 90.Dali je neko vozio taj model i kakva su mu iskustva.Posto sam video dosta njih sa benzinskim motorima od preko 2.500 kubika zanima me isto koji dizel pasuje za njega i isto tako koji je dizel najbolje ugraditi.Pisite ljudi,posto se nesto razmisljam o kupovini a ipak sa druge strane nisam imao iskustva sa tim modelom.Pozdrav.
Mercedes 126
Collapse
X
-
pasuje (tako je i fabrika isporu?ivala ) turbo dizel petak od 3000 kubika ako nadješ (mada je redak i u Evropi a kamoli kod nas) ili obi?an atmo petak od 3000 kubika može da se ubaci.
oni mali (po snazi) dizeli sa 4 cilindra tipa 200,220,240 su neadekvatni za toliku masu vozila.
ako je o?uvan primerak auto je ok po svemu, vrlo dugotrajan, udoban, pogodan za održavanje.
benzinci sa 6 i 8 cilindara su naj?eš?i, 2800 kubika je optimum da ne troši previše a ima dovoljno snage.
oni ve?i tipa 3500 kubika + mislim da nisu baš za naše uslove.
model sa 4500 kubika i 8 cilindara je prava jurilica, može dobro da potegne a udobno.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
-
-
Ovde u Leskovcu postoji jedna 126-ica sa motorom od 2 litra(benzinac) pa me interesuje dali se po vama isplati dorada tipa uzmes 126 sa 280 motorom,izbacis taj motor i ubacis 2.0.Mislim dali bi to pasovalo i sta se sve menja.Dali je istina da 3.0 dizelas iz 124 spada u veoma kvalitetne motore i najbolji izbor za 126 kada je dorada u pitanju.Alfa Romeo 75 1.6 I.E
Comment
-
-
dizel 3 litra spada u kvalitetnije, ima neke bubice ali je ina?e tipi?an Mercedes dizel po kvalitetu.
turbo dizel 3.0 je izuzetno snažan, ono što sam video na delu da može me je zaista impresioniralo.
ako može da se bira, ja bih pre 2.5 turbo dizel, ista je familija kao i 3.0, ima jedan cilindar manje i kra?u glavu (bitno manji rizik, dizel glave sa 6 cilindara su pomalo problemati?ne i retko su se uopšte pravili takvi putni?ki dizeli) a nije tako velika razlika u perfomansama.
ta serija motora je sa alu glavama.
s tim da bi to bili turbo dizeli bez katalizatora, a ako imaju katalizator (pri glavi motora, odmah na njoj prakti?no) obavezno ga izbaciti jer je uzrok totalnoj havariji motora. raspadne se keramika i par?i?i ulete kroz recirkulaciju u kompresioni prostor i pozdrave se klipovi i cilindri, odnosno sledi generalna.
2,0 atmo benzinac je mislim preslab, sa svojih 109KS maximuma i oko 70tak KS u proseku vožnje za tako veliki auto nije baš neki komfor.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Dali ima neko podatke o tom 3.0 dizel motoru iz 124,tipa obrtni moment i snaga,isto i za 2.5 TD kao i realna gradska potrosnja.Ma taj 3.0 mi je zapao za oko,cuo sam iz bezbroj primera da ubija po 600.000 km bez vecih problema.Isto tako me interesuje dali su motori iz 123 i 124 u osnovi isti samo usavrsavani sa vremenom,tipa elektronika itd. ili su to konstrukcijski razliciti motori.Alfa Romeo 75 1.6 I.E
Comment
-
-
Pa taj motor bi leteo napolje ne zbog toga sto je mozda los i ne prelazi puno,registracija bato,potrosnja isto,nemojte samo price tipa 8 na 100.Meni ljudi treba auto koji ce da me sluzi a ne ja da sluzim njemu.Zato sam i zainteresovan za svaku mogucu doradu,nekako mi najlepse zvuci taj 300D,ipak je to masivan dizel,ima taj snage za sve.Ne znam samo kako se ponasa taj dizel iz 124 kad se prepakuje u 126,kakva mu je potrosnja,do koliko moze da pogura 126-icu.Zanima me koliko bi me ta prerada iskostala,polovan motor i menjac uz njega plus ruke jednako koliko.Hajde ljudi sigurno je neko radio nesto slicno,bilo koji savet dobrodosao je.Alfa Romeo 75 1.6 I.E
Comment
-
-
To je auto na kome je Mercedes "propao",eto ukratko sam ti reko pa ti sad proceni kakav je on
Samo znam da bi ja vozio neku lepu benzinjaru na plinu ali posto je kod nas problem naci takav auto sa benzinskim motorom ostaje ti varijanta dizela!Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Evo da se i ja javim u vezi toga.Moj drugar je kupio mecku 126 500SEL ili sta vec crne boje sa krem koznim enterijerom i otisao u ovlasceni mercedesov servis gde su mu ugradili motor iz 124 250D potpuno remontovan,drugi menjac i diferencijal itd.E sad od funkcija je izgubio tempomat.Auto je vrh ali je veoma trom.Bas kod njega sam trebao da uzmem 126 sa 240D motorom iz 123 koji je pre toga bio 280 benzinac.Sve je bilo ok,udobnost,klima sve je radilo osim tempomata ali nije to to.Sporo brate,da se ja pitam bilo bi samo benzinac 280+plin.
Comment
-
-
Za tu cijenu (vjerovatno diskutabilnog dizela...Uz koji zbog staednje obicno ne ide odgovarajuci mjenjac i diferencijal...) ugradi posten plin, gepeka svakako imas napretek, i udri po gasu... Da ti trosi i 16 litara plina, to te u parama dodje manje nego sto bi ti "kec" ili Yugo trosili, a gdje je udobnost...
Ako me pamcenje sluzi jedan clan odavde, odaziva se na @mirdza ima bas takav... Prije par natpisa se ponudio da ti kaze sve iz prve ruke... Znaci udri po PP-u...
Comment
-
Comment