Mercedes 126

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    #16
    Originally posted by nijebitno
    Mislim da je Laki55 htio da kaze da je toliko kvalitetno radjen da je fabrika bila na gubitku praveci ga.
    Upravo tako!!!

    Auto se uzasno retko kvari,sto znaci da su propali neprodajuci delove za njega!
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • vlada jovic
      CBC Član
      • 25.11.2006
      • 80
      • Leskovac

      #17
      Prijatelji,delova ima nema i jesu li dostupni,ipak je to stariji model jos de-lux klase,sta s time kad se nesto pokvari.Dali je taj 280 benzinac jednako trajan kao i 300D.
      Alfa Romeo 75 1.6 I.E

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        delova ima, to je jedan od novijih modela Mercedesa i naravno da originalnih delova ima bez dileme, još barem narednih 15tak godina.

        (standardno se podrazumeva da je rok obezbedjenih delova 40 godina po prestanku proizvodnje).

        još uvek Mercedes u ponudi ima delove za reponje i minike...

        / znam da je i Volvo imao dok je bio samostalan istu politiku, zna?i standardno 40( pa i 50) godina je minimum za rezervne delove (do nedavno ih je imao u ponudi za PV modele, za Amazon).

        Ford je to promenio, i sve modele starije od 9 godina otpisao, i zabranio prodaju rezervnih delova kao ponudu originalnih delova.../

        ako uzmeš W126 ponuda delova ne bi trebalo da bude ikakav problem u Nema?koj. ovde verovatno da, kao i sa bilo kojom drugom markom/ modelom vozila koji nije ultra popularan.

        ve?i problem bi mogla biti cena originalnih delova, Mercedes nikada nije bio jeftin za održavanje, i delovi su uvek koštali adekvatno klasi (premium).

        ali delovi ne bi ni trebali da ti budu potrebni, ako uzmeš noviju seriju to su sve još auti koji imaju u sebi znatan resurs (tj ne bi trebalo da se kvare sami od sebe).

        osim, gumenih delova i možda poneke spone i sli?no što se pohabalo tokom kilometraže/ godina.
        ostalo je još dovoljno mlado, tek 20tak godina.
        (nekada se tako radilo u premium klasi, 20-25 godina je prose?ni radni vek do prvog ozbiljnijeg servisiranja, ili 1,000,000 km šta pre prvo naidje).

        redni šestak benzinac je dovoljno trajan da ne bi trebalo da bude brige.
        ako je motor obrnuo milion?e km ve? bi trebalo detaljnije porazmisliti o stanju motora (bregaste, sistem ubrizgavanja npr).

        par stotina hiljada km tipa 300-400,000 km motor ne bi trebao da oseti, ako je redovno menjano ulje-razradio se
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • vlada jovic
          CBC Član
          • 25.11.2006
          • 80
          • Leskovac

          #19
          OK drugari,ako nema vise niko nista da doda,sto se mene tice saznao sam sve sto me je interesovalo o meckici.Naravno to ne znaci da cu bas nju da pazarim ali spada u prvih pet.Razlog zbog kog nije prva u mom izboru je jedino i samo velika kubikaza zatim potrosnja.Hvala na odgovorima i veliki pozdrav.
          Alfa Romeo 75 1.6 I.E

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #20
            Stvar koja je basnoslovno skupa za M110 (za neupucene - motor 2.8) je izduv - govorim o W126. Tesko je naci neki aftermarket a originali su komplet cca 1000euro. Ovi drugi su upola jeftiniji ali se dugo ceka i tesko je ubosti dimenziju (ja sam narucivao iz Belgije i cimao se jedno 3 mjeseca - stigla 4 modela i ni jedan nije bio isti kao kod mene a svi su odgovarali po broju sasije, na kraju napravio od inoxa) Tu takodje dolaze dihtunzi i slicne zezancije. U servisu (makar ovdje u PL) su dostupne za dan-dva ali su cijene bas "mercedesovske". Mada, za ovih 16 godina od kad ga je stari kupio na njemu nije nista radjeno osim 2x pumpa za gorivo, dva silena, jedna spona i dvije kugle. Aha, puz volana je mijenjan i opet je riknuo ali to zbog tockova koji nisu po JUS-u. E, sad, za tih 16 godina je 10 stajao u garazi i presao od tada 25.000km ali to nije bitno

            EDIT
            Jedan bitan detalj - kod M110 ventili se stimaju svakih 10-20.000km (znaci svaka promjena ulja). Dihtung dekla kosta oko 50euro i izdrzi jedno do dva podizanja.
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • Mr Click
              CBC Član
              • 13.06.2008
              • 13
              • RS / Gradiska

              #21
              ja imam (odnosno moj cale) ima takav auto....

              tacnije 380SE mercedes iz 1982 godine...koza je u njemu, dijelovi su svi original (barem smo pokusali da tako odrzimo) V8 je motor...ma ladja je
              i da presao je svega 150 000 kilometara...razlog tako male predjenosti su rat i 2 auto sto su imali pa nije toliko vozen

              i imamo bas velikih problema zbog njega...pokvaren je a neznamo u cemu je problem...

              pa bih vas molio dal bi mi mogli pomoci ako sta znate o ovom modelu...pokrenucu temu ako ste mi voljno pomoci

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                #22
                Sta znaci "pokvaren" - pojasni malo!
                Hajde napisi pa da trazimo sta je u pitanju
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                • Mr Click
                  CBC Član
                  • 13.06.2008
                  • 13
                  • RS / Gradiska

                  #23
                  postavio sam temu "K glava" tamo u dijelu za popravke.

                  uskoro cu saznati dal je otisla K glava ili su mu mozda dizne cvrknule...

                  Comment

                  • gorans
                    CBC Senator XXL
                    • 09.03.2010
                    • 1525
                    • Beograd

                    #24
                    Da ne otvaram novu temu,od malih nogu mi se svidja W126 i smatram ga poslednjim pravim klasicnim Mercedesom.Nasao sam konkretan primerak po povoljnoj ceni pa me zanima ima li neko iskustva,kakav je taj 300d iz 123-ke,potrosnja itd.

                    Comment

                    • Alien108
                      CBC Veteran
                      • 03.06.2008
                      • 129
                      • Beograd

                      #25
                      W126 serija je u svoje vreme smatrana jednim od najboljih u klasi, po mnogima i najbolji (samo nemački AMS ga je punih 7 godina birao za najbolju limuzinu u oberklasse segmentu do pojave BMW E32 serije).
                      Ono što ga je krasilo ponajprije jest bezbednost, tj. veoma mali index smrtnosti u udesima iako ih je većina bila bez jastuka očito je karoserija bila veoma kvalitetna i u tehničkom i tehnološkom smislu jedna od najboljih u svoje vreme.

                      Postoji velika paleta motora za vreme njegove produkcije a započeo je sa linijskim M110 od 2.8 l i 185 KS, V8 od 3.8 i 5.0 l do 231 KS.
                      Istovremeno se ugrađivao i linijski petocilindrični turbodizel od 3.0 l i 125 KS samo tržište SAD.
                      Kasnije su ovi motori zamenjeni sa savremenijim linijskim šestacima od 2.6 i 3.0 l do 180 KS sa katalizatorom, a V8 od 4.2, 5.0 i 5.6 l, snage do 300 KS bez katalizatora i 252 sa kat.

                      Svi benzinci su bili sa KE sistemom ubrizgavanja, a baš o njima spremam malo obimniji materijal na osnovu iskustava sa M103 6 cil. motorima.

                      Kod nas su popularne prerade na trolitarski petocilindrični dizelaš iz W123 serije, također petocilindrični 2.5 l i šestocilindrični 3.0 l iz W124 serije. Ova dva poslednja su bolja u smislu performansi i efikasnosti-ekonomičnosti i gotovo jednako su pouzdani i (ne)zahtevni u održavanju.
                      Najbolji su atmosferski zbog veće robusnosti i lakšeg i jeftinijeg održavanja, ali jedan 3.0 turbo agregat bi gotovo u potpunosti zamenio benzinskog šestaka po performansama uz dosta nižu potrošnju (pri tom ide na običan dizel).

                      Ovaj automobil vredi uzeti samo ako je u zaista dobrom stanju kao i svaki drugi iz tog vremene.
                      Neodržavan Mercedes izuzetno je skup "sport" i nikada neće pružiti kompletan ugođaj komfora performansi i tradicionalnih vrednosti po kojima je ova serija bila poznata. Takav baš i nije jeftin, sigurno preko 3-4.000 Eur.

                      Sam automobil je težak preko 1.6 t, zavisno od opreme i motora ide i do skoro 2 t - prazan!
                      Postoje top verzije sa 5.0 i 5.6 V8 motorima u SEL izvedbi L-langsamer (produžen 10 cm ispred zadnjeg sedišta) sa hidropneumatskim ogibljenjem i aluminijumskim elementima na obe osovine. Ovo je veoma skupo za održavanje pored svih ostalih dodataka luxuza, uklj. i aut. klimu, električna sedišta sa memorijom, el pomeranje sedišta pozadi, jastuci, ortopedska sedišta sa vazdušnim komorama, ASD, ASR, ABS, auto transmisija i uopšte oprema koja po vrednosti premašuje jedan ondašnji W201 - 190 model.

                      Sam po sebi bio je veoma pouzdan i dugo prvi na list američke asocijacije za praćenje kvaliteta, ali to su kola koja su vlasnici napolju u ono vreme redovno održavali, sada su svi stariji od 20 leta sa famoznim KE sistemo koji u našim uslovima zahteva ozbiljnu kontrolu i verovatno remont. To može izaći više nego vrednost samog automobila.

                      Ugradnja dizela podrazumeva i moguće modifikacije na kardanu, obavezno ugradnju adekvatnog diferencijala (trebalo bi da pašu sa W123 modela jer je zadnja osovina gotovo identična), a mislim da mora i menjač ako ide dizel iz W124 serije.
                      Moja preporuka je OM603 3.0 iz W124 kao prava mera za masu W126 uz koji ovaj auto može u gradu donekle držati korak, a na autoputu ići i do pristojnih 180 km/h.

                      Potrošnja sa tim motorom u gradu neće ići ispod 10 l, a na otvorenom ispod 8 l, na autoputu zavisi od brzine lako može preko 10. pod uslovom da je ugrađen adekvatan diferencijal!

                      Pored limarije (zadnji rubovi, sajtne, delovi ispod i oko zadnjeg branika, donji rubovi vrata), valja proveriti stanje ogibljenja koje se kod nas na tako teškom automobili prvo zapusti, luft na glavi upravljača i ostale elemente upravljanja, luft na diferencijalu i hardi gumama kardana, stanje enterijera i funcionisanje klima ako je ima. Toliko se mogu prisetiti za sada najosetljivijih tačaka na W126 uz naravno KE sistem ukoliko se ostavlja benzinac na njemu.

                      Lično mislim da je W124 kada je u pitanju Mercedes ipak racionalniji izbor u gotovo svakom pogledu.
                      Last edited by Alien108; 02.09.2011, 20:19.

                      Comment

                      Working...
                      X