Nisam siguran da bih to bas i mogao finansijski da obavim u nekoj skorijoj buducnosti, ali u svakom slucaju se spremam za tako nesto...
Civic 1.5iLS hatchback ili coupe, videcemo
kao i kod vecine ostalih hondasa, v-tec je jedan od glavnijih uslova
kopajuci po mrezi sam pronasao par komada koje bih rado posedovao jednog lepog dana, ali na zalost D15Z6 koji se jedini ugradjuje u te modele Civic-a ne spada u Euro3 normu po svim informacijama do kojih sam uspeo da dodjem. D16Y7 nije v-tec (jeste Euro3), a D16Y8 jeste ali ugradjuje se samo u modele sa 2 vrata. e sad, mozda sam ja sitnicar, ali na osnovu kojekakvih informacija mi se cini da je upravo 1.5iLS najbolji izbor za grad sa povremenim duzim relacijama - najmanje trosi, poprilicno je snazan za tu zapreminu i masu itd itd...
pitanje glasi - da li je neko ikada uvezao 1.5iLS od kako je Euro3 neophodan uslov za uvoz iz inostranstva? ovo pitam zato sto i moja Corsa ima Euro2 motor ali sa katalizatorom prolazi kao Euro3 (a i 1999. je godiste... Civic koga bih uvezao bi bio recimo 2000.)
Civic 1.5iLS hatchback ili coupe, videcemo

kao i kod vecine ostalih hondasa, v-tec je jedan od glavnijih uslova

kopajuci po mrezi sam pronasao par komada koje bih rado posedovao jednog lepog dana, ali na zalost D15Z6 koji se jedini ugradjuje u te modele Civic-a ne spada u Euro3 normu po svim informacijama do kojih sam uspeo da dodjem. D16Y7 nije v-tec (jeste Euro3), a D16Y8 jeste ali ugradjuje se samo u modele sa 2 vrata. e sad, mozda sam ja sitnicar, ali na osnovu kojekakvih informacija mi se cini da je upravo 1.5iLS najbolji izbor za grad sa povremenim duzim relacijama - najmanje trosi, poprilicno je snazan za tu zapreminu i masu itd itd...
pitanje glasi - da li je neko ikada uvezao 1.5iLS od kako je Euro3 neophodan uslov za uvoz iz inostranstva? ovo pitam zato sto i moja Corsa ima Euro2 motor ali sa katalizatorom prolazi kao Euro3 (a i 1999. je godiste... Civic koga bih uvezao bi bio recimo 2000.)
Comment