Mercedes star nekih 25 godina

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sp0k
    CBC Član
    • 25.06.2007
    • 20
    • Banja Luka

    Mercedes star nekih 25 godina

    Pozdrav.
    Imam 19 godina, i vozim od neke svoje 10 godine, vozim VW Vento, 1.9glx tdi, od staraca naravno.
    Uvijek sam se 'lozio' na nove aute, i kako to vec ide. Medjutim, u poslednje vrijeme mi se svidja w123, sad mi je to veca sminka nego vecina najnovijih auta, a volio bih uzet jednog.
    Misljenje staraca da i ne komentarisem, samo se smiju na tu moju pomisao
    Gledao sam oglase, nasao sam jednog 300 D, '82 godiste, automatik, za 1700 KM (850eura). Nisam ni zvao covjeka, da se raspitam u kakvom je auto stanju.
    Mislim, za te pare sta mogu ocekivati uopste?
    Koliko bi kostalo odrzavanje takvog vozila, i sto me zanima, kolika mu je potrosnja sto mi je veoma bitan faktor? Vozio bih ga samo po gradu, otici do faxa ponekad, grada, cisto za uzitak, a za neku otvorenu voznju Vento je tu.

    Kakav je sto se tice sigurnosti, ne daj boze zatrebalo kad?

    Uopste, i ne mora biti 300D, moze i neka 'manji' motor, w123, moze i benzinac, pa ugraditi plin. w124 ima prijatelj, '88 limarija a motor '90, isto automatik, al' tak mi nije nekako za oldimerea.

    Bilo kakvi savjeti, komentari, su dobro dosli. Mozete uzeti u obzir i moje godine, kako bi mi 'lezalo' takvo auto s obzirom da nisam vozio nesto tako staro, vec sam navikao na servo, abs i ostala 'pomagala'.
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    Nema veze sto ima 25 godina, servo ima sigurno! A moze da ima i ABS mada se jaaako rijetko srece...
    A sto se tice W123 - ja bihuzeo benzinca. U principu dizeli u njma prelaze >500.000km ali su bas zato cesto i zestoko izdrndani - ljudi voze dok jednog dana ne stane (a desava se to rijetko) i ne razmisljaju bas o nekim redovnim servisima. Odrzavanje je prilicno jeftino jedino ce u BiH (ne znam iz kojeg si grada, popuni lokaciju!) da te kolje registracija ako uzmes 300D - oko 1000KM godisnje.
    Ajd, u zdravlju!
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • Sp0k
      CBC Član
      • 25.06.2007
      • 20
      • Banja Luka

      #3
      1000 KM
      u ****mti bazen, puno (

      Kakva je situacija sa nekim 'manjim' w123.

      Potrosnja?

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        Paaa...ako hoces da ikako ide moras da uzmes makar 230E. Tada registracije izadje oko 600KM. Potrosnja mu je oko 12 (ako je sve OK) ali ako mu K-jet nije nastiman potrosi i preko 20...
        200D je najjeftiniji u odrzavanju ali to uopste ne ide. Najsimpaticnija opcija je 280E (177-185KS) samo ne znam da li si spreman na takve troskove. Pored toga, ne znam da li bi io stanju da kontrolises toliku snagu na zadnjim tockovima...
        Skup sport

        P.S. Odes do nekog osiguravajuceg drustva i tamo provjeris koliko bi kostala registracija modela koji ti odgovaraju
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          uzmi 200d i odmah ga zdrmaj da bude 240d...tako placas za 200d a imas jaci i bolji izdrzljiviji motor..
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            U BL jos provjeravaju broj motora na tehnickom
            Jedino ako mislis o razbusivanju i ubacivanju drugih klipova i radilice

            A cak i kad bude imao 240D to je opet 75KS sto na 1300-1400kg znaci - spooorooo...
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • Kenno
              CBC Senator XXL
              • 21.08.2006
              • 460
              • Zenica, BiH

              #7
              U bližoj porodici vožen w123 240D 1980.god. Prešao ko zna koliko km, broja? kilometara isklju?en. Igrom slu?aja auto stajao na otvorenom 5 godina ne vožen, ne paljen. Nedavno je prodan u dijelove(500?).
              Nije imao pragova, i po polovinu blatobrana, ostalo ne znam jer nisam ni gledao, zna?i korozija ga ubija samo tako. Motor je upalio nakon dužeg verglanja(stavljen naravno dobar,velik akumlator i nasuto nafte) i oduševio sve prisutne(pa i mene).
              Servo je hidrauli?ki, auto ?ini mi se mora raditi da bi funkcionisao, kada ne radi volan je težak 5 tona....
              U suštini konkretni primjerak je uvežen iz Njema?ke sa 168.000km na satu. Daljnja kilometraža je nepoznata, no prešao je makar još 300.000. Nikad mu ništa nije otišlo, redovno održavanje i jednom grija?i zamijenjeni. Znam da zvu?i nevjerovatno pomalo, nisam neki veliki ljubitelj mb-a, ali je naprosto tako.
              Auto je nevjerovatno udoban u vožnji i dosta prostran,ogroman gepek, dosta spor(obi?ni dizel 240D), premda se može voziti pristojnim tempom. Ovaj je trošio u prosjeku 7-8 litara nafte ali je vožen na otvorenom 90% kilometara.
              Za konkretne troškove ne znam, imam nekih dijelova za njega(ostali), pa ako uzmeš ili ako nekog drugog interesuje neka se javi.
              ?ini mi se da sam negdje pro?itao da se dijelovi i dalje prave u Mercedesovoj fabrici za sve njihove oldtimere, ali vjerujem da je i cijena "mercedesovska..."...

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #8
                Originally posted by mirdza
                U BL jos provjeravaju broj motora na tehnickom
                Jedino ako mislis o razbusivanju i ubacivanju drugih klipova i radilice

                A cak i kad bude imao 240D to je opet 75KS sto na 1300-1400kg znaci - spooorooo...
                nije..to i nije auto za ne znam sta,ali je dovoljan i cak mnogo bolji nego 200d..dif od benzinca ili od 300d i da vidis kako ide
                jedino s eukaki kad vidi brdo
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • mirdza
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2005
                  • 2437
                  • Katowice (PL) / Banja Luka
                  • AGP / W126

                  #9
                  Difer od W126 500SE (najduzi koji je MB ikad proizvodio) - 2,2:1
                  Ima probleme sa kretanjem na ravnom kada je unutra diesel, ali kada krene ide 70 prvom
                  Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                  Comment

                  • Sp0k
                    CBC Član
                    • 25.06.2007
                    • 20
                    • Banja Luka

                    #10
                    7-8 litara 190D?
                    Pa to bi bilo i pristojno nekako, a ovo za 230E po 12l je bas puno, ja navikao na ovih 5-6l u ventu .
                    Kenno, koliko je izlazila registracija za taj 240D posto vidim da si i ti iz BiH?

                    I da, nesto oko registracije auta uospte. Gleda se samo kubikaza? Mislim, nije 'fer', nije isto vozit auto od npr 3000 kubika starog 25 godina, i nekog novog, fazona audi, bmw, mb. Znate na sto mislim.Ajd samo da topik ne skrene u ovom smijeru ako moze

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #11
                      Osiguranje se placa po snazi motora. Ne sjecam se kako idu kategorije ali znam da je najvisa za>110KW (>150KS). Osim toga se placa i porez na kubikazu i on iznosi:
                      - <2000cm3 - 75KM
                      - 2000-2499cm3 - 200KM
                      - 2500-2999cm - 650KM
                      - >3000cm3 - 1000KM
                      To je puna cijena i postoje popusti reda 30%
                      BTW Meni je za 2717cm3 i 160KS izaslo oko 930KM

                      EDIT
                      Stari ima W126 sa ubacenim motorem 240D i trosi oko 8l/100km. Cinjenica je da je na motoru uradjena generalka. Ah, da, ne ide nikako...
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • tojeto
                        CBC Član
                        • 08.01.2007
                        • 58
                        • Beograd

                        #12
                        Od 1999 do 2004 vizio 123 (240 d) prešao 250000 i veruj mi nije bilo loše ali sad ga nebi nikad više kupio jer je to prevazi?eno vozilo skupa registracija loši rezevni delovi i potrošnja 9-10 dizela što i nije malo.

                        Comment

                        • Kenno
                          CBC Senator XXL
                          • 21.08.2006
                          • 460
                          • Zenica, BiH

                          #13
                          Originally posted by Sp0k
                          7-8 litara 190D?
                          Pa to bi bilo i pristojno nekako, a ovo za 230E po 12l je bas puno, ja navikao na ovih 5-6l u ventu .
                          Kenno, koliko je izlazila registracija za taj 240D posto vidim da si i ti iz BiH?

                          I da, nesto oko registracije auta uospte. Gleda se samo kubikaza? Mislim, nije 'fer', nije isto vozit auto od npr 3000 kubika starog 25 godina, i nekog novog, fazona audi, bmw, mb. Znate na sto mislim.Ajd samo da topik ne skrene u ovom smijeru ako moze
                          7-8 litara nafte, ali definitivno se ne može mjeriti sa TDI-jem, ali za utjehu otporan je na svakakvu naftu =]
                          Ne znam ta?no koliko je bila registracija;
                          Prilikom registracije pla?a se dosta troškova, evo šta mi je dan kolega napisao ali to vrijedi samo za kanton Sarajevo! Za Banja Luku ne znam, ima razlika sigurno, najbolje da odeš do nekog osiguranja i da direktno pitaš
                          Code:
                          za policu osiguranja (znaci sama polica) su vam potrebni samo kw....
                          
                          eh onda dolaze na red troskovi registracije.....(bez toga vam ona polica nista i ne vrijedi)
                          
                          znaci uz tu policu dodajete jos troskove:
                          
                          porez na imovinu (ako je auto starije od 7 godina porez je 20KM, a ako je mladje onda se koristi tabela po kubikazi, gdje je sve rasporedjeno u rasponu od 50 KM za najnzu kubikazu do 1000 kubika pa sve do 200 KM to je za preko 2000 kubika)
                          
                          
                          putarina ( putarina se isto tako racuna po kubikazi vozila )
                          
                          
                          vodoprivreda (za motore 10KM, za putnicka vozila 20KM, za teretna vozila 40KM)
                          
                          
                          tehnicki pregled (koji kosta 50 KM)
                          
                          
                          bihamk (8 KM)
                          
                          kantonalna taxa (10 KM ako je samo produzenje istekle registracije, a ako su nove table i saobracajna onda je 20 KM)
                          
                          
                          nova saobracajna i tablice (15 KM......ovo se samo placa kada je novi vlasnik u pitanju pa da se prevede vozilo na novog vlasnika)
                          Mene(Ze-Do kanton) je nova saobra?ajna koštala 40KM-ispunjeno svih šest rubrika za produženje registracije, pa se morala uzeti nova saobra?ajna -vlasnik i auto ostali isti. Isto tako ja pla?am tehni?ki pregled 40KM. Zna?i postoje razne varijante i cijene.

                          Za osiguranje probaj na?i neko tako da kažem mla?e osiguranje, oni ?e ti iza?i u susret jer traže klijente....mogu?e je da dobiješ popust i do 50% na cijenu polise osiguranja, da se auto registruje sa fiktivnim tehni?kim pregledom itd., to sve košta par desetina maraka, ali najbolje da li?no provjeriš. Jest da je to u suštini nelegalno ali pomaže. Kod nekih osiguranja možeš dogovoriti i pla?anje na rate.

                          Comment

                          • mirdza
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2005
                            • 2437
                            • Katowice (PL) / Banja Luka
                            • AGP / W126

                            #14
                            @ Kenno
                            Porez se u RS racuna po kubikazi. Cifre koje sam gore napisao su vazile prije 2 mjeseca i mislim da su i dalje iste (nisu se mijenjale vec 2-3 godine...). Tehnicki za automobile je 30KM i najcesce ga dobijes za dzabe ako radis u njihovom servisu (tamo gdje osiguravas)
                            A cijene su, nazalost, veoma slicne u svim osiguravajucim drustvima - bila neka afera prosle godine pa su zaostrili propise...
                            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                            Comment

                            • Dren
                              CBC Senator XXL
                              • 24.08.2005
                              • 1068
                              • Sarajevo

                              #15
                              I dalje kod svakog osiguranja (osim ako si blesav) dobijes 50% bonusa... Znaci niko ne placa 100%...

                              Comment

                              Working...