Originally posted by Bane?
Peugeot 307 2.0 HDI od 90ks, kakav je to motor, auto ???
Collapse
X
-
Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti
-
-
Moja iskustva sa tim autom su drugacija ...
Prvo nije da prolupa na 60k, ali se masovno kvari i to nema neke sitnice.
Takodje sam imao problema sa zadnjom osovinom, dakle tacno je da se cuje neko lupanje i to su jos + priznali u Veranu da se to cesto desava i da je to sredjeno na restilizovanoj 307. A sto se tice drzanja u krivinama taj auto stvarno jako dobro drzi za asfalt, a pritom ga nisam vozio nimalo sporo jer je bio 2.0 HDI sa 136ks.
Comment
-
-
CIP
Ovde se u jednom momentu spomenuo CIP,cuo sam nesto o tome,ali boh Vas zamolio da mi objasnite o cemu se radi.Molim Vas, gde mogu da ga ugradim(mislim na servis) i koliko to kosta.Koliko pomaze (steti) motoru,inace motor je 2.0 hdi 110 konja??? Hvala.
Comment
-
-
Chip tunung ti je u stvari promena softwera u kompjuteru, tacnije ECU automobila. . . Najcesce,skoro uvek i jedina promena je povecanje pritiska na turbini za 0.1-0.5bara, svaki 0.1bar ti daje oko 10KS i 20Nm obrnog momenta(nisam siguran za podatak Nm, otprilike je). . .
Sto se tice tvog motora, realno i najbolje bi ti bilo da se snaga poveca na 130-136PS, sto je sasvim ok za 5ostepeni menjac. .
Subjektivni osecaj je svakako bolji, i auto ima ubedljivija ubrzanja, vecu maximalnu brzinu. . .
E sad pitanje je da li i koliko steti motoru, to je stvar predrasuda. Ja mislim da steti u nekoj maloj kolicini, ali bas me briga sto ce auto preci 420.000km umesto 500.000
i to obavezno uraditi u nekom krstenom auto servisu, sa obaveznom garancijom(iz razloga sto ima i zadovoljnih korisnika chip tununga i nezadovoljnih, kojima je riknjavao komp posle mesec-dva dana, ja mislim da to zavisi od servisa, tj.kako se izmapira sistem. . .)
Jedna da kažem preporuka, mada nije je za auto servis Ćurčić iz Tošinog bunara, i to iz razloga što sam gledao kako rade i oni samo ubacuju taj fajl u komp, koji dobijaju iz HS chip tununga, tj. HS je kuca koja radi u Nemačkoj, Švajcarskoj ili tako nekoj dobroj zemlji
Inače je čip najpogodniji za francuska vozila hdi, italijanske jtd motore, audijeve motore i tako. . .
A ja sam se za ovaj vid raspitivao iz razloga što moj motor od 90ks je identican kao i tvoj od 110, samo je razlika u komp+u zato što su kod tebe nesto duže otvorene dizne, ništa više. . . Tako da ne znam, možda i uradim tako nešto. . . A i ovako mi je za sada dovoljno jak
Poz
Comment
-
-
Posto zivis u belgiji, pozovi Lambina, covek ima Peugeot garazu u blizini Antwerpena, meni je radio cip tuning na 406 90 konja, bratu na 307 110 konja, cena je oko 500 eura ako se secam dobro.
http://lambin.peugeot.be/tpldealer.aspx ... l&flaVer=9
Comment
-
Comment