Peugeot 307 2.0 HDI od 90ks, kakav je to motor, auto ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Orlando
    CBC Član
    • 26.12.2006
    • 97
    • Beograd

    #16
    Originally posted by Bane?
    Auto, pored toga sto ne voli promenu brzine kretanja, ne voli ni krivine i ne vidim mu poentu osim za voznju po auto putu i to u desnoj traci.
    Ne mogu baš da se složim sa ovom konstatacijom. Generalno auto lepo leži, mada sam u početku mislio da nešto nije u redu sa zadnjim oslanjanjem. Pri oštroj promeni pravca imao sam utisak kao da auto ide u oversteer. Proverom je utvrđeno da je sve u najboljem redu. E onda malo googlanja i ispostavi se da 307-ca ima pasivno upravljanje zadnjim vešanjem kao i 306, Xsara i valjda ZX, tako da ako to nije vešanje dobro za krivine onda ne znam koje je bolje sem npr. AWS-a.
    Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

    Comment

    • Bane R
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2006
      • 1769
      • Beograd

      #17
      Recimo dvostruka trouglasta ramena?

      Comment

      • Nemke
        CBC Član
        • 15.10.2006
        • 18
        • Beograd

        #18
        Moja iskustva sa tim autom su drugacija ...
        Prvo nije da prolupa na 60k, ali se masovno kvari i to nema neke sitnice.
        Takodje sam imao problema sa zadnjom osovinom, dakle tacno je da se cuje neko lupanje i to su jos + priznali u Veranu da se to cesto desava i da je to sredjeno na restilizovanoj 307. A sto se tice drzanja u krivinama taj auto stvarno jako dobro drzi za asfalt, a pritom ga nisam vozio nimalo sporo jer je bio 2.0 HDI sa 136ks.

        Comment

        • mishkom
          CBC Senator XXL
          • 07.08.2007
          • 591
          • N/A
          • N/A

          #19
          Kako se podesava kvacilo? Jel tu ima neka sajla, ili hidraulika, ili sta? Prilicno visoko hvata, sto mi smeta, a i par puta mi se desilo da mi je "cimnuo" bas zbog toga. A voleo bi da mi hvata nisko, ili bar na sredini

          Comment

          • gordi014
            Moderator
            • 02.10.2004
            • 1049
            • Valjevo, Srbija
            • PEUGEOT 206 XS 1.6

            #20
            Eventualno na kraju sajle, na menjaču al' moguće da se i sam šteluje što bi značilo da ti je kuplung pri kraju ...

            Comment

            • djella
              CBC Član
              • 15.01.2008
              • 41
              • Brisel

              #21
              CIP

              Ovde se u jednom momentu spomenuo CIP,cuo sam nesto o tome,ali boh Vas zamolio da mi objasnite o cemu se radi.Molim Vas, gde mogu da ga ugradim(mislim na servis) i koliko to kosta.Koliko pomaze (steti) motoru,inace motor je 2.0 hdi 110 konja??? Hvala.

              Comment

              • mishkom
                CBC Senator XXL
                • 07.08.2007
                • 591
                • N/A
                • N/A

                #22
                Chip tunung ti je u stvari promena softwera u kompjuteru, tacnije ECU automobila. . . Najcesce,skoro uvek i jedina promena je povecanje pritiska na turbini za 0.1-0.5bara, svaki 0.1bar ti daje oko 10KS i 20Nm obrnog momenta(nisam siguran za podatak Nm, otprilike je). . .

                Sto se tice tvog motora, realno i najbolje bi ti bilo da se snaga poveca na 130-136PS, sto je sasvim ok za 5ostepeni menjac. .

                Subjektivni osecaj je svakako bolji, i auto ima ubedljivija ubrzanja, vecu maximalnu brzinu. . .

                E sad pitanje je da li i koliko steti motoru, to je stvar predrasuda. Ja mislim da steti u nekoj maloj kolicini, ali bas me briga sto ce auto preci 420.000km umesto 500.000

                i to obavezno uraditi u nekom krstenom auto servisu, sa obaveznom garancijom(iz razloga sto ima i zadovoljnih korisnika chip tununga i nezadovoljnih, kojima je riknjavao komp posle mesec-dva dana, ja mislim da to zavisi od servisa, tj.kako se izmapira sistem. . .)

                Jedna da kažem preporuka, mada nije je za auto servis Ćurčić iz Tošinog bunara, i to iz razloga što sam gledao kako rade i oni samo ubacuju taj fajl u komp, koji dobijaju iz HS chip tununga, tj. HS je kuca koja radi u Nemačkoj, Švajcarskoj ili tako nekoj dobroj zemlji

                Inače je čip najpogodniji za francuska vozila hdi, italijanske jtd motore, audijeve motore i tako. . .

                A ja sam se za ovaj vid raspitivao iz razloga što moj motor od 90ks je identican kao i tvoj od 110, samo je razlika u komp+u zato što su kod tebe nesto duže otvorene dizne, ništa više. . . Tako da ne znam, možda i uradim tako nešto. . . A i ovako mi je za sada dovoljno jak

                Poz

                Comment

                • djella
                  CBC Član
                  • 15.01.2008
                  • 41
                  • Brisel

                  #23
                  Hvala druze ovo mi je trebalo, jer o tome nisam imao pojima.Pozdrav.

                  Comment

                  • CLD
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2005
                    • 1225
                    • Belgija - ranije Luna-Chico

                    #24
                    Posto zivis u belgiji, pozovi Lambina, covek ima Peugeot garazu u blizini Antwerpena, meni je radio cip tuning na 406 90 konja, bratu na 307 110 konja, cena je oko 500 eura ako se secam dobro.

                    http://lambin.peugeot.be/tpldealer.aspx ... l&flaVer=9

                    Comment

                    • djella
                      CBC Član
                      • 15.01.2008
                      • 41
                      • Brisel

                      #25
                      Hvala.

                      Comment

                      Working...
                      X