Japanski automobil srednje klase do 3000e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goshkealfa
    CBC Član
    • 20.10.2006
    • 91
    • Pozarevac

    #16
    Evo i konkretnih odgovora! Da ne tupim previse, ne bih u svom odabiru da odem predaleko, tipa Mitsubishi Eclipse, krupan je to zalogaj. Nemam nikakvog iskustva kada su japanci u pitanju - verovatno su mi zato i interesantni. ali hteo bih auto koji ipak nije preskup za odrzavanje a kvalitetan.Ako vec biram, a uslov je da bude japanski automobil, neka bude neka komercijalnija varijanta.
    Trenutno, prednjace 323f i Primera koja je barem meni mnogo lepsa od Carine II i Accorda tog godista ‚‚90.,91‚. mada svakako da nisu u istoj klasi.
    Sto se Primere tice, ima li ta verzija 1.6 16v sa karb. servo volan i na sta treba obratiti paznju kod kupovine-sta im je jos mana pored pomenutih gornjih ramena - i da, koja im je okvirno cena - podrazumeva se da bude u dobrom stanju? Pozz
    Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

    Comment

    • bax76
      CBC Senator XXL
      • 07.11.2006
      • 605
      • BG

      #17
      Bilo sta oko injectiona i njegovih senzora, niko zivi u BG nije imao, i onako je tih Colt jaje automobila u BG bilo jako mali broj. Sto znaci da nijedan kvar niko nije mogao da popravi, jel nisu imali sa cega da probaju ispravan deo, a bio sam u jedno 5-6 servisa... Te dizne niko nije imao ni za probu, a kamoli za prodaju, pa neki razvodnik paljenja od 60.000 din, ma nemam pojma oni su samo nagadjali, i jedini nacin da ja ustanovim da to nije problem je bila kupovina novog dela koji nik naravno nema sem ovlascnog uvoznika.

      Ima ta varijanta da kupim stranca pa sam da budzim i tako to, ali ja nisam mehanicar samo sam hteo da vozim potpuno ispravan auto...
      Ja kad sam imao taj auto on nije bio mnogo star nefkih 7-8 godina, i stranac tada nije kostao 300 eura...

      Comment

      • goshkealfa
        CBC Član
        • 20.10.2006
        • 91
        • Pozarevac

        #18
        Srdjane, hoces li prodavati Primeru i sta podrazumeva oprema"slx"?
        Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #19
          Slx je najvisi nivo opreme. On kod mene obuhvata servo volan, sva 4 podizaca, podesavanje volana po visini, elektricni retrovizori.. Moja je godiste 91, ukoliko nadjes mladju tipa 94-95godiste onda na ovu opremu dodas abs, airbag i klimu... Ovaj model se zadrzao do 96godista...
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #20
            Originally posted by goshkealfa
            Sto se Primere tice, ima li ta verzija 1.6 16v sa karb. servo volan i na sta treba obratiti paznju kod kupovine-sta im je jos mana pored pomenutih gornjih ramena - i da, koja im je okvirno cena - podrazumeva se da bude u dobrom stanju? Pozz
            Nema ostalih mana... Mada ti mogu dati smernice kako da prepoznas kilometrazu.. Fabricka gornja ramena traju oko 150k km i posle te kilometraze pocinju da skripucu i tek posle odredjenog vremena se pojavi luft kada je krajnje vreme da se zamene. Originalna kostaju oko 200eur ali posto nisam lud toliko, onda imas dosta zamena i oni su oko 40eur ali i traju krace max 50k km... Sa menjacem nema problema, kod mene su jos fabricki homokineticki, evo sad tek desni treba da se promeni... Znaci ako se cuju onda je auto presao preko 300k km... Sa poluosovinama nema nikakvih problema...
            Inace ne znam da li znas ali motor nema zupcasti vec lanac i ja ga nisam menjao niti imam nameru, nista mu ne fali... Zamenio sam vodenu pumpu na oko 220.000km i kostala me oko 35eur nova... Lamela i sve oko toga izdrzava 200k km bez problema ako je bila normalna voznja.. Dakle oko motora nema sta da pipas, tek pre neki dan sam zamenio kablove, bobinu i sve oko struje eto posle 16-17godina, mada su i stari radili ali eto radio sam remont isparivaca od plina pa reko i struju da ponovim...
            Zamenio sam poneki lezaj tocka, zadnje amortizere i to bi bilo to... Uglavnom nisam imao vecih problema...
            Nemoj da te buni sto je karburator, extra se pokazao, funkcionise bez greske... Cistio sam ga ultrazvucnoj kadici kada sam uzeo auto a to je bilo na 150k km i posle je opet poceo da zeza na 300k km kada sam ga opet ocistio i evo funkcionise i dalje...
            Sto se trapa tice, menjaju se silen blokovi i oni su jeftini ali nisu mnogo ni trajni i menjaju se kugle tako da ne moras kupovati celu viljusku kada se pojavi luft...

            Evo ti i kako je izgledao sa 220k km pre koju godinu...
            http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ght=#53339
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • Delkan
              CBC Senator XXL
              • 14.06.2005
              • 829
              • 60 km From BG,West

              #21
              @bax76
              Ti si bas imao sra*a sa tim autom.Inace,taj model Colt-a se nije nikako pokazao u eksploataciji (po prici mnogih)+ sto niko nije mogao da ti dijagnostikuje kvar.Jasno mi je i da tad stranac nije kostao kao sto sad kosta...Jesi li se raspitivao tad za delove i u Sapcu?

              @goshkealfa
              Mazda 626 ima dosta losu limariju(one 87-92god),video sam ih mnogo koje su bile trule na prednjim stubovima krova(verivatno je siber imao nekog uticaja na to).
              323 je ok auto kao i Nissan,ali sve zavisi od ponude.Gledaj samo da uzmes auto na kojem nije nista budzeno i prepravljano.Ako naletis na dobru Toyotu uzmi u obzir i nju.Bolje je da uzmes Mazdu 323 koja je na pr. perfektnog stanja,nego recimo nekog Nissana koji je u ocajnom stanju.Mada,cini mi se da ima dosta Primeri,tako da ces uspeti naci nesto dobro...

              Moj rodjak je prodao pre 5-6 meseci Mazdu 323 `90 1.3i za 3050e.Auto je imao 75000 km,on je bio prvi vlasnik i mozes misliti u kakvom je stanju bila.Covek doktor,uvek imao i Z-101 koju je koristio svaki dan,a Mazda je bila mazena i pazena od prvog dana.Njemu zbog nekih problema zatrebala lova i auto ode,a mislio sam da je nikad nece prodati.Bilo mi je krivo posle sto je nisam ponudio nekom ovde na forumu,sve se brzo izdesavalo,auto je bio perverzno dobar...Jedino nije hteo da je proda nekome u Rumu,da je ne bi slucajno video u tudjim rukama...

              Hoces menjati nick ako kupis Nissana?

              Comment

              • goshkealfa
                CBC Član
                • 20.10.2006
                • 91
                • Pozarevac

                #22
                Ok! trazicu pa na sta naletim - necu se ogranicavati na jedan automobil vec cu traziti da bude u perfektnom stanju kako ne bih imao kasnije problema.
                Znaci li to da 323 i 323f bg ima bolji lim od 626? Ima li Primera slabih tacaka sto se lima tica, cisto da znam gde da gledam?
                Od cega zavisi izgled tj. model Corolle (da li ima "cetvrtastu zadnjinu ili okruglu-hatchback") . Odnosi se na `91.,`92.god. ta corolla barem koliko sam ja cuo je bas pouzdan auto - jedino sto mi je dizajn odvratan - malo mi je ta okrugla - "svemirski brod", malo lepsa.
                Hvala, pozz!!!
                Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                Comment

                • goshkealfa
                  CBC Član
                  • 20.10.2006
                  • 91
                  • Pozarevac

                  #23
                  Ispade da ja ne znam sta hocu! Pitam za pet automobila istovremeno - favorit mi je Primera ali pitam i za ostale jer se nikad ne zna za sta ce se ukazati prilika. Ono sto je najbitnije je stanje a posle toga koliko je taj auto rentabilan. Pozz
                  Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                  Comment

                  • milannik
                    CBC Senator XXL
                    • 23.12.2004
                    • 1455
                    • Niš

                    #24




                    Ova crvena je u pitanju.

                    Comment

                    • goshkealfa
                      CBC Član
                      • 20.10.2006
                      • 91
                      • Pozarevac

                      #25
                      Hvala na poslatim slikama! Sa slika izgleda stvarno super - mozes li mi reci u kojoj je opremi, koji motor ima i ako ima jos nekih detalja...
                      Hvala unapred!!!
                      I da, niko jos nije dao odgovor da li te mazde 323f bg imaju bolji lim od 626 koja dobro poznato ima problema. Koji je motor najbolji?
                      Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #26
                        Baci pogled na OVU temu tu imas malo opsirnije o autu, sta je sve radjeno i vise slika
                        Od opreme nema mnogo, samo servo i centralnu bravu

                        Sto se limarije tice ne znam kakva je u poredjenju na 626, ali nije imuna na rdju

                        Od motora najbolje je 1.8 sa 140ks ali i ovaj 1.6i zavrsava posao sasvim lepo.
                        Potrosnja ide od do, samo ne znam ni koji je od ni koji je do
                        ali recimo sa dosta truda na otvorenom moze oko 7.5l, a ako se previse trudis moze da ode i preko 10l

                        Zadnja merena potrosnja je bila relacija Nis Pozarevac i nazad oko 8.4 litra ma 100km.
                        sa voznjom na auto putu brzinom oko 140km/h i po smederovskom putu oko 100 sa dosta naglih ubrzanja.

                        Ako te jos nesto interesuje pitaj slobodno
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • goshkealfa
                          CBC Član
                          • 20.10.2006
                          • 91
                          • Pozarevac

                          #27
                          Hvala ti, naravno da sam ja vec "procesljao" po forumu i video sve vezano za 323f bg i tvoje impresije od kupovine pa na dalje. Ko sta radi ja jurim Mazdu. Najvise bih voleo kada bih nasao sa karburatorom sto zbog plina sto zbog kasnijih eventualno kvarova. Ne znam koliko su te verzije ceste. Imao sam audi 80 b3, karburator verzija 1.8 i ugradio Landi Renzo kod Ivanat i nisam imao nikakvih problema - to mi je dobitna kombinacija.
                          Sto se korozije tice, sta je problem - sajtne, rubovi... ili neki vitalniji delovi?
                          Kakvo ti je sad stanje sa ubrizgavanjem posto si svojevremeno imao nekih problema i koliko bi trazio za Mazdu, ako je uopste prodajes?
                          Pozz

                          p.s. rekao mi je Civi da dolazis povremeno u Klicevac. Nemoj nas zaboraviti sto zbog auta a i lepo bi bilo da se vidimo!
                          Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            #28
                            Auto jos uvek zvanicno nije na prodaju i pitanje je da li ce da bude uskoro. Bices obavesten blagovremeno


                            Sto se tice rdje koliko sam primetio sajtne i rubovi mogu da prave probleme, ali ni nalik kao opeli. Na mom se vidi da je probila rdja na pragu sa desne strane i malo na jednom rubu, to je sanirano i trebalo bi uskoro da se sredi, tad cu da znam i ostali delovi kako su se pokazali za sad se vidi da tu i tamo ima sta da se sredi, ali posle 17 godina dobro se drzi

                            Vidimo se kad iduci put navracam u te krajeve
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • goshkealfa
                              CBC Član
                              • 20.10.2006
                              • 91
                              • Pozarevac

                              #29
                              Nasao auto - Nisam ni znao da drugar hoce prodati Mitsubishi Lancer 1.3 karburator `90. godiste u izvarednom stanju - od opreme nema bukvalno nista - ima plin Lovato i sve je besprekorno - da ne poverujes! Jedino sto mi se ne svidja je sto nije malo jaci motor, makar onaj 1.5 i sto nema nista od opreme a sa druge strane, greh je propustiti takav auto bas zbog toga sto je tako ocuvan - inace metalik plav, prva farba a nema ni tackicu rdje. - Nisam pametan, pogotovo sto nisam razmisljao o Lanceru vec sam se usresredio na 323f eventualno Corollu. Ima li neko iskustva na forumu sa tim autom? Pozz
                              Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                              Comment

                              • goshkealfa
                                CBC Član
                                • 20.10.2006
                                • 91
                                • Pozarevac

                                #30
                                Da li je moguce da niko na forumu ne vozi Mitsubishi Lancer!? Hajde, potreban mi je zaista savet - mislim da cu ipak kupiti ovaj automobil samo me nervira slab motor,"samo"...
                                Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                                Comment

                                Working...
                                X