Kia Rio postala Suzuki Swift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    #16
    Ja takodje nikad ne bih kupio novi auto za tako male kilometraze godisnje.
    Mnogo novca se gubi zbog pada vrednosti, nemas nikakve koristi od garancije itd.
    A cena voznje po kilometru, cak i nakon par godina, takva kao da se vozis taksijem.

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #17
      Cestitam na kupovini

      Mada bih od tih malih japanaca ja pre uzeo Mitsubishi Colt... ne znam koliko on kosta...

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #18
        Cestitke, sa srecom !!!

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #19
          Cestitke na kupovini i da se navozas posteno... Dupliraj onih ocekivanih 8-9k km...
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • nemanja
            CBC Član
            • 26.05.2007
            • 13

            #20
            Hvala svima, slike oko 22. Colt bi me ispao oko 13500 sa 1.3 motorom, a ja sam imao tacno 12500. Za te pare, ovo mi se cini kao najbolji izbor za nova kola i to jos japanac, sto meni posebno znaci
            pozdrav

            Comment

            • bax76
              CBC Senator XXL
              • 07.11.2006
              • 605
              • BG

              #21
              Sa Suzukijevim servisom su ljudi jos i zadovoljni, sa Micubishujevim bas i ne...

              Comment

              • Marko001
                CBC Senator XXL
                • 09.09.2006
                • 1070
                • Belgrade

                #22
                Evo sad malopre videh Suzuki Svift na delu

                Skrecem iz kumodraske u darvinovu i taman ulazim u onu rupu, prema benzinskoj pumpi, kad iz suprotnog smera vratolomnom brzinom (odozgo niz Darvinovu,nizbrdo, pa pored pumpe i uzbrdo ka Kumodraskoj i onda koliko sam video u retrovizoru skrenuo je levo gore ka vojvode stepe) bukvalno prolece jedan glanc nov Svift kao da ga vozi Vesnić na trkama sve uz zestoku skripu guma i na jedno 5000+ obrtaja...

                Ono sto me je impresioniralo je sto je ocigledno vrlo stabilan, jako lepo lezi i dobro je podneo tu vratolomnu voznju... cak sam pomislio da mu se ukljucio ESP, tad kad su mu skripale gume, tako mi je u momentu delovalo, ali ne znam jel se ugradjuje u Swifta Esp, a i ipak sam i ja vozio tako da nisam bas sa punom paznjom gledao swifta...

                da nisi to bio ti, jel ti Swift metalik plavi?

                Salu na stranu, danas cujem da je stigla Fiat Linea na trziste i da kosta oko 12 500 evra, tako da ne znam, mozda si se presao sto nisi nju kupio umesto swifta... ja bih recimo pre uzeo Lineu nego Svifta, ali dobro ja volim vece automobile, a i treba mi porodicni auto pa sam mozda neobjektivan... japanac je japanac.

                pozz

                Comment

                • mrki
                  CBC Senator XXL
                  • 08.11.2006
                  • 550
                  • nis, serbia

                  #23
                  svaka cast na izboru.
                  dobio si dobru garanciju i extra opremu.
                  prava stvar!

                  Comment

                  • mristicm
                    CBC Član
                    • 08.11.2005
                    • 23
                    • Beograd

                    #24
                    svaka cast na pametnoj odluci za SWIFT!

                    Odlican auto. Ja ga kupujem sutra. Ali model GS :
                    SUZUKI SWIFT 1.3 GS
                    MOTOR: benzinski 1.3 ( 92 ks )
                    OPREMA:
                    automatski klima uredjaj
                    aluminijumski naplatci 15"
                    radio CD sa 6 zvucnika
                    multifinkcionalni volan
                    info displej
                    elektro servo uredjaj
                    ABS sa EBD
                    8 vazdusnih jastuka
                    grejanje prednjih sedista
                    svetla za maglu
                    smart key(otvaranje vrata i pokretanje motora bez upotrebe kljuca)
                    daljinsko otkljucavanje
                    kodirani kljuc sa imobilajzerom
                    elektricni podizaci prednjih prozora
                    elektricno podesivi retrovizori sa grejacima
                    volan i sediste vozaca podesiv po visini

                    cena: 13800 eur (metalik boja)


                    Citava 3 meseca sam se 6oumio izmedju:

                    Swifta, Colt-a 1.3, opel corse 1.2, mercedesa A150 (star 1-2 meseca sa Lutrije Srbije. Ljudima pre treba 14-15000 eura nego mecka), Hyundai i30 i Toyote Yaris 1.3.

                    Imao sam test voznje svih sem hyundai-a i30, koji je po meni ,iako ga nisam probao, najudobniji zbog veoma udobnih sedista, najveceg medjuosovinskog rastojanja i najshirih guma (205/55r16 ).

                    Suzuki:
                    je najbrzi (11 sek do 100 na sat. Ide drugom 100 na sat ), sedista su veoma kvalitetna i jako udobna.ima najnajkvalitetniji enterijer (mislim na plastiku uglavnom) od gore nabrojanih (sem mecke).
                    Volan se vrti kao perce, menjac je mekan i precizan, kvacilo je jos mekse i kratko. ma fantastican auto. Sve je jako pregledno. Stabilan - 185/60r15 .auto je kao chigra!

                    Colt-a 1.3:
                    Spolja lep, unutra me razocarao kvalitet zavrsne izrade.

                    opel corse 1.2:
                    Vozio sam ovaj model nedelju dana na moru kao rent a car. Prvo me razocaralo ubrzanje (inace ima 80 KS, ali iz 1200 kubika)=13.9 sek. Zatim su nasloni za sedista toliko siroki da "plivam" u istim. Auto je mnogo tvrd i neudoban za duze voznje. Kratak ali uzasno tvrd menjac. Odusevilo me drzanje u krivinama i ESP. Solidan enterijer. Manuelni klima uredjaj je ocajan jer mu treba pola sata da ohladi auto (spolja oko 34-35 stepeni).
                    NE znam ni sto me je pre odlaska na more privukao ovaj auto...valjda dizajn

                    mercedesa A150:
                    Iz 1500 kubika, 95 KS i najvecim obrtnim momentom od gore pomenutih (140 Nm) mecka pre svega daje fenomenalan zvuk unutar kabine i stize do 100tke za 12,6 sek. Nesto najbolje u ovom auto pre volana, dobrog menjaca, kvaliteta izrade... je sediste vozaca = jako visoko da imate osecaj da vozite dzip. Ali je zato nepregledan pozadi. i trosi mnogo. Grad 11,5 litara benzina.

                    Hyundai i30
                    Auto je zaista super (bar dok sam sedeo u njemu u salonu). Korejanci su se potrudili svojski. Ali jedna "sitnica" ali meni jako bitna me je odvukla od ovog auta - menjac (katastrofa). Druga stvar je cena. Imate super auto za 14000 eura, ali nekako prosto mami ostala dodatna oprema (pre svega pneumatici) da dolazite na 16000 eura. A to je vec mnogo para u tom segmentu vozila.


                    Toyote Yaris 1.3
                    Mnogi ce reci da sam lud, ali ovaj auto je po kvalitetu plastike i enterijera jedan veliki krsh u odnosu na prvu generaciju YArisa. Kad sam otisao do Toyotinog salona i prisao kolima prvo mi je zasmetalo sto su skoljke neproporcionalno velike u odnosu na tockove koji su u njima (ruzno), kvake na vratima su ocajne kao i retrovizori (plastika), kad sam usao, za sta god sam se dohvatio pod prstima se culo sledece:" Toyota zivi na staroj slavi iz 2002-2005" Zato je u Nemackoj i Francuskoj na trecem mestu ove godine po zadovoljstvu kupaca (prve dve su Honda i Mazda)


                    E kad sam vec kod ove dve marke da objasnim zasto nisam razmisljao o Hondi JAZZ i novoj Mazdi2

                    Jazz se ne svidja mojoj devojci jer joj je spolja ruzan i lici joj na minivan iako meni to nije bitno koliko njegov VVTi motor , ali kad se i zena pita tako je to.

                    Mazda 2 je pre neki dan stigla u BG (samo 1 primerak koji nije na prodaju), ali model TE od 13800 eura (1.3, 86 KS...) koji je skroz ok ce stici u BG za par meseci. Nemam strpljenja da ga cekam.


                    Kad se sve sabere i oduzme, grejaci sedista su odlucili da to bude swift, jer dolazi zima

                    Comment

                    • bax76
                      CBC Senator XXL
                      • 07.11.2006
                      • 605
                      • BG

                      #25
                      @mristicm
                      Poprilicno isti utisak sam i ja imao na probnim voznjama tih automobila, uzeo sam Astru Classic zbog 1.6 motora, ali menjac je tvrrrrd.

                      Swift mi je bio skriveni favorit, ali tek sada mu je cena zaista privlacna, uzivanje ga je voziti, i bolje ide od Yarisa, a bogami i od Honde. BTW Honda nema verijabilno otvaranje ventila, vec motor 8v koji je konstruisan da omoguci veliku stednju...

                      Comment

                      • nemanja
                        CBC Član
                        • 26.05.2007
                        • 13

                        #26
                        da nisi to bio ti, jel ti Swift metalik plavi?

                        Jeste plavi, ali ga preuzimam sledece nedelje, stigoh sa mora pa nisam pisao. Uh idem sutra da se dogovorim oko placanja, teh. pregleda i ostalih sitnica..... Slike cim stavim tablice

                        Comment

                        • mristicm
                          CBC Član
                          • 08.11.2005
                          • 23
                          • Beograd

                          #27
                          u petak preuzimam swift-a 1.3 GS , i za jedno 5-6000 km razmisljam o ovome:


                          Sa 92 KS na 146 ks

                          Cena: 2400 eura + postarina do BG sa carinom = oko 3k eur

                          Nemanja, da li si ih pitao kako treba voziti prvih (koliko?) par hiljada km da bi se najbolje razradio motor? Da li do 3-4000 obrtaja ili treba cepati gas do daske ? Da li sme da bude opterecen, tipa 5 osoba od po 80-90 kg? itd...

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #28
                            Originally posted by mristicm
                            u petak preuzimam swift-a 1.3 GS , i za jedno 5-6000 km razmisljam o ovome:


                            Sa 92 KS na 146 ks

                            Cena: 2400 eura + postarina do BG sa carinom = oko 3k eur
                            Imas neodoljivu zelju da ti garancija traje samo prvih 5-6000 km?
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • bax76
                              CBC Senator XXL
                              • 07.11.2006
                              • 605
                              • BG

                              #29
                              Originally posted by mristicm

                              Nemanja, da li si ih pitao kako treba voziti prvih (koliko?) par hiljada km da bi se najbolje razradio motor? Da li do 3-4000 obrtaja ili treba cepati gas do daske ? Da li sme da bude opterecen, tipa 5 osoba od po 80-90 kg? itd...
                              Mada nije meni bio upuceno, za razradu motora ce ti najverovatnije pisati u uputstvu....Prvih 1000-2000 km vozis do 2/3 gasa gde pocinje crveno polje, dakle nemoj da prelazis mnogo 3000 obrt...NAJVAZNIJE je je ne opterecivati motor, a to je recimo uspon u malom broju obrtaja...I jos jedan savet, je sto vise menjati obrtaje, znaci ne radi se ono da ubacis u petu i vozis na 2000ort, vec sto vise ga saltas kroz razne rezime obrtaja...

                              Comment

                              • sri98
                                Admin od Trpeze
                                • 24.10.2004
                                • 7262
                                • Republic of Konjarnik
                                • Toyota Corolla E 210

                                #30
                                Verovatno zavisi od proizvodjaca, nama su pre par meseci za novog Jazza rekli da moze odmah da se vozi pod punim opterecenjem i da nikakva razrada nije potrebna.
                                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                                Comment

                                Working...
                                X