Renault Megane 1.9 dCi ili 1.6 16v - Pomoć pri izboru auta ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ppejic
    CBC Član
    • 09.09.2007
    • 75
    • Dornbirn-Nis

    Renault Megane 1.9 dCi ili 1.6 16v - Pomoć pri izboru auta ?

    Evo ovako,

    Ja se i dalje prevrcem... od Punta 1.2 8v, apetiti mi je porastao do JTD, zatim do astre 1.7 DTi... da bi zbog cene iste splasnuo na trenutno aktuelni Renault Megane 1.9 dCi karavan, ili 1.6 16v karavan ili limuzina (sve jedno)

    Da li mi neko moze reci cenu "osnovnog" odrzavanja za to vozilo?

    Koja je cena takvog "stranca" kod nas? (u primerenom stanju)

    Hvala
    LOGAN 1.4 MPI Preference + AC
  • click
    CBC Veteran
    • 13.09.2007
    • 128
    • Beograd

    #2
    Kako mislis aktuelni Megane grandtour? On ne moze biti jeftiniji od Astre 1.7 dti ni pod razno (osim ako nesto debelo nije u redu sa njim).
    Pretpostavimo da mislis o Megane-u I.. e sada, izbor motora, hm.. Benzinac ima problema sa bobinama, sto je relativno jeftin i lako resiv problem. Dizel karavan star najmanje pet godina, iz uvoza nije ispod 150 000 km, sto i nije tako strasno (vec cujem kritike, ali dobro).. Medjutim, problem je sto je taj motor u tom prvom megane-u bio, kako da kazem, probni balon za kasniju varijantu od 120 ks (i onu "izduvanu" od 110 ks), imao je problema u nekim serijama, u nekim se pokazao odlicno. Ja bih izabrao na tvom mestu ipak benzinca, jer je manja sansa da se "zeznes'.
    sto se tice odrzavanja, to i nije neki problem. Servisa ima dosta, sto ovlascenih, sto neovlascenih, delova takodje, obzirom da se radi o prvoj generaciji Megane-a. zanimljivo ja da se za Renault-e prave tzv zamenski delovi koje proizvodi italijanska firma Motrio, koji su jeftiniji 40% od francuskih, a isto dobijes garanciju na njih (odnosi se na ovlasceni servis).
    Ako trazis karavan, treba da znas da on postoji samo kao restilizovana verzija (ili zvanicno Megane I Phase 2), da se proizvodio u Turskoj ( Bursa, Renault OYAK), sto samo po sebi ne znaci nista lose. Renault je na tom restilizovanom Megane-u odobrio garanciju na koroziju 10 godina, tako da bi i to mogla biti potvrda kvaliteta, pod pretpostavkom da auto nije bio havarisan.
    Kada smo vec kod servisa, svi automobili kostaju manje vise isto za odrzavanje i tu vise na vaze oni glupavi aksiomi o "skupim delovima i tankom limu".
    Nadam se da sam ti pomogao. ako imas jos neko pitanje, postavi ga, pa cemo videti

    Comment

    • click
      CBC Veteran
      • 13.09.2007
      • 128
      • Beograd

      #3
      Sad se setih.. U to vreme Meg I je imao 4 zvezdice na crash testu (NCAP), a neka, zvucnija imena dve ili tri.. Jos jedan pokazatelj solidne kontrukcije.
      Sto se tice cene, stranac ne znam koliko bi bio, ali dobrog "na ime" mozes naci za oko 7000 evra

      Comment

      • Car
        CBC Senator XXL
        • 07.07.2005
        • 900
        • Beograd

        #4
        Sta znaci "izduvana" varijanta od 110 ks?
        I dci od 110 i od 120 ks su imali uglavnom slicne probleme, koliko sam ja upratio po internetu.

        Comment

        • ppejic
          CBC Član
          • 09.09.2007
          • 75
          • Dornbirn-Nis

          #5
          Originally posted by click
          Kako mislis aktuelni Megane grandtour?

          Ma aktuelni u mojim razmisljanjima... trenutno razmisljam o Meganu I 2002...Dci ili 1.6 16V...
          LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

          Comment

          • click
            CBC Veteran
            • 13.09.2007
            • 128
            • Beograd

            #6
            @ppejic
            Znaci, dobro sam pretpostavio o kom modelu se radi.

            @Car
            "Izduvana" u kolokvijalnom smislu, slabija po snazi. Eh da, ima neke razlike u napajanju gorivom, stvarno ne bih sada izmisljao, moj majstor mi je nesto objasnjavao o nekim pumpama, a ja bas nisam nesto pratio detaljno.. Nisam mislio nista lose, ali vidis, zanimljivo je da su motori od 110 i 100 ks vise nisu nigde pojavili (mislim na putnicki program) posle Ladjija

            Comment

            • lakilucano
              CBC Senator XXL
              • 31.08.2007
              • 421
              • Bezanijska kosa

              #7
              Click, sta mislis o laguni limuzini 99' 1.6 16v presla 160000 ,koje ulje da sipam do sad je bila sintetika da li da nastavim? Kakav je to inace motor ima li nekih mana sve ukupno? Pozz
              bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
              Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

              Comment

              • fantom
                CBC Senator
                • 24.06.2005
                • 218
                • Subotica
                • Fiat 500, StreetKa

                #8
                Pre nekoliko dana smo drugar isli da uzmemo auto za njega, uzeo je Megana 2003. 1.5 dci za 8500...kroz pricu rekose nam momci sto dovoze auta iz Fr da se Megan 2001 beli,dci sa klimom koji je bio van zavrsava za 5500, a "napolju" ga navodno kupuju za 3300 tako su meni rekli, toliko znam
                Old school...

                Comment

                • click
                  CBC Veteran
                  • 13.09.2007
                  • 128
                  • Beograd

                  #9
                  @ppejic
                  Pade mi nesto na pamet, ako si tu dizeli blizi pameti, ja bih razmotrio 1.9dTi, to je motor starije generacije, direktni dizel, ali sa rotacionom pumpom, dakle nije CR, mozda (ali samo mozda) bolja opcija od CR sa tom kilometrazom, mada je opet sve to relativno kada su polovni automobili u pitanju, veliki faktor ide nacin upotrebe prethodnog vlasnika, odrzavanje i mnogo drugih stvari.. Motor je slabiji 20-ak konja, ima tacno 80, ali i solidni obrtni moment, veci od 1.6 16 v za otprilike motor Juga.
                  @lakilucano
                  Laguna po godistu rekao bih Phase2, sa zutim migavcima pozadi i providnim farovima napred? Trebalo bi da je dobar auto, udoban, tih. Motor, kao i za Megane-a, jedini problem vredan pomena bobina, ali kako sam rekao, ne preskup. Ja bih nastavio sa sintetikom, sto da ne, nije 160 hkm neka kilometraza za taj motor. znam da su oni Megane-i I 1.6 Phase1 MPi od 90 ks po prici mog majstora gurali do 400 hkm bez generalne, uz rdovno orzavanje, tako da ne vidim problem da nastavis sa sinttikom. Sipaj sintetiku, prati potrosnju ulja, pa ces videti da mu to ulje sasvim odgovara. Marka ulja nije presudna, samo neka je original.. Pozdrav
                  @fantom
                  Cool avatar..

                  Comment

                  • AEROX
                    CBC Član
                    • 08.02.2006
                    • 93
                    • Nish

                    #10
                    Imam Megan I phase 2, 1.9 dti iz 2000-te. Auto sada na satu ima 210000 km ali brzinomer i merac predjenih km cesto ne rade (da li je pre neko vracao km ili nesto drugo ne znam..),pa po mojoj proceni ovaj auto ima oko 270 tkm i sa motorom nikakvih problema nije bilo -redovno odrzavanje 7-8 tkm se podrazumeva. Ne trosi ni gram ulja. Problema je bilo sa prednjim trapom- ne znam tacno sta, jedan kineticki zglob je menjan, zadnji amortizeri- trebalo bi i prednji da se menjaju. Unutra enterijer cvrci i skripi i treba da se dotegnu srafcici. Menjac utegnut i precizan. Kvacilo je malo tvrdje. Ono sto meni smeta je sto je motor preko 140 km/h malo bucniji..
                    Ovaj moj ima 100 ks i poteze vrlo fino...
                    Sto se tice cene odrzavanja- prosek, nista skupo i prenaduvano, u poredjunju sa nekim popularnim modelima jeftino!

                    Comment

                    • neshaoct
                      Banovan
                      • 18.08.2007
                      • 1754
                      • Beograd, Rakovica

                      #11
                      ...Dva multistage air-bag ....pored njih, kao standard idu i jos 2 bocna prednja vazdusna jastuka u sedistima [ a, jos 2 zadnja kao opcija ], i jos 2 vazdusna jastuka [ vazdusne zavese ]...
                      Isto kao standardna oprema u svim verzijama :
                      ABS
                      [ Bosch 5.7 - 4 active sensors, 4 channels, and 12V control unit ]...Naravno, ABS ima u sebi i EBD [ Electronic Brake Distribution ]...
                      ASR [ Anti-Slip Regulation ]
                      MSR [ Motor Schleppmoment Regelung ]
                      Brake Assist [ na verzijama bez ESP-a je mehanicka, i nalazi se u okviru Brake servo ]
                      ESP, kao standard na benzincima 1.8 i 2.4, kao opcija na 1.6 i JTD 115KS-a...
                      Naravno, dodaj tu i City-servo kao standardni paket opreme [ Dual-Drive ]...
                      Evo npr. kao ide 1.6...
                      103 KS-a na 5750 rpm-a....145 Nm pri 4000 rpm-a...
                      0-100 km/h za ispod 11 sekundi
                      Potrosnja max 7.5 L [ prosecna ]...zavisi da li je sa 3 ili 5 vrata, ali i od paketa opreme...
                      U gradu ispod 10L...
                      Ili, evo kao ide onaj JTD 115 KS-a, za koji si pitao na jednoj drugoj temi :
                      115 KS-a pri 4000 rpm-a.....255 Nm pri 2000 rpm-a
                      0-100 km/h za 10.3 ili 10.7s
                      Potrosnja 5.4 odnosno 5.3 L [ prosek ]...u gradu 7.2 ili 7.4 L....na otvorenom 4.3 ili 4.2 L...
                      Naravno, taj dizel je ''commom rail turbodiesel''... sa ''variable-geometry turbocharger''...Moderniji dizel od toga nema !
                      I, kakav sad Megane ili sl...neka je on ''phase2'', to je ipak jedna od verzija auta sa polovine 90-tih...Pre moze da se poredi sa modelima Bravo/a...
                      Poceo sa proizvodnjom 1996....od januara 1998. je zamenjen dizel motor [ 1.9 DTi umesto 1.9 TD ], a ta ''Phase 2 '' od aprila 1999. sa boljom instrument tablom i restilizovanim prednjim delom...
                      Sve ovo kuckam vezano za Stila, jer si se ipak dvoumio izmedju Astre 1.7 Dti, i Stila JTD...
                      Nisam pratio datume otvaranja tema, ali ako si posle toga krenuo da razmisljas o Meganu [ phase 2 ]...to je onda veeeeeeeliki korak u nazad u odnosu na Stila...

                      Comment

                      • click
                        CBC Veteran
                        • 13.09.2007
                        • 128
                        • Beograd

                        #12
                        1.9 dCi je pomenut gore, dakle takodje CR motor, sa 102 ks, isao je u Phase2. svakako da je Stilo moderniji auto, to niko normalan ne moze da spori

                        Comment

                        • alexus
                          CBC Član
                          • 04.07.2006
                          • 28
                          • Novi Beograd, Blokovi

                          #13
                          Nemoj da te brine cena odrzavanja Megana (dok ne odes u ovlasceni servis ). Ko sto neko rece, to je poznat auto, majstora i delova ima, samo treba biti obazriv kod izbora i jednog i drugog. A cene su u proseku klase. Mislim da je to auto "koliko para toliko muzike". Meni je to porodicni auto i zadovoljan sam. Jos uvek je dovoljno cvrst, nije se rasklimao, nista ne skripi, niti cvrci. Motor ne trosi ulja, a corbe trosi oko 6.5l voznje po Bgd-u (uglavnom po N. Bgd-u).

                          Pitanje je koliko ces ti da vozis taj auto? Ako prelazis puno, onda ti se isplati da uzmes dizela, samo nemoj da se zaleces. I obavezno pre hvatanja za novcanik prilikom kupovine idi kod nekog pismenog majstora da ti prekontrolise auto, podigne na dizalicu i prikaci na komp. OBAVEZNO! To nije neka cifra, reda 30E. Mene je to spaslo prilikom kupovine auta, mogao sam da pazarim auto u koji bi trebalo da ulozim samo u delove 1000E.

                          I da znas, obrati paznju na sve detalje. Guma za taj auto je 100E (malo kvalitetnija), maglenka je 80E. Prenos vlasnistva je meni bio 200E. Registracija je oko 250E. Prelaz sa domaceg programa na strani, prosecan, nije bas mali. Ali ni dobitak nije mali. To ti je valjda jasno. Bez uvrede bilo koga, Yugica sam vozio nekoliko godina, ali vise nikad, ako Bog da.

                          Saberi se i oduzmi, i srecno...
                          Renault Megane I, 1.9dCi AIR
                          Peugeot 405, 1.6l

                          Comment

                          Working...
                          X