Best Buy?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    Best Buy?!

    U pitanju je Fiat Bravo i Brava sa jedne strane i Alfa 145 i 146 sa druge!

    Znaci intereusju me prvenstveno vasa iskustva sa Fiat-om, sto se tice Alfe vrlo mi je dobro poznata, ali i iskustva vezana za nju su dobrodosla u cilju dobrog poredjenja!
    Interesuju me konkretne stvari, tipa cene pojedinih delova, odrzavanje, potrosni materijal, kvalitet istih i auta uopste, cene redovnog servisa, kvacila, elemenata vesanja, znate vec...

    Sto se tice motora sve opcije dolaze u obzir, kod Alfe i boxeri naravno, u sustini bitno mi je poredjenje zbog same razlike u ceni odrzavanja za koju smatram da je veoma mala u korist Fiat-a, jer objektivno to su automobili na istoj osnovi, dok je subjektivno razlika ogromna u korist Alfe, pa samim tim ne vidim potrebu kupovati Fiat zbog te male razlike u ceni odrzavanja, Alfa daje mnogo vise za skoro isti novac pri odrzavanju i cak manji pi kupovini, ali opet sacekacu vas i vasa iskustva!

    U pitanju je automobil za moje roditelje, otuda ova dilema...
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #2
    Nemoj samo Fiatov motor od 1,4 litra, sve ostalo je korektno, čak je i 1,2(16V) sasvim ok opcija!
    Ja sam kod ovakvih dilema uvek za Fiat, zbog cene održavanja, dostupnosti i cene delova i servisne mreže(ovde ne mislim samo na ovlašćene već i na "domaću radinost")!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • neshaoct
      Banovan
      • 18.08.2007
      • 1754
      • Beograd, Rakovica

      #3
      ...Imao sam dve godine Fiat Bravu EL 1.6 16v...
      Godiste je 06/98, sa plasticnom granom, digitalnom kilometrazom, klimom, kupljena sa nekih 76000 km-a, od vlasnika...

      Za te dve godine, kvarovi :
      - Neki reostat koji pali vent. hladnjaka u 1. brzinu...on je riknuo, tako da je komp. direktno palio vent. u 2. brzinu...Nov je bio nesto oko 1500 dinara...
      - Isto neki automat, ali za zmigavce...nalazi se iza one plastike kod volana, nov je bio 1800 dinara...
      - Riknula mi je bila i sijalica na levom stop svetlu...50 din...
      I, to je sve od kvarova za dve godine...

      Kupio sam je za 4900 evra, a prodao je pre tri meseca za 4500 evra...tako da ni u ceni nisam mnogo izgubio za te dve godine...

      Set kvacila Valeo je bio oko 10000 din...ulje u menjacu Tutela 75 SYNT. je nesto ispod 1000 din/litar, a u menjac idu 2L...plus ruke servisu, sve zajedno je bilo oko 16000 dinara...
      Menjao sam i prednje amortizere, ramena, diskove, plocice, komplet kaiseva...ali se ne mogu setiti tacnih cena...Ali, cim nisam zapamtio neku cenu po zlu, znaci da je sve bilo ok...
      Svecice NGK su nesto oko 400din/komad...
      Ciscenje dizni oko 50 evra...
      Zadnji lonac pojede korozija, tako da ako budes gledao neki model Bravo/a...racunaj i tu oko 45-50 evra...Ali, ne da kupis fabricki nov, jer ide cela grana a ona je oko 200 evra...Na srecu, ima dosta auspuh servisa, pa ce ti napraviti odgovarajuci...
      i dati garanciju od bar 2 godine...
      Brave na vratima ispucaju, i tu boljku vec svi znaju...ali nove nisu bas jeftine...za prednja vrata, oko 20evra/komad...

      Sto se tice motora, utisci su samo pozitivni...Najvise sam isao 180 km/h na oko 4700 rpm-a...Uostalom, kada sam je prodavao, cuo sam ko zna koliko puta - ''joj kako ova ide...kako dobro koci...''
      Naravno, bili su novi diskovi, plocice, svecice...itd..itd...
      Kvalitet plastike unutra....paaaa, onako...zimi se pojave odredjeni zvukovi, ali nista nije strasno...dotezao sam one srafove unutra, i popravio situaciju, ali da je bila bez suma unutra - nije...
      Ipak je auto star 9 godina, i mora nekada nesto da skripuca...
      U kocnice sam imao beskrajno poverenje...
      Svetla i nisu nesto posebno...pod dugim i mozes da vozis na potpuno ne osvetljenom putu, ali sa kratkim nemas dobru preglednost...Stavljaju ljudi zbog toga farove od Maree...a plus su lepsi za videti...
      Sedista nisu dovoljno dobra...npr. sada u Stilu je to znaaaaatno bolje...
      Ne stvaraju problem u smislu neudobnosti, vec ne drze dovoljno dobro pri malo ostrijem skretanju...npr. pri skretanju u levo, uvek sam desnu saku drzao na suvozacevom sedistu, i pravio tako ravnotezu...
      Ima mesta koliko god zelis...zaista, pozadi skoro isto kao napred
      [ model Brava ], gepek mi nikada nije bio mali...

      Pitaj ako te zanima jos nesto...

      Comment

      • bojanTI
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2006
        • 870
        • Pancevo

        #4
        Odgovorio si bas kako sam i hteo, a opet sam to nekako sve i znao...
        Tom 1.6 bi odgovarao 1.4 u Alfi po snazi, a cene su veoma priblizne, cak su neki delovi skoro isti, viljuske, amortizeri, kocnice, pa i ako nisu cena im je slicna!
        Jedan od mogucih problema vezanih za Alfu je sto je jaaaako tesko naci dobar primerak, dok opet kod Brave i Brava to ide malo lakse cini mi se, po ovom gore navedenom ne bi trebalo jer je odrzavanje priblizno isto, ali do sada koju god sam 145 i 146 pogledao bile su uzasne, ja ne razumem ko su ti ljudi koji ih voze, ne bih mogao to najbolje da opisem, ali niko od njih nije nijednom ispraznio pepeljaru, oprao unutrasnjost, stavio jelkicu eto tek da zavara malo, a o odrzavanju da ne pricam!
        Samo cu da pomenem da sam bio pre par dana da gledam jednu 145 gde mi prodavac kaze da je motor izvrstan, da je ceo auto odlican (inace je groblje od kola), a pominje mi kako ce da uzme neku Astru koju je njegov drugar kupio sa 40 000 i nije menjao kaiseve sve do 260 000, eto koliko je to kao dobar auto!

        Da ne sirim pricu, realno Fiat se lakse odrzava, moze da rade i ovi lokalni majstori ako zatreba, dok opet sa Alfom to nije slucaj, sto i ne mora biti neki problem! U Alfi je mnogo bolji enterijer, sedista, kvalitet materijala, pogotovo vizuelno! Sto se mehanike tice jako je slicna, motor opet neuporediv u korist TS, ostalo vezano za subjektivnost je uveliko u korist 145 i 146...

        Hmmm... Vredi li to koliko i to malo vise za odrzavanje i malo manju zastupljenost majstora na jedinici povrsine?! (za delove se necu sloziti, jer u istim prodavnicama se prodaju i ima svega i uvek)
        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #5
          ...jedino sto je Brava lepsi auto... ...bar meni jeste...
          Vidi sa roditeljima, sta bi oni vise hteli, ipak ce provoditi najvise vremena u njemu...Zavisi i od nacina voznje, od iskustava sa ranijim automobilima...itd...itd...
          A, nije bas ni mala razlika izmedju te dve Alfe same...145 i 146...

          Comment

          • bojanTI
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2006
            • 870
            • Pancevo

            #6
            Lepa je Brava naravno, ali...

            Pa 145 i 146 su identicne mehanicki i u tom smislu nema nikakve razlike, e sad kako kome odgovara i ko sta voli, dok je u ovom slucaju ta razlika irelevantna...

            Eh to sto bi oni hteli ne postoji, muke sa roditeljima, ali za to cu otvoriti potpuno novu temu, hehehe...
            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

            Comment

            • AlexRS
              CBC Senator
              • 27.10.2007
              • 234
              • Borca

              #7
              Ja imam Fiata Bravo vec godinu dana u pitanju 1.6 SX i mogu ti reci da sam skroz zadovoljan sa njim. Cim je auto bio kupljen zamenjeni su svi kajsevi i spaneri, svi filteri i ulje i prednje plocice, kupljene 2 nove gume, set kvacila... pre par meseci sam menjao dobose, paknove, cilindre, prednje plocice ulje i filtere to sve je bilo negde oko 400 veverica i ruke oko 50 to je odrzavanje. Od kvarova sam imao reostat hladnjaka i termostat to je bilo negde 3500, riknula mi jedna dizna nova je placena 100 eurica i ciscenje ostalih 50eura. I sad me nesto mucu na leru mi tandrci kao dizelas, neznam sta je u pitanju... Sto se farova tice ja nemam problema, ma da su kod mene Silver star +50 sijalice. Interijer po menije nije nista losiji od drugih u istoj klasi... Na auto putu izvlacim 200km/h bez problema, potrosnja je negde oko 10 litara kombinovane voznje... Sve u svemu ja radim u Pancevu pa ako te zanima nesto da vidis, probas, pipnes nije problem... Mozemo da se nadjemo negde pa izvoli... I meni bi koristilo posto daj boze zdravlja planiram da pazarim alfu 147/156 na prolece pa da vidim na sta lice predhodnici....

              Comment

              • bojanTI
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2006
                • 870
                • Pancevo

                #8
                Hehe, prethodnici... Vrlo zanimljivo sa 145 i 146, jesu starije, ali nikako sa manje strasti i emocija! Cesto sam na jednom Engleskom forumu gde ih pojedini nece nikada prodati jer im se taj feeling svidja i hoce ih i pored 156, a posto su u pitanju QV i Ti moram da se slozim jer kao vlasnike jedne zaista tako mislim...

                Ma vozio sam ja Bravo i Bravu, samo su me interesovale te konkretne stvari oko cene delova koji spadaju u takozvani redovan, pa one koje su i neredovan servis, vrlo su slicne ako ne iste!

                Javi se slobodno kad god da pogledas Ti, naravno 147 je modulacija za tercu na varijaciji sa zadatom temom, ali treba da osetis ovaj introduzione, hehehe...

                Pozdrav...
                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  Originally posted by bojanTI
                  Javi se slobodno kad god da pogledas Ti, naravno 147 je modulacija za tercu na varijaciji sa zadatom temom, ali treba da osetis ovaj introduzione, hehehe...
                  dakle ovaj put si prevaziso sam sebe... sorry za off
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • bojanTI
                    CBC Senator XXL
                    • 04.01.2006
                    • 870
                    • Pancevo

                    #10
                    Kakav je 1.9 atmo iz Punta 2001. jel to CR ili sta, potpuno sam neupucen?!
                    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      #11
                      Nije CR, obican je, traktorce.
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • mishkom
                        CBC Senator XXL
                        • 07.08.2007
                        • 591
                        • N/A
                        • N/A

                        #12
                        Ako vec biras diesel onda 1.9JTD

                        Punto zadovoljava. ..

                        Inace bi zaobisao alfu za roditelje Njima treba nesto jednostavno, dovoljno pouzdano[i alfa je da se razumemo ] i sto malo trosi

                        Ja sam pre za Fiata

                        i to bih diesela gledao, znas razgovaram ja sa tatom, i da ti kazem u pravu je, nije isto kad znas da ti auto trosi 5l, napunis rezervoar i ides ides. A kod benzinaca nekih recimo ne mogu da predju toliko sa tom kolicinom goriva. Tako razmisljaju malko stariji ljudi

                        A jtd ide kao nevreme. . . Sto je sasvim dovoljno njima za preticanja itd. . .

                        Inace ne verujem da ce brzo voziti do 100-110[kao i moj tata. . . i postovace ogranicenja maximalno]

                        Stoga toplo preporucujem diesela, iskljucivo ako je u dobrom stanju. ..

                        srecno

                        Comment

                        • nikola_VUK
                          CBC Senator XXL
                          • 20.09.2005
                          • 317
                          • Podgorica - Novi Sad
                          • Mercedes vaneo 1.7

                          #13
                          Malo sam kasnio, zvuci mi nesto poznata ta alfa sto si gledao

                          Comment

                          • bojanTI
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2006
                            • 870
                            • Pancevo

                            #14
                            Pa znas i sam... Znaci pregledao sam tridesetak oglasa, zvao mozda desetak, od kojih sam 8 otkacio odmah iz razgovora, eto koliko ljudi pricaju svasta i prodaju svasta!

                            Nego hajde da rasirim potragu, eto zbog radi objektivnosti!

                            U pitanju je maximalnih 4k eura (na to jos par stotina za sredjivanje onog "bez ulaganja"), sta bi preporucili, ne mora da se odnosi samo na ova dva gore pomenuta proizvodjaca, znaci sta vam god padne na pamet, a da je dobra kupovina po vama!
                            Da ponovim, auto je za moje roditelje, oni ne bi nesto veliko, ali opet ne bi ni nesto malo, hteli bi da ima opremu, ali opet da se ne kvari, da nije skup za odrzavanje, ali opet da nije mnogo star, kao i svi roditelji pretpostavljam, odrasli u nekom drugom vremenu i sistemu, samo prave probleme...

                            Salu na stranu, velicina ne manje od Punta, ne veci od Brave pa sta vam padne na pamet...

                            Pozdrav!
                            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                            Comment

                            • Deki
                              CBC Senator XXL
                              • 18.02.2005
                              • 307
                              • Beograd

                              #15
                              Za 4000 eura ces dobrog FIAT Brava (4 vrata) tesko naci osim ako nije 1996-97 godiste. Kod varijante FIAT Bravo (2 vrata) sanse uveliko rastu, ali i dalje prilicno tesko naci dobar primerak. Mislim da za 4000 mozes naci 1998 godiste, medjutim preporucio bih 1999-2001 ali ce za to morati da se doda jos bar 500 eura. Ipak, milsim da je to ulaganje vredno mladjeg automobila a ponuda je tu najveca tj dobar primerak ces mnogo lakse naci.

                              Posto je auto za roditelje pretpostavka je da im je varijanta sa 2 vrata dovoljna i u tom slucaju bi valjalo razmisliti o 4500 eura i FIAT Bravo, gledati bar 2000 godiste.

                              Comment

                              Working...
                              X