Golf IV 1.9 SDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milosperunicic
    CBC Početnik
    • 20.12.2007
    • 8
    • Beograd

    Golf IV 1.9 SDI

    Imam prilicno primamljivu i povoljnu ponudu da kupim jedan GOLF IV 1.9 SDI iz 2001. godine, bez elektropodizaca prozora, 3 vrata, bez klime, inace lepog i ocuvanog i eks- i enterijera. Obzirom da trenutno vozim GOLF II, jako sam zainteresovan pretezno za VW grupaciju.
    Ukoliko neko ima iskustva sa navedenim modelom, voleo bih da ih podeli samnom.
    Unapred hvala.
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    #2
    Re: Golf IV 1.9 SDI

    Ja tog golfa ne bih uzimao u razmatranje uopšte. To je najslabiji mogući motor, i nikakva dodatna oprema. Bolje dodati malo novca i naći nekog TDI sa nešto više opreme, ako već samo dizel dolazi u obzir. Ne znam da li si se vozio u nekom SDI ali to ne ide nikako.
    Ja sam barem imao osecaj da se golf jedva vuce.

    Comment

    • milosperunicic
      CBC Početnik
      • 20.12.2007
      • 8
      • Beograd

      #3
      Originally posted by mb12
      http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=21139&postorder=asc

      ...obrati paznju na chitavu diskusiju kada sam ja postavio pitanje o izdrzljivosti tog 1.9 dizelasha! ...mozda ti pomogne! ...pozzzz
      Gde i kako mogu da vidim tu diskusiju?

      Comment

      • mb12
        CBC Senator XXL
        • 06.11.2006
        • 640
        • Vrbas
        • Mazda 626 2.0 TD

        #4
        ....a da kliknesh na taj link shto sam ti postavio....onda kada ti se otvori novo prozorche, lepo pochnesh da chitash tu diskusiju i kad naidjesh na moj post u vezi 1.9 D motora iz VAG grupe, onda pochinje pricha u vezi izdrzljivosti 1.9 D, iliti SDI motora

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          #5
          Meni je razumljivo da posle G-2, tebi G-4 izgleda kao otkrovenje i to je zaista tako.Medjutim, taj 1,9SDI motor je zaista veoma "kilav" i ako ne želiš da za nekim kamionom putuješ sve do mora, odustani od kupovine.Zato, kao rezime, ja jesam za G-4 jer je to zaista odličan auto koji veoma dobro drži cenu, ali taj motor mu definitivno ne "stoji"!Takodje je pod znakom pitanja i njegova izdržljivost jer su mu hilzne motora izradjene od "mekšeg" materijala podložnijeg habanju od ostalih dizel motora iz VAG porodice, tako da ni uz odlično održavanje ne postiže one kilometraže po kojima su npr.1,9TDI mašine poznate!
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          • Rendjo
            CBC Senator XXL
            • 26.06.2006
            • 340
            • Zadar HR

            #6
            Ima mi rođak takvog Golfa i nikakvih problema nije imao s motorom osim tipičnih problema s podvozjem.I to zato jer je imao GTI look zbog felgi i niskoprofilnih guma,a unutra propuh od motora Sigurno je jeftiniji za održavanja od TDI-a jer ne mora na 150000 raditi remont i čišćenje turbopunjača koje nije jeftino ali je nužno za naše uslove rada,što mnogi ne shvačaju pa se čude kad prdne turbina na 200000km.NEkima servisima i piše na fakturi da su tu radnju napravili ali ako auto dobro vuće samo stave kvačicu u servisnu knjižicu da je urađeno,i dakako naplate posao koji nije napravljen SDI nije loš izbor ako ne tražiš perfomanse.

            Comment

            • milosperunicic
              CBC Početnik
              • 20.12.2007
              • 8
              • Beograd

              #7
              Prvo bih hteo da se zahvalim svima koji su ili ce uzeti udeo u mojoj prici i koji mi pomazu svojim savetima.
              Meni je auto potreban da ga svako jutro upalim, odvezem klinku u vrtic, odem na posao, pokupim klinku i nazad. Jednom mesecno tura od oko 170 km auto puta i jednom godisnje na more. Svestan sam manjka ubrzanja i snage, ali mi je zato vaznija izdrzljivost i trajnost.
              ..... inace auto sam provozao po parkingu i stvarno imam utisak da se jedva krece. Mozda zato sto nikad nisam vozio diesel.
              ...... za bilo koji TDI bih morao da dodam oko 2 do 3.000 evra.

              Comment

              • milosperunicic
                CBC Početnik
                • 20.12.2007
                • 8
                • Beograd

                #8
                Razmisljao sam o tome da auto odvezem u neki od ovlascenih servisa na dijagnostiku, npr. AUTOKOMERC ili PORSCHE i u Autokomercu su mi rekli da komplet kosta oko 6.500 dinara, a u Porscheu je prvi slobodan termin 8. januara, ne znam cenu.
                Da li jos neko u gradu moze obaviti dijagnostiku i da li je to uopste potrebno?

                Comment

                • mb12
                  CBC Senator XXL
                  • 06.11.2006
                  • 640
                  • Vrbas
                  • Mazda 626 2.0 TD

                  #9
                  ....oves li jedan predlog? ...ali prvo da naglasim, da ovaj predlog nije povezan sa time shta ja vozim nego iz iskustva i iskustva poznanika, i pisanja prema forumu.....

                  ....ako hocesh izdrzljiv motor, da ga upalish svako jutro i bez problema da odvezesh cerku do vrtica, svaki mesec da napravish turu do 200 km i slichno, onda tebi dizel netreba

                  ...iskreno, prebaci se na benzince i ako hocesh razliku daj na ugradnju plina.....postoji mnogo dobrih varijanti u benzinskim verzijama za te pare shto se kanish da dash za Golfa 4 1.9 SDI....

                  ...prva koja mi pada na pamet, je glavni rival Golfu, Astra.....najbolje bi bilo ako uspesh pronaci Opel Astru clasic I...znachiprelezala sve moguce bolesti, tada je vec Astra G krenula u proizvodnju....motor? ....C16NZ ili X16SZR, 1598 cc , 55 kW @ 5200 rpm ...jednostavan da jednostavniji nemoz biti....

                  Comment

                  • milosperunicic
                    CBC Početnik
                    • 20.12.2007
                    • 8
                    • Beograd

                    #10
                    Verovao ili ne, ovaj Golf bi me "izasao" manje nego Opel Astra 1.6 iz 2000. godine. U pitanju je nekakva poslovna kompenzacija sa mojim partnerom i trecim licem. Zbog toga mi je i strasno primamljiva.

                    Inace moja dva prethodna automobila su bila sa plinom i vise me kosta potrosnja plina nego bilo koji auto sa dizelom, narocito sad kad je i plin prilicno poskupeo.


                    Poruku izmenio: sri98

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #11
                      Za tu km ti dizel ne treba nikako. I benzinac sa plinom bi bio dovoljan. Na izdrzljivost tog dizel motora koji razmisljas da uzimas nemoj da racunas, a delovi su dosta skuplji oko motora nego na samom benzincu.

                      Ako uzimas G4, trazi nekog 1.8 benzinca, ugradi plin i imaces pouzdan i ekonomican auto!!!! A neka ti trosi i 12L plina, to ti je ipak jeftinije od 7L dizel, a govorim o gradskoj voznji. A cena servisa niza na benzincu, kao i cena vanrednih troskova... A performanse....nebo i zemlja!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • Superbird
                        CBC Senator XXL
                        • 06.02.2006
                        • 384
                        • Sabac ---> Novi Sad
                        • Audi 100 Typ 43

                        #12
                        Originally posted by TETAK
                        Takodje je pod znakom pitanja i njegova izdržljivost jer su mu hilzne motora izradjene od "mekšeg" materijala podložnijeg habanju od ostalih dizel motora iz VAG porodice, tako da ni uz odlično održavanje ne postiže one kilometraže po kojima su npr.1,9TDI mašine poznate!
                        Moj ujak ima 1.9 SDI koji koristi za obuku, namerno ga je uzeo ispred TDI-ja zbog potrosnje i odrzavanja S druge strane, njemu su performanse u drugom planu...

                        Comment

                        • TETAK
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3034
                          • Čačak, Srbija

                          #13
                          Kod mene u Čačku G-4 SDI se takodje dosta koristi za obuku, jer kažu da ga jednostavno nije moguće ugasiti pri polaženju iz mesta.Ako čovek nema baš nikakvih ambicija na otvorenom putu, nema razloga da ne odabere baš tog SDI-a, pogotovo što čovek lepo kaže da ga ima u "kombinaciji".Znači kome performanse ne smetaju, a auto je u odličnom stanju, od poznatog vlasnika, pa još sa povoljnom cenom ja sam u tom slučaju ZA!
                          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                          Comment

                          • NemanjaNS
                            CBC Veteran
                            • 26.10.2004
                            • 121
                            • Novi Sad

                            #14
                            Mozda ce ti faliti klima (jako se tesko kasnije proda takav auto bez klime), a mislim da to sto nema podizace i nije mana jer su fabricki podizaci "boljka" kod golfa4.. Na mom su naknadno ugradjeni (prosli vlasnik je trazio auto sa climatronicom a bez podizaca ) i kasnije ugradio neki drugi mehanizam koji zasad radi super, jedina mana je sto se ne zatvaraju prozori zajedno sa centralnom, na daljinski..
                            Jedan klik u Photoshopu i vec smo spremni za Evropu..

                            Comment

                            • Djux
                              CBC Veteran
                              • 10.08.2007
                              • 133
                              • Zemun

                              #15
                              Ne znam sta da dodam na sve, ali moram da kazem jedno. Svi vlasini tog golfa sa sdi motorom koje poznajem su zadovoljniji od ovih sa tdi-jem. Naravno njima su performanse u drugom planu, ali je zato potrosnja tog motora na otvorenom i ispod 5l i sto je najvaznije provereni dizel stare koncepcije je veoma pouzdan i jeftin za odrzavanje.

                              Comment

                              Working...
                              X