Volvo S60 2002 god, 2.4 benz, 103 kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StreetRacerCA
    CBC Senator
    • 11.06.2006
    • 238
    • Čačak
    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

    Volvo S60 2002 god, 2.4 benz, 103 kw

    Koliko li ovaj auto realno vredi kod nas? Ima 193 k na satu, u extra je stanju, bez pecke, uvezen iz Italije, samo me zabrinjava to sto se par puta sam od sebe ugasio. Pali posle toga bez problema.Kacili su ga na komp i ne prijavljuje greske. Automatik je btw. U chench ide BMW E39 1996 god, automatik, 2000 benz i 5000 EUR. Vredi li to toliko?
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    po meni ne vredi.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • NebojsaR4
      CBC Član
      • 01.05.2007
      • 70
      • Belgrade

      #3
      pa ako se sam od sebe ugasi onda i nije bas u dobrom stanju, zar ne?? , mislim , sta su ti rekli iz servisa????

      Generalno auti iz Italije nisu u nekom stanju, ali bez obzira na sve to mislim da je Volvo izdrzljiv do bola...tako da tu nema greske..., ali mislim da taj tvoj deal ne vredi..., drz se ti BMWa
      ko zna zna...a ko ne zna...nek ide u salon...

      Comment

      • StreetRacerCA
        CBC Senator
        • 11.06.2006
        • 238
        • Čačak
        • Škoda Fabia II 1.6 TNG

        #4
        a da, zaboravio sam da napomenem da na bmw mora uskoro da se radi motor, a i kat je skinut, ima 250.000 na satu, i amortizeri moraju da se menjaju. Da li to menja odnos?
        Mislim, ja obozavam bmw, sam vozim E30, ali 6 godina i sl...
        Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          U dobrom stanju, takav auto ovde vredi oko 13 k veverica. Znachi uopshteno recheno, neka gruba procena, mada sa tim benzinskim motorom teshko da vredi i toliko. I tu ne rachunam opisani problem sa gashenjem.

          Dakle tako kazhe ovdashnje trzhishte, ne ja.

          Ta tvoja 520-ica i 5 k veverica za S60 deluje kao dobra ponuda za tebe, tim pre shto si opisao da u peticu treba uskoro ulozhiti mozhda i svih 1000 evra.

          Medjutim, upravo na to obrati pazhnju jer dobre stvari uglavnom nisu jeftine, ili se tako ispostavi tek na kraju.

          Ako odluchish da odradish posao moj ti je savet da odesh sa prodavcem Volvoa do Grand motorsa i da ispitaju u chemu je problem sa gashenjem. Koliko god "naivno" taj problem izgledao na prvu ruku mozhe da se desi da te popravka na kraju koshta vishe nego ulaganje koje ti sledi u peticu.

          U svakom sluchaju budi spreman na znatno vishe troshkove odrzhavanja tog Volvoa u odnosu na 520i, jer sam od jednog vlasnika S40-ice chuo "zastrashujuce" informacije kad je u pitanju chak i redovno odrzhavanje tj. cene malih servisa.

          A onda ti je tu i duplo visha cena godishnje registracije, tj. poreza (520i oko 240-250 evra, ovaj 2,4 benz oko 450-500).

          U svakom sluchaju dobro razmisli. Nemoj shvatiti da te odgovaram od prodaje benke, jer u opisanom stanju tj. sa dolazecim troshkovima i treba da je prodash. Samo ti skrecem pazhnju na neke chinjenice, ovaj auto mozhesh dobiti takoreci jeftino, ali cesh ubrzo shvatiti da nije zapravo nimalo jeftin.

          Znash onu narodnu: "ko ne plati na mostu - plati na cupriji". =]

          Dakle, pamet u glavu...
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #6
            Originally posted by StreetRacerCA
            a da, zaboravio sam da napomenem da na bmw mora uskoro da se radi motor, a i kat je skinut, ima 250.000 na satu, i amortizeri moraju da se menjaju. Da li to menja odnos?
            Mislim, ja obozavam bmw, sam vozim E30, ali 6 godina i sl...
            PA sta mu uradi kada na samo 250k km moras da otvaras motor? Da to nije ona varijanta sa nikasilom?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • Hermes
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 1306
              • https://t.me/pump_upp
              • bemve

              #7
              ima 250.000 km na satu
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • StreetRacerCA
                CBC Senator
                • 11.06.2006
                • 238
                • Čačak
                • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                #8
                nije verzija sa nikasilom, a kao sto rekoh, na satu......... sigurno je presao vise, a od 12 godina 8 je ovde, na losem gorivu, ulju i sl, tkao da me ne cudi da je prozujao( trosi malo ulje, cuju se svi hidropodizaci i sl). ako je trzisna vrednost ovog volvoa oko 13 k, onda je to dobra kombinacija za mene, posto tesko E39 mogu prodati za 8000 eur. samo da utvrdimo sta je sa tim gasenjem sam od sebe.
                Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  da pogadjam, ima Marelli elektricni leptir ?
                  vlasnik treba da popravi, i odlucio da preskoci (zbog cene).

                  dobro proveri posto je 2002 godiste, ako je samo to jedino sto treba da se uradi (a veoma lici po tvom opisu da nije do sada uradjeno) uzmi auto u ozbiljno razmatranje.

                  ta popravka bi trebala da kosta do oko 1500 evra (bruto) , u svakom slucaju ne vise od 2000 evra.

                  ako imas mogucnosti da kupis delove u SAD i nadjes ovde nekoga da zeli da ti nanovo isprogramira motor sa tvojim delovima, to moze da bude i trosak od samo 500 evra (red velicine).

                  taj motor je oinace mehanicki bez gresaka, od2003 pa nadalje je izmenjeno upravljanje motorom (ECU i ostalo) i prakticno je ociscen od bolesti.

                  2002 godiste moze da se konvertuje na plin, od modela 2003ce vise nije preporucljivo ugraditi plin zbog glave motora.

                  takodje obrati paznju i da li auto ima elektricne amortizere (tj regulaciju istih) posto to kada dodje na red (a hoce, samo je pitanje kada) takodje kosta u domenu nekoliko hiljada evra.

                  ne bi trebalo, ali proveri i stanje prednjeg pogona (zglobovi, manzetne, ima li zazora negde).

                  automatik menjac nije problematican.

                  ako te zanima nesto konkretno, mogu da priupitam vlasnike na sta da se jos obrati paznja.

                  inace problem sa leptirom je poznati sistemski problem, koji postoji na modelima od 98-2003, i desava se na oko 150k km.
                  istrosi se TPS senzor a kako je sve jedan komad, tj komplet sve se menja kao celina.
                  nakon zamene nuzna je kalibracija usisnog sistema.

                  u Bolonji imas dosta dobar Volvo servis, koji to mozer da uradi.
                  lako se moze desiti da put do Bolonje sa popravkom tamo, boravkom i put nazad kosta manje nego popravka ovde.

                  takodje i u Becu imas Volvo servis na raspolaganju koji je proveren.
                  to su provereni servisi za P1 i P2 Volvo platformu (od S80 97/98 modelske)

                  Grand Motors je tek nedavno poceo da radi, da li su savladali racunarsko opticke sisteme dovoljno ne bih znao, pitaj telefonski okvirno koliko kosta popravka (zamena sa kaliobracijom elektricnog leptira) kod njih.

                  taj motor je sa 10V glavom , znaci malo je trom, samo 140 konjica je maksimum.
                  slican je po perfomansama tom BMWu.
                  taj motor je fabricki isao sa ugradjenim gasom, bilo LPG bilo CNG od strane samog Volvoa, cisto kao info da imas.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    Kacili su ga na komp i ne prijavljuje greske
                    gde ?

                    ne treba da se uopste kaci na dijagnosticki komp, Volvo vec ima u sebi ugradjen komp za te stvari, samo se poveze preko interneta /bridge u S60/ na server u Geteborgu.

                    odmah se znaju sve greske tokom cele istorije auta, ukljucujuci i trenutne.
                    interaktivno u realnom vremenu se programira auto, i flesuje softver po potrebi.

                    meni lici da nije uradjen pregled po Volvo proceduri.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • scarab26
                      CBC Senator XXL
                      • 27.09.2006
                      • 353
                      • bgd

                      #11
                      ja bih pre uzeo omegu 2003 poslednje godiste u nekoj exclusive opremi sa 2.2 motorom imas isti luksuz, lakse se dalje prodaje, i sigurno nijedan deo ne kosta 1500e.
                      evo ovu uzmes za 9.000 i ne boli te glava,a oprema na istom nivou.

                      http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=37944

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #12
                        Originally posted by sw.brick
                        ne treba da se uopste kaci na dijagnosticki komp, Volvo vec ima u sebi ugradjen komp za te stvari, samo se poveze preko interneta /bridge u S60/ na server u Geteborgu.
                        A kako se to kaci na net? Pretpostavljam da nista ne moze da se uradi u kucnoj varijanti vec samo ovlasceni servisi imaju neku boze sacuvaj skupu opremu za tako nesto.. Ili ti jos jedan nacin za izbijanje para iz dzepa i prisiljavanje da se auto odrzava u ovlascenim servisima. Jesam u pravu?
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          Ili ti jos jedan nacin za izbijanje para iz dzepa i prisiljavanje da se auto odrzava u ovlascenim servisima. Jesam u pravu?
                          u metu, pravo u sredinu.

                          poveze se na ruter u servisu, ili direktno na internet prikljucak (cable, xDSL, satelit, sta vec imas kao prikljucnu tacku) a preko validatora, tj neke vrste smart kartice.

                          za prikljucenje i programiranje nije dovoljan ovlasceni servis vec dodatno i konkretno ovlasceno lice u tom servisu posto je PIN kod vezan za osobu (koja je jelte prosla obuku i stekla sertifikaciju da je ovlascena za taj posao).

                          dakle, nema ni govora o kucnoj radinosti..
                          i iskljucivo servis unutar Volvo mreze uopste moze da pristupi elektronskim sistemima auta za bilo kakvu intervenciju.

                          npr, ako se vrsi zamena kljuca, nuzno je (re)programirati brave inace nista ne radi. to mora ovlascena osoba.

                          ako se zeli promena temperature termostata grejaca sedista, isto tako reprogramiranje kod ovlascene osobe u ovlasceni servis.

                          ako se zeli promena brzine rada brisaca, ista procedura.

                          ako se zeli promena surround ozvucenja auta opet reprogramiranje.

                          ako se zameni kompresor klima uredjaja, opet reprogramiranje.

                          ili se zamene amortizeri, takodje reprogramiranje (oni elektronski amortizeri, ne klasicni)

                          ako se zeli promena programa rada menjaca, takodje reprogramiranje kod ovlascenog.

                          itd, da ne nabrajam.

                          sve i da vlasnika kao privatno lice kupi racunarski hardware za pristup autu je nuzno neophodan softverski kljuc.
                          taj kljuc kosta dodatno, a namenjen je kao sto rekoh samo ovlascenim licima.

                          koliko sam upoznat otprilike jedna intervencija (softverska) na vozilu kosta oko 500 US dolara, tj jedna poseta servisu.

                          sto bi rekli dobar dan, 500 zelembaca a za nesto vise cekaj da izmnozimo i saberemo...

                          prednosti kompjuterizovanih sistema su sto mogu da se odrze radni parametri sklopova u autu u skoro idealnim fabrickim normativima prakticno neograniceno i stoga ne postoji (prakticno) starenje auta tj auto sa 20km ima identicne osobine kao auto sa 2 .000.000 km jer se moze kompenzovati habanje.

                          mana je sto je to ipak komplikovano konstruisati, napraviti i odrzati u radu u realnim uslovima na besprekornom nivou na duzi period.

                          auto ipak radi u drugacijim uslovima od racunaram po firmama, serverima itd koji su fiksirani bez vibracija, klimatizovani itd.

                          druga mana je monopol koji time stice fabrika jer jedino oni mogu da ovlaste lica za pristup i jedino oni mogu kako im dune da odrede cenovnik usluga tj softvera (i svega vezanog za to).

                          koliko ja znam, Volvo je besplatno radio reprogramiranje uocenih fabrickih softverskih bagova, tj flesovanje pojedinih od 18 racunara u vozilu u okviru fabricke kampanje i pozivao vlasnike na kontrole softvera.

                          za 10 godina koliko Volvo koristi ovaj sistem pokazalo se da nema mnogo gresaka, ili bolje receno nema previse gresaka u pouzdanosti rada racunarskih sistema i uopste LAN mreze u autu ali kada nastane greska auto stavlja vlasnika pred svrsen cin i ne moze gotovo niko nista da uradi osim dok prvo fabrika ne dozvoli pristup autu, autorizaciju na daljinu pristupu softveru.

                          ako se nesto pokvari mehanicki na autu (sto je retkost, i gotovo nemoguce bar kako do sada kaze statistika) od bitnijih sklopova nije moguce da se zameni negde na putu u nekom servrisu za novi deo,
                          razlog je da taj novi deo mora da se softverski aktivira, da se "pusti u rad" .

                          a to moze samo ovlastena osoba u ovlastenom servisu.

                          najbanalniji primer je da se izgubi kljuc ili zalomi- auto ni na koji nacin ne moze da se popravi van servisa.
                          cak i da se ima/ donese/ nabavi novi rezervni kljuc on je van funkcije bez softverske aktivacije.

                          u principu, kao sto si naveo vlasnik je samo sofer auta sa kreditnom karticom bez limita da se nadje.


                          Volvoima P1 serije brze opada cena kao polovnima upravo zbog softvera koji zastareva, odnosno koji ipak ima neke bagove koji se trebaju povremeno otklanjati putem reprogramiranja.

                          a malo je glupo da polovni auto star recimo 7 godina kome je mehanika ok, zahteva povremeno softversku injekciju koja kosta po oko 500-1000 dolara (evra).

                          auto sa toliko godina vise ne moze da ima ikakvu garanciju pa svaki trosak pada na teret dzepa vlasnika.

                          korozija kod Volvoa je nepoznat pojam, odavno reseno.
                          mehanika kod Volvoa je takodje odavno reseno pitanje.

                          elektrika je oduvek kod Volvoa bila avangardno resena i bila uzrok najveceg broja prituzbi nakon 8-12 godina besprekornog rada.
                          a ta elektrika je oduvek kod Volvoa kao zamenski rezervni deo prilicno skupo kostala.

                          ali, mogla je da se zameni u samostalnoj reziji, da se skine sa drugog komada auta sa otpada, da se kupi u radnji itd.

                          sada toga vise nema. ako crkne alternator ne moze da se kupi u radnji i samostalno zameni, mora da se reprogramira u servisu.
                          dobro, sijalicu jos uvek moze sam vlasnik da zameni i ne mora u servis.
                          ako je xenon, opet mora u servis da se reprogramiraju servo motori.
                          itd...

                          sada je elektrika tacnije racunari oblast gde fabrika naplacuje odrzavanje auta.


                          pomenuo sam leptir u****.
                          kada se pokvari, ne moze prosto vlasnik (ili majstor) da zameni za novi.

                          mora da se softverski aktivira, kalibrise itd.

                          Volvoi danas su kompletno izradjeni na principima avio industrije, sve je automatizovano preko racunara i hidraulike, princip drive by wire za sve.
                          od podizanja i spustanja prozora, grejanja sedista, do pedale gasa.

                          cak i radio aparat je na tom principu, i ne moze da se ugradi tj zameni za neki koji nije softverski podrzan od samog Volvoa.

                          mogu doduse jos zvucnici da se samostalno zamene od strane vlasnika...recimo.

                          mogu gume da se zamene bez dozvole Volvoa.
                          i tako jos neke stvari su na raspolaganju vlasniku da samostalno odrzava.

                          koliko znam nije Volvo usamljen , Pezo 607 je prvi francuski auto na tim principima. Mercedesi su slicni, koliko se secam zamena amortizera sa reprogramiranjem kosta oko 3.000 evra za par pozadi.

                          BMW, slicno.

                          itd, trend je da vlasnici imaju kreditnu karticu a fabrika odredi cenu (na bazi monopola nad informacijama i pristupu servisiranju) vec neku.

                          tako da iako ispravan auto te klase, posle 4-5 godina upotrebe vec postaje upitno isplati li se zadrzati ga u vlasnistvu ili uz doplatu novi model.

                          marka nije toliko bitna, zadnjih 10tak godina sve vise se prihvata takav koncept servisne podrske kupcima.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • StreetRacerCA
                            CBC Senator
                            • 11.06.2006
                            • 238
                            • Čačak
                            • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                            #14
                            auf!
                            sunce mu, ne isplati se kupovati mladji auto ima 20 godina, ali ce i dalje da se popravi kod trotoar majstora za male pare

                            elem, auto je isao u provereni servis.... uvoz sabac, po broju sasije nikad nije ni proziveden, servisna knjizica od volvoa 440, po nekom drugom indikatoru proizveden za britansko trziste... vratili smo ga prodavcu, a matori ce da ulozi 1000ak eur u nasu staru e39 i da voziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........
                            Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                            Comment

                            • JNC
                              CBC Senator XXL
                              • 19.12.2006
                              • 1332
                              • Beograd

                              #15
                              Posle ovog brickovog posta i toga sto si rekao, mislim da si napravio odlican izbor, sredis svoju masinu i posle znas sta imas, ovi bre volvoi mnogo velika zaje.ancija, ljudi uopste nisu normalni,

                              Comment

                              Working...
                              X