124 coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragon
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2006
    • 963
    • Beograd

    124 coupe

    Prijatelj, inace dobar mehanicar, ima ovaj auto. U solidnom je stanju i mozda bi ga prodao. Meni se taj coupe dosta svidja, ali u njemu je do sada bio motor benzicac 2,0 od oko 100 konja. Probao sam malo da vozim, ali nekako mi je trom, posebno na plin.
    U medjuvremenu je naleteo na motor 2,5 TD i sada je u fazi ubacivanja tog motora unutra. Vidim da taj dizelas ima 90 konja, a on mi tvrdi da ce auto biti dosta zivlji.

    Da li je neko imao iskustva sa ovim motorom i kako se ponasa sa tom karoserijom?
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

  • #2
    2.0 E motor ima 122 ks. 2.5 dizel ima 90ks a ako je turbodizel ima isto 122ks kao 2.0 benzinac samo veci obrtni moment

    Jedino ako nije 2.0 sa karburatorom (promenjen motor) taj ima manje konja ali ne verujem...

    Od kupea su dobri oni npr '95 sa kraja proizvodnje sa novim motorima (imao je drugar 220CE sa 16v i varijatorom sa 150KS) i jedino je jos dobar 320CE (3.2-24) ali je registracija za njega i njegovih 220KS

    300CE-24 je najgori motor koji su MB napravili u skorije vreme i treba ga izbegavati u sirokom luku. 300 (3.0) obican je OK, mada nema puno konja ali u svakom slucaju jaci od 200 (2.0). Nije nesto posebno brz po gradu ali za putovanja i krstarece brzine oko i preko 200 izmisljen

    Takodje racunica za gorivo je sledeca. To nije golf 1 dizel da trosi 5 litara. Koga god sam pitao a da nije taxista (citaj lazov za potrosnju) taj 2.5 obican dizel trosi po gradu oko 10 litara dizela, ovaj sa turbom jos vise. Na otvorenom preko 8 pa vidi koliko se to isplati, pogotovo sto ti motori za ubacivanje jos drze cenu, a mora de se menja jos pola auta inace nece ici nikako npr dizel sa benzincovim menjacem odn. diferenciijalom (prenosni odnosi i cuda). Ako se radi da valja, ide druga instalacija, menjac, diferencijal, razervoar,km sat, auspuh...

    Comment

    • Dragon
      CBC Senator XXL
      • 15.11.2006
      • 963
      • Beograd

      #3
      Ok, sacekacu da on to sve zavrsi, pa cemo da vidimo kakav utisak ce da ostavi.
      Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

      Comment

      • Djux
        CBC Veteran
        • 10.08.2007
        • 133
        • Zemun

        #4
        Trenuton se u zemunu prodaje jedan C124 sa ubacenim 300td motorom. Stanje je tu i tamo...ali po meni takodje skranavljenje kupea. Ionako se dobar benzinac 124 moze uvek naci a ko hoce da stedi nek stavi plin. Inace ako se vec razmatra ubacivanje nekog motora prilicno dobro resenje je i 260 motor. Koji je osetno jaci od 230, a potrosnja mu je gotovo ista. Kad vec zeli da izbegne trosak oko registracije masine 300 itd. Inace mene je uvek cudilo sto taj motor nije isao u W124 kupe.

        Comment

        • dr.benz
          CBC Član
          • 06.01.2008
          • 73
          • beograd

          #5
          300E-24>> Sam motor kao motor nije los, u osnovi je to isti motor kao 2.8-24v i 3.2-24v(da ne kazem i 3.6-24), odnosno M104. Najveci problem u samoj eksploataciji je odrzavanje i velika potrosnja! Kod odrzavanja mislim na K-glavu koju svi vole da cackaju,a retko ko zna da namesti kako treba. Vecina tih motora ima ugradjen i plin,ali to jednostavno tesko funkcionise! Model 300CE sa 12v (M103), je jeftin za odrzavanje, ali skup za registraciju i voznju>MNOGO trosi<. Meni moj R129 sa tim motorom trosi 16-17 litara po gradu, dok mi ovaj drugi sa 320 motorom (M104) trosi 12-13 isto po gradu, a ide osetno bolje! Tako da po meni ko hoce da se vozi u 124 kupeu,dovoljno brzo i ekonomicno, treba da ubaci motor M111 2.0-16v i stavi sekvent plin! Ovaj motor se u ovoj karoseriji, koliko ja znam pravio samo za Italijansko trziste,ali se moze naravno ubaciti naknadno u zeljeni auto>

          A sto se tice dizela u kupeu-ne bi da komentarisem!




          Poruku izmenio: shaq

          Comment

          • Dragon
            CBC Senator XXL
            • 15.11.2006
            • 963
            • Beograd

            #6
            Pa meni je odmah pao na pamet taj 2.3 motor, pa sam ga i pitao da li moze da ga negde nabavi, ali on je rekao da je u fazi ubacivanja dizela.

            Nesto sumnjm da je u njemu 2.0 od 122 konja, mislim da je slabiji.

            U svakom slucaju, videcemo...
            Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

            Comment


            • #7
              Originally posted by dr.benz
              300E-24>> Sam motor kao motor nije los, u osnovi je to isti motor kao 2.8-24v i 3.2-24v(da ne kazem i 3.6-24), odnosno M104. Najveci problem u samoj eksploataciji je odrzavanje i velika potrosnja! Kod odrzavanja mislim na K-glavu koju svi vole da cackaju,a retko ko zna da namesti kako treba. Vecina tih motora ima ugradjen i plin,ali to jednostavno tesko funkcionise! Model 300CE sa 12v (M103), je jeftin za odrzavanje, ali skup za registraciju i voznju>MNOGO trosi<. Meni moj R129 sa tim motorom trosi 16-17 litara po gradu, dok mi ovaj drugi sa 320 motorom (M104) trosi 12-13 isto po gradu, a ide osetno bolje! Tako da po meni ko hoce da se vozi u 124 kupeu,dovoljno brzo i ekonomicno, treba da ubaci motor M111 2.0-16v i stavi sekvent plin! Ovaj motor se u ovoj karoseriji, koliko ja znam pravio samo za Italijansko trziste,ali se moze naravno ubaciti naknadno u zeljeni auto>

              A sto se tice dizela u kupeu-ne bi da komentarisem!
              super receno, sve se slazem samo nisam znao to za 300-24. Znaci motor ko motor je dobar samo treba ustelovati K glavu

              Kad smo vec kod M104 3.6-24 njega je nosio C36 AMG, a bio je ugradjivani u 124 sasiju kao E36, takodje je interesantan i jedan BRABUS 3.6-24 koji cak ima hladnjak za ulje diferencijala sprovedeno crevima u sredinu zadnjeg spojlera!!!

              Npr. samo poliranje i proracunavanje kanala u glavi je potrajalo par meseci. Bio je izuzetno skup i verovatno zato je napravljeno samo 8 komada na celom svetu ovakvih 190ki. Motor je ugradjivan i u kupe i obicnu 124ku, ne znam u koliko komada.

              Evo skeniran test tog auta iz casopisa Sport Auto







              Inace kad vec govorimo o Brabusu treba reci da je on poceo kao mala radionica u vreme modela w123 (znaci mnogo kasnije od AMG-a) i prodavao je sve i svasta felne, spojlere muziku da bi izlaskom modela w201 (190ka) otpoceo prepravke i na motorima. To je radio u malim serijama i evo slike kad je kao obelezavanje 6 godina postojanja firme 1983 preradio 500 komada 190ki 2.0 sa svojim PowerPack-ovima (glava, auspuh, bregasta, crna maska, mali volan...)

              Comment

              • dr.benz
                CBC Član
                • 06.01.2008
                • 73
                • beograd

                #8
                Shaq rece>>>super receno, sve se slazem samo nisam znao to za 300-24. Znaci motor ko motor je dobar samo treba ustelovati K glavu

                Kad smo vec kod M104 3.6-24 njega je nosio C36 AMG, a bio je ugradjivani u 124 sasiju kao E36, takodje je interesantan i jedan BRABUS 3.6-24 koji cak ima hladnjak za ulje diferencijala sprovedeno crevima u sredinu zadnjeg spojlera!!!

                Npr. samo poliranje i proracunavanje kanala u glavi je potrajalo par meseci. Bio je izuzetno skup i verovatno zato je napravljeno samo 8 komada na celom svetu ovakvih 190ki. Motor je ugradjivan i u kupe i obicnu 124ku, ne znam u koliko komada. Evo skeniran test tog auta iz casopisa Sport Auto

                >>> E sad, ili ja nisam dobro objasnio,ili ti nisi razumeo? Dakle, hteo sam da vam kazem da su to u osnovi isti motori(M104), samo sto 300E-24 ima K-glavu, a ostali imaju HFM ubrizgavanje do 1996.god. a od 1996. imaju ME ubrizgavanje. Tako da ne znam po cemu su to ovi noviji bolji od tog prvog sem po sistemu ubrizgavanja, odnosno K-glavi? A i gore pomenuti Brabusov 3.6-24 je radjen na bazi prvog modela>300E-24<

                Comment


                • #9
                  dobro si objasnio, mislim znao sam da je razlika prvenstveno u ubrizgavanju ali nisam imao jos ovako informaciju iz prve ruke da i motor 3,0-24 moze biti dobar.

                  Inace cuo sam od coveka sto drzi plac u Cirihu da taj motor 3.0-24 ima i mehanickih problema sa razvodom ventila da li i on ima neki varijator pa se to pokvari elektronika ili je nesto mehanicki ne mogu da se setim. Uglavnom video sam da svi traze za njega nekakav kompjuter motora za model koji to nesto sto se kvari nema, jer mozes da napises vise o tome ako ti je poznato?

                  Inace znam da se u Nemackoj svi koji se razumeju za taj motor 3.2-24 ventila ubise, a od motora 3.0-24 svi beze ko djavo od krsta. Nadam se da cemo ovde uspeti da razjasnimo zasto je to tako. Da li postoji jos neka razlika osim ubrizgavanja, ja mislim da sam cuo da postoji ali nisam zapamtio?

                  U stvari sad se prisecam, mislim da je to E GAS kompjuter koji regulise leptir gasa i dosta pravi probleme u tim serijama. Postoje ako se ne varam modeli sa tim i bez toga, ali voleo bih da cujem i tvoje misljenje o tome...

                  Tacno Brabus 3.6-24 je na osnovi 3.0-24

                  PS dr.benz poslao sam ti PM (privatnu poruku) i ako hoces nekog da citiras da to bude istaknuto drugom bojom ne kliknes na dugme Reply nego na dugme Quote iznad tog posta na koji zelis da odgovoris/komentarises

                  Comment

                  • dr.benz
                    CBC Član
                    • 06.01.2008
                    • 73
                    • beograd

                    #10
                    Dobar je to motor,samo je K-glavu pregazilo vreme

                    Ono sto na njima najvise crkava je komutator (ona budza na levom koshu sa mnogo zica-za neupucene). Nov kosta negde oko 2600, da da, dobro ste procitali DVEHILJADE SESTSTOTINA Eura, a polovan kod nas oko 700-800, pa zato svi i kukaju na taj motor, i ako nesto crkne obavezno ubacuju dizel,i po obicaju upropaste sve ostalo( klimu,ASR,tempomat i sve drugo sto mogu). Inace ako je neko zainteresovan, imam dva takva komutatora, pa moze i zamena za neki jeftiniji auto
                    Problem sa komutatorom imaju i motori M111 do 1996, za njih je polovan malo jeftiniji 500Eura

                    Inace,na motorima M102 i M103 komutatori crkavaju tako retko da se moze reci NIKAD!

                    Hvala za uputstvo,ali i ovako me mrzi da kucam,pa jos i da razmisljam o ostalim funkcijama...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dr.benz
                      Ono sto na njima najvise crkava je komutator (ona budza na levom koshu sa mnogo zica-za neupucene). Nov kosta negde oko 2600, da da, dobro ste procitali DVEHILJADE SESTSTOTINA Eura, a polovan kod nas oko 700-800, pa zato svi i kukaju na taj motor
                      znaci u tome je kvaka. A ostalo kod tog motora (mehanicki) je OK?

                      Comment

                      • dr.benz
                        CBC Član
                        • 06.01.2008
                        • 73
                        • beograd

                        #12
                        Mehanicki nema nikakvih problema,sem kad neki *dobar* vozac ne promasi brzinu na manuelnom,pa umesto u cetvrtu na 170km/h ubaci u drugu=e onda tu vise nista ne valja-ni mehanicki ni nikako
                        Inace ti 104 motori imaju elektronski promenljiv ugao bregaste(usisne) jos od 1989, ono cime se neki proizvidjaci sad hvale a od 89. proslo 19 godina!


                        Comment


                        • #13
                          kazi sta je radjeno na ovom motoru vidim da je neki alat prolazio kroz cilindre. I cela klipova ona su ociscena od garezi ili jos nesto?

                          Pitam te zato sto me zanima kako ide osvezavanje kod tih motora, sta je sve potrebno uraditi kod nekog 'prosecnog' motora samo karike i dihtung glave ili treba raditi i ventile?

                          Comment

                          • dr.benz
                            CBC Član
                            • 06.01.2008
                            • 73
                            • beograd

                            #14
                            Na ovom motoru je glava uradjena kompletno-vodjice,gumice,sicevi,ventili... A na bloku nije nista radjeno,to su tragovi fabrickog honovanja(valjda se tako zove). U principu dole nije trebalo nista da se menja,ali kad je vec bio rasturen,promenjene su karike i lezajevi...Inace, koliko se secam, karike su jako skupe, mislim da su placene oko 550 Eura>naravno original Mercedesove

                            Ovako je izgledao neposredno pred ubacivanje...

                            Comment

                            • Durango
                              CBC Senator XXL
                              • 01.02.2006
                              • 590
                              • Zemun, Srbija

                              #15
                              Tek sada vidim da ima poseban deo na Cannonu za Mercedes. Ne mogu da verujem da to do sada nisam uocio.
                              Svaka casta za onog ko je izdejstvovao ovo.


                              Originally posted by Djux
                              Trenuton se u zemunu prodaje jedan C124 sa ubacenim 300td motorom. Stanje je tu i tamo...ali po meni takodje skranavljenje kupea. Ionako se dobar benzinac 124 moze uvek naci a ko hoce da stedi nek stavi plin. Inace ako se vec razmatra ubacivanje nekog motora prilicno dobro resenje je i 260 motor. Koji je osetno jaci od 230, a potrosnja mu je gotovo ista. Kad vec zeli da izbegne trosak oko registracije masine 300 itd. Inace mene je uvek cudilo sto taj motor nije isao u W124 kupe.
                              Od ovog auta treba bezati. Razbijan je par puta i nije vredan kupovine.
                              MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                              Comment

                              Working...
                              X