Opel AstraG, odnosno Classic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markofpi
    CBC Senator XXL
    • 27.07.2006
    • 1552
    • Bezanijska Kosa

    Opel AstraG, odnosno Classic

    Znam da je bilo slicnih tema ali eto...
    Interesuje me kada su pocele da se proizvode redizajnirane verzije??
    Da li je bolje kupiti auto kod nas ili traziti neke kanale i uvesti is inostranstva (bolji uslovi eksploatacije)!?
    Kako me dizeli nesto i ne zanimaju, kako zbog toga sto su slabiji i tromiji od benzinaca (barem ovi is AstreG)tako i zbog predjene kilometraze, zanimaju me iskljucivo 1.6 16v i 1.8 16v! Da li su to twinport motori, generalno o izdrzljivosti i odrzavanju rec dve,...
    Napominjem da bih ugradio LPG,a godisnje do sada nisam prelazio vise od 20k km.
    Znam da su podaci mozda sturi i nepotpuni ali vremenom ce sve da se iskristalise....
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    Bilo je slićnih tema ali ajde da probam da ti odgovorim.
    Kada su počele redizajnirane verzije neznam tačno ali mislim da je 2002 godina u pitanju ali i to je ne proverena informacija jer sve zavisi za koje je tržište rađen auto.
    Da li je pametnije uvezti ili kupiti ovde je veliko pitanje. Sve zavisi od toga na kakav primerak auta ćeš naići i za koju svotu eura. Nije ni u inostranstvu svako vozilo održavano kako ti zamišljaš.
    Na ovo pitanje to jest tvoj komentar da su dizeli slabiji i tromiju ću morati da te pobijem. Bili su slabiji dizeli recimo negde 80 godina ali sada su puno življi, a što se tiče kilometraže ne vredi diskutovati.
    1.6 16v je eko tek motor i ako se nevaram to im je najbolji benzinski motor i šta više moja preporuka. Nisu twinsport motori mada ja neznam ni da ih je bilo u astri G.
    Sto se tiče gasa to ćeš pitati servisere sta i kako.
    Nadam se da si iskristalisao....
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      Pogledaj ponudu vozila ovde, probaj benzinca i dizela, sracunaj koliko ces km prelaziti i koje je ulaganje u instalaciju za gas i onda se odlucuj!

      Nije bitno poreklo vozila, vec stanje!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • markofpi
        CBC Senator XXL
        • 27.07.2006
        • 1552
        • Bezanijska Kosa

        #4
        Znam pricu za dizele ali ipak u toj varijanti, dakle Astra, zelim benzinca! Takodje znam da u inostranstvu nisu svi automobili odrzavani kako treba ali vecina bi trebalo da jesu jer je standard ipak veci! Takodje u inostranstvu su bolji putevi i kvalitetnije gorivo, vozila su uglavnom od prvog vlasnika, a ovde ko zna koja ruka!
        Cini mi se da sam danas video Astru Classic 1.6 twinport tako da sam gotovo siguran da se i on ugradjuje, a sad od koje godine tacno ne znam....
        Jos da napomenem da sam danas prolazio pored nekog auto placa na Dusanovcu i reko da svratim da vidim sta ima. najvise zastupljena vozila Fiat Stilo (pitao sam za jedan, JTD motor, 2004god., 7800eur....nisams e raspitivao za detalje jer sam onako svratio). Astri je bilo ali sve '99 do 01'god....

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #5
          A da potrazis neku prodanu novu u BGD ? Benzinjara bi trebalo da se moze naci sa kilometrazama do 50.000 cak i 5 godina starih, a to iz uvoza mozes samo sanjati, ili mozda naci dvogodisnjaka... Vjerovatno su i odrzavanje u lokalnim ovlastenim servisima (sto ne mora biti velika sreca), pa se i servisi mogu provjeriti, te u njima uradjene stvari...

          Comment

          • neshaoct
            Banovan
            • 18.08.2007
            • 1754
            • Beograd, Rakovica

            #6
            ... '' Kada se kupuje novi automobil onda su kupci cesto u nedoumici hoce li njihov novi ljubimac tokom eksploatacije da pokaze neke skrivene mane. Kod Astre klasik II nema nikakve dileme, jer je ovaj model dobro poznat. Poceo je da se proizvodi 1998. godine i ostao je u proizvodnom programu Opela [ kao astra klasik ] uprkos cinjenici da je startovala nova Astra....Dakle, sta ce dobiti kupac Astre klasik ? Opelovi dileri kazu da je to automobil koji je vec prelezao sce ''decije bolesti'' koje mogu da zagorcaju zivot vlasniku. Klasik se nudi u tri varijante, kao hecbek, sedan i karavan. Poslednja dva modela su gotovo identicne duzine i odlikuje se prostranim prtljaznikom. Mehanika i paketi motora su u sva tri modela isti. Na raspolaganju su dva benzinca 1.4 [90KS], i 1.6 [103KS] i dizel 1.7CDTI [80KS]. Na super testovima ovi automobili su se pokazali kao pouzdani, ali su ipak strucnjaci zabelezili i neke slabosti. Kao sto je pucanje zupcastog kaisa, pukotine na izduvnoj grani, klima uredjaji su skloni kvaru...
            Slabe tacke : Drugu generaciju Astre, Opel je uradio neuporedivo bolje. Ipak, i ona je pokazala neke slabosti : tako je, pre svega, kod prvih primeraka dolazilo do pucanja zupcastog kaisa. Kritika postoji i za pukotine na izduvnoj grani, motore koji cure, krckanje iz stuba upravljaca, i kompresore za klimu sklone kvarovima do godista 2000. Vozaci Astre ljute se, osim toga, na skripanje zadnjih kocnica i male smetnje sa elektrikom. Ako se blagovremeno menja zupcasti kais, motori Astre su trajni, relativno stedljivi, ali donekle grubi.
            Potrosnja : 8,6L u gradu [ za motor 1.6 16v ]

            Na slici je motor preko koga velikim slovima pise ECOTEC
            Motori :
            1.4 16v [ euro 4 ] 1364 ccm, 66Kw [ 90KS ]@5600 rpm-a
            Prosecna potrosnja 6,0L
            0-100 km/h za 13,6 sekundi
            Max. brzina 182 km/h

            1.6 16v [ euro 4 ] 1598 ccm, 76Kw [ 103KS ]@ 6000 rpm-a
            Prosecna potrosnja 6,6L
            0-100 km/h za 11,5 sekundi
            Max. brzina 188 km/h

            1.7 CDTI [ euro 4 ] 1686 ccm, 59Kw [ 80KS ] @ 4400 rpm-a
            Prosecna potrosnja 4,6L
            0-100 km/h za 14,5 sekundi
            Max. brzina 173 km/h

            Sve ovo je preuzeto iz Auto-Bilda, br.15 07/2007. godine

            Comment

            Working...
            X