Skoda oktavia ili reno megan oba su benzinci i 98 godiste? Koji je jeftiniji za odrzavanje kakva su iskustva sa motorima? Takodje razmisljam i o astri g kao trecoj opciji. Pozdrav.
Oktavia ili megan, mozda astra?
Collapse
X
-
Pa Megan i Octavia su dve razlicite klase, tesko mogu da se porede. Kod Megana je, po meni, nekako najoptimalniji 1.6 8v ili ako uspes da nadjes 16v benzinac, pa ako jos moze i sa plinom. Dizeli su uglavnom presli preko 200000 tako da je veliko pitanje u kakvom su stanju. Megana dobro ispregledaj ako ga budes kupovao jer ako ga prethodni vlasnici nisu dobro odrzavali imacjes gomilu problema. Auto je dobar ali zahteva redovno odrzavanje. Sto se tice Octavie iz 98. godine nisam odusevljen tim autom, pre svega zbog ogromne buke na brzinama preko 120 km/h.
-
-
Ja cu samo da dodam jedan komentar koji sam cuo u nemackoj. Da nije forda, opel bi bio najgori auto posle yugaumro sam od smeha
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
renoar odakle ti to da je megan pouzdaniji od škode. pa reno i generalno francuzi su uvek bili pri dnu svih različitih lista.
ustvari od svega što si rekao jedino je tačno da je megan udobniji. ali za preciznije podatke morao bi autor teme da kaže o tačno kojim je modelima reč pa da damo neke uporedne podatke.
@sergio
takođe ne mislim da su to različite klase. to je potpuno ista klasa. samo oktavia ima rep.
@ada
a to je povezano sa temom kako?
@snoop
što se održavanja i potrošnje tiče sve ti je to manje više isto. treba samo uzeti onaj auto koji je u boljem stanju ili onaj auto koji ti se više sviđa.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
pre neku nedelju sam se vozio u Oktaviji, Taxi je bio u pitanju, neprijatno sam iznenadjen koliko je auto mali unutra, ja sam kacio glavom krov pozadi sa 180 cm visine.
Takodje mi je sve nekako plasticno bilo i suvise siromasno, nekako prejednostavno, nikada se ne bih odlucio za tako nesto.
Comment
-
-
Posedujem Reno Megan `98 god.vec cetiri godine, i do sada nisam imao nikakvih vanrednih popravki.Auto je izuzetno udoban i nemam nikakvih zamerki na njega sem mozda slabog motora(1,9d sa 64ks) ali da sam odabrao verziju sa jacim agregatom problem ne bi ni postojao.
Sto se cene odrzavanja tice primetno je niza od Golfa 4 a samim tim verovatno i od Octavije koja je uzgred iznenadjujuce neudobna i tesna.Ovo zadnje bi se moglo reci i za Astru kod koje je izrazen problem sa mestom za kolena.
Buduci da svako ima svoje kriterijume, najbolje bi bilo da ako si u mogucnosti isprobas svaki auto pa tek onda doneses odluku.
Comment
-
-
uvek ista prica....
nije toliko bitna marka i model polovnog automobila, vec nacin odrzavanja od strane prethodnog/ih vlasnika.
polovni auto se definitivno ne kupuje srcem vec razumom!
izmedju megana i skode glasam za bolje odrzavani auto.
ako su slicnog stanja,glasam za megan.
oktavija prve generacije (pre restajlinga) mi je ruzna.
Comment
-
-
Ako si bas odlucio da ce to biti jedan od konkretno ta dva onda biraj bolje ocuvan, ali ako ces traziti jos opet sam pre za Renault Megan! Pre svega oni nikako nisu u istoj klasi i uporedjivanje nije na mestu, ali oba pretstavljaju automobile gde je udobnost bitna, a to je u Meganu neuporedivo bolje, sama Octavia je potpuno neudobna kako u voznji, tako i sam boravak unutra!
Pre par dana se nadjem sa momkom koji je dosao u Octaviji staroj dva meseca, takodje sam se neprijatno iznenadio kako me sedista grebu i zuljaju kao da sam seo na smirglu, ta plastika je krajnje neubedljiva sto ne bi smelo da se dogodi na jednom autu iz 2007. godine!
Sa druge strane juce dobijem neverovatnu informaciju da su u Petrohemiji u Pancevu vozali jednu Fabiu 600 000 km sa jednom generalnom na oko 350 000 km, prosto neverovatno ali istinito!
Moje subjektivno misljenje je u korist Megana kako rekoh i sad samo treba dobro traziti i cekati da naidje neki ocuvan, sto je moram priznati kod nas jako tesko, ili je precenjeno!In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
Slazem se za novu oktaviju, udobnost je ravna nuli. Pocevsi od sedista pa do toga kako umesto da auto primi i apsorbuje rupu to mora da radi moje telo.
Ako u obzir dolazi samo oktavija prve generacije ja to ne bih ni uzimao u obzir. Ruzna, bucna i neudobna.
Comment
-
Comment