Lancia Thema pomoć oko kupovine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa_gsi
    CBC Veteran
    • 25.05.2007
    • 101
    • Svrljig (Nis)

    Lancia Thema pomoć oko kupovine

    Danas sam pogledao jednu Themu 20ie Turbo 8V 88KW 118KS i utisci su sledeći:

    1. Limarija i enterijer generalno u dobrom stanju, potrebno uraditi zadnje rubove ali ništa kritično.
    2. Turbina je skinuta pošto njena popravka ili zamena bila dosta skupa vlasnik je od toga odustao.
    3. Auspuh je propao osim izduvne grane, potrebna zamena.
    4. Na letvi volana pusta ulje potrebna zamena novom.
    5. Ventili se čuju mada majstor kaže da se to relativno lako može srediti, mada ga zabrinjava određen zvuk iz motora i kaže da u pitanju radilica ili neki klip pa je otvaranje motora neophodno.
    6. Registracija ističe za mesec dana.
    7. Ima plin, nedavno ugrađen.
    8. Rezervoar za gorivo je pocepan odozdo (plastičan je).
    9. Kočnice su ok kao i trap.

    Uz auto daje:
    1. Komplet dihtunga motora, karike, prednja leva vrata, menjač (otisla lamela a on zamenio ceo menjač)

    To je sve sto mogu trenutno da se setim, covek traži za auto 1600E, po majstorovim rečima da bi auto bio 100% u ispravnom stanju uzimajući u obzir registraciju i limariju potrebno je oko 1000E. Takođe me plaši po njegovim rečima da su delovi za Lanciu 2-3 puta skuplji od opelovih ili golfovih.

    Dosli smo do zaključka da za auto vredi dati obzirom na ulaganja oko 1000E, pošto čovek ide uskoro za ameriku žuri mu se pa se možda i dogovorimo oko cene.

    E sada imam nekoliko pitanja u vezi sa delovima:

    1. Koliko košta turbina u uspravnom stanju polovna, a koliko nova?
    2. Koliko su klipovi i radilica naravno novi?
    3. Nov auspuh i letva servo volana?

    Dali ovi delovi uopšte mogu da se kupe originalni i novi?

    Poz.
    Sasa!
  • POTR
    CBC Veteran
    • 11.01.2008
    • 129
    • Beograd

    #2
    Cenu delova za generalnu proveravas u radnjama za Fiat-lancia. Turbinu ako i nadjes polovnu, obavezno treba remontovati s obzirom da se radi kompletan motor. Mislim da 1000eur nije realna cena

    Comment

    • sasa_gsi
      CBC Veteran
      • 25.05.2007
      • 101
      • Svrljig (Nis)

      #3
      Nisam te razumeo 1000E nije realno za kupovinu auta u opisanom stanju ili mislis da ce 1000E biti premalo za potrebno ulaganje u auto.

      Evo kako je majstor rekao:

      1. Letva volana 100E
      2. Auspuh 130E
      Menjanje rubova kitovanje zafarbavanje, potrebno je malo i haubu ispraviti (pao crep sa kuce na haubu) oko 200E
      3. Popravka motora oko 300-400E
      4. Registracija i prenos oko 230E
      5. Sigurno ima jos sitnica oko kočnica, rezervoara, kaiševa, spona.... oko 100E

      Dodjosmo do cene od oko 1000-1100E

      Turbinu nisam ni racunao

      Srecom gume su skoro nove pa me taj trosak neocekuje.

      Comment

      • POTR
        CBC Veteran
        • 11.01.2008
        • 129
        • Beograd

        #4
        Mislim da ce popravka motora biti sigurno skuplja od 300-400 ukoliko budes radio komplet generalnu,razmisli sam. Turbine polovne za taj auto su od 100-150eur+remont oko 200-250 eur.

        Comment

        • STILISTA
          CBC Veteran
          • 17.12.2007
          • 182
          • BEOGRAD

          #5
          mislis li da bi vlasnik prodavao auto a da nije stavio na papir koliko mu
          para treba da to resi!
          a opet ce da ima stari auto!
          obzirom da je ugradjen plin skoro valjda mozes da zakljucis da mu se
          i pored toga ne isplati da ga sredjuje.
          najvise bi voleo da nisam u pravu ali male su sanse!

          Comment

          • Lord_o21
            CBC Senator XXL
            • 29.04.2006
            • 494
            • Novi Sad

            #6
            Batali ti to, ako bas ne moras... Gledaj samo logikom, da li ti treba u takav (po godistu zastareo) auto da ulazes 1000-1500e. Za 2500-3000 mozes uzeti Themu turbo 16v u mnogo puta boljem stanju ili pak neki drugi auto.
            ...technology is the only Replacement for Displacement.

            Comment

            • sasa_gsi
              CBC Veteran
              • 25.05.2007
              • 101
              • Svrljig (Nis)

              #7
              Hvala na odgovorima.
              Po meni je uvek bolje platiti auto manje i zatim ga srediti u 100% ispravnom stanju, jer kada se kupuje star auto 15-20 god. jednostavno nemam poverenja u nesto sto je nalickano, osim ako sam 100% siguran u ono sto kupujem (prijatelji, rodjaci).
              Čoveku se neisplati da više ulaže u auto iako ima plin jer ide za ameriku u martu tako da mu se žuri sa prodajom a nema bas puno kupaca. Razmisliću još malo, po meni a i po majstoru auto stvarno ima potencijala, ako se budem resio ponudicu mu 1000E pa ako hoce hoce.

              Comment

              • sasa_gsi
                CBC Veteran
                • 25.05.2007
                • 101
                • Svrljig (Nis)

                #8
                Originally posted by Lord_o21
                Batali ti to, ako bas ne moras... Gledaj samo logikom, da li ti treba u takav (po godistu zastareo) auto da ulazes 1000-1500e. Za 2500-3000 mozes uzeti Themu turbo 16v u mnogo puta boljem stanju ili pak neki drugi auto.
                Potpuno si upravu ali na ovaj način kupujem auto na odloženo, i na svakih nekoliko meseci nešto žavršim jeste da je to malo komplikovano i da treba imati živaca ali postoje ljudi koji uživaju u tome da sređuju svoj auto mic po mic.

                Comment

                • predrag&marea
                  CBC Član
                  • 20.05.2007
                  • 34
                  • beograd

                  #9
                  [quote=sasa_gsi]
                  Originally posted by "Lord_o21":2uhthd5i
                  Batali ti to, ako bas ne moras... Gledaj samo logikom, da li ti treba u takav (po godistu zastareo) auto da ulazes 1000-1500e. Za 2500-3000 mozes uzeti Themu turbo 16v u mnogo puta boljem stanju ili pak neki drugi auto.
                  Potpuno si upravu ali na ovaj način kupujem auto na odloženo, i na svakih nekoliko meseci nešto žavršim jeste da je to malo komplikovano i da treba imati živaca ali postoje ljudi koji uživaju u tome da sređuju svoj auto mic po mic.[/quote:2uhthd5i]

                  Mislim da je to mnogo za tako nesto.Na kraju ce te ta Thema kostati 3000.Proletos je uletela Thema,slicna toj koju opisujes za 1000,prepakovana izasla oko 1800(bez plina),ali zato je ispala extra
                  Sve to sa bezprekornim strancem,koji je zaista bio vrh vrhova a pri tom iskostao u Bgdu oko 400e

                  Comment

                  • sasa_gsi
                    CBC Veteran
                    • 25.05.2007
                    • 101
                    • Svrljig (Nis)

                    #10
                    [quote=predrag&marea][quote="sasa_gsi":3k2mdzdy]
                    Originally posted by "Lord_o21":3k2mdzdy
                    Batali ti to, ako bas ne moras... Gledaj samo logikom, da li ti treba u takav (po godistu zastareo) auto da ulazes 1000-1500e. Za 2500-3000 mozes uzeti Themu turbo 16v u mnogo puta boljem stanju ili pak neki drugi auto.
                    Potpuno si upravu ali na ovaj način kupujem auto na odloženo, i na svakih nekoliko meseci nešto žavršim jeste da je to malo komplikovano i da treba imati živaca ali postoje ljudi koji uživaju u tome da sređuju svoj auto mic po mic.[/quote:3k2mdzdy]

                    Mislim da je to mnogo za tako nesto. Na kraju ce te ta Thema kostati 3000.Proletos je uletela Thema,slicna toj koju opisujes za 1000,prepakovana izasla oko 1800(bez plina),ali zato je ispala extra
                    Sve to sa bezprekornim strancem,koji je zaista bio vrh vrhova a pri tom iskostao u Bgdu oko 400e[/quote:3k2mdzdy]

                    Sve je to lepo, čak štaviše svidja mi se ideja da kupim stranca još ako ima klimu eto veselja za mene, nažalost nema puno Thema po oglasima stranca a ja živim u okolini Niša tako da nemogu da budem u toku dešavanja šta se radi u BG.
                    Majstor mi je lepo rekao motor u ovakvom stanju neće još dugo tako je rad na motoru prvo sta treba da se radi zajedno sa auspuhom i registracijom naravno, naći Themu sa dobrim motorom (~500Е) zatim cariniti motor ~200E nekako mi je previše rizično jer polovan motor je ipak polovan ko zna kakvi sve problemi mogu da isplivaju...

                    Upravo krećem da okrećem brojeve telefona fiat prodavnica i majstora, videćemo možda od svega i ispadne nešto.

                    Comment

                    • bagu
                      CBC Senator
                      • 21.06.2006
                      • 245
                      • NS

                      #11
                      To oko cene registracije raspitaj se ponovo.
                      Stranac u dobrom stanju je bar 700eura i još da ti neko prepakuje sve to što ti treba a kako si naveo tu ima posla je još bar 250eura.
                      Ako budeš kupovao turbinu moraš raditi remont mislim da bi to bilo to, a onda moraš staviti plin za turbo.
                      Ako ćeš bez turba,onda moraš da promeniš klipove da staviš obične (5000 nov kom,polovan oko 25 eura),pošto uglavnom ostave turbo klipove kada skidaju turbinu.
                      Delovi jesu skuplji al ne toliko možda u proseku 30%,al to su delovi za auto a ne za golf ili opel.
                      Što ti daje vrata,mislim odkud vrata?
                      Auspuh je nov da ti naprave oko 2500 po loncu .
                      Kada je uvežena Thema i preko kog grada?
                      2.0 IE ima naj manje 85kw,tako da turbo pa 88kw
                      Podržavam tu filozofiju sam ga sredim pa vozim ali sve to mora da ima smisla.
                      Inače Thema je dosta dobar auto,lepo se vozi tj krstari sa njom ,dosta snage,komfora ,latinska limuzina ma sve kada se sabere još za koje pare
                      auto je odličan.
                      LANCIA Thema 2.0iE (1991), ugrađen plin, MP3, alufelne, nove gume, istekla registracija, 1.100 EUR, fiksno, može zamena za jeftiniji, hitno. 063/775-2457,

                      Ja je vozim skoro dve god ,zadovoljan sam i ne prodajem je .
                      Ne jedu veliki male ,nego brzi spore

                      Comment

                      • Masinac
                        CBC Član
                        • 19.02.2007
                        • 57
                        • Beograd

                        #12
                        Pozdrav.
                        Ljudi ja sam radio to prepakovanje.
                        Stranac kao casa- salonac koji je registrovan prvi put 98. godine.
                        Jos karavan sa svim mogucim dodatcima.
                        Uzeo sam ovde neku na nase table i to prilicno dobro platio sobzirom na stanje.
                        Apsolutno sve sem lima skinuo i prebacio sa stranca.
                        Da ne duzim ima puno posla i kostace te kao gotov auto.
                        Racunaj da sam ja sve sa bratom uradio.
                        Znaci ni dinar majstoru.
                        To bi ti bilo u kratkim crtama.
                        Ako te jos nesto intresuje pitaj

                        Comment

                        • Lord_o21
                          CBC Senator XXL
                          • 29.04.2006
                          • 494
                          • Novi Sad

                          #13
                          Originally posted by bagu
                          To oko cene registracije raspitaj se ponovo.
                          Stranac u dobrom stanju je bar 700eura i još da ti neko prepakuje sve to što ti treba a kako si naveo tu ima posla je još bar 250eura.
                          Ako budeš kupovao turbinu moraš raditi remont mislim da bi to bilo to, a onda moraš staviti plin za turbo.
                          Ako ćeš bez turba,onda moraš da promeniš klipove da staviš obične (5000 nov kom,polovan oko 25 eura),pošto uglavnom ostave turbo klipove kada skidaju turbinu.
                          Delovi jesu skuplji al ne toliko možda u proseku 30%,al to su delovi za auto a ne za golf ili opel.
                          Što ti daje vrata,mislim odkud vrata?
                          Auspuh je nov da ti naprave oko 2500 po loncu .
                          Kada je uvežena Thema i preko kog grada?
                          2.0 IE ima naj manje 85kw,tako da turbo pa 88kw
                          Podržavam tu filozofiju sam ga sredim pa vozim ali sve to mora da ima smisla.
                          Inače Thema je dosta dobar auto,lepo se vozi tj krstari sa njom ,dosta snage,komfora ,latinska limuzina ma sve kada se sabere još za koje pare
                          auto je odličan.
                          LANCIA Thema 2.0iE (1991), ugrađen plin, MP3, alufelne, nove gume, istekla registracija, 1.100 EUR, fiksno, može zamena za jeftiniji, hitno. 063/775-2457,

                          Ja je vozim skoro dve god ,zadovoljan sam i ne prodajem je .

                          Eto npr, tvoja tema mi bruka izgleda... Svaki put se okrenem kad te vidim u gradu...
                          ...technology is the only Replacement for Displacement.

                          Comment

                          • bagu
                            CBC Senator
                            • 21.06.2006
                            • 245
                            • NS

                            #14
                            Hvala
                            Ne jedu veliki male ,nego brzi spore

                            Comment

                            • brdaus
                              CBC Početnik
                              • 14.06.2007
                              • 2

                              #15
                              prava pomoc

                              Posto imam udatu rodjaku dole kod tebe moram i da ti pomognem.
                              Turbo i plin ? To monogo kosta,tako da taj motor sigurno nije turbo. Turbo 8v ima 124 Kw i registracija kosta 21800 din, ja platio pre 20 dana.
                              Thema je super auto za male pare, ali ima mnogo krseva.
                              Skoro sam video jednu iz Zastave sa predjenih 810.000 km u odlicnom stanju, ali mehanika je u raspadu.
                              Problemi> trapovi tj. sve na njima mada gumeni delovi iz originala nisu papreni kod Delte ali su amortizeri dranje po usima.
                              Plastika unutra je svakako krhka i puca lako, centralna brava i alarm hoce da zezaju, a ugradnja klime moze da bude nocna mora. Licno iskustvo, jos nisam sve zavrsio.
                              Trazi themu sa klimom od 2.0l sa 16v od 1992 pa nagore. Moze da se nadje za 2000e.
                              Limariju i delove imam ja ako ti zapne (uzeo sam stranca za sebe ) pa me kontaktiraj.

                              Comment

                              Working...
                              X