Ne mogu da nađem te papire, od kupovine je prošlo tačno godinu dana, ali ja sam stavio na papir stvari koje su mi bitne za održavanje, i stavio sam još par stvari na papir koje bi mogle da crknu. Zapravo ništa sem zamajca i nije naročito skupo. Izvor: www.ap-sport.co.yu .
Nisam razmatrao ideju da će JTD da se razleti u 3 lepe, jer još nisam čuo da se to ikom desilo, posebno ne na autu kome je razlika između evidencije na ECU i instrument tabli nešto preko 1000km, a sam auto je odavao utisak da u njemu itekako ima života, i za sledećeg vlasnika, ne samo za mene.
Zapravo čitajući nekoliko stranih foruma u jednom dužem periodu, razvalio sam se od istraživanja svih problema sa kojima se susreću vozači Stila, jer sam se zarekao da ću taj auto imati prvi put kad sam ga video uživo. Najviše problema su imali vlasnici 2002. godišta, posebno benzinci. Univerzalni kvarovi za 2002 i 2003 godište u Velikoj Britaniji su pucanja prednjih i zadnjih opruga, verovatno zbog klime, i problemi sa nekim delom iz električne instalacije, koji zbog stalnih kiša voda zaliva i rikne. Rešenje je da se premesti na višu tačku pod haubom, a opruge su rešavali ne zamenom, nego ugradnjom tzv. "spring catchera". Proverio sam u Delti, u Srbiji nikad nije postojala servisna kampanja ugradnje pomenutog dela, jer nam klima očigledno nije toliko nepovoljna. Postoji još nekoliko kampanja (airbag failure, overboost valve failure itd, ne mogu svega da se setim). Po VIN, moj auto ne spada ni u jednu od kampanja, sem za te spring catchere, ali kako u Delti ne postoji info o nekoj opruzi koja je opalila u garanciji, ja se uopšte više ne brinem oko toga.
Moj konačan zaključak je da taj 1.6 koliko toliko vredi, 1.2 i JTD, sve ostalo je katastrofa šta su sve ljudi doživljavali sa njima. Takođe sam skontao da je bolje da je Stilo sa što manje opreme. I konačno, da je 2004. ili mlađi. 1.2 mi je preslab, sav je nešto bezveze i unutra i spolja. Volan sasvim drugačiji, menjač, papučice - fuj. Nadam se da je na 1.6 kao kod JTD, inače uopšte ne mogu da ga preporučim. Na ovom 1.2 kao da je neki potpuno drugi auto u pitanju u odnosu na moj, kolika je razlika u sili potrebnoj za vožnju.
Nisam razmatrao ideju da će JTD da se razleti u 3 lepe, jer još nisam čuo da se to ikom desilo, posebno ne na autu kome je razlika između evidencije na ECU i instrument tabli nešto preko 1000km, a sam auto je odavao utisak da u njemu itekako ima života, i za sledećeg vlasnika, ne samo za mene.
Zapravo čitajući nekoliko stranih foruma u jednom dužem periodu, razvalio sam se od istraživanja svih problema sa kojima se susreću vozači Stila, jer sam se zarekao da ću taj auto imati prvi put kad sam ga video uživo. Najviše problema su imali vlasnici 2002. godišta, posebno benzinci. Univerzalni kvarovi za 2002 i 2003 godište u Velikoj Britaniji su pucanja prednjih i zadnjih opruga, verovatno zbog klime, i problemi sa nekim delom iz električne instalacije, koji zbog stalnih kiša voda zaliva i rikne. Rešenje je da se premesti na višu tačku pod haubom, a opruge su rešavali ne zamenom, nego ugradnjom tzv. "spring catchera". Proverio sam u Delti, u Srbiji nikad nije postojala servisna kampanja ugradnje pomenutog dela, jer nam klima očigledno nije toliko nepovoljna. Postoji još nekoliko kampanja (airbag failure, overboost valve failure itd, ne mogu svega da se setim). Po VIN, moj auto ne spada ni u jednu od kampanja, sem za te spring catchere, ali kako u Delti ne postoji info o nekoj opruzi koja je opalila u garanciji, ja se uopšte više ne brinem oko toga.
Moj konačan zaključak je da taj 1.6 koliko toliko vredi, 1.2 i JTD, sve ostalo je katastrofa šta su sve ljudi doživljavali sa njima. Takođe sam skontao da je bolje da je Stilo sa što manje opreme. I konačno, da je 2004. ili mlađi. 1.2 mi je preslab, sav je nešto bezveze i unutra i spolja. Volan sasvim drugačiji, menjač, papučice - fuj. Nadam se da je na 1.6 kao kod JTD, inače uopšte ne mogu da ga preporučim. Na ovom 1.2 kao da je neki potpuno drugi auto u pitanju u odnosu na moj, kolika je razlika u sili potrebnoj za vožnju.
Comment