Interesuje me BRAVA , pisite mi o njoj. Vase utiske impresije.Kakva je u voznji, kakva je za odrzavanje, na sta treba obratiti paznju pri kupovini.Bukvalno sve me interesuje o njoj.
[/b][/u]
FIAT-BRAVA
Collapse
X
-
Sve mane i vrline Brava i Brave su generalno ovde na forumu opisane.Jedini ozbiljan problem su 1.4 12v motori.Sve ostalo od losih stvari je zajednicko.Nezan sistem ubrizgavanja goriva i davaca i senzora.Ne znam da li je tako i za druge proizvodjace ali to krasi Fiata generalno.Sve ostalo su sitnice koje se lako i jeftino otklanjaju.Najbolja osobina je sto za te pare ne mozes nigde dobiti tu udobnost i dizajn.Ostaje ti da kroz fabricke podatke izdiferenciras koji model bi ti odgovarao i da uz pratnju nekog majstora pogledas auto...I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Ko sto rece kolega stariji
, izbegavaj 1.4 trosi mnogo, bregasta oce da ostane bez podmazivanja i eto problema. Po prici iskusnijih najbolji je 1.6 16v, koji ja imam, ali cuo sam da je i 1.2 sasvim ok.
Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
Comment
-
-
Fali mu snage do 2500RPM posle je sve O.K.Originally posted by stefanvesKo sto rece kolega stariji
, izbegavaj 1.4 trosi mnogo, bregasta oce da ostane bez podmazivanja i eto problema. Po prici iskusnijih najbolji je 1.6 16v, koji ja imam, ali cuo sam da je i 1.2 sasvim ok.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Vidi ja to imam i na 1.6, to je jednostavno princip na kom rade ti motori. Do tih 2,5-3k obrtaja ne vuce, kasnije krece da cepa. Nego koliko ti trosi 1.2, meni negde u proseku ide oko 8 litara(kombinovane).Originally posted by bokijaFali mu snage do 2500RPM posle je sve O.K.Originally posted by stefanvesKo sto rece kolega stariji
, izbegavaj 1.4 trosi mnogo, bregasta oce da ostane bez podmazivanja i eto problema. Po prici iskusnijih najbolji je 1.6 16v, koji ja imam, ali cuo sam da je i 1.2 sasvim ok.Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
Comment
-
-
33 litra 400km,to je 8,25.Ja mislim da vozim lagano zbog potrosnje,ali na kraju voznje kad premotam film,svuda sam bio medju prvima.Ocu da kazem da sam se smirio,ali ne znam dali je to prava mirna voznja il samo ja tako mislim.
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
200km okruglo Novi Sad-Sombor sipan do cepa kada sam krenuo i do cepa kada sam se vratio,znaci sipano je oba puta do prelivanja i stalo je 10.75l
dobro to je vise vangradska voznja al opet ima sela kroz koja se vucemo 40-50 zbog ogranicenja,na pravcima izmedju sela vozilo se prosecno 120-140km/s,samo nemogu jos da ga uhvatim tacno koliko trosi u gradu
Comment
-
-
Ma kod vas Lala svaki auto trosi malo.Sve sto nema stani kreni,pa jos uzbrdoOriginally posted by kapuero200km okruglo Novi Sad-Sombor sipan do cepa kada sam krenuo i do cepa kada sam se vratio,znaci sipano je oba puta do prelivanja i stalo je 10.75l
dobro to je vise vangradska voznja al opet ima sela kroz koja se vucemo 40-50 zbog ogranicenja,na pravcima izmedju sela vozilo se prosecno 120-140km/s,samo nemogu jos da ga uhvatim tacno koliko trosi u gradu
nije nikakav faktor za uvecanje potrosnje.Vozio sam mnogo po Vojvodini i tamo su jedine slabe tacke tipa "ej da ti operem sajbu?"Mislim na one makadamske puteve sto ih je bilo oko Kikinde i sl.Potrosnja je najveca u gradu u zimskim mesecima kad imas puno kratkih voznji.Znaci,uvek kreces u zagrevanje motora mnogo puta na 100 km.Plus gradski rezim i eto kako benzin odlazi.Kuliranje kroz selo 40-50 je najmanja potrosnja od svih rezima osim onog od 90 po auto putu koji naravno niko ne moze da postigne
Kazem ti ja uz velike napore i odricanja imam za sad 8,25 sto zanaci 9 okruglo neke normalne gradske voznje.Tako kaze i fabrika.Ti i ja imamo auta koja malo trose u voznji ali zbog male snage i velike mase dosta puvuku goriva prilikom kretanja iz mesta.
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
Comment