e pa da pocnem..
sto se tice coupe-a ne kapiram sto hoces stranca jer on nije euro 3 tako da uvoz nije moguc sad ako imas neku varijantu!
sto se tice razlike 16v i 20v oba u turbo verziji zna se ko je tata,sad sto neki cim kupe coupe hoce konjazu za malo para pa posle dva meseca motor ode u ku..c ..to je sad druga stvar
slazem se da je 16v pogodni za tuning i da mnogo manje kosta tuning istog ali i odrzavanje u odnosu na 20v ali 5 cilindara je 5 cilindara
ko nije provozao petaka nezna sta propusta cak i onog bez turba..
sto se tice 1.8 motora takodje je dobar i izdrzljiv ali dosta trom,veruj mi,za neku mirnu voznju ok ali sto se tice potrosnje,ne,jer trosi skoro kao i 20v turbo..
20v turbo ima mane na motoru??
pa to je najbolji motor napravljen u fijatu ikad,cak se i danas dan ugradjuje u lancia thesis koja je premium segment..
nesto nevidim da se 16v i danas koristi u fijatu!!
sto se tice cena one u italiji idu od 1000e za 16v,turbo od 1300e,1.8 od 1500e,20v od 2500e i 20v turbo od 3000e,s tim sto najjeftiniji primerci su u ocajnom stanju i nevredi ulagati u njih
za jedan 16v turbo da bi bio dobar 3000-4000e,20v turbo od 4500-10000e za limited i plus verziju od 98-01.
sad ako imas specificnih pitanja pitaj,u sraf znam coupe-a 20v i 20v turbo
sto se tice coupe-a ne kapiram sto hoces stranca jer on nije euro 3 tako da uvoz nije moguc sad ako imas neku varijantu!
sto se tice razlike 16v i 20v oba u turbo verziji zna se ko je tata,sad sto neki cim kupe coupe hoce konjazu za malo para pa posle dva meseca motor ode u ku..c ..to je sad druga stvar
slazem se da je 16v pogodni za tuning i da mnogo manje kosta tuning istog ali i odrzavanje u odnosu na 20v ali 5 cilindara je 5 cilindara
ko nije provozao petaka nezna sta propusta cak i onog bez turba..
sto se tice 1.8 motora takodje je dobar i izdrzljiv ali dosta trom,veruj mi,za neku mirnu voznju ok ali sto se tice potrosnje,ne,jer trosi skoro kao i 20v turbo..
20v turbo ima mane na motoru??

pa to je najbolji motor napravljen u fijatu ikad,cak se i danas dan ugradjuje u lancia thesis koja je premium segment..
nesto nevidim da se 16v i danas koristi u fijatu!!
sto se tice cena one u italiji idu od 1000e za 16v,turbo od 1300e,1.8 od 1500e,20v od 2500e i 20v turbo od 3000e,s tim sto najjeftiniji primerci su u ocajnom stanju i nevredi ulagati u njih
za jedan 16v turbo da bi bio dobar 3000-4000e,20v turbo od 4500-10000e za limited i plus verziju od 98-01.
sad ako imas specificnih pitanja pitaj,u sraf znam coupe-a 20v i 20v turbo
Comment