trazim hitan savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • midevcom
    CBC Član
    • 24.03.2008
    • 23
    • Milano-Bg

    #16
    e pa da pocnem..
    sto se tice coupe-a ne kapiram sto hoces stranca jer on nije euro 3 tako da uvoz nije moguc sad ako imas neku varijantu!
    sto se tice razlike 16v i 20v oba u turbo verziji zna se ko je tata,sad sto neki cim kupe coupe hoce konjazu za malo para pa posle dva meseca motor ode u ku..c ..to je sad druga stvar
    slazem se da je 16v pogodni za tuning i da mnogo manje kosta tuning istog ali i odrzavanje u odnosu na 20v ali 5 cilindara je 5 cilindara
    ko nije provozao petaka nezna sta propusta cak i onog bez turba..
    sto se tice 1.8 motora takodje je dobar i izdrzljiv ali dosta trom,veruj mi,za neku mirnu voznju ok ali sto se tice potrosnje,ne,jer trosi skoro kao i 20v turbo..
    20v turbo ima mane na motoru??
    pa to je najbolji motor napravljen u fijatu ikad,cak se i danas dan ugradjuje u lancia thesis koja je premium segment..
    nesto nevidim da se 16v i danas koristi u fijatu!!
    sto se tice cena one u italiji idu od 1000e za 16v,turbo od 1300e,1.8 od 1500e,20v od 2500e i 20v turbo od 3000e,s tim sto najjeftiniji primerci su u ocajnom stanju i nevredi ulagati u njih
    za jedan 16v turbo da bi bio dobar 3000-4000e,20v turbo od 4500-10000e za limited i plus verziju od 98-01.
    sad ako imas specificnih pitanja pitaj,u sraf znam coupe-a 20v i 20v turbo

    Comment

    • POTR
      CBC Veteran
      • 11.01.2008
      • 129
      • Beograd

      #17
      Reci mi jel su ovi poslednji 20vt bili Euro 3 ?

      Comment

      • sisa ki
        CBC Član
        • 12.04.2006
        • 90
        • Kikinda

        #18
        eto covek ispisao dosta o coupeu,stranac je te pare sto sam naveo.
        samo par nekih ispravki, 175A3000 se pravio samo u cupeu,nikakva lancia i ostali auti.
        motor je ogroman ,kao da su ga pravili za traktor,a auto sa sportskim karakteristikama ipak treba da ima laksi motor...

        ja samo pricam iz iskustva imao sam ih 7 i ovaj mi je osmi...od toga samo jedan 16v,jedan 20vt,jedan 1,8 i svi ostali bili 16vt....

        taj sa 20vt motorom sam kupio samo zbog toga sto sam imao kupca za motor,jer je covek dosao iz SLO i kupio ga za bravo HGT.

        mislim da se razocarao kasnije...bolje da je kupio 16vt mnogo bi vise dobio...

        e sada o tuningu.klipovi ne trebaju kovani za 300ks,njegovi original su do 00.
        za snagu od 250-300 ks :

        treba veci turbo,ali je dovoljan i T3 garret,IC za odgovarajuci turbo..ne veci a ni manji...dobija se kontra efekat...
        zatim regulator pritiska goriva sa drugom vrednoscu,POP-up ili BLOW-off ,kako ga ko zove (u principu su razlicite stvari ,ali se nazivi koriste isti...) za odredjeni pritisak turbine

        odgovarajuci chip ,u zavisnodsti koji p[ritisak turbine zelis da vozis,
        nekako je najbolji chip sa pritiskom 1,2...
        STD pritisak je 0.8 bara...
        sa pritiskom 1,2 i dodatnim sitnijim zahvatima na glavi motora,odgovarajucim navedenim delovima lako se dobija 250 KS,pa i 280....

        sto jesasvim dovoljno za normalnu voznju....olaksavanjem zamajca se ne dobija snaga,samo se lakse motor okrece u visokim obrtajima,ali za to nema potrebe jer u navedenoj kombinaciji turbo " naduva" vec na 2700 rpm i max snaga je na 5700-6000 rpm....
        posle tih obrtaja sa navedenim tuningom nema povecanje snage....

        obrtni momenat se krece oko 320Nm,sto je jako lepo ...

        sa 300ks vec se javljaju manji problemi sa kretanjem iz mesta,tj iz nizih obrtaja,pritisak turbine se krece oko 1,5 i neki put pstaje nestabilan...

        pritisak od 1,5 i tih 300ks je dobro za drag i nije za svakodnevnu voznju,chip koji posedujem za tu snagu (normalno uz ostale tehnicke zahvate,da ne bude zabune da se samo chipom dize snaga do tih granica)
        nema blokadu na stoperu ,znaci vrti se i na 8000rpm bez problema....

        probano na dinu u milosevu (bio prisutan i Uros sa foruma) i ide preko 8000 rpm,jer je izasao iz crvenog za 2 cm

        eto par reci o coupeu iz prakse,a ne iz knjiga...

        a mislim da ih niko nije u srbiji imao vise nego ja ,pokvario,namestio,budzio,sekao ,prepravljao....sta vec ili kako god...


        mislim da napisem cak i knjigu " ja i fiat coupe" i kasnije drugo izdanje " male tajne velokog fiata coupea"

        Comment

        • sisa ki
          CBC Član
          • 12.04.2006
          • 90
          • Kikinda

          #19
          Originally posted by POTR
          Originally posted by AreOut
          Poslusaj sisu btw ne moras da ides na 300 za prednju vucu je i 250 puna kapa a to dobijas sa jako jako malo ulaganja i opet si brzi od svakog 20VT standardnog. I kako mislis da ocarinis stranca kad nijedan nije Euro 3? Zadnji 16VT je proizveden 1996. tako da ako hoces da uvozis ostaje ti eventualno neka mutljavina sa zadnjom serijom 20VT koji su proizvedeni 2000/2001.
          Ako nije problem definisi mi to "jako,jako malo ulaganja" da bi auto imao pravih 250ks
          jako malo ulaganja znaci od 2000 eu pa navise,u zavisnosti sta zelis i do koje granice.
          turbo 300-1200 eu
          chip 300-600 eu
          B-off ventil od 120-300 eu
          IC 200-500 eu
          tehnicki radovi na glavi od 200-pa navise
          RPG od 80-150 eu
          izduv od 300-1500 eu(zavisi da li je original ili pravljen,da li menjas izduvnu granu ili ti ostaje tucana...)
          KN filter od 50 eu-pa .....
          zaptivac glave metalni od 150 - .... zavisi od proizvodjaca...
          ako menjas dizne opet trosak,ali nema potrebe za 250-280ks,i njegove original su ok,mogu da rpodju cak i te sa 4 ruoice,mada je bolje uzeti od lancie integrale sa jednom rupom...



          i TAKO ,igranju nikada kraja i sve to kosta vremena ,merenja na dinu,radova ,zivaca kada ti pritisak pada ispod 1 bar ,a ti platio chip za 1,2 bara i ne mozes da ostvaris snagu koju si zeleo,onda zapalis joint ili popijes bensic i sutra sve nanovo...

          a moze i da stavis onu turbo nalepnicu ,kao sto sam citao da neki rade,i sa njom dobijes 30ks..
          ako je nalepnica na prednjem delu haube kod fara


          i DA NIJEDAN COUPE NIJE EURO3

          Comment

          • POTR
            CBC Veteran
            • 11.01.2008
            • 129
            • Beograd

            #20
            Originally posted by sisa ki
            Originally posted by POTR
            Originally posted by AreOut
            Poslusaj sisu btw ne moras da ides na 300 za prednju vucu je i 250 puna kapa a to dobijas sa jako jako malo ulaganja i opet si brzi od svakog 20VT standardnog. I kako mislis da ocarinis stranca kad nijedan nije Euro 3? Zadnji 16VT je proizveden 1996. tako da ako hoces da uvozis ostaje ti eventualno neka mutljavina sa zadnjom serijom 20VT koji su proizvedeni 2000/2001.
            Ako nije problem definisi mi to "jako,jako malo ulaganja" da bi auto imao pravih 250ks
            jako malo ulaganja znaci od 2000 eu pa navise,u zavisnosti sta zelis i do koje granice.
            turbo 300-1200 eu
            chip 300-600 eu
            B-off ventil od 120-300 eu
            IC 200-500 eu
            tehnicki radovi na glavi od 200-pa navise
            RPG od 80-150 eu
            izduv od 300-1500 eu(zavisi da li je original ili pravljen,da li menjas izduvnu granu ili ti ostaje tucana...)
            KN filter od 50 eu-pa .....
            zaptivac glave metalni od 150 - .... zavisi od proizvodjaca...
            ako menjas dizne opet trosak,ali nema potrebe za 250-280ks,i njegove original su ok,mogu da rpodju cak i te sa 4 ruoice,mada je bolje uzeti od lancie integrale sa jednom rupom...



            i TAKO ,igranju nikada kraja i sve to kosta vremena ,merenja na dinu,radova ,zivaca kada ti pritisak pada ispod 1 bar ,a ti platio chip za 1,2 bara i ne mozes da ostvaris snagu koju si zeleo,onda zapalis joint ili popijes bensic i sutra sve nanovo...

            a moze i da stavis onu turbo nalepnicu ,kao sto sam citao da neki rade,i sa njom dobijes 30ks..
            ako je nalepnica na prednjem delu haube kod fara


            i DA NIJEDAN COUPE NIJE EURO3

            Uglavnom se slazem za 250 ks,donja granica od 2000eur (uz puno srece) moze da prodje mada na kraju uvek ispadne duplo Kovani klipovi uvek DA u smislu ostalih ulaganja,inace bi i ser. klip izdrzao ntih 300ks. Elektro-mag. ventil za boost ili popularni Pierburg NAPOLJE,Fiati ih dokazano ne vole dakle boost controler mehanicki od cini cuda i pritisak nece padati ako je sve ostalo ok..

            Comment

            • midevcom
              CBC Član
              • 24.03.2008
              • 23
              • Milano-Bg

              #21
              Originally posted by sisa ki
              bolji je 16vt nego 20vt....posle 7komada tvrdim....trenutno sam kupio 1,8 99 i stavljam plin... auto je super...ako uzimas uzmi 16vt,moze da se dotera do 300ks bez nesto extra puno para...a i ovako ide jako dobro...posedujem NOVITEC chip,IC i pratece stvari za ostvarivanje navedenih konjica...
              evo kako izgleda ovaj najnoviji koji sam uzeo...ovaj definitivno ne prodajem...
              u obilju kola ,ipak sam se opet resio za coupe,ali nikako 20vt,ima puno mana motor..
              izvini a kako si ga registrovao,jel to kod nas neki opet novi zakon na snazi ili ne.
              taj novitec chip koliko si platio i sta nosi u sebi?
              hvala

              Comment

              • midevcom
                CBC Član
                • 24.03.2008
                • 23
                • Milano-Bg

                #22
                samo par nekih ispravki, 175A3000 se pravio samo u cupeu,nikakva lancia i ostali auti.
                [/quote]

                motor 20v i motor 20v turbo se nalaze i u lanci thesis,prvi vise nije 2.0 nego 2.4 20v 170s iz stila abarth,drugi je ostao isti ali je prigusen na 185ks!!
                zatim postoji i lancia lybra sa 2.0 20v motorom!
                zatim da nepricam o bravo,marea,stilo,tako da motor je bio u mnogim automobilima fiat grupe cak i studia nove crome se pojavila sa 20v motorom.

                Comment

                • sisa ki
                  CBC Član
                  • 12.04.2006
                  • 90
                  • Kikinda

                  #23
                  auto je na stranim tablama i nije izasao nokakav zakon,

                  inace motor iz fiata nije ni slican navedenim motorima...zajednicko im je da imaju 5 cilindara ,20v i 2000ccm,ali ovo sve je drugacije.
                  trenutno ima kod drugara jedan HGT 20v otkinuo klipnjacu i uporedjivao je sa kapinim 20v ,znaci ni blizu, a kamoli 20vt iz coupe

                  neki navedeni motori koje navodis imaju plocice za stelovanje ventila ili ti nemaju hidro glavu,coupe ima hidro glavu ili ti hidraulicne podizace...
                  u tezisu je motor skroz novije generacije od coupea...

                  Comment

                  • midevcom
                    CBC Član
                    • 24.03.2008
                    • 23
                    • Milano-Bg

                    #24
                    Originally posted by sisa ki
                    auto je na stranim tablama i nije izasao nokakav zakon,

                    inace motor iz fiata nije ni slican navedenim motorima...zajednicko im je da imaju 5 cilindara ,20v i 2000ccm,ali ovo sve je drugacije.
                    trenutno ima kod drugara jedan HGT 20v otkinuo klipnjacu i uporedjivao je sa kapinim 20v ,znaci ni blizu, a kamoli 20vt iz coupe

                    neki navedeni motori koje navodis imaju plocice za stelovanje ventila ili ti nemaju hidro glavu,coupe ima hidro glavu ili ti hidraulicne podizace...
                    u tezisu je motor skroz novije generacije od coupea...

                    slazem se s tobom,ima razlicitih 20v motora i sve zavisi od godista..ali u osnovi je ipak 20v
                    recimo ima i razlike cak i izmedju coupe-a 20v turbo 96-98 i 98-01.
                    zato i jeste problem naci i kupiti delove za ovr malo starije 20v
                    pozdrav

                    Comment

                    • AreOut
                      CBC Senator XXL
                      • 22.07.2006
                      • 590
                      • Zabjelo

                      #25
                      Meni lik iz autoelektronike gdje sam radio chip rece da se teoretski dobija 35%, e sad prva stvar koju sam nakon chipovanja morao da zamijenim su svjecice jer fabricke nisu mogle da zapale toliko goriva i paljenje je prekidalo pa sam stavio neke NGK specijalne i stvarno se osjeti chip. E sad 35% je oko 70 konja dobitka sto je previse optimisticno ali eto 30-40 konja sam dobio sa 170 EUR + svjecice 100. Naravno jaci auto brze jede trapove izduv lamelu sve zivo ali to je cijena koja se mora platiti
                      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                      Comment

                      • sisa ki
                        CBC Član
                        • 12.04.2006
                        • 90
                        • Kikinda

                        #26
                        samo sa chipom od prilike toliko,ali imas posle menjanje IC...vrlo bitna stvar,odredjenim IC povecavas kolicinu vazduha ,jer njegovim hladjenjem se povecava kolicina,samim timi kiseonik....

                        evo ja sam samo povecanjem regulatora pritiska goriva ,bez chipa,i otvorenijim izduvom,dobio 10kw..
                        mereno na diny pre i posle...mala stvar ali dosta znaci...i mnogo bolji obrti momenat...
                        imaju negde na forumu dijagrami,da sada ne trazim..koga ne mrzi neka trazi...
                        znaci sa 140kW na 150KW a 35% na to je 52,5kW = 202.5kw ,znaci samo sa chipom i regulatorom pritiska...
                        e chip samo ne moze da radi bez ventila ,znaci skidas original ventil za rasterecenje,jer on nece da pusti turbo preko 1 bara.
                        bez obzira sto je chip definisan na 1,2 i overboost ventil ga otvara tek na tu vrednost,ali mu mehanicki blow ventil neda da dodje do te vrednosti...


                        i tako ,znaci nije bas tako jednostavno,samo stavis chip i imas 35% vise snage...
                        imam Novitec chip,ako nekom treba = 300 eu.dodje stavi,idemo n dino i ako je zadovoljan ,plati...

                        sa dobrim iC,RPG i izduvom od 250-280 ks,zavisi od atmosferskih faktora,vise snage kad je hladnije,a manje kada je napolju toplo...
                        ako je uslov ista snaga uvek,onda mora IC od Q4 155 hladjen vodom...
                        onda nema uticaja vreme i klimatski uslovi...

                        Comment

                        • POTR
                          CBC Veteran
                          • 11.01.2008
                          • 129
                          • Beograd

                          #27
                          Slazem se,Regulator pritiska goriva je neverovatno bitna napravica Chip+RPG+veca benzinska p+vece brizgaljke i snaga(moment) je zagarantovana 100%

                          Comment

                          • mane
                            CBC Član
                            • 22.02.2008
                            • 22
                            • beograd

                            #28
                            Ma kupuj brate, nemoj da ja budem jedini ludak sa 2.0 i 20v
                            ...kada dobro razmislim, tesko mi je da se shvatim....

                            Comment

                            • sisa ki
                              CBC Član
                              • 12.04.2006
                              • 90
                              • Kikinda

                              #29
                              kupuj,ne mozes da pogresisi,nijedan coupe nije los....1000%

                              Comment

                              • AreOut
                                CBC Senator XXL
                                • 22.07.2006
                                • 590
                                • Zabjelo

                                #30
                                U sustini jedino sto valja od Fiata
                                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                                Comment

                                Working...
                                X