Audi a4, 2.0, 2001

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dragan76
    CBC Član
    • 06.09.2005
    • 87
    • Krusevac

    Audi a4, 2.0, 2001

    pozdrav,
    razmisljam da kupim ovaj auto pa me interesuju vasa misljenja (naravno vlasnika ovog auta). Auto je u dosta dobrom stanju, vlasnik trazi 12.800, 107.000 km, 2.0 benzinac.
    Ono sto je moje pitanje takodje je kakav je ovo auto pod uslovom da je u dobrom stanju? Ranije sam vozio opel astru 1995, 1.6 16v nekih 2 godine i ono sto me je izludjivalo da nije proslo 2 meseca a da ne dam 100 eur na neko odrzavanje (te 100 eur spaner, te 50 eur kais te ovo te ono - ispadne mi da mi je jeftinije da se vozim taxijem). Ono sto znam da su za audi delovi mnogo skuplji ali da li se ovi automobili i kvare kao opel, fiat i ostale nize klase automobila?

    hvala,
    Dragan
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Znas sta, ako je zaista u OK stanju, i ako je ovo vrijeme odrzavan redovno, i kako je trebalo, ne bi trebao da se kvari nesto posebno... Taj motor od 2.0 je "stara kajla", tj. trebao bi da je prelezao sve eventualne djecije bolesti novih modela... Taj auto bi s tom kilometrazom morao biti za "stat i gledat u njega"... Jel' auto kupljen tu ili je uvezen odnekud ? Sa tom staroscu, cak i benzinac iz uvoza je najvjerovatnije "friziran"... Ako je auto kupljen tu, onda bi to mogla biti dobra kilometraza, i u tom slucaju bi morao biti i trag u kompjuterima kod ovlastenih servisera o dosadasnjim odrzavanjima...

    U svakom slucaju, racunaj da bi po kupovini odmah trebao u servis, na zamjenu potrosnih materijala koji ce ti spasiti miran san, barem sto se mobilnosti tice (za kradju ne znam). Tj. remenje, spaneri... Ili kompletan veliki servis (ako je on kod Audija oko 100.000 kao kod vecine ostalih) koji nije jeftin, ali bi trebao da si nakon toga miran bar 60-ak hiljada km, mozda i vise... Kocnice, kvacilo, mjenjac, ovjes bi trebalo da su u OK stanju jos uvijek, ako je to ta kilometraza, pod uslovom da ga neko nije "jahao" od jutra do sutra, bilo silom, bilo neznanjem...

    Sigurno ce se javiti i neko od onih koji imaju vise iskustva sa servisiranjem istih...

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #3
      Imao sam prilike da prodjem stotinak km u tom modelu, s tim istim motorom. Sem odlicnog menjaca i utiska cvrstoce i sigurnosti auto je poprilicno bledunjav i vrlo neudoban. Motor slab i nedovoljan za iole zahtevnijeg vozaca. Za 12-13000 evra moze se kupiti nesto novije ili daleko jeftinije istog godista (a da nije nemacko) tipa Alfa 156, Volvo S60, Laguna 2.0 16v sto su meni licno daleko bolja kola. Ako, pak hoces nemacki auto onda su BMW 320i E46 i Ford Mondeo 2.0 16v takodje mnogo bolja kola. Ako bas hoces Audi A4 gledaj neku turbo varijantu jer mnogo vise pruza u voznji.

      To je visoka cena, pre neki mesec prodavao se izvanredan primerak Audi S3 za iste pare.

      Ako kupujes auto sa strahom da li ce se kvariti i da li ce trebato da se dosta ulaze u njega onda nemoj gledati firme i modele vec nadji odredjen primerak za koga znas pouzdano da valja. To sto si menjao kaiseve i spanere na Opelu ne vidim da je razlog za kritiku tog auta...btw - to se ne menja u deonicama nego sve odjedanput i onda si miran.

      Comment

      • Dragon
        CBC Senator XXL
        • 15.11.2006
        • 963
        • Beograd

        #4
        Za 12.800 mozes da kupis Mondea 2004. TDCi Ghia 130 ks, 6 brzina. Plus ne moras da spavas u kolima...

        Ili benzinac:

        FORD Mondeo 2.0 145KS (4.2004), 41.000km, 12.500 EUR. 063/770-1589
        Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          #5
          Veliki servis se odradi i to je onda stavka na 50-60 k kilometara, ali tu je gomila drugih sitnih stvari koje dolaze naknadno i u nekom vremenskom intervalu se smenjuju, a normalne su za tu kilometrazu od preko 100 000 km! To je jedan od razloga zasto ljudi u inostranstvu menjaju automobile bas tada! Ako imas strah od toga onda kupi nesto dosta jeftinije pa ostatak novca cuvaj za kvarove, ne znam kako drugacije!
          Sto se tice A4, moje subjektivno misljenje je da je to jako dosadan auto, imaju ga nasi kucni projatelji i par puta sam provozao onako tek da vidim kako i sta, definitivno dosadan motor (bar meni), a sto se tice udobnosti, pa ne znam, drugacije svako na to gleda! Jednostavno mi ne odgovaraju ta sedista i sama voznja koja je totalno neinspirativna!
          Za taj novac moze da se bira mnogo toga, opet cu biti subjektivan i pomenuti Giugiaro 156 kao odlican izbor za te pare!
          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment

          • GORAN 0211
            CBC Član
            • 30.03.2008
            • 68
            • feketic

            #6
            vesanje je standardni problem kao kod pasata b5.
            moj drug ga je uzeo novog u svajcarskoj i na 98000 morao da menja sve napred.a vozen na dobrim putevima.
            NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

            Comment

            • dragan76
              CBC Član
              • 06.09.2005
              • 87
              • Krusevac

              #7
              evo i citata jednog posta clana ovog foruma:

              "Prvi mali servis ga je koshtao oko 400 evra, a pored zamene ulja i filtera su samo josh zamenjene i technosti (kochiona, rashladna, servo...), ne verujem da sam neshta zaboravio... Gledao sam rachune i "listao" knjizhicu (inache auto odrzhava kod Mitica u Nishu, pa verujem da su sve cene u rangu sa Radulovicem). I vec su mu tu "nagovestili" da mu aluminijumski elementi podvozhja ne deluju kako treba... On je ipak reshio da malo "sacheka" jer stvar nije toliko urgentna, ali nece moci dugo da je odlazhe. OK, to alu veshanje strada i kod benzinaca (nevezano samo za bmw), ali u verzijama sa diesel motorom je njihov ionako kratak zhivotni vek dodatno skracen zbog tezhine motora i josh veceg opterecenja. Uostalom, u Miticu su mu i rekli da diesel verzije e46-ice imaju daleko cheshce intervencije tog tipa od recimo benzinaca slichne zapremine, ali da se ne nervira previshe jer ima i vlasnika verzija 330d koji su to morali da odradjuju chak i pre izvozhenih 100000 km
              Inache, za zamenu i "ruke" su mu inache trazhili 72000 dinara
              Auto nije vozio ni 10000 km, a onda pochne da registruje chudne "zvukove" za koje je mislio da dolaze iz menjacha. Trk kod Mitica - "otishao" plivajuci zamajac. Situacija ozbiljna, porpavka neodlozhna inache strada menjach. Zamena sa propratnim delovima i ruke = 1450 Evrica
              Skoro sretnem choveka, kazhe mora na veliki servis ali se plashi da ode
              A ono veshanje ga josh uvek cheka...
              Inache su mu u Miticu skrenuli pazhnju da, obzirom na mesto prebivalishta, obavezno pazi gde sipa eurodiesel, iako znam da on josh od one Lagune ne sipa ovu "lokalnu" chorbu. To su mu rekli tek preventive radi, jer jedna piezzo brizgaljka goriva za taj CR motor koshta oko 700 Evra
              Inache, za nekih 20-30 k km morace da "obrati pazhnju" na turbinu, eventualno pumpu visokog pritiska. Tek me cena tih i takvih intervencija interesuje..."


              To me i brine najvise. Gore ovaj clan pise o BMW-u, ali podrazumeva se da je i Audi u istoj klasi.
              Takodje se ovde prica i o aluminijumskom prednjem vesanju. Da li ovaj auto ima takvo vesanje ili neko drugo?
              pozdrav,
              Dragan[/i]

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                koliko znam da, ima mekano alu vesanje koje je poddimenzionisano sto uzrokuje i odredjeni radni vek.

                nema veze sa putevima, kvarovi vesanja se dogadjaju od Nemacke, Svajcarske, sirom sveta.

                nama najcesci i najpoznatiji modeli sa takvim resenjem dolaze iz VW, Fiat grupacije i BMW poneki modeli.

                u medjuvremenu, VW je ukapirao konstrukcionu gresku i presao nedavno na novi tip vesanja i ponovo upotrebu celika na kljucnim kriticnim optrecenim mestima.

                za modele tih godina, VW (tj Audi) nije osmislio trajno resenje konstrukcije vesanja pa se svodi na redovne popravke o teretu vlasnika.

                proveri za model koji te zanima i godiste, da li spada u te problematicne serije.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • dragan76
                  CBC Član
                  • 06.09.2005
                  • 87
                  • Krusevac

                  #9
                  sutra idem sa mehanicarom da gledam auto detaljno pa cu videti. najverovatnije uzimam. pitanje za doru ili ivana - koliko kosta ugradnja plina i da li uopste ovaj auto ima varijantu da se boca ugradi u rupu od zadnjeg tocka ili A4 uopste i nema rezervni tocak (provericu sutra)?
                  ako nema rezervni tocak da li postoje neke boce koje se dobro uklapaju u veliki gepek A4 - da nisu one stare okrugle boce sto su se ranije ugradjivale?

                  dragan

                  Comment

                  • bojanTI
                    CBC Senator XXL
                    • 04.01.2006
                    • 870
                    • Pancevo

                    #10
                    Originally posted by sw.brick
                    poddimenzionisano
                    Sto ustvari znaci... ?
                    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                    Comment

                    • -Miki-
                      Moderator
                      • 09.11.2005
                      • 708
                      • Valjevo
                      • Honda Accord coupe cg4

                      #11
                      Originally posted by bojanTI
                      Originally posted by sw.brick
                      poddimenzionisano
                      Sto ustvari znaci... ?
                      Suprotno od predimenzionisano - poddimenzionisano napravljeno manje nego sto bi trebalo da bude
                      Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                      Comment

                      • dragan76
                        CBC Član
                        • 06.09.2005
                        • 87
                        • Krusevac

                        #12
                        Auto kupljen.
                        Nesto me interesuje. Kvacilo mi hvata dosta visoko - jel to znak da je pri kraju kao kod ostalih automobila? Ili je kod audija to tako.

                        Comment

                        • -Miki-
                          Moderator
                          • 09.11.2005
                          • 708
                          • Valjevo
                          • Honda Accord coupe cg4

                          #13
                          Nek je sa srecom i da predjes puno kilometara sa njim ! inace proveri u servisu u vezi kvacila moguce je i da je bivsi vlasnik voleo da vozi sa "visokim kvacilom" tako da ne mora biti da je crkla lamela.
                          Ps ajd kad dospes slikaj i pokazi nam auto
                          Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #14
                            lamela pri kraju, preso je taj dosta vise nego sto pise. hidro kvacilo kad je dobro hvata malo ispod pola i sto se vise trosi to je sve vislje i vislje. ne moze da se steluje.
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • dragan76
                              CBC Član
                              • 06.09.2005
                              • 87
                              • Krusevac

                              #15
                              @zverko
                              kako da znam da je bas pri kraju? negde sam cuo da kad je lamela pri kraju onda auto malo trza? pitam ovo jer treba da idem sa njim za grcku ovo leto pa cisto da znam da me ne ostavi na putu (dal ta lamela crne odmah ili postepeno)

                              Comment

                              Working...
                              X