Ovako,prvo da kazem da planiram da kupim jedan od ovih dva automobila ali tek krajem godine.Interesuje me vase misljenje,iskustva,performanse su priblizno iste...
Audi A6 3.0TDIquattro vs BMW 530d (e60)
Collapse
X
-
Re: Audi A6 3.0TDIquattro vs BMW 530d (e60)
Ne mogu objektivno da procenim, oba auta mogu samo da sanjam (nove) jer ih si ne mogu priuštiti, a kod nas polovni, obično poprilično izraubovani, em su i dalje na ceni em im je održavanje za mene (pre)skupo.
Konkretno, da sam lično pred istom dilemom, uzeo bih BMW 530d, iako ne verujem da u nekom konačnom skoru kvalitet/komfor/performanse taj Audi išta zaostaje (ako uopšte). Ali audi mi je nekako samo utegnuti volkswagen, auto za "japije", advokate, bankare i sl., a BMW je BMW, prava, punokrvna mašina sa pedigreom za "momke koji nikad ne odrastu".
Ako planiraš da kupuješ nove, pošto se šuška da će 2009-te da se pojavi nova "petica", možda uspeš da dobiješ E60 za koji evro manje ili sa extra dodatnom opremom...
-
-
Od pre neki dan sam vlasnik e39 530dA 2003 godiste 230 ks.Odlican prevoz ja sam odusevljen....Ne trosi kao sto pricaju,ako ga vozis normalno......Ja sam moji nabavio od dilera sa 5 godisnjom garancijom na kvarove do 5.000 ojra tako da me oko toga ne boli glava.Odrzavanje nije preskupo s obzirom na klasu automobila...Udobnost i upravljivost su vrhunski.....jedino zadnji kraj ume da bude nemiran ako preteras sa gasom.Ali ima ljudi kojima se to cak i dopada pa mu i to dodje neki plus.
Comment
-
-
Re: Audi A6 3.0TDIquattro vs BMW 530d (e60)
Originally posted by SigtranNe mogu objektivno da procenim, oba auta mogu samo da sanjam (nove) jer ih si ne mogu priuštiti, a kod nas polovni, obično poprilično izraubovani, em su i dalje na ceni em im je održavanje za mene (pre)skupo.Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
definitivno 530d.
više volim da imam zadnju vuču i motor iza prednje osovine nego motor u prednjim farovima i quattro koji većinu snage šalje na prednje točkove.
a i dizajn mi je lepši.
a sad malo da prokomentarišem nešto.
to što je neki auto star 4-5 godina ne znači da nije mnogo prešao. mogu oni i po 50k godišnje da prelaze. ali ovo je jako visoka klasa i ona je predviđena za velike kilometraže tako da se na njima neće mnogo videti da su prešli 300k + km kao što bi se to videlo na nekim drugim autima.
a i ne postoji e39 530d sa 230ks.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
motor u prednjim farovima i quattro koji većinu snage šalje na prednje točkovemada se meni licno vise svidja i ono sto je pre bilo nego zadnja vuca. sedni provozaj, videces o cemu pricam. i za kraj, audi ima lepsi kokpit i finalna obrada je na daleko vecem nivo nego kod BMW-a. u svakom slucaju sta god da uzmes nije greska. ja bi seo u oba pa bi onda odlucio.
deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
wickeru ako si hteo da izneseš neku poentu onda si definitivno trebao da ubaciš sliku nekog drugog bmw pošto je unutrašnjost ovog audija i ovog bmw-a kao nebo i zemlja.
bmw je skroz klot. nema ni navigaciju, aluminijumske detalje, nema čak ni komande na volanu, ručica menjača deluje baš socijalno. nema ni aluminijumske papučice. (dok sam ja ovo pisao ubačena je druga slika)
btw audi je čuven po završnoj obradi tako da bilo kakvo poređenje bmw-a i audija u tom smislu je glupo.
zverko
audi tek kod poslednjih modela kao što su r8, rs4, rs6, počeo da više snage raspoređuje na zadnje točkove. inače motor je ispred prednje osovine i kod novog rs6 i rs4. pogledaj video mislim da će ti se svideti.
ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
definitivno audi...
bolji motor od bmw-ovog
bolja zavrsna obrada
brzi je
stabilniji
nije istina da 4x4 kod ovog modela salje vise snage napred vec 50-50 kod FL modela chak vise pozadi nego napred
auto mnoooogo prostraniji,i mnogo univerzalniji
jedine mane audija su brljava elektronika(od chega ni bmw nije vakcinisan) i lenji menjac
sedista su malkice udobnija kod bmw-a
trapovi kod audija -napred alu,malo vise paznje obratiti pri voznji po nasim putevima-cesce kontrole
inace na pomenutom modelu quatro drzi do zadnje granice i veoma je nezgodno za nekoga ko nije tako nesto vozio jer vrlo lako moze a predje tu granicu i onda nema ispravljanja.znachi drzi-drzi-drzi-i onda caos..
kao sto rekoh moja preporuka definitivno audi"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
vish, u pravu si s'tim da je bilo neke price o pomeranju motora ali izgleda da su ostali pri svom starom konceptu a i motori nisu vise teski kao sto su bili. u svakom slucaju, ko sto rekoh u predhodnom postu, nek covek sedne i provoza oba pa koji mu se vise svidi neka uzme. btw, quattro nikada nije davao vise napred nego pozadi tj quattro I i II generacije je 50:50 a quattro III menja 60:40 - 40:60 u zavisnosti od uslova voznje.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Originally posted by mikimazdadefinitivno audi...
bolji motor od bmw-ovog
brzi je
I jos jedna sitnica,uvek kada se testira novi model u toj klasi reper za poredjenje je skoro bez izuzetka BMW,nikako Audi,to ipak nesto govori.
Comment
-
-
govorimo li mi o novom modelu audija A6 i o novom modelu bmw-a serije 5?
ako da....
onda-Audi je sa novom 6-com potukao u klasi i MB-a E klasu i BMW-a 5..to je svaki test pokazao ,pogotovo u nemackoj...
ako govorimo o modelima 3,0tdi quattro i modelu 530d,tu tek BMW zaostaje.vozna dinamika je na zalost na strani audija,motor je tehnicki napredniji,i efikasniji.
i da brzi je... u praksi.
ja sam coveku dao svoje misljenje..ovo gore sto sam napisao je zasnovano na mojim utiscima i iz prakse-ne testova"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
Comment