PEUGEOT 206 - Pomoc pri kupovini !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MOSLER
    CBC Senator XXL
    • 27.05.2005
    • 1064
    • Niš

    PEUGEOT 206 - Pomoc pri kupovini !?

    Odlucio sam da kupim 206.Ciljam na auto 2002-03 god sa 1.4 benzinskim ili 1.4 HDi motorom(mozda eventualno uzmem u razmatranje neki jaci motor ako cena bude ok ).
    E sad, 1.4 HDI ima slicne performanse kao i benzinac sa istom zapreminom ali bi mu zbog boljih medjuubrzanja i manje potrosnje dao prednost.Brinu me medjutim cene odrzavanja pojedinih delova poput dizni ,zamajca, turbine itd. narocito zbog toga sto na stranim sajtovima tipa mobile.de retko koja 206 dizelas,godiste koje trazim nema ispod 180k km a cesto i mnogo vise od toga,dok su na domacim auto placevima svi oko 100k km .Jednostavno ne bih da dodjem u situaciju da kupim auto koji cekaju skupe popravke.
    Misljenja i preporuke upucenih forumasa dobrodosle =]


    Poruku izmenio: gordi014
  • forster
    CBC Senator
    • 24.04.2007
    • 244
    • Beograd

    #2
    Procitajte ponovo editocvao sam post 100 puta.
    1.4Hdi
    svi ostali


    Znas kako,
    1. Kupujes polovan auto, moras biti svestan toga i rizika koje to nosi sa sobom. Polovan auto je kocka.
    2. Ja vozim 2.0 HDi 2001 pa se tako moj profil nikako ne uklapa u tvoje zelje.
    3. Da bi kupio dobar 206 moras da ga trazis i tamo kao sto bi ga trazio ovde.
    4. Ako neces 2.0 hdi koji je malo skuplji, sta mislis o 1.6 16v?
    5. Gledaj malo po forumu sta se kod kojih kvari. Ja nisam video nista tragicno. Takodje nisam ni cuo od bilo koga ko vozi 206 da se tragicno pokvario.
    6. Da se kvari tako da li bi bio prodat u 6.000.000 primeraka?

    A najvaznije je ako ga kupis tamo odrzavanog budi siguran da su ga odrzavali sa originalnim delovima, da je isao na pravo gorivo, i po dobrim putevima.


    Ukoliko kupis 1.4 hdi i rikne ti zamajac nemoj u mene da gledas. Jeste da im je to slaba strana ali ja nisam cuo ni video da se nekome to desilo.
    Ukoliko se i desi, sa pricom kod pojedinih mehanicara, nov kosta 800eur a konvertovan u normalan zamajac (samo sam cuo da se to radi) sve sa lamelom 350eur. Tako da ni to nije neka, da kazes, tragedija. A ako ti i rikne popravis i miran si narednih 200000 km... ne kvari se to svaki cas.
    Ljudi kazu kvare se ali ja nisam ni video ni cuo da se nekom pokvario. pa sad ...sta da ti kazem.

    Nisam bas sklon malim kubikazama...

    Na tebi je da trazis dobar primerak, pa kakav kupis kupio si. Polovan auto je POLOVAN.

    Ono sto znam je da ima puno 206-ca na nasem trzistu sto znaci i da je servisna mreza ok.

    Preporuka je, po mom licnom misljenju HDi - prvenstveno jer ja vcozim jedan.

    Sta da ti kazem automobili se kvare, treba ih popravljati bilo da je benzinac bilo da je diesel.

    U svakom slucaju neces se pokajati

    P,S. Prijatelj je sad radio veliki servis na Deawoo-u Esperu 1997 godiste - benzincu- lamela, kajs ulja i filteri 500eur.


    I nije mi jasno sta su se svi uhvatili: zamajac pa zamajac, kupite bicikl -nema ni kajseve ni zamajac i ne trosi nista[/url]
    1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
    2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
    3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

    Peugeot 206 2.0 HDi

    Comment

    • mishkom
      CBC Senator XXL
      • 07.08.2007
      • 591
      • N/A
      • N/A

      #3
      Nista se ti ne sekiraj

      Ne mozes da pogresis izabrao 1.4 ili 2.0

      Naravno mislim na diesela, simpatizer sam 2.0hdi, posto ga i ja vozim[307], mada ni 1.4nije los izbor, bices prezadovoljan

      Comment

      • forster
        CBC Senator
        • 24.04.2007
        • 244
        • Beograd

        #4
        e, da, da ne zaboravim 14 benz se lakse tunira
        a 1.4Hdi mozes dacipujes za 250eur.

        Najbolje da odes tamo i odaberes bolji primerak; mozes i da nasdjes nekog da ti robnadje i doveze.
        1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
        2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
        3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

        Peugeot 206 2.0 HDi

        Comment

        • BojanS84
          CBC Veteran
          • 05.09.2007
          • 132
          • Beograd

          #5
          Benzinac 1.4 se lakše tunira? Kako?

          Comment

          • forster
            CBC Senator
            • 24.04.2007
            • 244
            • Beograd

            #6
            Usis, izduv, nos...
            odnosno imas vise mogucnosti za friziranje nego kod diesela.... bar mislim tako

            Mislim da je moderator "206" ovde pokazao sta mu je sve radio-http://www.cannonballforums.se/index.php?f=155
            1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
            2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
            3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

            Peugeot 206 2.0 HDi

            Comment

            • Nik
              CBC Član
              • 14.03.2008
              • 47
              • Raska

              #7
              BENZINAC .... Salim se,moj izbor bi bio 1.4 benzinac,imao sam priliku da ga vozim <automatik>,i odusevio sam se,mislim ne treba ocekivati nesto spektakularno,ali pre svega mnogo je tih,cak mi se cinilo da je tisi pri velikim brzinama nego pri manjim,120-130 km/h znaci samo strujanje vetra,stvarno sam se odusevio,lepo ubrzava lepo ide,udoban,extra.... e sad,benzin je 100 din.,a ovaj ce ti trositi mnogo vise nego 1.4 hdi,tako da...............razmisli dobro

              Comment

              • MOSLER
                CBC Senator XXL
                • 27.05.2005
                • 1064
                • Niš

                #8
                Znam da kod kupovine polovnog auta ne mogu da ocekujem da on bude u perfektnom stanju,ali kao sto rekoh ne zelim da kupim nesto u sta cu morati da ulazem enormne svote novca kako bih ga doveo u pristojno stanje,zato sam i malo sumnjicav prema dizelasima jer uglavnom imaju dosta vecu kilomtrazu od benzinaca kao i skuplje delove za zamenu.Doduse benzinac vise trosi,ali bih taj problem resio ugradnjom plina.
                Auto planiram da vozim mozda pola godine, godinu.Posle bi 206. ostala mojima a ja bih uzeo nesto vece i brze.Zato i nemam nameru da uzimam neki jaci motor i da radim chip tuning.U suprotnom,da kupujem auto direktno za mene u razmatranje ne bi dolazilo nista ispod S16 =]
                Imam i varijantu da mi covek dotera auto iz Nemacke koji nadjem na netu ali bih od toga odustao jer ipak ne mogu da budem siguran u kakvom je stanju

                Comment

                • mishkom
                  CBC Senator XXL
                  • 07.08.2007
                  • 591
                  • N/A
                  • N/A

                  #9
                  Onda benzinac

                  Ne znam cemu polemika i tema stvar je jasna...

                  A tom iz nemacke zahtevas slike, pitas za stanje. Ako nesto precuti, ne svidi ti se, nemoj da uzmes auto jasna stvar, a on posle nek se misli sto je lagao [podrazumeva se da ne das kaparu ]

                  Comment

                  • forster
                    CBC Senator
                    • 24.04.2007
                    • 244
                    • Beograd

                    #10



                    Mada moram da kazem, ne verujem da cu na ikad preci na benzinca.
                    1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                    2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                    3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                    Peugeot 206 2.0 HDi

                    Comment

                    • LEZA
                      CBC Senator
                      • 10.08.2007
                      • 280
                      • Beograd

                      #11
                      1.4 motor nema bas neki potencijal za tuning 100 konja je neki maximum uz brdo para stucanih u tako nesto, to je moje misljenje, posto ja imam 1.4, a s druge strane nekim chip tuningom na hdi moze da se dobije nesto konjica, ali opet ne znam bas da li se ne skracuje zivotni vek tog motora, dakle 1.4 ne bih tunirao, a isto tako ni hdi ne bih cipovao, moderator 206 ima 2.0 motor i samim tim veci potencijal za tuning, sto se da videti na njegovom primeru ispravite me ako gresim, mada ja mislim da ne gresim

                      Comment

                      • forster
                        CBC Senator
                        • 24.04.2007
                        • 244
                        • Beograd

                        #12
                        Ne gresis, ali sve se da preraditi... sve to sto je radjeno na 2.0 moye i na 1.4

                        sto se cipovanja Hdi tice
                        Pa skracuje se vek motora, sa 500.000 km na 498.000
                        1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                        2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                        3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                        Peugeot 206 2.0 HDi

                        Comment

                        • mishkom
                          CBC Senator XXL
                          • 07.08.2007
                          • 591
                          • N/A
                          • N/A

                          #13
                          A jesi li ti cipnuo auto?^

                          Ja razmisljam, madaa necu, nije moj

                          Comment

                          • LEZA
                            CBC Senator
                            • 10.08.2007
                            • 280
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by forster
                            Ne gresis, ali sve se da preraditi... sve to sto je radjeno na 2.0 moye i na 1.4

                            sto se cipovanja Hdi tice
                            Pa skracuje se vek motora, sa 500.000 km na 498.000
                            Tacno moze da se radi sve to na 1.4 ali da li se isplati to raditi da bi se dobilo mozda sto konja ? Ja mislim da ne, jer se za te pare moze ubaciti GTI motor i opet imas brzi auto i 30ak konja jaci. . . Sto se tice chipovanja, nije dokazano da li skracuje zivotni vek ili ne, iskreno kad bih imao turbinu ja bih prvi chipovao ali se ne zna da li skracuje i to je cinjenica. . .

                            Comment

                            • forster
                              CBC Senator
                              • 24.04.2007
                              • 244
                              • Beograd

                              #15
                              Pa, to maorate da pitate 206, zasto je sve to radio...
                              zasto ja jos nisam cipovao: uvek postavvim sebi putanje - a zato?

                              A zasto se ljudi trkaju? cemu sve to?? odoh da slkocim sa terease, jer je sve izgubilo smisao... pitanjem zasto?
                              a zasto uopste kupovati peugeot, kupis lepo McF1...

                              Sto se tice chipovanja, utvrdjeno je da skracuje vek motora 0.01%.

                              Hebiga moj tast vozi golf 1 i presao je 850.000 km bez cipovanja sa cipovanjem bi presao 841500. Gubitak nema sta...
                              1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                              2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                              3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                              Peugeot 206 2.0 HDi

                              Comment

                              Working...
                              X