Izbor pri kupovini Mitsubishi, Rover, Honda, Peaugeot savet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markoni1010
    CBC Početnik
    • 25.04.2008
    • 2
    • Beograd

    Izbor pri kupovini Mitsubishi, Rover, Honda, Peaugeot savet?

    Potreban mi je savet vezan za sledeca vozila. Zanima me kvalitet izrade, limarija,kvalitet motora naravno, sklonost kvarovima. Znaci sve sem misljenja o izgledu, to i sam znam sta mi se najvise svidja

    Mitsubishi Galant 2.4 GDI godiste 2003
    Mitsubishi Galant 2.5 V6 godiste 2002
    Rover 75 2.0 V6 godiste 2001
    Rover 75 1.8 Charme Godiste 2001
    Rover 75 2.0 CDT Diesel Godiste 2001
    Mazda 2.5 v6 Godiste 2004
    Honda Accord 2.0i LS godiste 2002
    Honda Accord 1.8i LS godiste 2002
    Honda Accord Coupe 2.0i ES godiste 2002
  • mb12
    CBC Senator XXL
    • 06.11.2006
    • 640
    • Vrbas
    • Mazda 626 2.0 TD

    #2
    Sto se tice Rovera 75, nebi bilo lose sa potrazis po netu...bio je kompletan test polovne 75-ice , neshto pod nazivom "Ushtogljeni Bavarac"....itd....., a kojesu novine bile nemogu se setiti...znam samo da nije bio SAT u pitanju....

    Shto se tiche limarije na 75-ici, u tekstu je opisana da je normalna, tj nepati od rdjanja, "raka" boje itd.......

    Motori, eto npr taj 2.0 CDT je bash BMW-ov koji se nalazio u tadsnjoj BMW-ovoj seriji 3 i 5, i u Land Roveru Freelander-u......pa ako te zanima kvalitet tog motora, potrazi na netu kako se taj motor pokazao u tim modelima...za benzince ti nemogu reci nesho odredjenije, jer necu da te slazem, ali koliko znam, ta dva motora, tj 1,8 i 2,0 su ubaceni u Rover tek posle godinu dana od pocetka proizvodnje, gde je do tada jedini motor bio 2,5 V6 benzinac.

    A sto se tiche stila i izgleda:

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/the ... 284492.stm
    http://www.carpages.co.uk/mg_rover/mg_r ... _07_02.asp

    .....

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      Pozz markoni1010 i dobrodoshao na CBF, na pravom si mestu

      Pre svega skokni do sobe za "dochek" i predstavi se

      Shto se tvog pitanja tiche, moja preporuka ti je da zaobidjesh Rover jer postoji mnogo razloga da tako uradish, da ne shirim prichu... Nisi dao dovoljno informacija kakav ti auto zapravo treba i kakva ce mu biti namena, tako da se neke konkretne preporuke i ne mogu dati. U principu, od ovih pobrojanih moje je mishljenje da je najbolji izbor Honda, pa onda Mazda, a Mitsu opet zaostaje za njima bar za jedan korak.

      Poseti sekciju Hondasha na forumu, kao i Mazda podforum, pa prolistaj shta se tamo pishe, ima dosta lichnih iskustava, sugestija, kao i dosta tema u kojima se raspravljalo upravo na slichnu temu... Naravno, najbitnije je da auto bude u shto je moguce boljem stanju, pa redovna servisna istorija i bar umerena "briga" prethodnog vlasnika a po mogucstvu i servisna knjizhica prdstavljaju prvi i osnovni preduslov za bilo kakvo dalje razmatranje ponude. Bar kad su automobili tih godishta u pitanju.

      U svakom sluchaju samo oprezno i bez zhurbe, a ako imash konkretnih pitanja u vezi nekog od konkretnih modela javljaj dalje, ima puno ljudi koji ce dati svoje mishljenje i/ili ponuditi "free advice" =]

      Josh jednom, dobrodoshao na CBF
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • markoni1010
        CBC Početnik
        • 25.04.2008
        • 2
        • Beograd

        #4
        Sto se tice namene automobila itd. u principu to i nije toliko bitno jer jedino pobrojani automobili dolaze u obzir za kupovinu tako da se svi ostali iskljucuju. Sto se Rovera tice citao sam da BMW-ovi motori nisu basnajbolji jer imaju problem sa razmenom tecnosti i dolazi do pregrevanja. E sad koliko je to tacno itd itd. o ostali nabrojanim modelima cekam da cujem od posetilaca ovog foruma jer sam na vise mesta procitao da je ovo najkompetentniji forum

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          To u vezi tih BMW-ovih M47 motora je istina, nisu se bash proslavili shto se pouzdanosti tiche ali nije problem bio konkretno u samom motoru vec u loshe dizajniranoj/konstruisanoj turbini (nije shija nego... ), chiji bi "naprasan" i nenajavljen kvar donosio vlasnicima glavobolje i izuzetno visoke servisne troshkove. Sreca po one koji su to iskusili u toku servisne garancije, jer su uglavnom troshkove podnosili servisi, u celini ili bar u velikoj meri. Sem toga, modele 320d iz tih prvih godina su pratili chesti problemi sa rashladnim sistemom, pumpama za gorivo i narochito chesto pucanje ekspanzione posude, shto je bilo daleko cheshca pojava kod diesel-asha u poredjenju sa benzincima. BMW je ispravio puno greshaka i poboljshao pumpe, rashladni sistem i uveo kompletno novi sistem dovoda i ubrizgavanja goriva (common rail) u reviziranoj verziji motora (M47TU) koja je razvijala 150 KS, ali je problem sa slabashnom turbinom ostao i dalje. Tek je od septembra 2003. godine poslednja revizija (M47TU2) koja je pojachana na 161 KS dobila znatno robusniju i kvalitetniju turbinu, pa je pouzdanost tog motora unapredjena u velikoj meri u odnosu na prethodnike. BMW je vishe godina imao puno prituzhbi vlasnika, i njihova servisna mrezha je nedvosmisleno utvrdila i signalizirala "centrali" na ochigledan propust, ali je eto BMW chekao sve do kraja 2003. da ispravi problem.

          Ako je BMW imao toliko problema sa pouzdanoshcu, mogu da verujem da je Rover imao bar isto toliko ako ne i vishe, a pitanje je koliko su oni ulozhili truda da porade na otklanjanju greshke u garantnom roku. Interesantno je da su iste verzije ovih motora ali u "detuned" verzijama (318d) imale srazmerno manje ovih problema, verovatno iz razloga shto su bili i daleko rastereceniji jer su razvijali "samo" 115, odnosno 121 KS.

          Inache, izuzev ovoga ti motori su zaista odlichni, puno specifichne snage i obrtnog momenta po jedinici zapremine, vrlo su uravnotezheni (najvishe zbog duplih balansera oscilacija), i vrlo ekonomichni. U svakom sluchaju, tek je verzija M47TU2 za pravu preporuku, jer su kao "zreli" proizvod totalno izlecheni od svih dechijih bolesti i kao takvi su i danas aktuelni u BMW-ovoj proizvodnji. Medjutim, sa tim starijim verzijama mora se biti izuzetno pazhljiv, narochito kad se kupuje auto koji je vec preshao 100-120 k km.

          Sem toga, kod tih dizela tu su uvek i potencijalni problem sa plivajucim zamajcem, a opet popravka tog kvara staje kod ovlashcenog servisera "debelo" iznad 1000 evra (konkretno 1450 za verziju sa 150 KS, lichno sam gledao rachun za takvu intervenciju odradjenu kod Mitica u Nishu). Cena jedne piezzo brizgaljke goriva za taj motor je oko 700 evra, a opet prinudjenost na njihovu zamenu je stalna pretnja koja uvek mozhe da se ostvari, narochito kad auto predje malo ozbiljniju kilometrazhu. Tako da, batali taj Rover, ovaj problem sa motorom je samo jedan od razloga zashto bi trebalo da zaobidjesh taj konkretan model (2,0 CDT). Ima tu josh puno razloga, a mislim da je sasvim dovoljno reci to da taj brend danas jednostavno vishe ne postoji, i da je veliko pitanje kvalitet i ponuda/dostupnost kvalitetnih (ili bilo kakvih) servisa i rezervnih delova.

          Ako ti je alternativa za isti kesh Accord sa benzinskim motorom, moj ti je savet da ozbiljno razmislish o njemu. Kao shto rekoh ranije, samo bez zhurbe...
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • mb12
            CBC Senator XXL
            • 06.11.2006
            • 640
            • Vrbas
            • Mazda 626 2.0 TD

            #6
            Originally posted by overspeed
            Ako je BMW imao toliko problema sa pouzdanoshcu, mogu da verujem da je Rover imao bar isto toliko ako ne i vishe, a pitanje je koliko su oni ulozhili truda da porade na otklanjanju greshke u garantnom roku. Interesantno je da su iste verzije ovih motora ali u "detuned" verzijama (318d) imale srazmerno manje ovih problema, verovatno iz razloga shto su bili i daleko rastereceniji jer su razvijali "samo" 115, odnosno 121 KS.
            ...da, zaboravih da napishem da je Rover 75 2.0 CDT bash imao , kao shto over reche 'detuned' BMW-ov motor, tj od 85 kW ( 116 ks ) i 96 kW ( 131 ks )...tako pitanje je to sto je over napisao da su motori u vecoj meri "riknjavali" u 75-ici....elem, pored chitave BMW-ove mehanike, i rasterecenog motora, jednostavno nevidim razlog takvoj tvrdnji, osim ako nije potkovana cinjenicama i zvanichnim izveshtajima.

            Elem, evo dokaza da su u pitanju stvarno, 'detuned" tj rastereceni BMW-ovi motori bili ugradjivani u 75-icu:

            LINK

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Nisam nigde napisao da su M47 motori riknjavali "u vecoj meri" u 75-ici u odnosu na 320d, problem je generalno vezan za taj motor, i jedino gde sam "povezao" ova dva modela je u pretpostavci da je Rover verovatno imao josh loshiji odnos prema brojnim prituzhbama vlasnika, odnosno da je josh manje mogao da uradi za njih u garantnom roku nego li sam BMW. Nevazhno, poenta je da je taj motor imao velikih problema sa turbinom, samo je problem bio redji kod detuned verzija, shto ne znachi da ih tu nije uopshte bilo.

              Shto se dokumentacije i zvanichnih izveshtaja tiche, samo ukucaj u google neshta tipa: "m47 blown turbo" i dobicesh jako puno dokumentacije =]

              Kao shto rekoh, BMW-u je trebalo jako puno da odreaguje kako treba i pochne sa ugradnjom potpuno nove turbine od verzije motora M47TU2 (technical update 2), tek od septembra 2003. godine, a proizvodnja stare turbine je nastavljena samo josh par meseci i to samo zbog "shtokovanja" rezervnih zaliha za starije verzije motora. Uostalom, pogledaj na linku dole i obrati pazhnju koji je "prelazni period" kad je doshlo do promene tipa turbine za ugradnju u M47 motor. Da problem sa starom nije postojao, shto bi BMW svih 5 godina nakon pochetnih serija tog motora "naprasno" doshao na ideju da se izlazhe dodatnim troshkovima i razvija potpuno novu verziju turbine za isti taj motor?

              http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=50&hl=17

              Koliko god sam neizlechivi "bavarac" (), pre svega sam realan, narochito kad nekome trebam da savetujem kako da ulozhi svoj teshko stecheni novac. Sve shto hocu da kazhem je da ovaj motor, i to u ovom automobilu, jednostavno ne smatram za dobar izbor, bez obzira na sve...
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • Vocko
                CBC Senator XXL
                • 25.04.2005
                • 4556
                • nBGd

                #8
                Koliko znam Mazda6 sa V6 motorom se pravila samo za USA trziste.
                U EU je najjaca bila 2.3 kao atmo i 2.3 Turbo u MPS izvedbi.

                Comment

                • mb12
                  CBC Senator XXL
                  • 06.11.2006
                  • 640
                  • Vrbas
                  • Mazda 626 2.0 TD

                  #9
                  Originally posted by overspeed
                  Nisam nigde napisao da su M47 motori riknjavali "u vecoj meri" u 75-ici u odnosu na 320d, problem je generalno vezan za taj motor, i jedino gde sam "povezao" ova dva modela je u pretpostavci da je Rover verovatno imao josh loshiji odnos prema brojnim prituzhbama vlasnika, odnosno da je josh manje mogao da uradi za njih u garantnom roku nego li sam BMW.
                  Kontam.

                  Tnx, na objashnjenju

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #10
                    Re: Izbor pri kupovini Mitsubishi, Rover, Honda, Peaugeot sa

                    Originally posted by markoni1010
                    Honda Accord 2.0i LS godiste 2002
                    Ja sam ovo planirao kao sledeci auto, samo da nadjem malo vremena.
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • Next
                      CBC Član
                      • 11.12.2006
                      • 48
                      • Beograd

                      #11
                      Ja sam imao ideju da predjem na 75icu (pomenuti 2.0 CDT Diesel - u servisu kazu da se dobro pokazao), medjutim ono sto me je odbilo jesu papreno skupi delovi...tako da kao sto je vec neko rekao - dobro razmisli. Meni je 75ica najlepsa od pomenutih modela, al' lepota i kosta
                      Ulice su brze pa smo i mi brzi...

                      Comment

                      • bojanTI
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2006
                        • 870
                        • Pancevo

                        #12
                        To je jedan od lepsih automobila u poslednjoj deceniji!
                        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                        Comment

                        • gt nebojsa
                          CBC Senator XXL
                          • 11.05.2007
                          • 348
                          • Preljina,Cacak

                          #13
                          Moj redosled:
                          1.Honda Accord,koja je najbolja od ponudjenih,mislim ako je cena OK;
                          2.Mazda-mada nisi napisao koji model je u pitanju,pretpostavljam da je 6,samo kako je 2.5 v6?
                          Toyota Čačak

                          Comment

                          • bakara
                            CBC Senator XXL
                            • 29.01.2005
                            • 977
                            • nBGd

                            #14
                            Mazda ili honda, neka presude nijanse...
                            pozdrav

                            Comment

                            Working...
                            X