Sudar - teorija i praksa nakon sudara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • smilosh
    CBC Početnik
    • 10.12.2008
    • 9
    • Beograd

    Sudar - teorija i praksa nakon sudara

    Poštovani članovi,
    Voleo bih da mi je prvi post u veyi neke lepše teme al jbg..kad te hoce...
    Stvar je u sledećem..
    Imao sam sudar pre neko vece, ko čuo, ko nije, ugao svetozara markovića i nemanjine.. dečko prošao na crveno, ja ga pogodio u gepek i izokrenuo.. da sam išao dozvoljenih 60 a ne 50 pokupio bi me ko vetar maslačak..
    Nego..
    Dobih policijski izveštaj, piše prošao kroz crveno..imem svedoke svi kažu prošao kroz crveno, on priznao da je prošao kroz crveno.. hvala bogu svi dobro, samo ja polomih zglob i izađoh jači za gips
    Sad treba ići u osiguravajuću kuću i videti da se šteta naplati.. AMS je u pitanju.. rečeno mi je da donesem uviđaj, moju polisu, itd. i da će oni ako danas prijavim, u ponedeljak izaći na teren, jer auto nije u voznom stanju, proceniti štetu - odokativno, kako drugačije, i u utorak ponuditi izveštaj i procenu pa da biram da li hoću pare na račun ili da se rade kola u servisu njihovom...
    Sad je pitanje..ili ti više njih..
    1. Kakvi su sa procenama?
    2.Da li mogu da im oborim procenu i koja je procedura - dovodim drugog procenitelja pa se sudimo, ili nosim kola u servis ovlašćeni pa im nosim na uvid procenu pravu ili.. ( pre bih isplatu jer imam varijantu havarisan + pare = novi polovnjak, jer kad ga jednom rade to više nije to )
    3.Jel povredu naplaćujem od njihovog osiguranja ili direktno njih gonim?
    4.Čuo sam da snosim deset posto štete jer mi je auto polovan ( pretpostavljam da to moje osiguranje rešava ) ?????
    5.troškove procene ( ako izlazi moj procenitelj, šlepa, troškove prevoza do lekara i nazad itd.) jel to refundiraš i šta?
    ..
    Hvala unapred na odgovorima..
    P.S.
    Inače je u pitanju Clio, 2005, dizel ako je bitno... od vidnih stvari, far jedan skroz pukao, drugi se drži na jednom nosaču, druga dva pukla, klima - pukla, branik, pobegao kod jednih vrata santimetar i otišao skroz prednji kraj u staranu, krilo - puklo, alternator, onaj deo preko kog ide kajš - krivi kanali gde uleže, otišao bočni vazdušni jastuk i pocepao sedište jer odatle izlazi, i da.. nije u voznom stanju jer nije mogao da se pomeri sa ulice..krene kao i neće.. nemam pojma šta je.. to od vidnih stvari...

    Hvala još jednom..
  • smilosh
    CBC Početnik
    • 10.12.2008
    • 9
    • Beograd

    #2
    Re: Sudar - teorija i praksa nakon sudara

    3. povreda moze da se naplati od njihovog osiguranja.. ili nekog drugog koje placate ( u skoli, fakultetu, preko infostana - uniqa ) ali naravno jedno od njih samo..pa ko ponudi vise za vashu muku

    Comment

    • 4motion
      CBC Veteran
      • 07.01.2009
      • 112
      • Beograd
      • Opel Kadett E 1.3NB 5b

      #3
      Re: Sudar - teorija i praksa nakon sudara

      ako ides u ovlascen servis, onda se kola teraju tamo (ti placas slep, pa ti refundiraju), procenitelj tamo dodje slika vozilo, napravi zapisnik i vozilo pocinje da se radi.
      U medjuvremenu, skidanjem slupanih delova nailaze u servisu na delove koji se ne nalaze u zapisniku i opet zovu procenitelja da sacini dopunski zapisnik.
      Kada je vozilo gotovo, racun dobijas i saljes u AMS da ti izdaju garantno pismo i tamo ces videti koliko oni placaju po tom iznosu racuna, a koliko ti treba da platis ili uopste i da ne platis.
      Ali ako i placas nije vise od 5-10% od celog iznosa racuna.Niko tebe u AMSO nece zajebati, jer servisu ide u prilog da se sve s****no zameni NOVIM delovima, tako da se tu kolju servis-AMS, pa naravno i ti.
      Ovako treba da bude u normalnim servisima i tako se radi u nekim ovlascenim servisima, a AMS moze da ti preporuci servis sa kojima oni imaju ugovore, a ti mozes da oteras auto u koji ti hoces servis.

      Comment

      • smilosh
        CBC Početnik
        • 10.12.2008
        • 9
        • Beograd

        #4
        Re: Sudar - teorija i praksa nakon sudara

        ..Da.. Tako neshto i iscitah po forumu u ostalim postovima..
        A kako se izvodi to..da mi se kola procene po ovlascenom servisu, bez da mi promakne neki skriveni kvar i jbnje.. a da ga ne radim tamo vec uzmem pare na racun..
        Naravno... i sva ostala pitanja vaze i dalje..
        Hvala..

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #5
          Re: Sudar - teorija i praksa nakon sudara

          na osnovu procene auto teras u servis, pa kada se sve rasklopi, moze da se vidi da je npr i donji vezni lim za zamenu, nosac motor ili 300 svasta. onda servis zove osigurnje i kaze da su nasli da treba da se menja jos to i to, pa se koriguje spisak delova za zamenu, opravku, broj sati....
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • smilosh
            CBC Početnik
            • 10.12.2008
            • 9
            • Beograd

            #6
            Re: Sudar - teorija i praksa nakon sudara

            ..ne znam ocigledno da objasnim u malo reci ..aj da probam na duze...
            dodje gospodin iz njihove auto osiguravajuce kuce i da neku procenu.. slozim se - super .. ne slozim se, njihovu procenu nosim u ovlasceni servis i urade mi predracun ili ti obracun za rad plus delove ( jel to naplacuju ili po slobodnoj volji, posto videh na nekom od postova da je nekom jedan servis za to trazio 4000, a drugi mu za dva dana uradili i trazili 0 dinara ? ) .. sad, ja uzmem te pare, i dam kola tom liku u zamenu, koji ce ih odma uzeti da pretresa kada mu ih predam.. i ispostavi se da je otisao.. ne znam ni ja stoti neki k... i sad.. kako da opet zovem procenitelja da mi izlazi, kad umesto u ovlascenom, stoji kod Mikice u servisu?? to jest, kako da izbegnem tu situaciju?? da ga teram na slep da ga rasklope u ovlascenom, pa kad oni popisu sve da ga vrnem kuci i od osiguranja naplatim jedan slep?? ili.. sta?? to mi je najveci problem..
            il da ganjam nekog procenitelja i da on likvidira stetu ili..
            Teram ga posle procene kod mog majstora, on ga lepo izprevrce, pogleda, ako iskopa jos nesto, zovem ove da i to procene i onda ga kao teram u ovlasceni, i to objasnim proceniteljulepo, da nisam hteo da ga teram u ovlasceni pa da me zivkaju svaki drugi dan i prijavljuju nesto novo a ja da trckam po pare i podnosim zahteve...
            To zvuci pametno??kao...

            Comment

            • JNC
              CBC Senator XXL
              • 19.12.2006
              • 1332
              • Beograd

              #7
              Re: Sudar - teorija i praksa nakon sudara

              I bre al ga zakomplikova,
              znaci ovi iz osiguranja preliminarno pogledaju auto i procene stetu (oni naravno kad je malo veca steta ne mogu da pogode sve sta treba da se menja, popravlja), onda ti auto odvedes u ovlasceni servis(ili neki drugi) oni uzmu auto i papir o proceni koji si dobio u osiguranju i gde su oni napisali sta i kako, i onda lepo rasklope auto, uporede sa spiskom i kad vide da fali jos nesto pozovu osiguranje i uradi se dopuna zapisnika sa svime sto fali. Onda oni to tebi lepo poprave sve vrate na fabriku( koliko god je moguce naravno) i ispostave racun osiguranju oni to plate i gotovo. Postoji valjda i solucija da ako neces popravku daju ti kes ali umanjeno za neki procenat, ali za to nisam siguran nisam nikad radio, meni je uvek bilo bitno da se auto sredi, a i nisam nikad imao neke havarije pa da mi je problem bilo kako ce da ispadne.

              Znaci ne moze vozis kod jednog za procenu, popravlja drugi i te kombinacije. Servis proceni, popravi ispostavi racun oni plate i gotovo.

              Comment

              • smilosh
                CBC Početnik
                • 10.12.2008
                • 9
                • Beograd

                #8
                Re: Sudar - teorija i praksa nakon sudara

                ...znam da gi zakomplikova u sitno..
                Bio procenitelj.. sve lepo poipsao..i izgrebano staklo od airbega..i sve vidljivo.. i sad ide u ovlasceni, ako moze da me primi sutra,prekosutra..ili ja teram u neki moj.. tamo ga rasklapaju.. gledaju sta jos fali.. ako treba dopuna, dolazi procenitelj na teren, upisuje i to.. i daju ponudu.. nisu mi za umanjeno rekli nista ako mi daju na racun, to ne znam.. ali znam da oni sad gledaju da li im je isplatljivije da rade popravku tj. racunaju delovi+sati+ruke ili da proglase totalku i isplate me po katalogu.. i to ti onda ponude..
                Eto.. inace fini su mu ovi iz AMS.. jedino sto pokrivaju samo jedan slep prevoz... eto.. i od njih se naplacuje i ne materijalna steta .. povrede, taxi prevozi i ostalo..
                Jos par dana i bicu strucnjak, pa kome bude trebalo.. nek se javi

                Comment

                Working...
                X