Provera legalnosti bivseg crnogorca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheWickerMan
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2007
    • 791
    • DE
    • AR Giulietta TCT

    Provera legalnosti bivseg crnogorca

    Ortak gleda da kupi auto koji je bio crnogorac,tj.placena je carina,ostala je registracija...Pitanje je : sta treba vlasnik da poseduje od papira da bi mogao regularno da se registruje? I kako moze da se proveri legalnost volzila koje je trenutno neregistrovano...Tj,nije vise registrovan na CG a jos uvek nije ovde registorvan...
    Naculi smo da je najbitnije imati kupoprodajni ugovor sa Crnogorcem na koga se vodio auto.I kazu da datum i broj kupoprodajnog ugovora pod kojim je zaveden u SUPu mora se poklapati sa brojem i datumom koji se nalazi kod vlasnika... Kako to proveriti u SUPu?
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Re: Provera legalnosti bivseg crnogorca

    Neka ortak ode u MUP sa orginalnim papirima na osnovu kojih je uvezeno vozilo i ocarinjeno. Najbolje u prisustvu uvoznika, vlasnika vozila, koji mora da poseduje orginalne dokumente. Ako je sve u redu, neka ga registruje, pa u nekoj registrovanoj agenciji, koja se bavi tim poslom, sačini kupoprodajni ili posrednički ugovor i izvrši prenos vlasništva i preregistraciju vozila na njegovo ime.

    Ako se radi o vozilu uvezenom na osnovu poslednje Uredbe, sigurno je u pitanju falsifikovana izjava, a moguće i drugi dokumenti. Zašto je čekao do sada, da ga ne registuje? Ovo je pretpostavka, jer nisi napisao kada je vozilo uvezeno i da li se radi o EU3 motoru. Na osnovu Uredbe omogućen je uvoz starijih vozila koja ne ispunjavaju tu normu, a ako se radi o redovnom uvozu moraju!!!

    Comment

    • TheWickerMan
      CBC Senator XXL
      • 11.09.2007
      • 791
      • DE
      • AR Giulietta TCT

      #3
      Re: Provera legalnosti bivseg crnogorca

      Originally posted by Franjo
      Ako se radi o vozilu uvezenom na osnovu poslednje Uredbe, sigurno je u pitanju falsifikovana izjava, a moguće i drugi dokumenti. Zašto je čekao do sada, da ga ne registuje? Ovo je pretpostavka, jer nisi napisao kada je vozilo uvezeno i da li se radi o EU3 motoru. Na osnovu Uredbe omogućen je uvoz starijih vozila koja ne ispunjavaju tu normu, a ako se radi o redovnom uvozu moraju!!!

      Auto je BMW E36 iz 1992 godine,naravno da nije EURO3...e sad ovo
      Zašto je čekao do sada, da ga ne registuje?
      sam mu i ja rekao,preregistracija je zavrsena 22.juna(ili jula),ipak je proteklo suvise vremena,a treba da rade zamenu(glava za glavu) a doticni gospodin uopste ne pita za stanje drugog vozila,kao da hoce da sto pre da se otarasi BMW-a...

      Na konto ovoga,moze to da se uradi subotom(provera u SUPu),jer mi smo u Bg-u(odakle je vozilo) u subotu,nikako ne mozemo radnim danom?

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Re: Provera legalnosti bivseg crnogorca

        Nisi pažljivo pročitao: vozilo može da registruje samo vlasnik! Nikakvo novo ovlašćenje ni kupoprodajni ugovor neregistrovanog vozila uvezenog po osnovu poslednje Uredbe nije legalno. Pročitaj obrazloženje Uredbe o carinskom postupku.

        Comment

        • TheWickerMan
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2007
          • 791
          • DE
          • AR Giulietta TCT

          #5
          Re: Provera legalnosti bivseg crnogorca

          Aha...hvala...

          Inace,bas iz tih raloga je drugar odustao od auta,jer smrdi nesto opasno...

          Hvala na pomoci

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Re: Provera legalnosti bivseg crnogorca

            Ako ste kupili "crnogorca" već registrovanog u Srbiji na osnovu Uredbe, a još vam nije proveravano ili ne daj bože "privremeno oduzeto" vozilo, da biste mirno spavali, obavezno proverite da li je sproveden carinski postupak i da li je dug izmiren. To učinite ako posedujete dokumentaciju, u suprotnom, potrudite se, da kopije dokumenata pribavite, od prodavca ili organa MUP, gde je vozilo registrovano. Od istog organa zahtevajte i potvrdu, da je izvršena provera ispravnosti izjave, koja je poslužila kao dokument prilikom prve registracije na osnovu Uredbe. Platit ćete takse, ali imate pismeni dokaz o ispravnosti postupka registracije.

            Isto postupite ako imate nameru da kupite takvo vozilo, samo overenu potvrdu tražite od prodavca - vlasnika vozila, jer vama organ MUP neće dati. Ne će vam dozvoliti ni uvid u dokumentaciju, iz razumljivih razloga.

            Više o problemima koje možete da imate u slučaju falsifikata, možete saznati u temi "Pomoć oko oduzetih vozila".

            Na ozbiljnost problema ukazuju činjenice, da je "uvoz" (krijumčarenje) izvršen polovinom 2007., provera krenula u maju 2008., podneta prijava sa zahtevom za pokretanje predkrivičnog postupka krajem 2008., kada je krenulo masovno oduzimanje vozila i konačno, krivični postupak još je uvek u toku.

            Comment

            Working...
            X