E ovako iako sam rekao da ovde vise necu postovati iz razloga na koje se necu osvrtati predomislio sam se i prostog razloga sto sam na ovaj forum dosao da bih nesto saznao kao i pomogao ljudima sa nekim svojim iskustvima a ovo je jedno od njih....
Pre par dana sam postavio pitanje na forumu u vezi preporuke uredjaja za svoj auto citroen xm 2.0 indzeksn (nazalost obrisan je) gde sam dobio neke (uglavnom) dobronamerne savete i predloge koji su suzili moj izbor za firmu (HVALA DORO) i tip uredjaja (HVALA DJUKICU i ostalima) tako da sam otprilike resio sta cu.
Ostao je jos izbor servisa , nazalost Dorin mi je ipak ruku na srce predaleko (i retko idem prema NS) a drugi koji mi je bio na pameti sam iskljucio sam zbog vlasnikove nadmenosti pa ne bih otisao ni za dzabe ugradnju , tako da je ostao alternativni izbor (U Valjevu ima nekoliko losih -citaj pojma nemaju i jedan dobar ali sam morao dugo da cekam na red).
Sticajem okolnosti moj prijatelj je ugradio skoro lovatov pl. uredjaj u svog golfa kod nekog tipa u Cacku. Zainteresovan kako je to sve odradjeno otisao sam do njega i cim sam video instalaciju (jbg nisam strucnjak za plin ali znam sta je pedantan rad ) okrenuo sam telefon doticnog majstor Dejana i za par minuta razgovora ugovorili ugradnju najobicnijeg venturija sa emulatorom za dizne (cenu necu reci ali je daleko ispod bljestavih servisa i "nedodirljivih majstora").Licno sam za vise bio za varijantu sa lambda sondom (FAST JE PRESKUP) medjutim doticni (nije rekao da ne valja) nema odgovarjucu opremu za njega ali mi je garantovao da ce i ovaj uredjaj raditi sasvim korktno sto je i Djuikic potvrdio za svog xm-a
Prema dogovoru momci su me ( sa osmehom i ljudskom dobrodoslicom ) cekali u 9 ujutru ispred male neugledne garazice (vec sam cuo od prijatelja kakva je pa se nisam uzbudjivao) ali sa vrlo kvalitenim alatom u njoj (nix buvljak). Sacekala je kafa malo procaskali i Dejan je krenuo sa izborom mesta za isparivac (koje je posteno receno uzas naci na mom autu - uvek nesto smeta) drugi momak je poceo sa pripremama bunkera za bocu , sve se radi lagano i bez zurbe. Posle pola sata isparivac je nasao svoje mesto nakon cega sam ja bio jos ubedjeniji da sam dosao na pravo mesto za ugradnju (apsolutno nicemu ne smeta pristupacan za rukovanje a motor ostao slobodan za pristup takodje)
.Nesto kasnije im se prikljucio i treci clan tima i momci su uz salu i zezanje sklapali moj novi lovato u xm-u , posao se odvijao relativno sporo ali bez i jednog propusta , cak je i napravljeni nosac isparivaca ofarban , svaka zica ima buksnu ,srafovi podloske , (jbg sitnice ali dosta govore o majstorima) izbor mesta za komponente veoma logican a ja cutim i gledam prave majstore na delu !!! Nisam imao ni jednu zamerku od pocetka do kraja ugradnje (niti sam se mesao u bilo sta iako je Dejan jos na samom pocetku rekao da su predlozi dobrodosli ako imam neku ideju o rasporedu) vec sam se odusevljavao kako ljudi odgovorno rade. Oko 14h majstor Dejan je doneo neke grickalice kao dobar domacin zamisli setio se da sam ja dosao iz Valjeva i da sam mozda ogladneo !!! hmmm siguran sam da tako rade i u onim renomiranim servisima (dobro je ako dobiju i uslugu zbog koje su dosli a kamoli ovo).
U medjuvremenu stiago je jedan landirenco na popravku (otisla mu membrana) i da skratim pricu oko 16h momci su zavrsili , sve na svom mestu ! natocili smo plin u blizini i Dejan je stelovao uredjaj i probao auto jos nekih 10tak minuta. Naravno prema ocekivanju sve je proradilo iz cuga uz neka sitna stelovanja Deki je rekao to je to probaj , auto je isao odlicno nisam imao sta da dodam ni oduzmem , osim da platim ljudima (naravno i malo castim sto je Dejan uporno odbijao
) zahvalim se uz moje obecanje da cu ih preporuciti svima !!!.
Vratio sam se kuci sinoc odusevljen sto sam za svoj novac dobio maximum , ljubazno gostoprimstvo cuo dosta pametnih stvari i uverio se da nisu svi majstori koji nemaju bljestave servise , diplome i sertifikate da su serviseri , hostapleri i stolari koji ugradju uredjaje sa bastenskim crevima
. Svi ugradjeni delovi su orginal LOVATO sa sertifikatima i poljska boca od 75 litara , inace rade i voltran za koji Dejan kaze radi korektno ali ni blizu LOVATA ali koliko para toliko i muzike. Naravno nisam odmah seo pa napisao presao sam (juce i danas) oko 280 km od ugradnje znaci CA-VA ,VA-BG I nazad oko 280 km od cepa do cepa stalo 26,5 litara gasa sto ce reci ispod 10 prosek (ni sa benzinom ne bi bilo mnogo manje) za 1050 dinara -SJAJNO !!!
Auto pali i radi kako juce u servisu tako i danas posle skoro 300km boca "ne pliva" po bunkeru i sve stoji bas kako treba a ja nisam osetio ni jedan jedini trzaj niti bilo sta drugo, plin se nigde ne oseca ni pod haubom ni u kabini logicno. Moje prve impresije o voznji na plin sa LOVATOM su sjajne doduse moram priznati da se oseca odredjeni gubitak u snazi (ne vise od nekih 10%) ali uz ovakvu potrosnju i ustedu perfomanse su vise nego dobre
i zaista je sjajna investicija.
Iz licnog iskustva svima u okolini Cacka zdusno preporucujem ove momke , ime coveka je Dejan a broj telefona zbog reklamiranja necu dati vec na PM (ali molim vas ne trzite nista detaljnije sve sam rekao) ako neko hoce dobru i pedantnu ugradnju za normalne pare, Inace covek se nigde ne reklamira jer kako sam rece uradjena kola su mu jedina reklama , ako cemo posteno ziva istina i ja sam tako dosao
Izvinjavam se zbog duzine texta trudio sam se da sto vise docaram svoje lepo iskustvo sa ugradnje uredjaja. Da ne bude zabune ja sam iz Valjeva a servis je u Cacku , Dejana sam juce prvi put video u zivotu .
Jos nesto i on se slaze da ima puno kvazi majstora za ugradnju (on ima iskustvo od 10 godina sto se po radu primecije) i ovo nije preporuka da odete kod prvog ko vam ponudi najbolju cenu (daleko od toga) vec da vam nije najmerodavniji svetlucavi servis vec da pre ugradnje prvo pogledate neki primer dobre ugradnje pa onda pitate gde je i ko ugradio a ne koji je najskupli servis taj je najbolji , preporuke su zakon.
Pozdrav zadovoljni LOVATDZIJA :-)
Pre par dana sam postavio pitanje na forumu u vezi preporuke uredjaja za svoj auto citroen xm 2.0 indzeksn (nazalost obrisan je) gde sam dobio neke (uglavnom) dobronamerne savete i predloge koji su suzili moj izbor za firmu (HVALA DORO) i tip uredjaja (HVALA DJUKICU i ostalima) tako da sam otprilike resio sta cu.
Ostao je jos izbor servisa , nazalost Dorin mi je ipak ruku na srce predaleko (i retko idem prema NS) a drugi koji mi je bio na pameti sam iskljucio sam zbog vlasnikove nadmenosti pa ne bih otisao ni za dzabe ugradnju , tako da je ostao alternativni izbor (U Valjevu ima nekoliko losih -citaj pojma nemaju i jedan dobar ali sam morao dugo da cekam na red).
Sticajem okolnosti moj prijatelj je ugradio skoro lovatov pl. uredjaj u svog golfa kod nekog tipa u Cacku. Zainteresovan kako je to sve odradjeno otisao sam do njega i cim sam video instalaciju (jbg nisam strucnjak za plin ali znam sta je pedantan rad ) okrenuo sam telefon doticnog majstor Dejana i za par minuta razgovora ugovorili ugradnju najobicnijeg venturija sa emulatorom za dizne (cenu necu reci ali je daleko ispod bljestavih servisa i "nedodirljivih majstora").Licno sam za vise bio za varijantu sa lambda sondom (FAST JE PRESKUP) medjutim doticni (nije rekao da ne valja) nema odgovarjucu opremu za njega ali mi je garantovao da ce i ovaj uredjaj raditi sasvim korktno sto je i Djuikic potvrdio za svog xm-a
Prema dogovoru momci su me ( sa osmehom i ljudskom dobrodoslicom ) cekali u 9 ujutru ispred male neugledne garazice (vec sam cuo od prijatelja kakva je pa se nisam uzbudjivao) ali sa vrlo kvalitenim alatom u njoj (nix buvljak). Sacekala je kafa malo procaskali i Dejan je krenuo sa izborom mesta za isparivac (koje je posteno receno uzas naci na mom autu - uvek nesto smeta) drugi momak je poceo sa pripremama bunkera za bocu , sve se radi lagano i bez zurbe. Posle pola sata isparivac je nasao svoje mesto nakon cega sam ja bio jos ubedjeniji da sam dosao na pravo mesto za ugradnju (apsolutno nicemu ne smeta pristupacan za rukovanje a motor ostao slobodan za pristup takodje)
.Nesto kasnije im se prikljucio i treci clan tima i momci su uz salu i zezanje sklapali moj novi lovato u xm-u , posao se odvijao relativno sporo ali bez i jednog propusta , cak je i napravljeni nosac isparivaca ofarban , svaka zica ima buksnu ,srafovi podloske , (jbg sitnice ali dosta govore o majstorima) izbor mesta za komponente veoma logican a ja cutim i gledam prave majstore na delu !!! Nisam imao ni jednu zamerku od pocetka do kraja ugradnje (niti sam se mesao u bilo sta iako je Dejan jos na samom pocetku rekao da su predlozi dobrodosli ako imam neku ideju o rasporedu) vec sam se odusevljavao kako ljudi odgovorno rade. Oko 14h majstor Dejan je doneo neke grickalice kao dobar domacin zamisli setio se da sam ja dosao iz Valjeva i da sam mozda ogladneo !!! hmmm siguran sam da tako rade i u onim renomiranim servisima (dobro je ako dobiju i uslugu zbog koje su dosli a kamoli ovo).
U medjuvremenu stiago je jedan landirenco na popravku (otisla mu membrana) i da skratim pricu oko 16h momci su zavrsili , sve na svom mestu ! natocili smo plin u blizini i Dejan je stelovao uredjaj i probao auto jos nekih 10tak minuta. Naravno prema ocekivanju sve je proradilo iz cuga uz neka sitna stelovanja Deki je rekao to je to probaj , auto je isao odlicno nisam imao sta da dodam ni oduzmem , osim da platim ljudima (naravno i malo castim sto je Dejan uporno odbijao

Vratio sam se kuci sinoc odusevljen sto sam za svoj novac dobio maximum , ljubazno gostoprimstvo cuo dosta pametnih stvari i uverio se da nisu svi majstori koji nemaju bljestave servise , diplome i sertifikate da su serviseri , hostapleri i stolari koji ugradju uredjaje sa bastenskim crevima

Auto pali i radi kako juce u servisu tako i danas posle skoro 300km boca "ne pliva" po bunkeru i sve stoji bas kako treba a ja nisam osetio ni jedan jedini trzaj niti bilo sta drugo, plin se nigde ne oseca ni pod haubom ni u kabini logicno. Moje prve impresije o voznji na plin sa LOVATOM su sjajne doduse moram priznati da se oseca odredjeni gubitak u snazi (ne vise od nekih 10%) ali uz ovakvu potrosnju i ustedu perfomanse su vise nego dobre

Iz licnog iskustva svima u okolini Cacka zdusno preporucujem ove momke , ime coveka je Dejan a broj telefona zbog reklamiranja necu dati vec na PM (ali molim vas ne trzite nista detaljnije sve sam rekao) ako neko hoce dobru i pedantnu ugradnju za normalne pare, Inace covek se nigde ne reklamira jer kako sam rece uradjena kola su mu jedina reklama , ako cemo posteno ziva istina i ja sam tako dosao

Izvinjavam se zbog duzine texta trudio sam se da sto vise docaram svoje lepo iskustvo sa ugradnje uredjaja. Da ne bude zabune ja sam iz Valjeva a servis je u Cacku , Dejana sam juce prvi put video u zivotu .
Jos nesto i on se slaze da ima puno kvazi majstora za ugradnju (on ima iskustvo od 10 godina sto se po radu primecije) i ovo nije preporuka da odete kod prvog ko vam ponudi najbolju cenu (daleko od toga) vec da vam nije najmerodavniji svetlucavi servis vec da pre ugradnje prvo pogledate neki primer dobre ugradnje pa onda pitate gde je i ko ugradio a ne koji je najskupli servis taj je najbolji , preporuke su zakon.
Pozdrav zadovoljni LOVATDZIJA :-)
Comment