kamper se registruje kao specijalno vozilo. i pre toga je potreban atest odnosno homologacija sto je vrlo skupa procedura.
i placa(la) se godisnja registracija prema kubikazi kao i svaki drugi.
plus tehnicki pregled kao za kamion na svakih 6 meseci.
a zasto ne odes do neke od agencija ili do MUPa i direktno se raspitas o takvim detaljima...ipak takvi modeli i takve potrebe su veoma retke ovde da bi neko mogao tacno da zna kako se materija tretira..
mislim da nemas izbora, taj motor jeste te zapremine koje jeste i podleze istim zakonskim normama kao i svaki drugi auto, odnosno regularnim troskovima registracije.
kod nas jos ne postoji sezonska registracija, ili kraca od 12 meseci sto bi tebi mozda pomoglo oko troskova- recimo registrujes samo na 2 ili 3 meseca za koliko mislis da cese se voziti.
kako stvari stoje za 5700 kubika registracija je vrlo skupa ali ti proveri na nadleznom mestu.
i placa(la) se godisnja registracija prema kubikazi kao i svaki drugi.
plus tehnicki pregled kao za kamion na svakih 6 meseci.
a zasto ne odes do neke od agencija ili do MUPa i direktno se raspitas o takvim detaljima...ipak takvi modeli i takve potrebe su veoma retke ovde da bi neko mogao tacno da zna kako se materija tretira..
mislim da nemas izbora, taj motor jeste te zapremine koje jeste i podleze istim zakonskim normama kao i svaki drugi auto, odnosno regularnim troskovima registracije.
kod nas jos ne postoji sezonska registracija, ili kraca od 12 meseci sto bi tebi mozda pomoglo oko troskova- recimo registrujes samo na 2 ili 3 meseca za koliko mislis da cese se voziti.
kako stvari stoje za 5700 kubika registracija je vrlo skupa ali ti proveri na nadleznom mestu.
Comment