Problem s garancijom i servisom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Ma tema je preozbiljna za moj mozak. Nisam rekao da lažeš i da nije tako kako si napisao nego da ja jednostavno saosećam sa Djukićem i ne pada mi na pamet da imam takav auto. I pored svih tih osiguranja, reosiguranja, pa mus osiguranja pod refom itd... 1000 evra je i dalje 1000 evra i ako nema TV u boji ne vidim racionalno objašnjenje da toliko košta jedan usrani alternator.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #17
      Originally posted by Dora
      ako nema TV u boji ne vidim racionalno objašnjenje da toliko košta jedan usrani alternator.
      i to plazmu , mada za 1000 eura se moze kupiti citav motor, a 1000 eura za alternator koji nemoze da se popravi i koji crkava lako je suludo, ja bi tu napravio neku improvizaciju
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Ma teo sam da napišem plazma ali nema nešto pametno ispod 1500 evra, ali za recimo 500 evra ima lepih TV-a a za drugih 500 ja bih montirao jedno dva tri komada od Lade ili nečeg što nije pametno al traje Ostatak od 450 evra slupamo na cigane i slične pametne stvari
        Onaj TV nosamo svugde da se SRI ne sekira imal TV-a??? Treba misliti an starije članove, aj sad moderator briši, mislim poruku
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Ne bi be zacudilo da je cena naduvana. Ipak je to ovlasceni servis. Inace na pomenu zamenskog auta u servisu su se slatko nasmejali. Oni su u fazonu da sam ja (firma) kupio auto i da nisam narednih 6 godina dok traje lizing (pusing) njihov potencijalni kupac.
          U nekoj drugoj zemlji bi DHL-om narucili deo i auto bi bio gotov za 24h.
          I jos nesto alternator na usranoj korsi rikne posle 20000 hiljada km...????
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            1000 evra je i dalje 1000 evra i ako nema TV u boji ne vidim racionalno objašnjenje da toliko košta jedan usrani alternator.
            sve se slazem sa tobom ali...biznis je biznis i tu se ceni profit na kraju a osecanja se negde izgube uzput.

            nema racionalnog objasnjenja ali ima realnog- moraju se nahraniti apetiti stotina hiljada GM radnika i pre svega vlasnika/akcionara gladnih profita u milijardama dolara a sto na kraju znaci jos, jos i jos para...

            ni ja ne bih takav auto, uostalom namerno se nisam navukao na nesto toga tipa.

            dodatno, za novi auto kao sto je taj svaka servisna intervencija mora da se obavi u GM servisu, tu je onda zadata satnica odnosno norma cene, pa mora da se plati obuka, fancy servis, 365 dana potrosnje, veliki glomazni sistem itd.

            sam alternator je smesna stvar, i nije on taj koji kosta vec organizacija, resursi, infrasturktura, nabavna sluzba, transportan, menadzeri servisa, rezervni auto do se ovaj popravlja, razna osiguranja za ovo ili ono, i gomila durgih stavki koja se placa.

            od tih 1.000 evra mozda je 400 evra neto sam alternator a ostalo su zavisni troskovi zamene.

            i tako za druge delove, za druge firme...

            auto biznis je odavno presao granicu razuma kada su cene u pitanju, uostalom kada mali gradski auto kosta kao jedan prosecan dvosoban stan u Srbiji (cak i u novogradnji) ali...to je realnost.

            i ja saosecam uz kolegu i srecnu okolnost da je kvar nastao pre isteka garancije. barem nesto pozitivno.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              ako je lizing ti nisi kupio auto, sasvim je drugaciji tvoj polozaj pa oni i nemaju obavezu zamene auta po pitanju vlasnistva...

              (pise obicno sitnim slovcima u lizing ugovoru).

              to za zamenski auto regulises sa vlasnikom auta, sa onim ko je nosilac lizinga, ako si se osigurao dodatno za to.

              nije nista cudno da crkavaju alternatori na novijim malim kolima tako brzo, jedan od razloga je sto su zbog malecnih karoserija mali i motorni prostori pa kako nema mesta onda je i alternator minijaturan a to je kontradiktorno sa primarnim zahtevom dobranog hladjenja ispravljackog stepena i pratece elektronike.

              bez dovoljnog hladjenja, u nabijenom prostoru ispod haube sa malecnim akumulatorom (stednja) i podosta elektricnih potrosaca i time opterecenja alternatora niti radni vek nije narocito dug (kao ranije).

              na pomenutom sajtu autobild.de su alternator i anlaser redovna stavka u pregledu troskova servisiranja vozila i vidno ucestvuju u proceni troskova posedovanja auta...drugim recima nije tako redak kvar statisticki.


              ionako vec godinama kruze informacije da auto u delovima kosta oko 5 puta skuplje nego kao celina, i da su rezervni delovi bitna stavka u poslovanju fabrika i auto biznisa uopste.

              a kako se zna da vlasnik nema izbora i da mu auto treba (zasto bi inace kupio) onda mu treba uzeti i jos para na finiji nacin.

              pa to je bila osnovna Anjelijeva filozofija koju je javno vise puta saopstavao dok je vodio Fiat- napravi jeftino, prodaj a onda zaradi na servisiranju jos nekoliko puta vise.

              nazalost sada smo svi uvuceni u tu igru, vise nema onih starih vrednosti pouzdanosti i dugovecnosti automobila za umerene pare.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                bas pogledao za Punta Mk2, i gle na spisku cestih kvarova su alternator, baterija, pumpa goriva i anlaser.

                cena alternatora 440 evra

                ceo test: http://www.autobild.de/test/gebrauchtwa ... el_seite=2

                nazalost, to nije izuzetak, mislim na cenu koju treba ocekivati i trajnost.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  evo ti i za Corsu C.
                  alternator je na listi sumnjivih i kosta 600 eura ravno za motor od 58 konja.

                  http://www.autobild.de/test/gebrauchtwa ... el_seite=2


                  am Beispiel Opel Corsa C 1.0 12V, 43 kW/58 PS, Baujahr 2000. Stolze 600 Euro kostet laut Schwacke eine Lichtmaschine für den Dreizylinder! Sorry, Opel, aber das müsste in dieser Klasse günstiger gehen.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • dragan76
                    CBC Član
                    • 06.09.2005
                    • 87
                    • Krusevac

                    #24
                    Isti problem sam imao sa Kalosom starim 4 meseca i kilometrazom od 3.500 km. Servis u Cacku Interauto je to sredio za 5 radnih dana bez naknade. zamenili su ceo alternator. korektno sa njihove strane.
                    jedino mi nije jasno kako to da alternator crkne na 3.500 km?!? Kako oni kazu prodali su oko 300 kom. za zadnjih 6 meseci i samo jedan je imao reklamaciju oko akumulatora.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      sta da ti kazem, ne znam kako ali ocito dogadja se cesce nego sto bi se ocekivalo.

                      moja ikustva sa alternatorom na ranijem autu su da sam na oko 360.000km zlemio nove cetkice i onda je nenadano odjednom crkla i jenda ispravljacak dioda na nekih 390.000km.

                      ceo alternator je onda bio na remontu kod elektricara i vracen je da radi dalje.
                      auto je od mene otisao sa oko 410.000km i dalje je radio taj originalni popravljeni.

                      na ovom sadasnjem, alternator je fabricki. vrsio sam kontrolu cetkica na oko 190.000km i bile su potrosene (merenjem) oko 1/2 pa ocekujem da nece biti problema sa njima do jedno 350.000km.

                      jedino kais alternatora mora da se menjasvakih nekoliko godina, i to mi kvari zadovoljstvo mada sam svestan da to tako prosto mora da bude...

                      ali, na ta oba auta alternatori su poveliki, oko njih ima mesta da moze fudbalska lopta bez problema da se smesti, imaju jake ventilatore za hladjenje, poveliki hladnjak upravljajuce elektronike, itd...vrlo robusno radjeni sami po sebi.
                      i nemaju nikakvih plasticnih delova, sve je metalno i kuciste i lezista lagera, i nosaci cak i zastitni kavez za kais.

                      danas isti proizvodjac ne radi vise tako, ne isplati se dugotrajnost valjda
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • observer
                        CBC Veteran
                        • 06.10.2005
                        • 196
                        • Novi Sad
                        • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                        #26
                        Originally posted by djukic
                        Ne bi be zacudilo da je cena naduvana. Ipak je to ovlasceni servis. Inace na pomenu zamenskog auta u servisu su se slatko nasmejali. Oni su u fazonu da sam ja (firma) kupio auto i da nisam narednih 6 godina dok traje lizing (pusing) njihov potencijalni kupac.
                        U nekoj drugoj zemlji bi DHL-om narucili deo i auto bi bio gotov za 24h.
                        I jos nesto alternator na usranoj korsi rikne posle 20000 hiljada km...????
                        Mozda ti i nisi potencijalni kupac, ali poznajes nekoga ko jeste i tvoje lose iskustvo moze da odvrati tog nekog od kupovine. Na kraju krajeva, kada sam ovo procitao, evo npr. ja sam potvrdio svoje uverenje da GM ne treba kupiti. I to ne zbog cene alternatora (pretpostavimo da kod svih kosta slicno, mada sam ubedjen da kod manje "naprednih" marki kosta manje) nego pre svega zbog tako prepotentnog stava servisa - zasto ti ne bi dali zamenski auto? Ako ti posao zavisi od kola, a kola su ti nefunkcionalna zbog NJIHOVE (fabricke) greske, bilo bi fer da ti obezbede drugi auto dok se tvoj ne popravi. Mislim da bi odnos prema kupcu u postprodaji morao biti presudan kod kupaca prilikom izbora auta. Na zalost ne razmisljamo svi o servisu prilikom kupovine auta, a dok se to ne promeni tretirace nas kao ovce za ****nje.

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #27
                          Originally posted by dragan76
                          Kako oni kazu prodali su oko 300 kom. za zadnjih 6 meseci i samo jedan je imao reklamaciju oko akumulatora.
                          To kazu verovatno svakom koji se dovuce pokvaren kod njih

                          obratite paznju na "cudo tehnologije" koje kosta 440 evra





                          ovo je inace za fiat punta(nema slike za corsu koji kosta jos ludackijih 600 evra)...verovatno je isto ovako smesan i "plastican" ))
                          a ovi domaci lopovi jos se ugrade 100%...pa ko hoce da igra u tom kolu nek djuska...ja necu.
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #28
                            Idemo u OFF ali i treba. Po meni bi bilo najpametnije kupiti neki stariji veci automobil. Uoziti u njega 1000 EUR-a pod uslovom da je bio u pristojnom stanju i voziti se fino i bez problema.
                            Trenutno imam E34 is 92'. Ima klimu, ABS, kruz kontrol, automatik je i dizel. Da u njega ulozim 1500 EUR-a bio bi ko lutka a kako vidim sahranio bi jos 2 korse pride.
                            A i onako je 1500 EUR-a samo cena alternatora za koru + pivo za majstore.
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • Ch@os
                              CBC Veteran
                              • 02.11.2005
                              • 173

                              #29
                              Nista me ne iznenadjuje s obzirom kakva smo mi zemlja ili sta vec.
                              Kad sam uvezao Stila bio je jos u garantnom roku (garancija od 2 godine). Pri kupovini sugerisano mi je da postoji kvar na desnom podizacu stakla te da ostanem jos 2 dana da se to otkloni na teret garancije. Posto slovenacki zakon propisuje da se po kupovini auta, isti mora izvesti iz zemlje u roku od 24h ja sam to i ucinio sa naivnom namerom da kvar otklonim ovde .
                              Po uvozu auta odem u DELTA-M servis i dozivim tezak . Tamo neki ulickani sefcic me oladi recenicom "Auto nije kupljen kod nas." Na moje pitanje, "pa ko daje garanciju...oni ili Fiat" receno mi je da je to politika firme i da ako zelim da oni izvrse popravak, moram da platim U to vreme (pre godinu dana) samo sat rada kod njih je iznosio 1.800,00 dinara.
                              Nisam odmah odustao. Odem kod Bogunovica. Slicna stvar. "Znate mi moramo da obavestimo DELTA-M o vasem slucaju pa ako oni odobre mi cemo uraditi popravku."
                              Zadnji pokusaj da se nesto pozitivno ucini bio je odlazak u MSD-TRADE u Obrenovcu. Ljudi mi tamo objasne da je DELTA uvela neku vrstu unutrasnje kontrole kad su prava na garanciju u pitanju i da oni odredjuju sta ce da plate a sta ne. Izasli su mi u susret tako sto ce da pogledaju kakva je vrsta kvara u pitanju pa ako nije neki deo za zamenu, uradice to o svom trosku. Na zalost konstatovan je kvar na desnom podizacu (neka vrsta centrale za ta vrata) i kosta 125e. Cenu tog dela sam proverio i u Sloveniji. Razlika 5e.
                              Od cele ove price ostala je bar jedna pozitivna stvar a to je da svoj auto servisiram u MSD-TRADE. Momci su korektni i ne otkidaju sa cenama.
                              Sto se kvara tice, nisam ga jos otklonio, mrzelo me je tada da cekam 15-20 dana na deo. Sada je zima pa prozore i ne otvaram.
                              E... sad vidite ljudi moji gde mi zivimo i ko nam kapu kroji!

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Kako ko kroji kapu? Pa uglavnom gori od nas a mi smo im samo to omogucili. Svi putevi vode u osiguravajuca drustva koja su tek iznad svega ali i to zavisi od ugovora

                                Comment

                                Working...
                                X