Problem s garancijom i servisom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    Problem s garancijom i servisom

    Od nedavno vozim Opel Korsu Van. Automobil je star nepunih 14 meseci i sa samo 15000 km. Nedavno se pojavio problem, palila se lampica od alternatora u toku voznje. Posto je auto jos uvek u garanciji (24 meseca) odvezao sam ga u ovlasceni servis. Tada mi je receno da ce kvar biti otklonjen u roku od 24h. Medjutim ispostavilo se da je kod svih novih opela nemoguce servisirati alternator vec da se isti mora zameniti novim. E sad problem je sto novog nema i ceka se 15-20 dana. Jos veci sok je bila i cena alternatora od preko 1000 EUR-a???

    Nije problem u garanciji, ali je problem u stajanju novog auta i gubljenju novca jer se auto koristi kao dostavno vozilo...
    Da li je moguce da svi novi automobili donose sve manje servisiranja a sve vise zamena kompletnih sklopova?
    I sto me dodadno plasi sta da ova korsa nije bila u produzenoj garanciji vec da je imala samo 12 meseci pa da moram da dam tih 1000 EUR-a?
    Zamisli te kada sad udje veliki broj "novih" automobila da li iko razmislja o servisu istih?...
    https://t.me/pump_upp
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Teror

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Mene samo zanima koliko televizora ima taj alternator kad košta 1000 evra??
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        ADAM OPEL daje, fabricku garanciju od 2 godine ukljucujuci Opel Asistance u sve to, dakle ukoliko ste ostali u hotelu za vreme popravke ili dobijate rent a car auto za vreme dok se vas ne popravi, sve te troskove snosi Opel.

        Sam Opel nikad nebi dozvolio druge uslove nekome da bude generalni agent negde ruseci renome.

        Lepo sa cinjenicama nabi na nos Opel kuci koja te zeli izmusti da ces da izvestis Opel u Nemackoj o sta se desilo, nacinu radi ovih itd.
        Sumnjam da ce ovi da naplate i od tebe i od Opela iz nemacke za deo koji ugradjuju
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          04-14-2004

          We are also the only German manufacturer to offer a genuine new car warranty for all models,? says Dr. Uhland Burkart, Executive Director Sales and Service at Adam Opel AG.
          Purchase price only one factor in calculation of total costs
          allows claims for free-of-charge repairs of any defects falling in the manufacturer?s area of responsibility ? regardless of when the problem occurs within the two-year warranty period.
          http://www.germancarfans.com/news.cfm/N ... pel/1.html
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #6
            Za sada mislim da nije problem i da mi nece naplatiti zamenu. Covek me cisto informisao. Ali jedna stvar mi nije jasna: Kako to da niko u srbiji nema taj alternator od opelovi dilera. Ipak taj model alternatora sigurno koriste jos neki automobili iz opelove porodice.
            Dalje sto me plasi je situacija da sam s tom korsom krenuo u budimpestu i da mi stane negde u madjarskoj sta onda. Zamislite da mi njihov diler kaze OK sad ces da cekas 15-20 dana da mi stigne deo.
            U firmi imamo i nekoliko pezoa i citroena (partneri i berlingo). Osim sitnica (bas sitnica) sve savrseno funkcionise s njima. Posebno me iznenadilo to da kada se na jednom pezou pokvario ventilator grejanja, cim sam to prijavio u servisu decko je dosao skuinuo taj deo (malecni), procitao broj, otisao u magacin i doneo nov drugi.
            Ovako nesto sam ocekivao i od opela...
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              koji je motor u pitanju..kad mu toliko kosta alternator??
              a za uvoz polovnih si u pravu....ima ljudi da nakupuju kola za sve pare i da se nose mislju tipa " to je strani auto 2000 i neko godiste..to se bre nekvari" a ono...krk u bu#u...
              posle treba da podize kredit na 2 godine da kupi alternator...ajde bezi bre... ))
              ima da stoje besni automobili pokriveni prasinom koliko oces...
              ili ona fora...pukne shtopaljka..i onda lepjliva traka da nebude rupa...ali ne kao privremeno, nego kao trajno resenje ))
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #8
                Alternator je "inteligentni". Kako mi je objasnjeno ima kvacilo koje po potrebi ukljucuje i iskljucuje alternator. Odnsno na osnovu ukljucenih potrosaca i stanja akumulatora menja snagu alternatora i njegovo opterecivanje motora.
                E bas to kvacilo je i stradalo pa se altenrator ukljucivao i iskljucivao bez ikakve logike sto je dalje dovodilo do praznjenja akumulatora...
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #9
                  Originally posted by djukic
                  Dalje sto me plasi je situacija da sam s tom korsom krenuo u budimpestu i da mi stane negde u madjarskoj sta onda. Zamislite da mi njihov diler kaze OK sad ces da cekas 15-20 dana da mi stigne deo.
                  Mom stricu se desilo da mu Mondeo pod garancijom otkaze u Austriji. Pukne mu cini mi se klipnjaca koja je probila blok motora i sasekla cevi kocionag sistema tako da je trenutno ostao bez kocnica. Sreca pa je na rucnu fino stao u zutoj traci. Ulje iz motora i kocnica koje je isprskalo pola motora je pocelo da gori ali je srecom imao aparat i ugasio to bez problema i brzo dok se nije prosirilo na instalaciju. Kada je dosla slep sluzba, pravac Fordov servis, na lageru nisu imali taj motor od 1.8 nego jaci cini mi se 2,0 ili 2,2 pa je samo doplatio razliku izmedju ta dva motora. Platili su mu smestaj u Hotelu posto je bio na proputovanju to sto je cekao.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    nista novo bar za mene, vecina auta pravljena u doba euro 3 vremenskog intervala je konstruisana tako da servisiranje mora da se vrsi samo u ovlascenom servisu i da mora da se plati adekvatno prema zapadnim finansijskim normama.

                    to podrazumeva iznose reda 500 evra za sitnice tipa zamena fara ili stop svetla (kombinacije) do 2-3.000 evra za popravku menjaca, nekog dela motora (recimo pumpe visokog pritiska ili brizgaljek kod CR dizela) ili slicno.

                    kod nekih auta je vec popravak branika (zamena tacnije) u okviru predvidjene cene oko 1.500 evra posto se poprilicno stvari napred od plastike jednostavno menja, pa lakiranje, puno norma sati za rasklapanje i sklapanje.

                    bilo je reci vec o tome u temi o ceni popravke pregorele sijalice fara u servisu za Pasata (nekoliko stotina evra).

                    itd...

                    otprilike negde posle 97/98 godista su automobili postali veoma "gadni" za servisiranje sto se tice cene.

                    islo se i dotle da su neki prototipovi modela(recimo Audi) imali potpuno zatvoren poklopac motora koji ne sme da otvara, a i ne moze, sam vlasnik auta nego za svaku sitnicu ide u servis.
                    naravno, mnogo toga se ne popravlja vec se menja po principu zamene celog sklopa.

                    to je tipicno za danasnje automatske menjace koji su zatvoreni, nema dolivanja ulja, nema servisiranja...dok rade.


                    itd...

                    tu negde oko 1.000 evra je standardna cena za alternator, za anlaser, za ECU, za ABS i slicne sklopove i inace kod drugih modela i marki.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #11
                      Cekaj da se pojavi dovoljan broj polovnjaka istog modela i godista na ulici, bice puni otpadi delova u trecinu cene....
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #12
                        Nije normalno da se alternator ceni 1000 eura. Nije normalno da zamena branika kosta 1500 eura...... Jednostavno nezelim da vozim takve automobile.
                        Jos se ja sokirao a ono cena ispade OK UZAS!!!
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          pa sad pojmovi normalno ili ne se definisu prema ciljnom trzistu i kupovnoj moci, a ti su automobili odnosno cene prilagodjene prosecnim primanjima odnosno odvajanjima za odrzavanje auta u zapadnoj Evropi.

                          prosecno se racuna na oko 1000 do 3.000 evra godisnje da je trosak posedovanja automobila nize do srednje klase i to jeste normalni prosecni trosak.

                          stvar je i ocekivanja, za nas standard vaze neki malko ( ) drugaciji kriterijumi i drugacija pravila igre.

                          zato se i Jugo svojevremeno poklanjao kao poklon/ privezak kada se kupi normalni auto (po ceni normalan).

                          novi auti kostaju od 10tak .000 evra do 60-70.000 evra u proseku i njihova amortizacije je predvidjena na nekih 7 godina, odnosno gubitak oko 10.000 evra godisnje u srednje visoj klasi ili do nesto manje od 2.000 evra u najnizoj ekono klasi.

                          na www.autobild.de ima za skoro svaki skorasnji model auta na poslednjoj strani testa navedena prosecna cena rezervnih delova i troskova odrzavanja.

                          ne znam zasto preveliko cudjenje, prosto auto je skupa i u Evropi investicija i zanimacija i ne kupuje se gotovo nikada od svojih para niti odjednom, ono za cash.

                          u Evropi je relativno malo automobila u privatnom vlasnistvu, vrlo cesto se voze tudji bilo firmini, bilo od poverioca (kredit, lizing) auti.

                          ali zato je i laka zamena, laka pozajmica, laka prodaja, uopste auto je obicna trgovacka roba koja nema statusni simbol u vecini slucajeva i marka nije za prosecan svet preterano bitna.

                          uostalom, najveci broj automobila u upotrebi su econo klase, mali gradski ili niza klasa u segmentu A do C.
                          mislim da prosto, i kod nas pocinje da biva slicno kao u Evropi sto se tice cena auta i vezanih troskova...

                          samo je pitanje kada ce i osiguranje da se prilagodi, a to znaci da kosta od 500 do 2.000 evra godisnje registracija posto ce se i ti noviji (euro3 ) auti lupati u saobracajkama a popravljati po za nas mozda cudnim cenama.

                          kako ti troskovi porpavke nece padati sa neba i osig. kompanije ce nadoknaditi te troskove i rast cena je vise nego izvestan.

                          uostalom, samo primer SLovenije ili Hrvatske dovoljno moze da ukaze na buduca dogadjanja u toj sferi.

                          usotalom, videcemo vrlo brzo sa napretkom tranzicije i uklapanjem u evro zonu i sa finansijskog aspekta...ono druga strana medalje
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by djukic
                            Nije normalno da se alternator ceni 1000 eura. Nije normalno da zamena branika kosta 1500 eura...... Jednostavno nezelim da vozim takve automobile.
                            Jos se ja sokirao a ono cena ispade OK UZAS!!!
                            Ne bi da bude flame ali cena nije uopšte Ok ni za zapad, ni tamo ne pada sa neba 1000 evra, čak mislim da teže tamo pada nego ovde. Mislim intelegentan alternator!!! ma ... nastavak u vestima...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              dao sam izvor za cene..lako proveriti.

                              posto pare ne padaju sa neba zato i postoje garancije, postoje doplate za produzenje garancije, postoje kasko osiguranja, postoje clanarine u posebnim auto klubovima, postoje razna udruzenja vlasnika, postoje citavi lanci prodavnica zamenskih (austausch) delova itd...radi lakseg resavanja takvih potencijalnih nezgodacija.

                              uostalom, sto noviji auto to skuplji delovi i obrnuto oduvek bilo

                              kakve vesti, tema je ovde otvorena.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X