Toyota/Honda Centar S- Prevaranti!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ilkebgd
    CBC Član
    • 29.08.2006
    • 59
    • BG

    Toyota/Honda Centar S- Prevaranti!

    Evo da i ja napisem svoje lose iskustvo da se neko ne bi zeznuo i otisao kod njih.

    U pitanju je Toyota Corolla 1.3 Xl '90. god. Pomenutom servisu i Bolecu je izgleda poceo da ide sve gore posao (sami su to izazvali, a i izgubili su licencu) pa su poceli da izmisljaju kvarove i bezobzirno deru. Lopovi!

    Na oko 170 000 km otisao mi je dihtung glave motora i gumice ventila (sto je uobicajena pojava na toj kilometrazi kod ovog auta ali to tada nisam znao). uglavnom bilo je ulja u hladnjaku i prelivnoj posudi ali jos nije odlazila voda u motor. majstori su to lepo pokazali i kao motor je totalno produvao, pomesao vodu i ulje,osim toga dimi (a dimio je zbog gumica ventila) samo sto nije crkao skroz, ne sme to tako da se vozi. i mora da se radi komplet generalna, hilznovanje bloka itd, svasta su napricali. i kao napravice predracun koliko bi ta generalna kostala. i napravili su, ukupna cena je bila oko 1000 evra.

    nakon faze raspitivanja auto je zavrsio kod jednog postenog majstora koji je zamenio dihtung glave motora, dihtung usisne i izduvne grane i poklopaca ventila kao i gumice ventila i 2 ventila, a glavu je nosio na ravnanje, takodje je promenio i filter za ulje, ulje i tecnost za hladjenje. to je sve. i izaslo je ukupno oko 200 evra, materijal + ruke. covek je sve delove sam nasao i kupio, sipao svoje ulje, stavio svoj filter. znaci to je ukupna cena.

    Posle te intervencije naravno auto vise niti dimi, niti trosi ulje, niti mesa vodu i ulje. i daleko je od generalne. na ovim corollama se pre 500 000 generalna ne radi. upoznao sam taxistu koji je sa njom presao 560 000 i to taxi voznje i nije jos radio generalnu jer nema potrebe. samo je na oko 500 000 radio osvezenje motora. promenio je karike i neke ventile.

    dakle bili bi me odrali za celih 800 evra. a garantujem da bi isto ovo uradili, ne bi ni radili generalnu. ko ce da otvara motor da proverava da li je radjena generalna ili ne....

    posto vise nikad nisam otisao kod njih poceli su dame spam-uju. salju mi na kucnu adresu (posto imaju podatke i o kolima i o vlasniku u kompjuteru) pisma u kojima me pozivaju da dodjem kod njih, obavestavaju o akcijama besplatne kontrole celog vozila i popusta od 10% na sve usluge. takodje u tom pismu reklamiraju i gume marke vredestein i ulja marke tamoil, posto su oni uvoznici tih proizvoda. vec su mi 3 takva pisma poslali.
    Fiat Punto Mk.2 1.2 8V
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #2
    Dobro da te ne zovu telefonom. Nisi ni prvi ni poslednji, navikli su oni na period od 92 do 00kada su imali gomilu klijenata u obliku nevladinih organizacija koji su sve placali bez pogovora.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • ilkebgd
      CBC Član
      • 29.08.2006
      • 59
      • BG

      #3
      E komsija samo bi mi jos to trebalo (da me gnjave telefonom)
      Fiat Punto Mk.2 1.2 8V

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #4
        Kada smo vec kod tog komsiluka, klikni ovde i doradi profil.

        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #5
          Posto poznajem taj servis jako dobro (sef servisa je moj odlican prijatelj, izuzetno strucan i posten covek koji zasluzuje da bude na mnogo boljoj poziciji) da kazem nesto iz druge perspektive, a nesto poznavajuci tehniku rada radionica, servisa, velikih servisa, itd...
          Centar S vise nije neki servis jer su oni koji su valjali od majstora otisli dobivsi bolje ponude. Nisu losi, ali ni izdaleka kao sto su nekad bili. Medjutim, za nove Honde su mnogo bolji nego da se ide u Deltu. Od kvalitetnih majstora ostao im je genijalni autolimar koji je verovatno najbolji u zemlji.
          Oni medjutim, rade i ponasaju se kao da su ovlasceni servis za Toyotu u smislu odrzavanja standarda. Vrlo prosto - ako je dostignut neki nivo rada i kvaliteta, ne sme se ici nanize, vec bar odrzavati postojeci, cak i ako se izgubi licenca. I dalje gomila ljudi ide sa Toyotama po isteku garancije kod njih zbog toga. mada, iskreno nivo usluge je opao, ali to je neka druga tema koja nema veze s ovom pricom.
          Sta to prakticno znaci? To znaci da su cene norma sata kao u ovlascenom servisu i to nema veze sa godistem automobila. I koriste se originalni delovi. Otud razlika u ceni. I treba platiti zgradu, parking, majstore, administraciju, marketing, a svega toga nema kod "coveka". Tako da niko nije hteo da te predje, vec jednostavno to je njihova cena. Isto bi se desilo kada bi kod Radulovica oterao BMW 316 iz `80 godine na generalnu, Mercedes 123 kod Mercedes Jugoslavija...Ovo je najbolji primer zasto ljudi na Zapadu ne voze matora kola - delovi su isto skupi kao za nova, cesto i skuplji. Posto smo mi u vecini odrzavali kola kod ovog i onog majstora, sa kojekakvim delovima, sada nas to iznenadjuje. Skoro sigurno ti u Toyota SCG ne bi ni primili auto na takvu popravku.
          Tebi to nije odgovaralo i uradio si jeftiniju varijantu koja ce krace da traje nego da si radio kompletnu i pravu generalnu. Znaci, uopste se ne radi o istom poslu, pa ni ne moze da se poredi. Ovim, ne kazem da taj rad sto je uradjen nije dobar i da ti nece trajati dok si ti vlasnik.
          Pretpostavka da bi oni isto uradili, a da bi ti naplatili generalnu je samo pretpostavka, i mislim 100% da ne bi to radili.
          Ne razumem sta je problem sto ti salju poruke...To je borba za musteriju i svaki servis bi to trebalo da radi. Lepo ih okreni i reci da ti vise ne salju. Nema nikakve zavere u tome...
          Hajde malo objektivnijeg sagledavanja price pre nego sto ocrnite nekog.

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #6
            Sve je to tacno i logicno sto kazes za funkcionisanje servisa, ali u ovom slucaju postoji i druga strana za koju sam siguran, a radi se o sledecem.

            Pre par godina moj poznanik je corollu okrenuo na krov i CentarS je opravio auto. Nakon toga, odem ja tamo da se kao raspitam posto je auto i slicno, cisto radi provere koliko hoce da podignu cenu u odnosu na ono sto njemu nude, i dobijem ja tu ponudu znatno uvecanu (OK, od toga se zivi), ali i pricu o autu.

            Prica je bila takva da je auto ceo prefarban da ne bi bilo nijansi, a inace je samo leva strana bila ogrebana na parkingu.

            Takodje, ako ste u dobrim odnosima sa njima, a radite kao npr. car fleet manager neke firme, naduvavanje faktura se odradi samo tako. (btw, tako sam i ja dolazio do originalnih delova )
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #7
              Sigurno da primera ima jako puno... Nije mi bas jasno ovo za Toyotu od tvog prijatelja - da li su ti rekli da su ga prefarbali, a nisu ili su ga bespotrebno prefarbali. Ovo prvo je prevara, a drugo nije nista strasno ako ce pomoci da je prodaju za skuplje.
              Ima i jedan pozitivni primer da su jedan matori Lexus popravili tako dobro da su u Austriji u zvanicnom sevisu mislili da auto nikad nije udaren. Vlasnik Lexusa je otac mog prijatelja i auto je bio totalno unisten. Posto je cale bio emotivno vezan za taj auto narucio je sve originalne delove i popravak je kostao vise nego auto (suludo...) i trajao je mesecima (jer delovi su se tesko nabavljali, cesto iz Amerike). Postoji foto dokumentacija o tome...
              Mislim ja nemam nikakav poseban razlog da ih branim i hvalim, sem sto mi drugar radi tamo i bori se sa neukim klincima koji tamo rade. Tamo sam dva puta kupovao original delove za Hondu, platio ih znatno skuplje, ali su bili delovi oko kojih nisam hteo da se zezam sa kojekakvim zamenama - kocione plocice i semering menjaca. Jednom sam pitao kod njih za original auspuh za Hondu - rekli mi 800 evra, odem kod Imasafa i platim 270. Jeste to bolji auspuh, ali ne toliko i ne za auto koji kosta 3-4000 evra. Sve je stvar isplativosti.

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #8
                Ma prodavali su pricu da je prefarban zbog ocesane strane, a auto je bio na krovu, te je zbog toga farban ceo.
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • -Vedran-
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 3255
                  • Beograd

                  #9
                  U svakom slucaju su omanuli dijagnozu toyote. Rekli su choveku da treba full generalna, a ocigledno je bilo potrebno samo osvezavanje motora. Mislim, raditi generalnu na cenjenom japancu (u koga se ljudi kunu) koji je preshao 170k km je suludo.

                  Nikada nisam bio u CentruS, ne znam chak ni gde se tacno nalaze, niti planiram da ih posetim. Da su neka druga vremena mozda bih i otishao do njih...
                  Power of dreams !!!

                  Comment

                  • ilkebgd
                    CBC Član
                    • 29.08.2006
                    • 59
                    • BG

                    #10
                    Originally posted by starac vujadin
                    Tebi to nije odgovaralo i uradio si jeftiniju varijantu koja ce krace da traje nego da si radio kompletnu i pravu generalnu. Znaci, uopste se ne radi o istom poslu, pa ni ne moze da se poredi. Ovim, ne kazem da taj rad sto je uradjen nije dobar i da ti nece trajati dok si ti vlasnik.
                    Pretpostavka da bi oni isto uradili, a da bi ti naplatili generalnu je samo pretpostavka, i mislim 100% da ne bi to radili.
                    Ne razumem sta je problem sto ti salju poruke...To je borba za musteriju i svaki servis bi to trebalo da radi. Lepo ih okreni i reci da ti vise ne salju. Nema nikakve zavere u tome...
                    Hajde malo objektivnijeg sagledavanja price pre nego sto ocrnite nekog.
                    Prvo,nisam se ja odlucio za "jeftiniju varijantu", za neko privremeno resenje a prava stvar bi bila uraditi punu generalnu. naprotiv. ja sam uradio ono sto treba da se uradi kod tog auta na toj kilometrazi. a to nije generalna, ni polu-generalna, nije cak ni osvezenje motora! to je samo zamena kompleta dihtunga i gumica ventila. uz to su promenjena i 2 ventila iako nisu bila potpuno neispravna. ali je utvrdjeno da je malkice manja kompresija u 2 cilindra upravo zbog njih, tako da je njihovom zamenom i to otklonjeno.

                    ovo je resenje za narednih 120-150 000 km kad bi opet trebalo uraditi potpuno isto.

                    Dalje, dobro oni znaju kad se kod ovih Toyota radi generalna,oni se svakodnevno srecu sa takvim corollama, nema govora o tome da su jednostavno pogresili u dijagnozi... ali im slabije ide posao pa su hteli da me PREVARE time sto su rekli da mora generalna, da je motor "totalno produvao" itd. i da me oderu ni manje ni vise nego za 800 evra.

                    sto se tice moje pretpostavke da bi uradili samo ovo sto je uradjeno a naplatili punu generalnu to je naravno samo pretpostavka ali i vise nego osnovana. jer ko je spreman da prevari musteriju tako sto ce ga ubedjivati da je neophodna generalna iako dobro zna da o tome nema govora, moguce da je spreman i da uradi samo ovo sto je potrebno a ne generalnu sa istim ciljem, a to je da zaradi vise novca. sto se tice trajnosti ovog i njihovog resenja nije bas tacno da je njihovo resenje dugorocnije. ja sam veoma skeptican prema njihovom "hilznovanju bloka" i ostalim stvarima sto bi navodno uradili.

                    osim toga rekli su mi da bih nakon te onda bio miran narednih oko 150 000 km, a to vazi i za ovo moje resenje. tako da to moze biti jos jedan osnov da sumnjam da ne bi uopste radili generalnu nego samo zamenili garnituru dihtunga i gumice ventila.
                    Fiat Punto Mk.2 1.2 8V

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #11
                      Veoma mi je neverovatno da neki motor umre za 170K km.
                      Kad se radi generalna (pod uslovom da se automobil koristi u istim uslovima) trajnost je smanjena na oko 80% prvobitne kilometraze.
                      Po tome bi ti motor bio ok recimo 150K km, a onda bi opet imao problem sa dihtunzima i gumicama ventila...

                      Uz sve duzno postovanje Centru S (nikad nisam bio kod njih, nemam japanca a i da imam, daleko su mi) vrlo je nestrucno tako lupetati o generalnoj. Kad coveku trazite 1000Eur, pogotovo za mali auto iz '90 godine, morate imati mnogo dobru dijagnostiku i teske argumente. To se ne radi "na uvce". Zato bih voleo da ilkebgd kaze na osnovu kojih pokazatelja su dosli do zakljucka da je motor za generalnu ?
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        ako se servis (doticni) postavlja u rangu ovlascenog servisa sasvim je ocekivano ( i normalno) da su dali ponudu iskljucivo za generalnu popravku.
                        na zapadu, motor u zvanicnom servisu se ili popravlja kompletno ili se menja (tzv austausch) a ne krpari pojedinacnom zamenom ovog ili onog dela. i na takav rad/popravku se daje i adekvatna garancija.

                        e sad, drugo je pitanje da li je taj promasio mesto i vreme kada procenjuje da ce kod nas vlasnik auta tako galantno da radi full generalnu a pogotovu imajuci u vidu klasu, tip i godiste auta i time realnu trzisnu cenu pre i posle popravke.

                        to sto servis ima velike hale, reprezentativne luksuzne zidove, stolice, placeno osoblje da se smeska i druge troskove koji nisu direktno vezani za popravak automobila mozda deluje impresivno ali nimalo ne doprinosi finansijskoj efikasnosti popravke automobila.

                        te povecane troskove nema neki drugi (normalniji) auto servis.
                        ako vec neko po svaku cenu da ima luksuzan servis logicno je da taj luksuz ne prevaljuje na potrosaca kome taj luksuz ne treba vec da smanji marginu profita.
                        ili ako moze da uspostavi svoj monopol pa da dere potrosace i kroz taj (nepotrebni) luksuz.

                        slicno kao sto rade banke, utuckaju gomile miliona u extra luksuzne zgrade a onda kukaju kako navodno ne mogu da smanje zelenaske kamate i ne mogu da zarade uz normalne kamate -uobicajene, prosecne.

                        a trosak rada banaka je svuda isti manje vise, posto se radi o manipulisanju papirima.

                        kao sto je opisano sa Centar S servisom imam iskustva sa drugim brendom ali slicnom filozofijom- imitacija zapada po svaku cenu uz zmurenje na realnu kupovnu moc potrosaca kome nude uslugu.

                        srecom pa kod nas nema mnogo uslova da se monopolizuje servisiranje automobila jos uvek pa moze da se odabere ponuda koja se zasniva samo na popravci automobila a ne i dodatnom marketingu/luxusu reda radi.

                        auto je ipak samo jedna obicna svakodnevna upotrebna stvar koja ne mora da kosta vise nego sto je nuzno
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • ilkebgd
                          CBC Član
                          • 29.08.2006
                          • 59
                          • BG

                          #13
                          Originally posted by prolupator
                          Zato bih voleo da ilkebgd kaze na osnovu kojih pokazatelja su dosli do zakljucka da je motor za generalnu ?
                          na osnovu toga sto je auto dimio i gurao ulje u hladnjak... ali kazem, nisu oni mutavi, da ne znaju da je samo trebalo zameniti garnituru dihtunga i gumice ventila, nego ljudi hoce da oderu koga stignu...

                          a vec sam rekao, nakon zamene pomenutog, oba ova problema su nestala.
                          Fiat Punto Mk.2 1.2 8V

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            #14
                            To sto auto dimi i gura u;je u hladnjak ne znaci da je za generalnu, znaci da je otisao neki od zaptivaca...

                            Generalna se konstatuje i skljucivo na osnovu merenja kompresije ili skidanjem glave pa se vidi da se nema kud.

                            Inace nema teorije.... To mi deluje kao klasicno zavrtanje naivcine.....
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #15
                              Kao sto rece Brick, to se u takvim servisima ne radi, nego se radi komplet generalna.

                              Comment

                              Working...
                              X