Toyota/Honda Centar S- Prevaranti!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #16
    Koliko god da je servis "ovlascen" ili ne, ne moze odgovor na sve biti generalna. Pa i oni moraju imati aparaturu za merenje kompresije, a samim tim znaju i cemu sluzi?
    No, ako je tako, onda kod takvih samo na promenu ulja i filtera u garanciji... a to moze i moja baba da radi...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #17
      Takva je situacija sa svim ovlascenim, "velikim" servisima. Ne bave se "krpljenjima", vec menjaju ili poravljaju kompletne sklopove. Cak je i sama popravka sve redje, uglavnom se radi promena delova i sklopova. Pretpostavljam da u specifikaciji radova ni ne postoji takva popravka, niti bi mogli da stampaju racun za nju. Iz njihove tacke gledista dijagnoza je tacna, ali se za kola tog godista ne ide u takav servis za takav kvar, sto je covek na kraju krajeva i uradio i prosao bolje.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        slazem se, stvar procene pozicije jedne i druge strane.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • ilkebgd
          CBC Član
          • 29.08.2006
          • 59
          • BG

          #19
          Originally posted by prolupator
          Koliko god da je servis "ovlascen" ili ne, ne moze odgovor na sve biti generalna. Pa i oni moraju imati aparaturu za merenje kompresije, a samim tim znaju i cemu sluzi?
          No, ako je tako, onda kod takvih samo na promenu ulja i filtera u garanciji... a to moze i moja baba da radi...
          Tako je. A inace ovo i nije ovlasceni servis, nekad davno su bili, ali su izgubili licencu... takodje nije ni izbliza toliko veliki servis kao danasnji ovlaceni ni po jednom kriterijumu.

          a sto se tice konkretnog slucaja, pa najbolje da su mi ponudili da mi zamene kompletan motor novim, mislim stvarno...
          Fiat Punto Mk.2 1.2 8V

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #20
            Originally posted by brick
            slazem se, stvar procene pozicije jedne i druge strane.
            Procena pozicije jedne i druge strane podrazumeva da i jedna i druga strana budu zadovoljne, a ne samo da zaradi servis na gluposti (neobavestenosti) svojih musterija...
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • Heinz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 1027
              • Beograd, Voždovac
              • Avensis 2.0 D4D

              #21
              Originally posted by starac vujadin
              Kao sto rece Brick, to se u takvim servisima ne radi, nego se radi komplet generalna.
              Da li bi to radili i na kolima u garanciji?
              Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

              Comment

              • prolupator
                CBC Senator XXL
                • 02.09.2005
                • 3968
                • Zemun

                #22

                Kola u garanciji ne dozivljavaju takve kvarove. Garancija je do tog vremena i do toliko kilometara. Toliko ce sve valjati, a kasnije... vreme je neumoljivi sudija..
                Da, na kolima u garanciji bi verovatno sve odradili jer placa proizvodjac a ne servis, a servisu je cilj da se "pokaze" sto u toj prilici i moze jer ima svu slobodu.
                No, broj takvih reklamacija u garantnom roku je ne smesan, nego zanemarljiv.

                Druga opcija je, ako se to dogodi u garantnom roku, ispitaju sve pazljivo i poprave samo ono sto je izazvalo problem jer tako fabrika trazi, a daje i odobrenje da se popravka izvrsi.

                Stvar politike propizvodjaca, a ne servisa.
                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                prolupator.mojblog.rs

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #23
                  Da, uradili bi kompletnu generalnu. Covek je kupio novu metalik plavu Celicu u Centru S pre 4-5 godine. Toyotin motor 1.8, od 143ks imao je jednu lose napravljenu seriju gde su motori "pucali" do 40000km. Ne secam se u cemu je bila fabricka greska...pricali su mi. Tako se coveku zalomila bas ta serija i morali su da mu urade kompletan remont.

                  Comment

                  • -Vedran-
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 3255
                    • Beograd

                    #24
                    Ja znam decka sa corolom, koji je dobio (po njegovoj prici) nov motor, posto mu je ovaj imao neku fabricku gresku!
                    Power of dreams !!!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      pa garancija to i jeste, ako jeste greska u proizvodnji za koju nije odgovoran vlasnik svaka ozbiljna firma ce bez mnogo pitanja zameniti motor ili generalno popraviti. to se podrazumeva i ulazi u cenu kostanja novog automobila.

                      tako je (ili bi trebalo da bude) i u drugim oblastima, bez mnogo price zameni se ili popravi.
                      odnos sa kupcima i postprodajna podrska su kljucni za dugorocno odrziv biznis.
                      za fabriku to ne predstavlja bitan trosak jer su brojke takvih kvarova zanemarivo male a mnogo veci trosak (gubitak prodaje i zarade) predstavlja odluka kupca da vise ne kupuje proizvod te firme.

                      moj pozitivni glas za taj servis koji postuje kupca, njegov novac i poverenje kupca u besprekornu garanciju i u praksi.

                      i za mnogo jeftinije stvari daje se i postuje garancija.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • JNC
                        CBC Senator XXL
                        • 19.12.2006
                        • 1332
                        • Beograd

                        #26
                        Pa mom prijatelju a i poslovnom saradniku , na Avensisu starom godinu i nesto, posle nekih 30 hiljada motor ostao bez ulja i posle vise dolivanja i provera promenjen motor, komplet novi stavljen, naravno sve se desavalo u garanciji i nikakvih troskova naravno nije imao, motor je dizel D4D.

                        Comment


                        • #27
                          Znam i ja za jedan slucaj sa COROLOM D4D 2005 godiste .
                          Motor poceo da se pregreva trosi ulje gubi vodu .
                          Zamenili su mu sve dihtunge poravnali glavu posle par nedelja zovu
                          ga na kontrolu po njemu sve je ok .
                          Ustanove da nije ok ponovo skidaju glavu menjaju je .
                          Covek vozio sve ok kad na sledxecem servisu
                          opet glava napolje skidaj kontrolisi .
                          I covek ode lepo u austriju i tamo bez reci zamene ceo motor .
                          Obrazlozenje mu stize za mesec dana pukao vam je blok i dolazi do
                          prodora gasova u rashladnu tecnost.
                          Ljudi imaju diagnosticke uredjaje ne rade to odokativno
                          pazljivo su pregledali i tek kad su sigurno pronasli uzrok pristupili
                          su popravci a ne kao kod nas na brzaka
                          Vrhunac profesionalizma garancija produzena za 2 godine na agregat .

                          Comment

                          • Wooodoo
                            CBC Senator
                            • 01.10.2005
                            • 214
                            • Beograd

                            #28
                            Moj prijatelj vozi Avensis. Ustanovili su, 3 meseca pre isteka garancije, da mu auto potrosi 600 ml ulja izmedju dve zamene. Fabricka potrosnja je 500 ml. Zbog toga su mu zamenili ceo motor, na njihovu inicijativu. Inace do tada je presao oko 50.000 km. Sve se ovo desavalo kod nas u Beogradu, samo ne znam u kom servisu, nisam ga pitao gde je kupio auto.
                            http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                            Comment


                            • #29
                              E to je za ne poverovati zbog 100 ml ulja zamenili motor .
                              To nije istina vec propaganda tojote .
                              meni su sve na misice menjali tek kad ih stisnem .
                              Racunaju firma je pa ce me klepati .
                              Vrlo sam nezadovoljan tojotom .
                              Nema delova a i kad stignu skupi su .

                              Comment

                              • Wooodoo
                                CBC Senator
                                • 01.10.2005
                                • 214
                                • Beograd

                                #30
                                Kakva bre propaganda! Ako to ti radis ovde ne znaci da i ostali rade. To je auto od prijatelja. Ja vozim Audija i nemam veze sa Toyotom ili sa bilo kojom drugom markom. Ako ne verujes tvoj problem. Pitacu gde je kupio i servisirao auto pa cu da napisem ovde. To ce da bude reklama, i propaganda!
                                http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                                Comment

                                Working...
                                X