Majstori za Alfu - SCG - vasa zapazanja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cuore sportivo
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2005
    • 954
    • Bezanijska Kosa
    • Alfa Romeo 147 1.6

    Majstori za Alfu - SCG - vasa zapazanja?

    Svi mi imamo bliske susrete sa majstorima,svakakve vrste. Te ovaj j edobar,ovaj los,ovaj pojma nema , i slicna razmisljanja.
    Voleo bih da cujem Vasa do sadasnja iskustva.
    Ja licno sve Alfe koje sam imao sam vozio kod Mise u mirijevu i poprilicno sam zadovoljan odrzavanjem od strane istog...
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #2
    Srecom, jos uvek nisam imao posla sa majstorima za Alfe....da kucnem u drvo

    Sto se juzne Srbije tice, cuo sam da je neki Vojkan iz Nisa najbolji, tj. doktor za Alfe, ali da se kod njega ceka po nedelju-dve dana da dodjes na red....a i da je prilicno skup. Nadam se da necu nikad da odem kod njega

    Comment

    • Nikola
      CBC Senator XXL
      • 29.09.2004
      • 975
      • Indjija/Vojvodina

      #3
      Pricali smo vec o ovome:

      http://idata4.network.biggnet.net/presh ... .php?t=185
      .:Cuore Sportivo:.
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #4
        Alfa i odrzavanje

        Imao sam 155icu,sam je odrzavao.
        Cenim da za nase uslove (puteve) trap je osetljiv , a delovi skupi.Generalno.to su "kola" ubojitog izgleda,atraktivna ali problematicna
        Ovo misljenje je subjektivno.
        Pozdrav svima!
        BP
        **************
        ps.neke od slika mozete videti na

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          #5
          Originally posted by BRABUS
          Srecom, jos uvek nisam imao posla sa majstorima za Alfe....da kucnem u drvo

          Sto se juzne Srbije tice, cuo sam da je neki Vojkan iz Nisa najbolji, tj. doktor za Alfe, ali da se kod njega ceka po nedelju-dve dana da dodjes na red....a i da je prilicno skup. Nadam se da necu nikad da odem kod njega
          Pa sad koliko je doktor ne znam nisam imao licno prilike da vidim ,ali je jedini koji u Nisu i okolini hoce da radi alfe,ostali samo odmahuju glavom,
          tako da svi (do jednog) vlasnici alfe idu kod Vojkana zato se i ceka toliko



          Pozdrav
          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #6
            Pazi....kad sam menjao zupcasti, zvao sam sve zive majstore, svi kad cuju da je za Alfu, ko da sam im ugnuo ruku u oko Beze od toga ko djavo od krsta, a moralo je da se uradi za jedan dan....

            Odem kod mog majstora u Leskovac, i covek mi zameni za 3-4 sata. Sve vreme sam bio pored njega i pitao se sta je tolko zajebano bas kod Alfe. Ni on ni ja nismo imali drugi odgovor nego - PREDRASUDA.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Re: Alfa i odrzavanje

              Originally posted by Dr Boca
              Imao sam 155icu,sam je odrzavao.
              Cenim da za nase uslove (puteve) trap je osetljiv , a delovi skupi.Generalno.to su "kola" ubojitog izgleda,atraktivna ali problematicna
              Ovo misljenje je subjektivno.
              Pozdrav svima!
              BP
              **************
              ps.neke od slika mozete videti na
              http://www.apsolut.co.yu/galerija/opel.html
              Jupps.. istina je da je realnost obicno prisutna kad jedan mehanicar ima jedan auto i odrzava ga sam. Sve sto si napisao je tacno, razlog je da je cilj smanjenje nefederisane mase da bi se dobio brzi odziv vesanja i samim tim auto bio sposobniji za sportsku voznju. Problem od kojeg pate i BMWi, dok MB Volvo i SAAB imaju drugu filozofiju. Sto jache i teze ogibljenje daje bolji komfort, dok se brzina odziva regulise sa duplosmerno aktivnim amortizerima sto kosta para u startu, odatle i na drugim resenjima povlachenje u drugi nivo cena .
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              Working...
              X