Pomoc oko promene zupcastog kajsa - Renault Thalia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bakara
    CBC Senator XXL
    • 29.01.2005
    • 977
    • nBGd

    Pomoc oko promene zupcastog kajsa - Renault Thalia

    Pa onaj servis kod starog sajmista (integra motors) gde se servisiraju dacie je servis i za renault...i valjda za nissan.
    pozdrav
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Pa to je Clio s buljom, servis kao za clio...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Car
      CBC Senator XXL
      • 07.07.2005
      • 900
      • Beograd

      #3
      Bolje odraditi servis u ovlascenom servisu "Sava" na karaburmi, nego na sajmistu, po mom misljenju.
      Iz nekog mog iskustva, uglavnom su bile manje cene delova kod njih nego na sajmistu, na sajmistu se desava da moras 7-8-9 dana ranije da zakazes, kod Save mozes bukvalno da gledas sta ti rade na autu dok na sajmistu samo mozes da dodjes po gotov auto kad ti oni kazu, na sajmistu su hteli da me zeznu ( i uspeli su) da mi nisu u redu grejaci na laguni sto nije imalo veze s mozgom (kasnije provereno), al ok.
      Ali treba proveriti za konkretan slucaj, ako je jeftinije to odraditi u servisu na sajmistu onda bolje kod njih, kad je u principu ista stvar To ukoliko se ide na tu "ovlascenu" varijantu.

      Ja inace odrzavam lagunu kod nekog lika u malom mokrom lugu, to je opet jeftinija varijanta a ok su (vecina njih iz tog servisa je ranije radila na sajmistu koliko sam ja skapirao). "MM Rajkovic" je naziv servisa i servisiraju samo Renault. Imaju svu potrebnu opremu i slicno, i uvek je guzva kod njih, dolaze ljudi sa bas novim Renault-ima, a i ja sam imam poverenja u njih.


      Najbolje pozvati i videti sam sta i kako.

      011/2771-242 je broj telefona za servis Sava na karaburmi, oni su ovlasceni servis.
      011/2018-011 je ovlasceni servis na starom sajmistu.
      011/3471-022 je broj telefona "MM Rajkovic", ako se ne varam.

      To su neka moja ikustva.

      Pozdrav

      Comment

      • bakara
        CBC Senator XXL
        • 29.01.2005
        • 977
        • nBGd

        #4
        To u opste nije mnogo...budi srecan sto ne vozis neki nemacki auto, pa da vidis sta je mnogo
        pozdrav

        Comment

        • bakara
          CBC Senator XXL
          • 29.01.2005
          • 977
          • nBGd

          #5
          Pa recimo za moju fabiu 1.4 samo set kaiseva i spanera kosta oko 25000 plus ruke..
          U ovlascenom servisu oko 450e...
          Za polo variant 98 1.6i isto oko 400e
          Za passata 98, 1.8 oko 500e
          za fiat stila `02 1.6 oko 150e
          za fiat bravu 1.9td oko 120e

          Ko zna jos neke modele, nek dopuni listu, cisto da znamo sta je skupo...
          pozdrav

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #6
            Originally posted by myokis
            U AC Markovic na petlovom brdu traze za zamenu zupcastog kajsa i spanera 20 000 din.
            Nije li to mnogo?
            Mislim da u bilo kom iole dobrom servisu ne moze da kosta mnogo manje od toga (ako uopste moze manje).
            Mene je prosle godine na starom sajmistu slicna stvar na laguni kostala, cini mi se 45 hiljada (secam se da je bilo negde oko 500 evra).
            Zamena kaiseva, spanera, svih filtera i ulja.
            Npr. 100 evra su samo rad naplatilli, zupcasti kais je kod njih bio 12000 itd. Znaci dranje..

            Naravno da je mnogo za pojmove Srbije datu toliku lovu, ali kad uporedis tu cenu sa cenom istog servisa kod drugih automobila (nekog nemackog, japanskog, ili bilo kog drugog iz te klase) videces da je cena za to godiste i tu klasu slicna. U tom smislu nije mnogo

            Comment

            • APOGEE
              CBC Senator
              • 01.06.2005
              • 243
              • Beograd, Vracar

              #7
              Lanos 1,5, u Oktobru prosle godine u auto kuci Trend u Zemunu, za koje smatram da deru, zupcasti kais Gates i spaner SKF kostali 4000 din i ruke tj. ugradnja 6000.

              Ispada, obzirom da je Koreanac u pitanju, da i nije nesto narocito skupo poredeci druge automobile.
              Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                #8
                zupcasti + plocice 46.000.

                auto fabia 1.9 tdi servis auto cacak u krnjaci. ovlasceni naravno. uradjeno pre 5 dana. od tih 46k za ruke je 10k a ostalo je za delove. najskuplja je bila pumpa za vodu oko 8 i po hiljada i ulje koje je 1400 din/l .
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • jevtic
                  CBC Senator XXL
                  • 26.11.2006
                  • 729
                  • beograd

                  #9
                  naravno i u samom auto cacku kad bi kupovao samo zupcasti platio bi ga manje od 4k dinara ali sam radio ceo veliki servis znaci uz zupcasti se menjalo sve sto uz to ide odnosno racun je ukpno imao 11 stavki + ruke.



                  mislim da bi trebaloovde da razdvojimo sta podrazumevamo pod zamenom zupcastog. da li ceo veliki servis sa uljem i filterima ili samo zamena zupcastog i stvari koje uz to idu.
                  ex - fabia 1.9 tdi
                  golf 2.0 tfsi

                  Comment

                  • bakara
                    CBC Senator XXL
                    • 29.01.2005
                    • 977
                    • nBGd

                    #10
                    Hmm...pa nece biti tako jednostavno razdvojiti:
                    recimo vw preporucuje da se prilikom zamene zupcastog obavezno menja i vodena pumpa, spaneri se valjda podrazumevaju...e sad ti ne moras, mozes zameniti samo zupcasti, ali to nije to!
                    pozdrav

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #11
                      A sto ne bi nasli u nekoj od poznatih prodavnica neke dobre zupcaste, npr. Gates i zamenili kod nekog svog majstora i to vas izaslo neuporedivo jeftinije nego u ovlascenom servisu? Usput pogledate i stanje spanera i vodene pumpe i zamenite samo po potrebi???
                      Nije zamena zupcastog kvantna fizika pa da mora u ovlascenim servisima da se radi... Bilo koji krsten majstor to moze da odradi...

                      I vidim da se sve vise na automobilima pored zupcastog menja i spaner i vodena pumpa, a pre to uopste nije bilo potrebno. Samo zamenis zupcasti i teras stotinama hiljada kilometara, a danas samo izmisljaju... Zato je lanac zakon... Vozis i ne mislis...
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • bakara
                        CBC Senator XXL
                        • 29.01.2005
                        • 977
                        • nBGd

                        #12
                        Originally posted by Srdjan
                        A sto ne bi nasli u nekoj od poznatih prodavnica neke dobre zupcaste, npr. Gates i zamenili kod nekog svog majstora i to vas izaslo neuporedivo jeftinije nego u ovlascenom servisu?
                        Pa nije to tako jednostavno, tj. nije problem kupiti samo kaiseve nisu oni skupi...skupi su spaneri.
                        Ja sam na fabii menjao kaiseve samo zato sto je spaner pukao (ne skroz) a kaisevima jos nije bilo vreme za zamenu, i to sve zbog toga sto je prethodni vlasnik procenio da su spaneri u dobrom stanju i zamenio samo kaiseve....A vodena pumpa se menja na toj kilometrazi jer posle toga polako pocinje da curi, i blizi joj se kraj...

                        Moj brat je skoro menjao zupcasti na stilu 1.6 i hteo jeftino da prodje na nacin na koji si opisao...
                        otisao kod drugara mehanicara da mu zameni, a ovaj ma to je prosto...zameni, i cim ga je upalio auto pokrivi par ventila, ostade auto kod njega, napravio belaj...Pitao posle po fiatovim servisima i ispalo da se kaisevi ne mogu menjati bez nekog alata/sablona....

                        E, tako je i za druge automobile, pa ti idi kod nekog ko nema alat bas za tvoj auto...
                        pozdrav

                        Comment

                        • miura
                          CBC Senator
                          • 18.10.2006
                          • 227
                          • Lazarevac

                          #13
                          Ove pri?e mi se ne dopadaju...
                          Kupiš nov (ili noviji) auto i . Cifre su baš zamašne.
                          Kod mene zamena zup?astog i španera + ruke oko 30?.
                          Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                          na forumu

                          Comment

                          • Car
                            CBC Senator XXL
                            • 07.07.2005
                            • 900
                            • Beograd

                            #14
                            Jbg, poznata stvar. Naravno da je po dzep najbolje uzeti stariji auto nesto vise klase.

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              i sa lancem...
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X