Unikatno resenje SAABa 8 godina garancija na motor!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Unikatno resenje SAABa 8 godina garancija na motor!

    Za sve koji voze SAABa, sa T7 (chitaj, Trionic 7 ) ECU jedinicama, SAAB Automobile AB produzuje garanciju na motor RETROAKTVNO na 8 godina bez obzira na predjene kilometre.

    http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... nderType=6

    Motor koji su obuhvaceni su motori generacije B205 i B235 serije u raznim varijantama, kako L tako R .

    Tako da znate, da ukoliko dodje do havarije a vlasnik ste jednog od modela:

    Saab 9-5 sa B205 i B235, model1998-2003.
    Saab 9-3 Kupé/Kombikupé sa B205 och B235, model 2000-2002.
    Saab 9-3 Cabriolet model 2000-2003, 9-3 Viggen model 1999.

    Saab 9-3 Sportsedan i 9-3 Cabriolet nisu obuhvaceni, posto pripadaju skroz drugoj generaciji motora, radjenim na GM (OPEL) baznim blokovima. Saab 9000 ili Saab 900/9-3 do godista -99 takodje nisu obuhvaceni jer je u pitanju prethodna generacija motora sa T5 jedinicom.

    Dakle, ukoliko ste vlasnik jednog od sledecih modela, imate garanciju na motor i ukoliko postoji havarija na motoru, najbliza oficijelna SAAB radionica koja ce BESPLATNO popraviti greske na motoru je u Budimpesti!
    Gde ste kupili auto, nema veze!
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    Jel garancija vazi ako se vozi bez ulja
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      DA!!!!!
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Verovatno nejasno, ali osnovni razlog je da se desilo upravo da u odredjenim situacijama eksploatacije (posebno na hladnim startovima gde je relacija voznje tako kratka da se motor nezagreje) desava se da ulje bude premoreno i izradjeno posto nikad neuspeva da postigne radnu temperaturu gde bi doslo do ciscenja istog. Razgradnja ulja je puno brza u ovim uslovima, te se fabricka preporuka od 20.000 Km smanjila za takve uslove voznje na 10.000KM do menjanja ulja.
        Posto informacija nije stigla do svakog vlasnika i da se desilo da je jedan izvesni deo motora stradao, upravo zbog gresaka na sistemu podmazivanja motora, fabrika je jednostavno garanciju od 150.000 Km produzila na neogranicenu kilometrima, i uvodjenjem retroaktivne garancije na do 8 godina unazad resen je problem.
        U sistemu ventilacije kucista motora su radjene izmene u 4 nivoa, u principu svake godine po 1 put u zadnje 4 godine, i posto svi vlasnici auta nisu bili na servisu da bi dobili potreban upgrade (vecina ljudi kad im auto predje kilometre da izadje iz garancije, prestaje da ide u legitimne servise) te kao prikaz Good will -a kompanija se odlucila da izadje u susret svima.

        Momentalna situacija pokazuje da su doticni motori koji su presli vise od 150.000 i da je greska na njima u iznosu od 2,8 auta na 1000 primeraka.
        Cifra je za prosek autoindustrije danas na nivou od 1,8 na 1000, racunato sa svim markama na trzistu, i SAAB iz renomea nije mogao da ucini nista drugo do da se pokaze kao proizvodjac koji misli na svoje musterije na jedan unikatan nacin .
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Jedini uslov je kompletno popunjena servisna knizica.

          Svi koji imaju jedan od navedenih modela mogu ispisati ovaj pdf file, koji daje produzenje garancije na motor na 8 godina, bez ogranicenja kilometraze.

          http://www.svenskabil.se/grafik/dynamis ... 123144.pdf
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #6
            Jako interesantna odluka menadzmenta.....koliko je ekonomski isplativa, to je pitanje, ali svakako jedna od pozitivnijih odluka u auto industriji u skorije vreme, posmatrajuci sa strane potrosaca.

            Vecina vecih proizvodjaca nema finansijske mogucnosti da podnese tako nesto, SAAB bi mogao mozda da amortizuje.....ali postoji pitanje kako ce na to da gleda GM, s obzirom da mu u Evropi odavno ne cvetaju ruze.

            BTW. po studijama koje sam video, a ticu se Americkog trzista, SAAB stoji bas nesto narocito sto se tice kvaliteta vozila, servisa i zadovoljstvu kupaca...tj, uvek je negde oko proseka. Verovatno ce ova odluka jako pozitivno da utice na rezultate sledece godine....

            BOOST, imas li predstavu koliko bi ova akcija mogla da kosta kompaniju ?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              U oitanju je totalno 3800 registrovanh slucaja gde je blow.bi efekat razbijao ulje sa agresivnim gasovima.
              Ako se posmatra tehnicki u pitanju su samo auta iz kraja 90ih godina, i jedan manji deo 2000 a na novijim nijedan registrovan slucaj.
              Stvar je kako sam objasnio da su noviji jos bili pod garancijom pa su dobili upgrade koji je bio potreban, zakacio je dakle samo musterije koji su po isteku garancije prestali da posecuju redovnu servisnu mrezu.

              Odluka je dosla od strane Sefa GM.Europe, tako da nije negativna po pitanju GMa.. vise je pametno iskoriscena medijska pompa oko problema koji u stvari i nije problem. Tacnije, pokazuje koliko su sigurni da se vise nece desiti, na isti nacin su podigli vrednost svojim automobilima kao polovnim.
              Garancija ako je raniji vlasnik imao problema ide i obestecuje ranijeg vlasnika za 100% troskove dok se kod novijiih auta prati auto, misli se na slucajeve koji jos nisu registrovani.
              Koliko moze da kosta , to je stvar za racunanje , da kazemo da naprimer da sirom sveta moze kostati totalno, izmenu karika na 5000 motora.

              Dakle, nije problematicna, jer izmena karika na ovim motorima ide na 3 radna sata u servisnoj mrezi
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BRABUS
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2004
                • 2399
                • London

                #8
                Kao sto sam i mislio.....mali broj vozila pogodjenih.

                Odlican marketinski potez Vecina ce pricati SAAB dao garanciju 8 godina retroaktivno, zanemarujuci minoran broj vozila zahvacenih....

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #9
                  Ne znam samo ko od naših vozača SAAB-a ima popunjenu servisnu knjižicu.....pošto pretpostavljam da se radi o ovlašćenim servisima!Ipak je to samo lepa reklama.....ili možda pretvaranje greške u poen na tržištu!Lukavo zar ne?
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Originally posted by BRABUS

                    BOOST, imas li predstavu koliko bi ova akcija mogla da kosta kompaniju ?
                    SAAB rezultat za 2005 je - 11.100.000 ?

                    Cena garantnih radova je uracunata u sumu.

                    2300 auta sa prosechnom cenom radova /materijala po autu od 2600 ? je povukla rezultat na dole za 5.980.000 ?

                    Ostala auta koja su sa greskom nisu ispunila uslove SAABa ( redovno servisiranje u SAAB mrezi).

                    Verovatnoca da se pojavi jos koji je minimalna, (da bude resavano po cenu kostanja na teret SAABa ) jer su u proteklom periodu sva auta koja su bila aktuelna prosla kroz servise.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #11
                      Bila bi prava stvar da su priznali i garanciju kod ljudi koji nisu isli u ovlascene servise, e to bi bio jos neverovatniji marketinski poen!!! Ovako
                      Paz', molim te, idi u ovlascen servis, plati sve skupo, preskupo i priznacemo ti garanciju ako si presao malo kilometara...

                      Ok, auto jeste dobar, svaka cast za potez...
                      Posto li je redovan servis u ovlascenom servisu ?
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        oko 300?

                        Za vlasnika jednog SAABa ove klase, sitnica.

                        Obrati paznju da NEMA OGRANICHENJA NA KILOMETRE, jedino na SERVISE u LEGITIMNOJ mrezi.

                        Zasto?

                        Jednostavno zato sto je SAAB bio svestan problema pre nego li je obelodanjen. Sa istim su se tukli od 2001 godine i kroz legitimnu mrezu servisa otklanjali greske na autima kako su dolazila, BESPLATNO.

                        Ako je motor i pored toga ostecen, SAAB je u tom sluchaju preuzeo sve na sebe.

                        Meni zvuchi realno i posteno.
                        Da je fabrika tvoja, kako bi ti to izveo?
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        Working...
                        X