Lično bih ovu poruku postavio u crnu listu servisa, ali je nema a i nije loše da svako sam izvrši procenu na osnovu činjenica. A činjenice su sledeće:
Toyota Celica 2.0 GTI, čini mi se u decembru mesecu, rešim ja da pregledam motor (počeo da troškari ulje) i još sijaset nekih sitnica. Volim brate da mi je auto potpuno ispravan, šta ću.
Razmislim dobro gde da ga vozim (prva Toyota koju sam imao) i nakon dve preporuke, odlučim se za Toyotu Mijaljević (Rakovički put) koji mi je tako reći i komšija. Da naglasim oba drugara koji su ih preporučili ne poseduju Toyote već jedan vozi firmine nove Toyote a drugi je limar pa često kupuje delove od njih. Obojica pohvališe Sašu (vlasnik, sin vlasnika, suvlasnik, šta li je) kao super pajtosa.
Moj zahtev je bio jednostavan. Dao sam spisak stvari koje sam želeo da se poprave a za motor tražio da se izvrši provera zašto troši ulje kako bi se odlučio da li uopšte da ulažem u njega jer sam izvesno znao da ću ga uskoro prodavati.
Da ne davim sa svim detaljima (ima ih dosta) rezultat je: četiri odlaska u servis, efektivno "ležanje" automobila u servisu preko 30 dana (!), svaki, ali svaki put bar trećina spiska nije bila popravljena (ili nije bila popravljena kako treba), a motor - ostavljen kao "dezert". Naime, navlakuša je bila tipa "samo treba da zameniš ovaj semering" da bi posle trećeg pregleda (i naravno konstantnog oticanja ulja) došli do potrebe predihtovanja celog motora! Vrhunac je bio kad sam tog trećeg puta pukao i postavio logično pitanje kako su prvi put uopšte ustanovili odakle ulje curi. Ispostavilo se da frajeri nisu ni očistili a kamoli oprali motor a kvar su, ono, pretpostavili. Šacimetrija, "valjda je to, ma mora da je to", i taj rad.
Nakon toga, naravno, sam sam oprao motor (što u početku nisam radio jer nemam vremena a i imao sam poverenja kad dolazim preko dve preporuke) i nakon 30 km sam ustanovio šta sve treba da se menja (ispostavilo se da je puštao ulje na dihtungu glave).
Odem i 4. put, prvenstveno da vidim koju će sad filozofiju da izmisle, i tom prilikom sam jedva uspeo da im objasnim da ulje na spoj glave i bloka ne može da kaplje ni iz jednog drugog elementa do iz ditunga (ali bukvalno ljudi). Neverovatno. Nisam verovao koliku količinu neznanja sam susreo.
Sve u svemu, namerno sam tražio predračun radova a zatim sve to isto zamenio za upola cene u drugom servisu. Da pominjem da posle toga nisam imao ni jedan problem?
Obzirom na nivo bezobrazluka, sledeči korak je bilo predstavništvo Toyote. Tek tada, detaljnim pregledom faktura sam primetio da su u račun stavljali delove koji uopšte nisu za Celicu!!! Takođe, unešene su stavke koje zapravo nisu izvršene.
Žalio sam se predstavništvu Toyote i i pored veoma ljubaznog pristupa zaposlenih, ništa suštinski nije preduzeto usled kako su, na kraju, rekli "nedostatka dokaza" (!?) i pored uredno priloženih faktura. Ono što je zanimljivo je da mi na automobilu nisu izvršili dodatni pregled na kome bi mogli da ustanove šta je zaista urađeno, iako sam to lično predlagao(?!).
Auto sam u međuvremenu prodao (Toyota Celica 1995) a od "isterivanja pravde" digao ruke.
Iako je predusretljivost Toyotinog osoblja u predstavništvu definitivno bilo osveženje, kako na kraju ništa konkretno nije učinjeno, zaključujem da smo mi ipak daleko od suštinskog poboljšanja kvaliteta usluge. Pa čak iako nam se auto zove Toyota.
Za kraj, vlasnici Toyote (a bogami i ostali), ipak vodite računa o tome šta vam je na vozilima urađeno i naplaćeno.
Toliko
Poruku izmenio: sri98
Toyota Celica 2.0 GTI, čini mi se u decembru mesecu, rešim ja da pregledam motor (počeo da troškari ulje) i još sijaset nekih sitnica. Volim brate da mi je auto potpuno ispravan, šta ću.
Razmislim dobro gde da ga vozim (prva Toyota koju sam imao) i nakon dve preporuke, odlučim se za Toyotu Mijaljević (Rakovički put) koji mi je tako reći i komšija. Da naglasim oba drugara koji su ih preporučili ne poseduju Toyote već jedan vozi firmine nove Toyote a drugi je limar pa često kupuje delove od njih. Obojica pohvališe Sašu (vlasnik, sin vlasnika, suvlasnik, šta li je) kao super pajtosa.
Moj zahtev je bio jednostavan. Dao sam spisak stvari koje sam želeo da se poprave a za motor tražio da se izvrši provera zašto troši ulje kako bi se odlučio da li uopšte da ulažem u njega jer sam izvesno znao da ću ga uskoro prodavati.
Da ne davim sa svim detaljima (ima ih dosta) rezultat je: četiri odlaska u servis, efektivno "ležanje" automobila u servisu preko 30 dana (!), svaki, ali svaki put bar trećina spiska nije bila popravljena (ili nije bila popravljena kako treba), a motor - ostavljen kao "dezert". Naime, navlakuša je bila tipa "samo treba da zameniš ovaj semering" da bi posle trećeg pregleda (i naravno konstantnog oticanja ulja) došli do potrebe predihtovanja celog motora! Vrhunac je bio kad sam tog trećeg puta pukao i postavio logično pitanje kako su prvi put uopšte ustanovili odakle ulje curi. Ispostavilo se da frajeri nisu ni očistili a kamoli oprali motor a kvar su, ono, pretpostavili. Šacimetrija, "valjda je to, ma mora da je to", i taj rad.
Nakon toga, naravno, sam sam oprao motor (što u početku nisam radio jer nemam vremena a i imao sam poverenja kad dolazim preko dve preporuke) i nakon 30 km sam ustanovio šta sve treba da se menja (ispostavilo se da je puštao ulje na dihtungu glave).
Odem i 4. put, prvenstveno da vidim koju će sad filozofiju da izmisle, i tom prilikom sam jedva uspeo da im objasnim da ulje na spoj glave i bloka ne može da kaplje ni iz jednog drugog elementa do iz ditunga (ali bukvalno ljudi). Neverovatno. Nisam verovao koliku količinu neznanja sam susreo.
Sve u svemu, namerno sam tražio predračun radova a zatim sve to isto zamenio za upola cene u drugom servisu. Da pominjem da posle toga nisam imao ni jedan problem?
Obzirom na nivo bezobrazluka, sledeči korak je bilo predstavništvo Toyote. Tek tada, detaljnim pregledom faktura sam primetio da su u račun stavljali delove koji uopšte nisu za Celicu!!! Takođe, unešene su stavke koje zapravo nisu izvršene.
Žalio sam se predstavništvu Toyote i i pored veoma ljubaznog pristupa zaposlenih, ništa suštinski nije preduzeto usled kako su, na kraju, rekli "nedostatka dokaza" (!?) i pored uredno priloženih faktura. Ono što je zanimljivo je da mi na automobilu nisu izvršili dodatni pregled na kome bi mogli da ustanove šta je zaista urađeno, iako sam to lično predlagao(?!).
Auto sam u međuvremenu prodao (Toyota Celica 1995) a od "isterivanja pravde" digao ruke.
Iako je predusretljivost Toyotinog osoblja u predstavništvu definitivno bilo osveženje, kako na kraju ništa konkretno nije učinjeno, zaključujem da smo mi ipak daleko od suštinskog poboljšanja kvaliteta usluge. Pa čak iako nam se auto zove Toyota.
Za kraj, vlasnici Toyote (a bogami i ostali), ipak vodite računa o tome šta vam je na vozilima urađeno i naplaćeno.
Toliko
Poruku izmenio: sri98
Comment