Malinic - Remont lamele i korpe kvacila...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    Malinic - Remont lamele i korpe kvacila...

    Imam problema sa kvacilom, trenutno nisam u finansijskoj situaciji da kupim novo. I tako danas nas drug svima poznat M-power mi predlozi da odnesem kod ovih likova na remont. Kao extra rade i ne bi trebalo da bude skupo.
    E sad mene interesuje da li je jos neko imao iskustva sa njima. Koristio sam search i dalo je samo jedan rezultat. Ako vec ljudi rade i ako rade odlicno onda je cudno sto ih niko na forumu ne pominje ili svi kupuju novo kvacilo...

    www.malinic.com
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #2
    Lamela 30e a obrada korpe 35e. auto mi se danas ugasio par puta na semaforu.

    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • srdjan_p
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2004
      • 1915
      • ZR

      #3
      S4?

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #4
        ja, S4... inace,original set je 480e
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Originally posted by zverko
          Lamela 30e a obrada korpe 35e. auto mi se danas ugasio par puta na semaforu.

          Sta podrazumeva obrada korpe? Kako se ponasa sada? Trese li? Jel sad potpisuje sva 4 tocka...

          P.S. Jesi li zadovoljan sa uradjenim poslom. Jesu za preporuku? Utisci?
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • srdjan_p
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2004
            • 1915
            • ZR

            #6
            Originally posted by zverko
            ja, S4... inace,original set je 480e
            Ovo je onda do 00 varijanta, ako sljaka na S4 onda je izgleda stvarno kvalitetno uradjeno...

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              ovako, kolko sam ja skapirao remont lamele je nitovanje sintera na postojecu plocu. remont korpe zavisi sta joj fali, da li je samo obrada ili fali neko preo ili sta ja znam uglavnomljudi rade sve i sto je nja bitnije imaju spravu gde namopntiraju sve i testiraju dal kliza ili trese ili sta. uglavnom ima dva majstora jedan preko puta drugog jedan je ovaj malinic a drugi je neki fica. kazu da oboica rade ok. mislim da je moje kvacilo noseno kod fice, nisam siguran posto ga nisam ja nosio vec ovi iz servisa gde mi je i zamenjeno. generalno cena je ta tj ja sam zvao malinica i reko mi je da je za moju lamelu (240mm) nitovanje 2600din a remont korpe u najgorem slucaju 4000din. druk 660din i lezaj radilice 2600din. sve zajedno sa skidanjem i montazom 200e. pedala mekana ko kod juga, vata bukvalno skroz pri dnu. nema cimanja vise, nema trzanja, krljanja i auto se sasvim drugacije ponasa tj mnoooogo bolje ide. sta da vam kazem kad nisam mogo da verujem da mi je na autu bio fabricki set kvacila dakle, izdrzao je torturu minimum 300k km. ovo neka drzi 50-60k bice extra.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Originally posted by zverko
                pedala mekana ko kod juga,
                Odakle ti to da je na jugu pedala mekana nasao si scim ces da uporedjujes
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  dobro pedala mekana ko kod... hmmm japanaca.

                  rekoh juga posto kapiram sto je slabija kubikaza to je kvacilo mekanije. do sad je bilo tvrdo sacuvaj boze, pa znas i sam...
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • Delkan
                    CBC Senator XXL
                    • 14.06.2005
                    • 829
                    • 60 km From BG,West

                    #10
                    Meni su uradili korpu i lamelu koje jos nisu pocele da se vrte,ali uskoro ce.Uvek sam izbegavao da radim sa remontovanim setovima,ali sad cu na svojoj kozi to da proverim.Isto otisao kod njih po preporuci(ne M-ovoj),deluje jako dobro uradjeno.Moja korpa bila spaljena i suvise mekana,pa su mi prodali drugu.Videcemo kako ce biti...

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #11
                      Ajde javi utiske kad to montiras. Bio sam danas informativno kod njih i obrada zamajca i obrada korpe se obavlja po potrebi i kosta pojedinacno po 900din. Cena za nitovanje lamele zavisi iskljucivo od precnika lamele i za moju lamelu od 200mm je 1400din. Ako je lamela ostecena mimo obloge, tipa otisli federi onda je i cena drugacija. Za korpu vazi sijaset cena, sve zavisi sta se radi.
                      Sve u svemu nema jedinstvenih cena i mogu se razlikovati od slucaja do slucaja.
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • RaiKkonen911
                        CBC Član
                        • 19.03.2008
                        • 32
                        • Zemun

                        #12
                        Ne razumem zasto ne bi kupio novu lamelu i korpu ako ne planiras da prodas auto. Koliko ces preci i to bez problema ispadne vrlo jeftino.

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #13
                          evo da pofalim rad posle predjenih 300km. pedala se vratila kao sto je bila samo sto sad vata skroz dole pri dnu. nema tresenja, auto normalno vuce. za svaku preporuku pa nek traje i 50000.
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Originally posted by zverko
                            ovako, kolko sam ja skapirao remont lamele je nitovanje sintera na postojecu plocu..
                            Ne bi trebalo (a sumnjam da Malinic to i radi na obicnim setovima) da se nitnuje sinter, pre ce biti da se koristi obican, organski frikcioni materijal. Sumnjam da ce na obicne automobile da nitnuje sinter posto taj materijal em nije pogodan za gradsku voznju (trese, greje se i jede zamajac) em ne traje preterano dugo.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              Originally posted by RaiKkonen911
                              Ne razumem zasto ne bi kupio novu lamelu i korpu ako ne planiras da prodas auto. Koliko ces preci i to bez problema ispadne vrlo jeftino.
                              Zato sto je auto na prodaju, a kvacilo je vrlo tvrdo. Pa da mi neko ne skida cenu zbog toga interesuje me najjeftiniji nacin da to sredim.
                              A original kvacilo je 150eur. Tako da mi se remont isplati.
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X