Hteo bih da na motoru od 2.2L (pezo607B) promenim dizne i eprom u racunaru tako da se snaga motora skine ispod 110KW gde se lomi cena registracije. Realno mi 160Ks i ne treba, ali me interesuje procedura kako te podatke uneti u saobracajnu. Koji institut moze da mi izvrsi atest i koliko to otprilike kosta. Takodje se nosim i mislju da mu zamenim i hilzne i klipove jer su blokovi identicni i ubacim od 407 2.0L. Da li u tom slucaju moram da ih zovem da izvrse uvidjaj pre stezanja glave motora ili imaju neke svoje metode za merenje zapremine?
Promena zapremine i snage motora
Collapse
X
-
Ne znam odgovore na tvoja pitanja, ali me zanima kolika je razlika u ceni registracije pa razmisljas o tako drasticnim merama? Ja cenim da ce ti se to isplatiti za jedno 5 godina ili tako nesto. Cak i da je manje, koliko si ustedeo na kraju? Par stotina evra za nekoliko godina, a auto si unistio (ako mene pitas)
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
-
-
Originally posted by Uros Piperski...ali me zanima kolika je razlika u ceni registracije pa razmisljas o tako drasticnim merama? ...
Osiguranje do 110KW 6.500, preko 13.000.
Za 605 2.0 placam registraciju 20.000din, za 607 2.2L 43.000.
I tesko je posle za prodaju.
(A za 607 3.0L je reg. 49.000)
Comment
-
-
Originally posted by MOSLERTaksa i osiguranje nije isto za auto 90`god. i 00` godiste tako da ti poredjenje cena registracije za ta dva modela auta i nije na mestu.
Uostalom, citajte malo izmedju redova, ja sam jasno napisao da me interesuje sta treba da bi u saobracajnu uneo motor od 2.0? Sta da prepravim i ko to da verifikuje. (A da ne prepravljam saobracajnu)
Comment
-
-
Najlakse i najjednostavnije ti je da prodas taj auto i kupis drugi koji ti odgovara po kubikazi.
Ukoliko si bas zeljan da izvodis takvu gimnastiku, ne verujem da ti iko moze dati odgovor (bar ne na CBF-U) jer se svi trude da povecaju zapreminu i snagu (i da to sakriku od policije), a ti si krenuo obrnutim putem
No, ako vec hoces ... Okrenes MUP, Ljermontovu, trazis informacije i bar nesto saznas...
Comment
-
-
osiguranje nije isto za auto 90`god. i 00` godiste
dakle, i 90 i 00 godiste osiguranje je u 1 dinar isto.
sto se takse tice, prakticno je i ona identicna jer umanjenje postoji samo do 5 godina starosti sto znaci da 6+ godina pa nadalje je taksa na luksuz za sva godista potpuno identicna.
to bi znacilo da 2002 i starija vozila imaju identicnu u dinar taksu i osiguranje iste snage i kubikaze motora.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by prolupatorne verujem da ti iko moze dati odgovor (bar ne na CBF-U) jer se svi trude da povecaju zapreminu i snagu (i da to sakriku od policije), a ti si krenuo obrnutim putem
...
U supu kazu da moram da imam atest nekog instituta za vozila i nema problema, upisu sve u saobracajnu. Secam se da su za tamica stavljali nize satranice na kiperu i gume manjih dimenzija, te na osnovu toga dobijali ukupnu tezinu ispod 3.500Kg i mogao je da se vozi sa "B" kategorijom. Naravno posle atesta sve vracali na staro. Ono sto mene interesuje je koji je (i gde) taj institut za vozila.
(A nakon upisivanja... ide na bar 200Ks)
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickosiguranje nije isto za auto 90`god. i 00` godiste
dakle, i 90 i 00 godiste osiguranje je u 1 dinar isto.Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Ok @brick ali cena registracije u odnosu na godiste ipak postoji.
Comment
-
-
Nesto sam "nacuo" da ce uskoro preci na snagu sto se tice i takse. To bi po meni bilo i pametnije...
Comment
-
-
Cena registracije nije ista za istu snagu motora , godiste diktira makar jedno 20% cene!
To sto se tice smanjivanja postojece zapremine motora mislim da od toga nema nista.
Da bi to dokazo moras silne pare skrcati na atestu,a po broju motora tvoj motor i dalje ostaje 2.2.
Yebiga,vozis 607 a kukas na registracijuVozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Originally posted by Laki 55Yebiga,vozis 607 a kukas na registraciju
Comment
-
Comment