CITROEN..Otpadi...Prodavnice...Majstori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    #16
    Istina je da pezo i citroen dele mnogo zajednickih delova. Promenio sam lezaj prednjeg tocka, kupio SKF, kad sam im rekao da vozi Pezo 406, ukucaju tamo i po katalogu nadju taj lezaj, no gle cuda, isti na citroenu ZX i jos par nekih modela.
    Dalje, menjao sam jednu sponu koja je u sklopu dela koji povezuje sajle i sam menjac, kupim deo u Veranu, na kesici pise "Original Peugeot-Citroen".
    Kad mi je crkla dioda na trecem stop svetlu, skinem ono, tamo opet Pezo-Citroen.

    Za neko tekuce odrzavanje savetujem da proveris kako stoji Euroauto, na Autokomandi, pocetak ulice Ulice Vojvode Stepe.

    Comment

    • -Miki-
      Moderator
      • 09.11.2005
      • 708
      • Valjevo
      • Honda Accord coupe cg4

      #17
      Sto se delova za citroen-pezo tice ja se uglavnom snabdevam u PCR-u ako mi treba nesto za 205-icu i ponesto za xm-a ali za ovog drugog vecinu stvari kupujem u AS-u u sarajevskoj - korektne cene i veliki izbor i ljubazno osoblje, Auto Brka ima veliki izbor delova ali dereee.

      Ako vam treba nesto od delova za motor prvo zovite tiki-vent pa onda trazite po ostalim radnjama imaju skoro sve a dosta jeftinije u odnosu na konkurenciju , ono sto sam ja uzimao su zaista bili orginal delovi ali opet nikad se ne zna

      Sto se tice majstora ja odrzavam kola u Valjevu servis 3km pored KPDoma, odlicna usluga i covek zna znanje , cene normalne.

      Sto se tice punjenja bombi za hidrauliku tu mogu da preporucim samo jednog majstora kod kog sam bio pre 3 godine i sad skoro , covek se zove dragan nalazi se u starcevu pored Panceva tel. 013 633-157 i 063 267-210 radi taj posao 35 godina i zaista ga radi odlicno pa ako vas muci hidraulika zovite ga necete pogresiti.

      Majstora za ugradnju autogasa mogu da preporucim Dejana iz Cacka telefon 0641496206 ja sam prezadovoljan ugradnjom i odnosom prema musteriji a i cena je ok.
      Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

      Comment

      • Sasha
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 4126
        • Novi Sad

        #18
        Kupovina? CITROEN-a u Srbiji preko YUCIT-a


        Volite CITROEN-a? Želite ga kupiti i dati skoro 20.000 EU!? Možete kupiti i manji stan za toliko para, ali Vi hoćete baš CITROEN-a! Rešite da kupite preko YUCIT-a, jednog od distributera-dilera CITROEN-ovih vozila. Ne brinite, bićete sigurno prevareni! Idemo redom.
        Kao što smo rekli, sa 20.000 EU u džepu ili na računu, govorimo o ''kešu'', sa osmehom na licu, očekujete pravo zadovoljstvo u kupovini novog automobila, CITROEN-a. Telefonom, ljubazno osoblje YUCIT-a Vam predstavlja modele kojima raspolažu i popuste koje pri prodaji nude. Odlučujete se za CITROEN C-4 1.6 16V SX PACK. Imaju baš taj, ali samo u metalik sivoj boji. Nema veze, ovo je Srbija, ko ovde za svoje pare još može da bira i boju! A tu je i priča, kožni volan, alu-felne, dvo-zonska klima, radio sa CD-om i šest zvučnika, alarm, oprema ESP, tempo mat, limitator brzina, ... Ko bi odoleo? I naravno stara trgovačka priča, ostao je samo još jedan model, ako ne požurite...
        I, požurite naravno, odmah sutradan eto Vas put Beograda u YUCIT-u. Uzmete slobodan dan na poslu, platite put od 150-ak kilometara za jedan pravac i sve to na temperaturi od -10. A tamo...
        YUCIT-ov magacin na Voždovcu. Dočekuje Vas ''ljubazni'' gospodin i predstavlja taj ''jedini'' preostali model CITROEN-a C-4. Naravno, svi ostali su prodati ili rezervisani. A magacin, kao na prolaznoj stanici: sve vrvi okolo, sve se radi u blizini novih automobila, tehnički pregled, mehaničarske radnje, prolaze auti sa svih strana, kaplje voda po njima, lete neki delovi od rada iz neposredne blizine, kako po nama tako po autima, da ne pričamo o čistoći samog auta. A jadni CITROEN-i, haube ogrebane, čak smo našli ogrebotine i na krovu, razna vidna oštećenja, toliko prljavi da vam je neprijatno za takav nov auto. Naravno, to su razna ubeđenja osoblja, da to nisu ogrebotine, da je to samo prešina i sl. A povrh svega, što taj model u potpunosti ne odgovara onome što su Vam rekli! Slučajno, u razgovoru napominjemo da auto nije ocarinjen, sto je izazavalo burnu reakciju čoveka iz magacina, rečima: ''Pa što ne kažete!''. A onda je sledilo drugo razočarenje.
        Kako ne bi ponovo došlo do nesporazuma, uzeli smo broj motora i šasije i tako otišli nedaleko od magacina do tzv. carine. Automobili na otvorenom, zavejani, a sve to i dalje na onih -10 stepeni hladnoće. Zatim je sledilo ''napipavanje'' ključem, jer nismo znali koji je od njih nama namenjen. Posle par neuspelih pokušaja, konačno smo pronašli. Na pitanje, zašto nema alarma, dobili smo odgovor da je isključen i da auto još nije prošao nulti servis. Ali, da li je samo alarm bio isljučen!?
        Prvo, od snega niste u mogućnosti da vidite auto, jedva da prepoznate boju. Naravno, sami morate skidati sneg dok vas ''ljubazni'' gospodin pomno posmatra. A tu su nova iznenađenja! Nedostaju zaštitne plastike na zadnjem delu branika, poklopci na aluminijumskim felnama, unutra, ispod naslona za ruku, kod ručne kočnice, nedostaje cela kaseta za sitnice, tako da kada je otvorite, vidite prizor koji Vas uplaši, karoseriju auta! Osećali smo se kao glavni junaci stripa ''Alan Ford'' ili serije filmova '' Zona sumraka''! Da ne pominjemo zarđale diskove za kočenje, zadnja leva vrata koja se otvaraju samo 20-ak cm i ko zna šta još, jer smo odustali od daljeg smrzavanja.
        Na sva pitanja o ovim nedostacima, ''ljubazni'' gospodin nam odgovarao kako sve to ima u magacinu. Ne zaboravite, mi kupujemo nov automobil, a ne polovan! Ovo nije kraj priče i nije najveća tragedija. Pored svih ovih nedostataka, Vi ne primećujete da model, koji Vam je obećan preko telefona, inače viđen u salonu, nema veze sa stvarnošću. Model je sasvim drugi, čak po našim zapažanjima, to su prve verzije modela iz 2004-te godine, sigurno oni koje niko u Svetu nije hteo da kupi sa ovim oštećenjima i nedostacima, pa se ko zana kako našlo u rukama YUCIT-a! Znači, nema kožnog volana, klima je obična automatska, vozilo bez ESP-a i svega onoga što je rečeno. Ipak, ruku na Srce, imao je sivu metalik boji i alu-felne, ono što bi baš bilo očigledno da nema.
        Konačana odluka je da ne kupujemo od YUCIT-a! Ali ljubav prema CITROEN-u nama ne daje mira i mi krećemo put salona YUCIT-a. U salonu par CITROEN-a i među njima jedan od onih koji smo želeli da kupimo, sasvim drugačiji od onih koji smo do malo pre gledali. Ali to je maska i ''navlačenje'' kupaca uz finu priču i primamljivim popustima. A u salonu, ''ljubazno'' osoblje nas ubeđuje, da ono što smo videli nismo videli i da je to nemoguće! Da, ko zna šta smo mi u stvari gledali, možda neki YUGO ili LADU!!!
        Vrhunac svega je, kada nam u salonu saopštavaju, najverovatnije revoltirani našem izboru, da je i taj ''jadni'' i ''jedini preostali'' C-4 upravo prodat, tako da ne brinemo za sve nedostatke.
        I šta reći na sve to!? Prevaljeni put preko 300 km, izostajanje sa posla, izgubljen ceo dan, smrzavanje na -10 stepeni i naravno, ''saučešće'' budućem vlasniku takvog auta kupljenog kod takvog dilera CITROEN-a. Da li je to problem CITROEN-a ili YUCIT-a!?
        Ipak, idemo na zimovanje, ne baš sa novim autom, ali sa više para za komotniji provod. A tamo ćemo razmisliti o kupovini CITROEN-a C-4, ali sigurno ne od YUCIT-a!
        www.arcs.org.rs/forum

        Comment

        • BRABUS
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2004
          • 2399
          • London

          #19
          Sasha, odakle je ovaj tekst ? Licno znam 10-ak ljudi sa C4-kama i svi su imali dobra iskustva....

          Malo mi je cudno to sto se ovaj tekst pojavljuje bas kad su uveli novog dilera u Srbiji....

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #20
            Postavio covek na VG,
            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • BRABUS
              CBC Senator XXL
              • 15.10.2004
              • 2399
              • London

              #21
              S obzirom da mi je jedan od vlasnika Jucit-a kucni prijatelj i da znam firmu od kad je nastala, kao i njihov nacin rada, malo mi je cudno i smrdi mi na podmetanje od strane Vitro Group-a, pogotovo zato sto taj isti Vitro moze da deli trziste samo i iskljucivo sa Jucit-om, koji je etabliran na trzistu duze vreme. Ovakve i njima slicne metode, kojima se ocrnjava Jucit me nebi cudile. U Nisu je Jucit prodao 150 auta prosle godine, najvise C4-ki i nisam cuo slicne stvari. Naravno, ne mogu da iskljucim mogucnost da se nesto tako desilo, ali sumnjam.

              Bas me interesuje jel covek pisao ili se javljao Jucit-u....

              Comment

              • Sasha
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 4126
                • Novi Sad

                #22
                Covek je vec duze vreme na VG forumu i uglavnom je pisao o oldtimerima,inace je veliki ljubitelj citroena.Ne verujem da je tekst podmetnut!
                www.arcs.org.rs/forum

                Comment

                • BRABUS
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2004
                  • 2399
                  • London

                  #23
                  OK, ako tako kazes....svakako los primer

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Daj da ga prevedem na francuski pa da Parizanima bacim na mail
                    Ako je tako to nije samo bruka za dilera jer svi automatski povezuju sa brand-om. Tako radi ljudski mozak

                    Comment

                    • Wooodoo
                      CBC Senator
                      • 01.10.2005
                      • 214
                      • Beograd

                      #25
                      Postoji jedan otpad za Citroene na Ledinama. Par puta sam prolazio kolima pored tog otpada i imaju solidan broj rastavljenih polovnjaka. Nisam primetio da li imaju AX-eve ali ako te zanima javi se da ti objasnim kako da odes do njih.
                      http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                      Comment

                      Working...
                      X