Audi će na jesen predstaviti S4 verziju najnovije generacije modela A4. Najbitnija novina jeste zamena atmosferskog V8 sa V6 motorom kome će asistirati kompresor.
Audi S4 pored novog motora dobija i najnoviju S-tronic transmisiju sa duplim kvačilom koja je ovih dana svečano promovisana u S5 modelu. Novi menjač je težak 142 kg, što je 40 kg teže od 6-stepenog manuelnog menjača, ali su performanse vozila i pored ovog ograničenja bolje, a i emisija štetnih gasova je manja.
Možda najbitniji detalj u vezi novog menjača jesu granice njegove izdržljvosti koje su bile glavna prepreka za ugradnju u najjače modele. Najnoviji S-tronic može biti uparen sa motorima koji razvijaju do 560 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a čija brzina ne prelazi 9000 ob/min.
Snaga novog V6 motor zapremine 3 litra procenjuje se na 350 KS, a prenosiće se u skladu sa Audijevom filozofijom na sva četiri točka. Maksimalna brzina je naravno ograničena na 250 km/sat, dok bi ubrzanje do 100 km/sat svakako trebalo biti ispod 6 sekundi.
Prezentacija novog S4 se očekuje na sajmu u Parizu. Biće dostupni sedan i Avant tipovi karoserije, dok će izgled modela biti inspirisan S-line serijom modela A4 koju možete videti na slici.
Naravno, većina će se zapitati a šta je sa RS4? Odgovor na to pitanje neće stići pre 2009. godine, ali je šef odeljenja Audija zaduženog za transmisiju, Michael Schoffmann, izjavio za Car Online:
"Sa RS modelom možemo modifikovati S-tronic da radi još brže; standardnom modelu je neophodno 200ms za promenu brzine dok će kod RS modela ovo vreme biti smanjeno na 140-150ms".
Audi S4 pored novog motora dobija i najnoviju S-tronic transmisiju sa duplim kvačilom koja je ovih dana svečano promovisana u S5 modelu. Novi menjač je težak 142 kg, što je 40 kg teže od 6-stepenog manuelnog menjača, ali su performanse vozila i pored ovog ograničenja bolje, a i emisija štetnih gasova je manja.
Možda najbitniji detalj u vezi novog menjača jesu granice njegove izdržljvosti koje su bile glavna prepreka za ugradnju u najjače modele. Najnoviji S-tronic može biti uparen sa motorima koji razvijaju do 560 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a čija brzina ne prelazi 9000 ob/min.
Snaga novog V6 motor zapremine 3 litra procenjuje se na 350 KS, a prenosiće se u skladu sa Audijevom filozofijom na sva četiri točka. Maksimalna brzina je naravno ograničena na 250 km/sat, dok bi ubrzanje do 100 km/sat svakako trebalo biti ispod 6 sekundi.
Prezentacija novog S4 se očekuje na sajmu u Parizu. Biće dostupni sedan i Avant tipovi karoserije, dok će izgled modela biti inspirisan S-line serijom modela A4 koju možete videti na slici.
Naravno, većina će se zapitati a šta je sa RS4? Odgovor na to pitanje neće stići pre 2009. godine, ali je šef odeljenja Audija zaduženog za transmisiju, Michael Schoffmann, izjavio za Car Online:
"Sa RS modelom možemo modifikovati S-tronic da radi još brže; standardnom modelu je neophodno 200ms za promenu brzine dok će kod RS modela ovo vreme biti smanjeno na 140-150ms".

Comment