Službene skice novog mazdinog koncepta
Prije koji tjedan smo vas izvijestili kako će japanski proizvođač na pariškom auto salonu predstaviti najavnu studiju novog malog gradskog automobila. Ovako bi taj automobil trebao izgledati
Glasine trenutno upućuju kako će se raditi o automobilu koji će u konačnici nositi naziv Mazda1, a odmah je jasno kako je ustvari riječ o novom ulaznom modelu koji bi se u budućnosti trebao suprotstaviti sličnim automobilima poput volkswagenovog up!-a, toyotinog iQ-a i sl. Dolazak nove Mazde na tržište se očekuje krajem 2009.
Što se vanjskog izgleda tiče najave su govorile, a skica to i potvrđuje, novi bi se koncept trebao nadahnuti prethodnim studijama Nagare, Furai i Ryuge, svakako uz veći broj vlastititih elemenata. Tako od ovog automobila namijenjenog prvenstveno mlađim kupcima možemo očekivati visoku liniju krova, kratke prevjese, klizna vrata, relativno malu masu, veliku mogućnost personalizacije... U konačnici ovaj bi automobil trebao najaviti kretanja dizajna budućih mazdinih automobila.
Također vrijedi spomenuti i najavu kako će buduća Mazda1, za razliku od velike većine ostalih automobila, biti barem jednako zanimljiva kao i koncept. Drugim riječima prelazak s konceptnog na produkcijski model neće proteći u ublažavanju konceptnih linija. Živi bili pa vidjeli.


Izvor Autonet.hr
Prije koji tjedan smo vas izvijestili kako će japanski proizvođač na pariškom auto salonu predstaviti najavnu studiju novog malog gradskog automobila. Ovako bi taj automobil trebao izgledati
Glasine trenutno upućuju kako će se raditi o automobilu koji će u konačnici nositi naziv Mazda1, a odmah je jasno kako je ustvari riječ o novom ulaznom modelu koji bi se u budućnosti trebao suprotstaviti sličnim automobilima poput volkswagenovog up!-a, toyotinog iQ-a i sl. Dolazak nove Mazde na tržište se očekuje krajem 2009.
Što se vanjskog izgleda tiče najave su govorile, a skica to i potvrđuje, novi bi se koncept trebao nadahnuti prethodnim studijama Nagare, Furai i Ryuge, svakako uz veći broj vlastititih elemenata. Tako od ovog automobila namijenjenog prvenstveno mlađim kupcima možemo očekivati visoku liniju krova, kratke prevjese, klizna vrata, relativno malu masu, veliku mogućnost personalizacije... U konačnici ovaj bi automobil trebao najaviti kretanja dizajna budućih mazdinih automobila.
Također vrijedi spomenuti i najavu kako će buduća Mazda1, za razliku od velike većine ostalih automobila, biti barem jednako zanimljiva kao i koncept. Drugim riječima prelazak s konceptnog na produkcijski model neće proteći u ublažavanju konceptnih linija. Živi bili pa vidjeli.


Izvor Autonet.hr
Comment