Ferrari - Sprema se naslednik 575 Maranella
F139 će na kraju biti nazvan ili 600 imola ili 600 Maranello, podvozje će deliti sa 612 Scagliettijem iako će biti nešto kraći od 612 S, ali ipak nešto duži od 575 M, te se očekuje da će kabina biti prostranija. 600 Imola bi trebala biti i brža i snažnija od 575 M kojeg će zameniti. Slobodnije procene govore da bi 6.0 V12 iz Imole mogao postići snagu od oko 580 do 600 KS, dok konzervativnije procene kažu da bi se snaga trebala kretati oko 560 do 580 KS. Težina bi trebala ostati ista bez obzira na rast modela, jednostavno zbog materijala i tehnologije kojima se koriste u Ferrariju.
Kako god bilo zamena za 575 M svakako dolazi, jer je i sama 575-ica bila samo redizajnirani 550 M, koji je na tržištu od 1996. Dizajn 600 Imole potpisuje Pininfarina a predviđa se da bi auto trebao doživeti premijeru sledeće godine u Genevi.


F139 će na kraju biti nazvan ili 600 imola ili 600 Maranello, podvozje će deliti sa 612 Scagliettijem iako će biti nešto kraći od 612 S, ali ipak nešto duži od 575 M, te se očekuje da će kabina biti prostranija. 600 Imola bi trebala biti i brža i snažnija od 575 M kojeg će zameniti. Slobodnije procene govore da bi 6.0 V12 iz Imole mogao postići snagu od oko 580 do 600 KS, dok konzervativnije procene kažu da bi se snaga trebala kretati oko 560 do 580 KS. Težina bi trebala ostati ista bez obzira na rast modela, jednostavno zbog materijala i tehnologije kojima se koriste u Ferrariju.
Kako god bilo zamena za 575 M svakako dolazi, jer je i sama 575-ica bila samo redizajnirani 550 M, koji je na tržištu od 1996. Dizajn 600 Imole potpisuje Pininfarina a predviđa se da bi auto trebao doživeti premijeru sledeće godine u Genevi.



Comment