Citroen C1
Treći musketar
Sa samo 3,4 metra dužine, u verziji sa troja i petora vrata, mali Citroen C1, kao Peugeot 107 i Toyota Aygo po prvi put zajedničkim snagama kreću u osvajanje tržišta.

Jarkih boja, zavodljivog pogleda i zgodnih oblina, ova šarmantna trojka premijerno je nastupila na poslednjem Salonu automobila u Ženevi. Već je dobro poznato da su nekadašnji ljuti protivnici, Toyota i grupacija PSA postali partneri, koji su uložili puno energije i znanja, kako bi svetlost dana ugledao ovaj zajednički projekat.
Ništa novo, reći će poznavaoci automobilskih prilika, jer već godinama konstruktori se udružuju u cilju smanjenja troškova razvoja, deleći zajedničke platforme, donji postroj i agregate. Logična stvar kada se radi o skupim vanovima, koji se proizvode u malom broju primeraka (primer PSA i Grupacija Fiat, odnosno VW i Ford), ali nesvakidašnji slučaj sa malim vozilima. Ona često imaju i milionske ?tiraže?, te je za tako nešto neophodno imati čitavu fabriku, sa svom neophodnom infrastrukturom.
Treći musketar
Sa samo 3,4 metra dužine, u verziji sa troja i petora vrata, mali Citroen C1, kao Peugeot 107 i Toyota Aygo po prvi put zajedničkim snagama kreću u osvajanje tržišta.

Jarkih boja, zavodljivog pogleda i zgodnih oblina, ova šarmantna trojka premijerno je nastupila na poslednjem Salonu automobila u Ženevi. Već je dobro poznato da su nekadašnji ljuti protivnici, Toyota i grupacija PSA postali partneri, koji su uložili puno energije i znanja, kako bi svetlost dana ugledao ovaj zajednički projekat.
Ništa novo, reći će poznavaoci automobilskih prilika, jer već godinama konstruktori se udružuju u cilju smanjenja troškova razvoja, deleći zajedničke platforme, donji postroj i agregate. Logična stvar kada se radi o skupim vanovima, koji se proizvode u malom broju primeraka (primer PSA i Grupacija Fiat, odnosno VW i Ford), ali nesvakidašnji slučaj sa malim vozilima. Ona često imaju i milionske ?tiraže?, te je za tako nešto neophodno imati čitavu fabriku, sa svom neophodnom infrastrukturom.
Comment