PEUGEOT 206 S16/GTI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LuccaGabazzi
    CBC Senator
    • 16.09.2005
    • 294
    • pole position

    PEUGEOT 206 S16/GTI

    Ja ili sam odlepio (sto je vrlo moguce) ili nigde ne mogu da nadjem predstavljanje i detaljan opis ovog modela??
    Billionaire Boys Club
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2
    Re: PEUGEOT 206 S 16/GTI

    Peugeot 206 S16/GTI

    Topmodel u ponudi (izuzimajući verziju 206 RC) najatraktivnijeg Peugeota, 206-ice nosi oznaku S16, na nekim tržištima nosio je oznaku GTI. Pokreće ga dvolitarski 4-cilindarski motor sa 136 KS koji nudi vrlo dobre performanse i maksimalnu brzinu od 210 km/h.

    Oznaka na boku, S16, znalcima dovoljno govori te se automatski počinjemo prisećati fantastičnih automobila poput 106 S16 ako i 306 S16 koji se, na žalost, danas više ne proizvode, ali su nam zato ostali u najboljem mogućem sećanju. Da li je i šminkerski 206 dorastao nositi kultnu oznaku na boku proverili smo tokom sedmodnevnog testiranja. Peugeot 206 je automobil koji na tržištu stažira već treću godinu, a još uvek izgleda vrlo privlačno. Zaobljena karoserija poseduje puno detalja koji su oblikovani poput kapljica vode, a ovaj automobil od civilnih verzija razlikuju tek tri detalja. Peterokraki aluminijumski naplatci, nešto veći usisnik vazduha na prednjem braniku kao i lakirana lajsna iznad registarske tablice na prtljažniku. Mišljenja smo da je ovaj model ipak trebalo malo agresivnije obeležiti kako bi na putu bio prepoznatljiv poput prethodnika koji svojim zadebljanjima karoserije i velikim naplatcima nije mogao proći nezapažen. A i još jedna stvar muči 206, a to je pridodati mu epitet ženskog automobila. No zato su dizajneri svoju maštovitost barem malo iskazali uređenjem enterijera sportske 206-ice. Prvo za što zapinje pogled su svakako profilisana sedišta obučena u kombinaciju alcantare i kože sa izrazitim bočnim osloncima koji sasvim zadovoljavajuće drže telo prilikom naginjanja karoserije. Tu su još i umetci koji bi trebali predstavljati matirani aluminijum te se nalaze na središnjoj konzoli. Bele podloge instrumenata te aluminijske papučice naprosto oduševljavaju, ali ni približno koliko aluminijumska ručica menjača koja vozača emotivno povezuje za celi automobil. Dopao nam se i volan presvučen kožom koji ima izbočenja za palčeve tako da odlično leži u ruci. Najveća novost kod ovog automobila je zapravo motor, koji je izrađen u potpunosti od aluminijuma, a ugrađuje se i u limuzinski 406 kao i u elegantni 406 Coupe. Upravo to je bio i predmet naših sumnji. Kako jedan te isti agregat može zadovoljiti potrebe jedne uglađene limuzine te prelaskom u manji automobil otvoriti svoju sportsku dušu. Odgovor: Nikako. Iako se motor snage 136 KS vrlo dobro snašao u 206-ici uglađenost pršti na sve strane, a to baš i nije glavna prednost kod ovog tipa automobila. Iako se motor vrlo rado vrti sve do 6500 obrtaja, nedostaju mu udarci snage koje mogu proizvesti manji, nabrijaniji motori. I nešto brži odziv na pritisak papučicu gasa ne bi škodio, no ukoliko te karakteristike pogledate s drugog aspekta, možda je ovo upravo savršeni automobil za svaku priliku. Jer gradska vožnja na niskim obrtajima mu izrazito odgovara, a kada obrtaji pređu oznaku na 4.500 tada 206-ica pokazuje svoju blagu ćud sportiste. Blaga ćud čisto zbog nedostatka zvuka motora i brutalnosti prilikom pritiskanja gasa. Zahvaljujući vrlo povoljnoj elastičnosti agregata (jedna od najvažnijih prednosti limuzinskih motora) potrošnja automobila je umerena pa se po gradu možete voziti uz prosek od 10,9 litara no ni 14,5 litara ne treba Vas iznenaditi ukoliko često volite posećivati visoke obrtaje. Otvoreni put uzima 7,4 litre a naš prosek tokom testiranja bio je 10,7 litara. Iako su performanse na ovom automobilu zbilja pohvalne valja istaknuti da je najveća prednost Peugeotovih sportskih automobila bila i ostala fantastična upravljivost. Upravljački sistem ove 206-ice, preseljen sa 306 S16, možda je i ponajbolji dokaz toj tezi pošto je na volanu moguće osetiti doslovno svaki kamenčić preko kojeg automobil pređe a zahvaljujući tolikoj količini povratnih informacija 206 S16 definitivno je jedan od najuzbudljivijih automobila koje smo vozili. Automobil je vrlo osetljiv prilikom kočenja ili naglog otpuštanja gasa u krivini, kada istog trena izbacuje stražnjicu van, no vrlo ga je lako kontrolisati, a kada i pobegne volan, kao da se automatski okrene na kontra stranu. Krivine se mogu prolaziti prilično brzo, a ukoliko i zaboravite promeniti u nižu brzinu pre krivine automobil svejedno poseduje dovoljno snage da vas izvuče iz svih nevolja. Vožnja po kiši ili snegu može biti jako zabavna ukoliko pronađete put sa manje saobraćaja i sa mnoštvom oštrih krivina. Podvozje je nešto tvrđe u odnosu na ostale 206-ice, ali i dalje prilično udobno. Tvrđim oprugama smanjeno je naginjanje karoserije u krivinama, a veći stabilizatori dodatno su poboljšali prijanjanje za podlogu pri velikim brzinama pa tako ovaj automobil pri 210 km/h uliva vozaču puno više sigurnosti nego ostali automobili tog razreda. Oprema je standardno bogata te je lakše nabrojati one elemente za koje je potrebno doplatiti. Krovni otvor, automatski klima uređaj, metalik boja i bočni vazdušni jastuci jedini su elementi za koje je potrebno doplatiti dok ćete sve ostalo dobiti serijski.

    Tehničke karakteristike:

    2.0 L (1997 cc) EW10 16v I4, 136 PS (134 hp/100 kW)

    Proizvođač: Peugeot
    Model: 206 S16
    Vrsta motora: benzinski
    Zapremina: 1997 cm3
    Broj cilindara: 4
    Snaga (kW/KS) 100/136
    Potrošnja (l/100km) 10.9/7.4/14.5
    Ubrzanje (0-100km/h) 8.7
    Maksimalna brzina: 210 km/h
    Dimenzije (D/Š/V u mm) 3835 / 1650 / 1430
    Cena do registracije 15612 EUR

    El. podizači prozora: DA
    Klima: DA
    ABS: DA
    Alu felne: DA
    Vazdušni jastuci: 2
    Radio: DA

    izvor: Vidi Auto







    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3
      Re: PEUGEOT 206 S 16/GTI








      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4
        Re: PEUGEOT 206 S 16/GTI

        0-180 en 206 S16



        0-150 km/h 16 secs 206 GTI Acceleration

        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #5
          Re: PEUGEOT 206 S16/GTI

          Dobar link za Peugeot 206 2.0 S16 (EW10J4):

          Comment

          Working...
          X