Peugeot 3008 – inovativan, kompaktan i prostran
Peugeot otkriva kompaktni i prostrani crossover, koji predstavlja novi i inovativni koncept ne samo u ponudi Peugeot modela, nego i na automobilskom tržištu. Prvi Peugeot crossover odiše modernošću, originalnim rešenjima, svestranošću, praktičnošću i omugućava vlasnicima potpuno zadovoljstvo pri vožnji.
Peugeot 3008 je ujedinio najbolje karakteristike terenskog vozila i limuzine. Jedinstveno zadovoljstvo pri vožnji omogućavaju moderna tehnološka rešenja poput „Dynamic Rolling Control-a“ , „Grip Control-a"- sistema kontrole trakcije, kao i „Head-up Display-a“ koji vozaču prikazuje važne informacije ne zahtevajući da skrene pogled sa saobraćajnih dešavanja. "Distance Alert" pomaže pri držanju rastojanja, dok je dodatna specifičnost ovog modela i njegov modularni prtljažnik na tri nivoa, koji je prilagodljiv svakoj prilici i pruža prostor za velike količine prtljaga.
Moderan dizajn sa visokim stepenom sigurnosti
Struktura Peugeot-a 3008 je karakteristična po vetrobranu koji je nagnutiji prema prednjem delu automobila što je inače tipičan element SUV modela, kao i po prednjim sedištima koji su pozicionirani na viši nivo nego kod drugih modela. Odlika specifičnog dizajna su i prozori čija se linija spušta prema prednjem delu automobila. Peugeot 3008 je dug 4,37 metara, a visok 1,64 metara.
Unutrašnjost automobila je prostrana i zbog luksuznih i ujedno praktičnih dodataka ima sličnosti i sa pilotskom kabinom. Tokom vožnje putnici će uživati u veoma ugodno uređenom i akustično izolovanom prostoru.
Zahvaljujući Peugeot-ovim ekspertima, Peugeot 3008 je konstruisan tako da pruža sigurnost svojim putnicima i daje im osećaj stabilnosti. Optimalnu sigurnost garantuje konstrukcija automobila, ali i ugrađeni dodaci poput 6 vazdušnih jastuka postavljenih na optimalne pozicije kako bi pružali što efektivniju zaštitu.
„HYbrid4 tehnologija“
Peugeot 3008 u ponudi je sa nekoliko različitih motornih kombinacija, dve verzije sa benzinskim motorom, 1,6 l VTi i 1,6 l THP, i dve verzije sa HDi dizel motorima, 1,6 l HDi i 2,0 l HDi. Ekološki najosveštenija verzija, 1,6 l HDi, troši samo 4,9 litara na 100 km i emituje samo 130 g CO2 po kilometru.
Od 2011. model 3008 će biti prvo Peugeot vozilo koje će uživati u pogodnostima „HYbrid4 tehnologije“, koja je otkrivena predstavljanjem Prologue HYbrid4 koceptualnog automobila na poslednjem Paris Motor Show-u. Ova tehnologija predstavlja pravo otkriće kada je reč o potrošnji goriva i emitovanja CO2 gasova, koji su smanjeni za 35 % .

Peugeot otkriva kompaktni i prostrani crossover, koji predstavlja novi i inovativni koncept ne samo u ponudi Peugeot modela, nego i na automobilskom tržištu. Prvi Peugeot crossover odiše modernošću, originalnim rešenjima, svestranošću, praktičnošću i omugućava vlasnicima potpuno zadovoljstvo pri vožnji.
Peugeot 3008 je ujedinio najbolje karakteristike terenskog vozila i limuzine. Jedinstveno zadovoljstvo pri vožnji omogućavaju moderna tehnološka rešenja poput „Dynamic Rolling Control-a“ , „Grip Control-a"- sistema kontrole trakcije, kao i „Head-up Display-a“ koji vozaču prikazuje važne informacije ne zahtevajući da skrene pogled sa saobraćajnih dešavanja. "Distance Alert" pomaže pri držanju rastojanja, dok je dodatna specifičnost ovog modela i njegov modularni prtljažnik na tri nivoa, koji je prilagodljiv svakoj prilici i pruža prostor za velike količine prtljaga.
Moderan dizajn sa visokim stepenom sigurnosti
Struktura Peugeot-a 3008 je karakteristična po vetrobranu koji je nagnutiji prema prednjem delu automobila što je inače tipičan element SUV modela, kao i po prednjim sedištima koji su pozicionirani na viši nivo nego kod drugih modela. Odlika specifičnog dizajna su i prozori čija se linija spušta prema prednjem delu automobila. Peugeot 3008 je dug 4,37 metara, a visok 1,64 metara.
Unutrašnjost automobila je prostrana i zbog luksuznih i ujedno praktičnih dodataka ima sličnosti i sa pilotskom kabinom. Tokom vožnje putnici će uživati u veoma ugodno uređenom i akustično izolovanom prostoru.
Zahvaljujući Peugeot-ovim ekspertima, Peugeot 3008 je konstruisan tako da pruža sigurnost svojim putnicima i daje im osećaj stabilnosti. Optimalnu sigurnost garantuje konstrukcija automobila, ali i ugrađeni dodaci poput 6 vazdušnih jastuka postavljenih na optimalne pozicije kako bi pružali što efektivniju zaštitu.
„HYbrid4 tehnologija“
Peugeot 3008 u ponudi je sa nekoliko različitih motornih kombinacija, dve verzije sa benzinskim motorom, 1,6 l VTi i 1,6 l THP, i dve verzije sa HDi dizel motorima, 1,6 l HDi i 2,0 l HDi. Ekološki najosveštenija verzija, 1,6 l HDi, troši samo 4,9 litara na 100 km i emituje samo 130 g CO2 po kilometru.
Od 2011. model 3008 će biti prvo Peugeot vozilo koje će uživati u pogodnostima „HYbrid4 tehnologije“, koja je otkrivena predstavljanjem Prologue HYbrid4 koceptualnog automobila na poslednjem Paris Motor Show-u. Ova tehnologija predstavlja pravo otkriće kada je reč o potrošnji goriva i emitovanja CO2 gasova, koji su smanjeni za 35 % .






Comment