Citroen AMI
Ami-super se ni po čemu ne razlikuje od ami-8-ce, tek ka d se zagledate u prednju masku primjetit cete da ima jednu lajsnu koja omogucava da zakljucite da ipak nije rijec o ami-8-ci. ipak motor, komfor, sigurnost upravljanja nešto su posve novo.
Pazite kad sjedate u superasa, pogotovo ako ste navikli na relativno ljenu amiku. superu le od 0-100 km/h potrebno samo 18 sekundi. superas je nervozan i živ i lako možwe prevariti.
Superas nas je ugodno iznenadio grabio je cestom "kao od sale". usponi za njega nisu nikakav problem jer u motoru ima 53,3 KS. prva brzina vuce do 50km/h, druga 80 , treca 120km/h i još uvijek smo imali osjecaj da ima snage. preticali smo aute koji su isli 120km/h bez problema. nisam prilikom preticanja tijelom pozurivao auto kao što sam to cinio vozeci ami-8.
pritisak na gas uljivao mi je sigurnost, brzinu i moc supera. motor je radio tiho, kao u gs-a tek kod maximalne turaze 6500 okretaja motor se cuo.
MJENJAČ NA PODU: bio je svakako iznenađenje. ruka mi je cesto letjela ka polozaju mjenjača u ami-8-ci ali tu se nalazila pomalo cudna rucna kocnica cija je crna kuk strsala u vis. performanse supera su za 67% posto poboljsane u odnosu na ami-8
MOTOR: GS-ov motor s 1015 ccm, cetiri cilindra sa svjecicama Marshal 34 HS, kompresija-9, kod 6500 obrtaja ima 53,5 KS, fergazer solex 28 cic sa duplim hodom,baterija 12V-30A, alternator 390W-490W (od gs-a 1220).
KOČNICE: napred su diskovi od gs-a 1220 ccm, što znaci pojacane i adekvatne brzini i performansama superasa, a iza doboš koje se aktiviraju tek pri jacim kocenjima. rucna kocnica je na prednjim kotacima i nezavisna je
Donosimo originalni tekst iz 1973. godineu kojem je redakcija as-billtena opisala test voznju ovog tada novog modela AMI-SUPERA (IMALI SMO GA PO PRVI PUT PRILIKE VIDJETI NA PROTEKLOM SUSRETU)
redakcija as-lista prva je u rukama imala jedno sasvim novo vozilo iz tvornice citroen. ustupili su nam ha francuzi uz primjedbu:
odjeca ne cini vozilo !
njihova primjedba bila je na mjestu, jer ami-super se ni po čemu ne razlikuje od ami-8-ce, tek ka d se zagledate u prednju masku primjetit cete da ima jednu lajsnu koja omogucava da zakljucite da ipak nije rijec o ami-8-ci. ipak motor, komfor, sigurnost upravljanja nešto su posve novo.
pazite kad sjedate u superasa, pogotovo ako ste navikli na relativno ljenu amiku. superu le od 0-100 km/h potrebno samo 18 sekundi. superas je nervozan i živ i lako možwe prevariti.
superas nas je ugodno iznenadio grabio je cestom "kao od sale". usponi za njega nisu nikakav problem jer u motoru ima 53,3 KS. prva brzina vuce do 50km/h, druga 80 , treca 120km/h i još uvijek smo imali osjecaj da ima snage. preticali smo aute koji su isli 120km/h bez problema. nisam prilikom preticanja tijelom pozurivao auto kao što sam to cinio vozeci ami-8.
pritisak na gas uljivao mi je sigurnost, brzinu i moc supera. motor je radio tiho, kao u gs-a tek kod maximalne turaze 6500 okretaja motor se cuo.
MJENJAČ NA PODU: bio je svakako iznenađenje. ruka mi je cesto letjela ka polozaju mjenjača u ami-8-ci ali tu se nalazila pomalo cudna rucna kocnica cija je crna kuk strsala u vis. performanse supera su za 67% posto poboljsane u odnosu na ami-8
MOTOR: GS-ov motor s 1015 ccm, cetiri cilindra sa svjecicama Marshal 34 HS, kompresija-9, kod 6500 obrtaja ima 53,5 KS, fergazer solex 28 cic sa duplim hodom,baterija 12V-30A, alternator 390W-490W (od gs-a 1220).
KOČNICE: napred su diskovi od gs-a 1220 ccm, što znaci pojacane i adekvatne brzini i performansama superasa, a iza doboš koje se aktiviraju tek pri jacim kocenjima. rucna kocnica je na prednjim kotacima i nezavisna je
KAROSERIJA I INTERIJER:
karoserija je bez izmjene u odnosu na ami-8 (osim maske), tvornica isporucuje supera u metaliziranim bojama u tri verzije:break, berlina, i servis (kamionet) koje su iste kao i osmica. ono sto upada u oci su rucna i mjenjac na podu koja zauzima cudan polozaj sa kukom navise. s obzirom na dve verije superasa (komfor i klub) ima dosta detalja koje susrecemo u jednom a ne u drugom. komfor je jednostavniji i ima samo grijanje zadnjeg stakla i metaliziranu boju, a klub se proizvodi sa sjedistima na obaranje, sa sigurnosnim pojasevima na prednjim i na zadnjim sjedistima, sa rikverc svjetlima, s sjedistima presvucenim platnom, sa jodnim farovima i radio aparatom. oba dve verzije imaju ugrađeni ventilator za topli zrak. volan je prica za sebe manji je nego kod osmice presvucen kozom ugodno lezi u rukama. moze uciniti 3,33 okreta od jedne do druge pozicije, radijus okreta vozila je 10, 65 m.
superas ima mjenjacku kutiju GS 1220 sa cetiri stupnja prenosa (sinhronizirana).
VJEŠANJE:
efikasnije od vjesanja ami-8-ce, svaki kotac je nezavisan, s dve balans sipke (naprijed i nazad)
koje mu daju stabilnost, manje zanosenje i ljuljanje i vrlo dobru amortizaciju . gume su kao i kod 8-ce i pumpaju se 1,8 prednje i 1,9 zadnje, rezervna guma nalazi se u prednjem dijelu vozila, a prtlazni prostor ima 330 kubicnih decimetara (berlina), 350 (break), 1200 (prostor bez zadnjih sjedista) i 1350 za kamionet, rezervoar ima 40 litara kapacitet, a potrosnja je 9,29 litara, u motor ise 3,5 littara ulja, pola litre lhm -a je u kocionom sistemu, mjenjacka kutija prima 1,4 l ulja.
Ami Super je odlicno, nervozno, startno vozilo ciji motor tiho radi, mjenjac tvrd,komfor kao i kod ami-8-ce, snaga vozila dovoljna, u stanju je prevesti 600kg, sistem upravljanja bolje rijesen, a volan udobniji i laksi.
Izvor teksta: http://www.citroenklub.hr
Ami-super se ni po čemu ne razlikuje od ami-8-ce, tek ka d se zagledate u prednju masku primjetit cete da ima jednu lajsnu koja omogucava da zakljucite da ipak nije rijec o ami-8-ci. ipak motor, komfor, sigurnost upravljanja nešto su posve novo.
Pazite kad sjedate u superasa, pogotovo ako ste navikli na relativno ljenu amiku. superu le od 0-100 km/h potrebno samo 18 sekundi. superas je nervozan i živ i lako možwe prevariti.
Superas nas je ugodno iznenadio grabio je cestom "kao od sale". usponi za njega nisu nikakav problem jer u motoru ima 53,3 KS. prva brzina vuce do 50km/h, druga 80 , treca 120km/h i još uvijek smo imali osjecaj da ima snage. preticali smo aute koji su isli 120km/h bez problema. nisam prilikom preticanja tijelom pozurivao auto kao što sam to cinio vozeci ami-8.
pritisak na gas uljivao mi je sigurnost, brzinu i moc supera. motor je radio tiho, kao u gs-a tek kod maximalne turaze 6500 okretaja motor se cuo.
MJENJAČ NA PODU: bio je svakako iznenađenje. ruka mi je cesto letjela ka polozaju mjenjača u ami-8-ci ali tu se nalazila pomalo cudna rucna kocnica cija je crna kuk strsala u vis. performanse supera su za 67% posto poboljsane u odnosu na ami-8
MOTOR: GS-ov motor s 1015 ccm, cetiri cilindra sa svjecicama Marshal 34 HS, kompresija-9, kod 6500 obrtaja ima 53,5 KS, fergazer solex 28 cic sa duplim hodom,baterija 12V-30A, alternator 390W-490W (od gs-a 1220).
KOČNICE: napred su diskovi od gs-a 1220 ccm, što znaci pojacane i adekvatne brzini i performansama superasa, a iza doboš koje se aktiviraju tek pri jacim kocenjima. rucna kocnica je na prednjim kotacima i nezavisna je
Donosimo originalni tekst iz 1973. godineu kojem je redakcija as-billtena opisala test voznju ovog tada novog modela AMI-SUPERA (IMALI SMO GA PO PRVI PUT PRILIKE VIDJETI NA PROTEKLOM SUSRETU)
redakcija as-lista prva je u rukama imala jedno sasvim novo vozilo iz tvornice citroen. ustupili su nam ha francuzi uz primjedbu:
odjeca ne cini vozilo !
njihova primjedba bila je na mjestu, jer ami-super se ni po čemu ne razlikuje od ami-8-ce, tek ka d se zagledate u prednju masku primjetit cete da ima jednu lajsnu koja omogucava da zakljucite da ipak nije rijec o ami-8-ci. ipak motor, komfor, sigurnost upravljanja nešto su posve novo.
pazite kad sjedate u superasa, pogotovo ako ste navikli na relativno ljenu amiku. superu le od 0-100 km/h potrebno samo 18 sekundi. superas je nervozan i živ i lako možwe prevariti.
superas nas je ugodno iznenadio grabio je cestom "kao od sale". usponi za njega nisu nikakav problem jer u motoru ima 53,3 KS. prva brzina vuce do 50km/h, druga 80 , treca 120km/h i još uvijek smo imali osjecaj da ima snage. preticali smo aute koji su isli 120km/h bez problema. nisam prilikom preticanja tijelom pozurivao auto kao što sam to cinio vozeci ami-8.
pritisak na gas uljivao mi je sigurnost, brzinu i moc supera. motor je radio tiho, kao u gs-a tek kod maximalne turaze 6500 okretaja motor se cuo.
MJENJAČ NA PODU: bio je svakako iznenađenje. ruka mi je cesto letjela ka polozaju mjenjača u ami-8-ci ali tu se nalazila pomalo cudna rucna kocnica cija je crna kuk strsala u vis. performanse supera su za 67% posto poboljsane u odnosu na ami-8
MOTOR: GS-ov motor s 1015 ccm, cetiri cilindra sa svjecicama Marshal 34 HS, kompresija-9, kod 6500 obrtaja ima 53,5 KS, fergazer solex 28 cic sa duplim hodom,baterija 12V-30A, alternator 390W-490W (od gs-a 1220).
KOČNICE: napred su diskovi od gs-a 1220 ccm, što znaci pojacane i adekvatne brzini i performansama superasa, a iza doboš koje se aktiviraju tek pri jacim kocenjima. rucna kocnica je na prednjim kotacima i nezavisna je
KAROSERIJA I INTERIJER:
karoserija je bez izmjene u odnosu na ami-8 (osim maske), tvornica isporucuje supera u metaliziranim bojama u tri verzije:break, berlina, i servis (kamionet) koje su iste kao i osmica. ono sto upada u oci su rucna i mjenjac na podu koja zauzima cudan polozaj sa kukom navise. s obzirom na dve verije superasa (komfor i klub) ima dosta detalja koje susrecemo u jednom a ne u drugom. komfor je jednostavniji i ima samo grijanje zadnjeg stakla i metaliziranu boju, a klub se proizvodi sa sjedistima na obaranje, sa sigurnosnim pojasevima na prednjim i na zadnjim sjedistima, sa rikverc svjetlima, s sjedistima presvucenim platnom, sa jodnim farovima i radio aparatom. oba dve verzije imaju ugrađeni ventilator za topli zrak. volan je prica za sebe manji je nego kod osmice presvucen kozom ugodno lezi u rukama. moze uciniti 3,33 okreta od jedne do druge pozicije, radijus okreta vozila je 10, 65 m.
superas ima mjenjacku kutiju GS 1220 sa cetiri stupnja prenosa (sinhronizirana).
VJEŠANJE:
efikasnije od vjesanja ami-8-ce, svaki kotac je nezavisan, s dve balans sipke (naprijed i nazad)
koje mu daju stabilnost, manje zanosenje i ljuljanje i vrlo dobru amortizaciju . gume su kao i kod 8-ce i pumpaju se 1,8 prednje i 1,9 zadnje, rezervna guma nalazi se u prednjem dijelu vozila, a prtlazni prostor ima 330 kubicnih decimetara (berlina), 350 (break), 1200 (prostor bez zadnjih sjedista) i 1350 za kamionet, rezervoar ima 40 litara kapacitet, a potrosnja je 9,29 litara, u motor ise 3,5 littara ulja, pola litre lhm -a je u kocionom sistemu, mjenjacka kutija prima 1,4 l ulja.
Ami Super je odlicno, nervozno, startno vozilo ciji motor tiho radi, mjenjac tvrd,komfor kao i kod ami-8-ce, snaga vozila dovoljna, u stanju je prevesti 600kg, sistem upravljanja bolje rijesen, a volan udobniji i laksi.
Izvor teksta: http://www.citroenklub.hr
Comment