CITROEN AMI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    CITROEN AMI

    Citroen AMI

    Ami-super se ni po čemu ne razlikuje od ami-8-ce, tek ka d se zagledate u prednju masku primjetit cete da ima jednu lajsnu koja omogucava da zakljucite da ipak nije rijec o ami-8-ci. ipak motor, komfor, sigurnost upravljanja nešto su posve novo.

    Pazite kad sjedate u superasa, pogotovo ako ste navikli na relativno ljenu amiku. superu le od 0-100 km/h potrebno samo 18 sekundi. superas je nervozan i živ i lako možwe prevariti.

    Superas nas je ugodno iznenadio grabio je cestom "kao od sale". usponi za njega nisu nikakav problem jer u motoru ima 53,3 KS. prva brzina vuce do 50km/h, druga 80 , treca 120km/h i još uvijek smo imali osjecaj da ima snage. preticali smo aute koji su isli 120km/h bez problema. nisam prilikom preticanja tijelom pozurivao auto kao što sam to cinio vozeci ami-8.
    pritisak na gas uljivao mi je sigurnost, brzinu i moc supera. motor je radio tiho, kao u gs-a tek kod maximalne turaze 6500 okretaja motor se cuo.

    MJENJAČ NA PODU: bio je svakako iznenađenje. ruka mi je cesto letjela ka polozaju mjenjača u ami-8-ci ali tu se nalazila pomalo cudna rucna kocnica cija je crna kuk strsala u vis. performanse supera su za 67% posto poboljsane u odnosu na ami-8

    MOTOR: GS-ov motor s 1015 ccm, cetiri cilindra sa svjecicama Marshal 34 HS, kompresija-9, kod 6500 obrtaja ima 53,5 KS, fergazer solex 28 cic sa duplim hodom,baterija 12V-30A, alternator 390W-490W (od gs-a 1220).

    KOČNICE: napred su diskovi od gs-a 1220 ccm, što znaci pojacane i adekvatne brzini i performansama superasa, a iza doboš koje se aktiviraju tek pri jacim kocenjima. rucna kocnica je na prednjim kotacima i nezavisna je


    Donosimo originalni tekst iz 1973. godineu kojem je redakcija as-billtena opisala test voznju ovog tada novog modela AMI-SUPERA (IMALI SMO GA PO PRVI PUT PRILIKE VIDJETI NA PROTEKLOM SUSRETU)

    redakcija as-lista prva je u rukama imala jedno sasvim novo vozilo iz tvornice citroen. ustupili su nam ha francuzi uz primjedbu:
    odjeca ne cini vozilo !

    njihova primjedba bila je na mjestu, jer ami-super se ni po čemu ne razlikuje od ami-8-ce, tek ka d se zagledate u prednju masku primjetit cete da ima jednu lajsnu koja omogucava da zakljucite da ipak nije rijec o ami-8-ci. ipak motor, komfor, sigurnost upravljanja nešto su posve novo.

    pazite kad sjedate u superasa, pogotovo ako ste navikli na relativno ljenu amiku. superu le od 0-100 km/h potrebno samo 18 sekundi. superas je nervozan i živ i lako možwe prevariti.

    superas nas je ugodno iznenadio grabio je cestom "kao od sale". usponi za njega nisu nikakav problem jer u motoru ima 53,3 KS. prva brzina vuce do 50km/h, druga 80 , treca 120km/h i još uvijek smo imali osjecaj da ima snage. preticali smo aute koji su isli 120km/h bez problema. nisam prilikom preticanja tijelom pozurivao auto kao što sam to cinio vozeci ami-8.
    pritisak na gas uljivao mi je sigurnost, brzinu i moc supera. motor je radio tiho, kao u gs-a tek kod maximalne turaze 6500 okretaja motor se cuo.

    MJENJAČ NA PODU: bio je svakako iznenađenje. ruka mi je cesto letjela ka polozaju mjenjača u ami-8-ci ali tu se nalazila pomalo cudna rucna kocnica cija je crna kuk strsala u vis. performanse supera su za 67% posto poboljsane u odnosu na ami-8

    MOTOR: GS-ov motor s 1015 ccm, cetiri cilindra sa svjecicama Marshal 34 HS, kompresija-9, kod 6500 obrtaja ima 53,5 KS, fergazer solex 28 cic sa duplim hodom,baterija 12V-30A, alternator 390W-490W (od gs-a 1220).

    KOČNICE: napred su diskovi od gs-a 1220 ccm, što znaci pojacane i adekvatne brzini i performansama superasa, a iza doboš koje se aktiviraju tek pri jacim kocenjima. rucna kocnica je na prednjim kotacima i nezavisna je

    KAROSERIJA I INTERIJER:
    karoserija je bez izmjene u odnosu na ami-8 (osim maske), tvornica isporucuje supera u metaliziranim bojama u tri verzije:break, berlina, i servis (kamionet) koje su iste kao i osmica. ono sto upada u oci su rucna i mjenjac na podu koja zauzima cudan polozaj sa kukom navise. s obzirom na dve verije superasa (komfor i klub) ima dosta detalja koje susrecemo u jednom a ne u drugom. komfor je jednostavniji i ima samo grijanje zadnjeg stakla i metaliziranu boju, a klub se proizvodi sa sjedistima na obaranje, sa sigurnosnim pojasevima na prednjim i na zadnjim sjedistima, sa rikverc svjetlima, s sjedistima presvucenim platnom, sa jodnim farovima i radio aparatom. oba dve verzije imaju ugrađeni ventilator za topli zrak. volan je prica za sebe manji je nego kod osmice presvucen kozom ugodno lezi u rukama. moze uciniti 3,33 okreta od jedne do druge pozicije, radijus okreta vozila je 10, 65 m.
    superas ima mjenjacku kutiju GS 1220 sa cetiri stupnja prenosa (sinhronizirana).

    VJEŠANJE:
    efikasnije od vjesanja ami-8-ce, svaki kotac je nezavisan, s dve balans sipke (naprijed i nazad)
    koje mu daju stabilnost, manje zanosenje i ljuljanje i vrlo dobru amortizaciju . gume su kao i kod 8-ce i pumpaju se 1,8 prednje i 1,9 zadnje, rezervna guma nalazi se u prednjem dijelu vozila, a prtlazni prostor ima 330 kubicnih decimetara (berlina), 350 (break), 1200 (prostor bez zadnjih sjedista) i 1350 za kamionet, rezervoar ima 40 litara kapacitet, a potrosnja je 9,29 litara, u motor ise 3,5 littara ulja, pola litre lhm -a je u kocionom sistemu, mjenjacka kutija prima 1,4 l ulja.

    Ami Super je odlicno, nervozno, startno vozilo ciji motor tiho radi, mjenjac tvrd,komfor kao i kod ami-8-ce, snaga vozila dovoljna, u stanju je prevesti 600kg, sistem upravljanja bolje rijesen, a volan udobniji i laksi.

    Izvor teksta: http://www.citroenklub.hr
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2








    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3


      Comment

      • @lix
        CBC Senator XXL
        • 17.12.2004
        • 875
        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

        #4
        Ono što Ami malkice izdvaja iz A-serije jesu dva modela i to gore navedeni Ami super koji je imao motor od GS-a i umesto standardnog kišobrana ima ručicu menjača na podu. Malo je karoserija ojačana imao je malo šire pneumatika.
        Proizveden je u oko 42000 komada. Kraju produkcije kumovali su veci standard kupaca i dizajnerski zastareli oblik. Cena ovog vozila je bila bliža GS-u nego ostalim vozilima iz A-serije...
        No da se usresredim na stvarnu razliku
        Model se zove Ami M-35 ime mu nije nastalo od šifre pod kojom se vodio prilikom projetkovanja.




        Projekat "F" kako se zvanično vodio bio je opremljen Wankelovim rotacionim motorom i čuvenim Citroenovim hidropneumatskim vešanjem, kako vozila tako i samog motora. Osnovna namena ovog modela je bila pre svega da istestira wankelov motor u redovnoj eksploataciji.

        Jedna mala napomena: nastanku ovog modela prethodio je ugovor o saradnji NSU-a, Citroena i Mazde.

        Ami M 35 je služio i kao test vozilo koje je trebalo da ispita osobine novog hidropneumatskog vešanja koje je bilo namenjeno i Porojektu "G" od koga je kasnije nastao GS pa i GSA. Za razliku od protoripova drugih fabrika, M-35 je bio dostupan javnosti.

        Karoseriju je konstruisao Heuliez i počevši od prednjih krila, potpuno se razlikovao od Amija 8. Bilo je predviđeno da se napravi 500 automobila, ali je napravljeno samo 267 komada zbog viokih troškova istraživanja. Visoka cena razvoja Projekta "F" umesto da bude naplaćena pretvorila se u finansijski fijasko (zbog industrijske špijunaže od strane državnog proizvođača automobila Renoa) i konačnim utapanjem u Pežo 1974 godine.
        O topme možete više saznatni ako kliknete OVDE






        Reč-dve o motoru:
        Na slici se vidi presek Wankelovog jednorotoskog motora koji je bio ugrađivan u m-35
        Reč-dve o motoru:

        332ccm (995ccm) 49KS pri 5500o/min 70Nm pri 2750o/min
        (Napomena: o/min= obrtaja "radilice" što nije isto sa brojem obrtaja "klipa")

        Ovde dajem citat sa jednom sajta koji koji se bavi Amijima,
        Podvlčim najzanimljivije detalje
        ...When M35 project finished, Citroën gave to the owners the option of either keep their cars or return back them. In the first case, a few customers stick to their M35, and had to sign a contract in which Citroën doesn't have to keep parts for the next 10 years. Most M35 don't keep running for a long time, most get engine or ignition problems and were scrapped or stored.
        In the second case, M35 owners were given an important disconunt to buy another Citroën (2CV-Dyane-Ami8-Mehari-ID/DS and the new GS). All cars given back to Citroën were destroyed.
        GROZNO

        The M35 was a very special car in the long range of Citroën A-Types. It was the only 2 door fixed head coupe and the only A-Type ever with hydraulic suspension. This special suspension, the luxurious interior (include electric windows) and the very silent running engine made it a very comfortable car indeed.

        Today, there are companies that rebuild and modify rotary engines of Citroën and other marks.
        Inače, ovde se govori o 1970-oj godini
        Izvor: Citroen Ami
        Što više za što manje

        Comment

        • @lix
          CBC Senator XXL
          • 17.12.2004
          • 875
          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

          #5
          Ovo je, po meni, najlepsi Ami koji postoji:


          Zanimljiva je prica kako je nastao. Naime auto se prevrnuo na krov. Pa posto je bilo skupo popravljati ga, vlasnike je resio da ga otfikari. Naravno to nije problem jer Ami i ma sasiju pa ima nemao krov isto mu dodje
          Što više za što manje

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #6
            Alix smanji sliku.......Neka slike budu max. 800x600
            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • @lix
              CBC Senator XXL
              • 17.12.2004
              • 875
              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

              #7
              O.K. u pravu si. Sredjeno
              Što više za što manje

              Comment

              Working...
              X