DACIA Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    DACIA Logan

    DACIA Logan

    Evo malo tekstova sa neta o Daciji Logan:



    Dacia Logan - cena opet glavni adut

    piše: Aleksandar Todorović

    Dugo najavljivani model Logan, konačno je i na našem tržištu. Ovoga puta Renault je u razvoj novog modela uložio mnogo više novca, nego u već sada ostarelu Solenzu. Međutim, i dalje je cena glavni adut, te startuje već sa 6.200 eura, bez plaćenog poreza, za osnovnu verziju Ambience 1.4. Motor je isti kao onaj u Solenzi, dakle Renaultov, starije generacije, sa 8 ventila. Dizajn je dopadljiv, ali ne i originalan, isuviše uglast i kockast. Ako se prisetimo prve ozbiljnije Škode, Felicie, konstatujemo da je ona i dan danas lepša od nove Dacie, ali dozvoljavamo da neko misli i drugačije.

    Ideja, da se ponudi puno za malo novca, je pretočena u model Logan. Koliko će to prihvatiti naši kupci, željni novih, ali i modernih automobila ostaje da se vidi. Priznajemo da na prvi pogled Dacia nudi dosta, limuzinu sa četvoro vrata, prtljažnik od 510 litara, motor, koji možda nije moderne koncepcije, ali ipak ima respektabilnih 75 KS, te potrošnju koja je van grada prilično prihvatljiva, od 5,5 litara (u gradskim uslovima vožnje je minimalno 9,2 l). Činjenica da je ovaj model namenjen pre svega tržištima istočne Evrope i Rusije, govori puno. A da li je razlika od 800 eura, za koliko je skuplji auto godine za 2004-tu Fiat Panda, dovoljna da naši kupci odustanu, od znatno modernijeg i kvalitetnijeg automobila, ostaje nam da vidimo.

    Kokpit podseća na onaj u Solenzi, ali se mora priznati da je izbor materijala ovoga puta bolji, te da u skupljem paketu opreme Laureate (sa njim Logan košta 7.350 eura) imate i aluminijumski panel na centralnoj konzoli, te upravljač koji bolje leži u rukama, ali i prilično bogatu opremu, u koju spadaju i vazdušni jastuk za suvozača (za vozača je serijski već u najjeftinijoj verziji), putni računar, klima uređaj, električno pokretani retrovizori, centralna brava sa daljinskim otključavanjem, pa čak i radio aparat. Pri tome, ako izaberete jači motor od 1.6 litara i 90 KS (takođe je starije koncepcije sa 8 ventila) dobijate i točkove većeg promera, 15-ice, što je pokušaj da se Logan proda i kupcima koji su željni brze vožnje. Jači agregat ubrza ovu novu Daciu za 11,5 s do 100 km/h, i potera je do maksimalne brzine od 175 km/h, što je opet, podsećamo prilično daleko od onih performansi koje nudi Lada 110 16V (185 km/h) i to za 5.700 eura. Slabiji Logan 1.4, jedva stigne do brzine od 162 km/h (do stotke ubrza za 13 s), ali i u proseku troši manje od jače verzije za oko 0,2 litara.

    Vozači višeg stasa će se teško smestiti u ovaj automobil, jer se upravljač ne pomera ni uzdužno ni po visini (što kod Lade 110 nije slučaj), što je ipak minus, koji treba istaći. Međutim treba pohvaliti finalnu obradu, svi delovi tapacirunga, koji su inače od jeftine plastike su dobro uklopljeni, te ništa ne cvrči, a prednja sedišta su sasvim pristojna, mada je primetno da u krivinama ne drže baš najbolje. Na zadnjim sedištima ima dovoljno mesta samo za osobe prosečne građe, ali imajte u vidu da je ovoga puta veći prioritet imao gepek, te da se nije moglo baš sve ponuditi u karoseriji dugačkoj 4.25 m, i širokoj 1.73 m. Međuosovinsko rastojanje je prilično veliko, 2.63 m, te ne treba da vas čudi što ova Dacia sa lakoćom guta neravnine, pogotovo što je ogibljenje prilično mekano podešeno, što će naši kupci pozdraviti. U krivinama leži solidno, ali da ne bude nikakve zabune, ovaj auto nije sportski nastrojen, te zahteva dosta veštine ako želite da brzo prolazite kroz krivine, međutim to vam neće nimalo popraviti raspoloženje, jer je upravljač čak i sa servom (doplata kod bazne verzije) prilično neprecizan, i nedovoljno direktan, iako je prilično ugodan tokom uparkiravanja.

    Na kraju je teško dati konačnu ocenu, pre svega što nam se čini da je automobil kvalitetniji od Solenze, ali to ne bismo mogli stopostotno da tvrdimo. Na tržištu ima već dosta modela koji koštaju slično, ili malo više a nude malo više mira budućem vlasniku. A to se odnosi pre svega na modele kao što su Chevrolet Kalos, Fiat Panda, Lada 110/111/112, a ni Getz 1.1 nije mnogo skuplji, pre svega ako imate u vidu reputaciju svetskog giganta kakav je Hyundai, ali i garanciju od 3 godine na isti. Možda i mi grešimo, ali našim cenjenim posetiocima ipak ne bismo bezrezervno preporučili ovaj model, koji za sada obećava, ali je potrebno vreme da bi pokazao i dokazao novi kvalitet brenda Dacia, na našem, i siromašnijim tržištima Evrope, mi se iskreno nadamo da će u tome i uspeti.
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2


    Dacia Logan

    Dacia Logan stiže na tržište sa agresivnom cenovnom politikom i tehnikom Renaulta

    Pregledna unutrašnjost i dobra krajnja obrada

    Prtljažnik od 510 litara gotovo da ne nudi ni jedan drugi automobil ove klase

    Jednostavan oblik zadnjeg dela automobila, vidi se da je sve podređeno praktičnosti

    Tri dana pre salona automobila u Parizu šef Renaulta Louis Schweitzer najavio je da će se Dacia Logan prodavati i na zapadnoevropskom tržištu. U Nemačkoj će ovaj automobil moći da se dobije po ceni od oko 7.500 evra. Volkswagen za tu cenu za svoj model Polo nudi četvora vrata, kožu, klima uređaj, otvor na krovu i navigacioni uređaj. Jedino što tada za sam automobil treba doplatiti.

    Šalu na stranu, ovaj automobil je, bar po zapadnoevropskim merilima zaista jeftin. Slična konstatacija važi i za naše malo tržište, koje je inače puno specifičnosti. Mada, jedno je sigurno. Dacia Logan je automobil koji budi interesovanje zbog povoljne cene i proverene tehnike Renaulta.

    Dizajn je prilično jednostavan. U unutrašnjosti ima dovoljno prostora, sedišta su udobna, svuda okolo je tvrda, ali dobro obrađena, plastika. Uopšte uzev, atmosfera je prijatna, mada pomalo podseća na devedesete godine. Narandžasti digitalni displej postavljen je između brzinomera i obrtomera, i on nas podseća da je ovaj automobil nastao u najtešnjoj saradnji sa gigantom kao što je Renault, koji je sada i vlasnik rumunske fabrike.

    Ogibljenje je poreklom sa modela Clio, ali je za ovu priliku adaptirano, hod opruga je povećan za 18 mm, pa se neravnine svih vrsta upijaju sa neverovatnom lakoćom. Ležanje u krivinama je dobro, a kad se pretera, može se javiti određeno zanošenje vozila, ali sve ostaje van kritičnih granica. Upravljač nije najprecizniji, ali je to nešto sa čim se srećemo nekad i kod višestruko skupljih vozila.

    Četvorocilindarski motor sa 75 konjskih snaga dinamično pokreće karoseriju, ali ko želi nešto ubedljiviji nastup, treba da izabere verziju sa agregatom od 1600 ?kubika? i 90 konjskih snaga.

    Po lošem putu automobil se ne trese, u unutrašnjosti nema neprijatnih zvukova i vibracija, što znači da je dobar kvalitet izrade. Dacia Logan se ponaša iznenađujuće mirno i sigurno.

    Prtljažnik je prilično velik, nudi čak 510 litara utovarnog kapaciteta, što ga čini pogodnim za porodičnu upotrebu. Uz automobil se može izabrati i čitav niz dodatne opreme, među kojima su i ABS ili klima uređaj.

    Dacia Logan je, dakle, namenjena za sve one kojima je važno da imaju jedan nov i jeftin automobil. Retko koji konkurent nudi nešto slično...

    F. Živkov

    Opširnije u časopisu
    VRELE GUME br. 124
    Postavljeno: 3.12.2004

    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3


      Dacia Logan 1,6 MPI

      Nakon dosta iščekivanja, na naše tržište je u punom zamahu stigla Dacia Logan. Najnoviji model fabrike koja je rumunska samo po lokaciji i radnicima, a francuska po vlasništvu, tehnologiji i filozofiji.

      Fabrika Dacia je mnogima poznata po dugogodišnjoj proizvodnji rumunske verzije Renaulta 12. Međutim, automobili iz Rumunije na našim prostorima nikad nisu bili previše rasprostranjeni, niti popularni. Sasvim druga priča je bila na ostalim socijalističkim tržištima istočne Evrope. Na pomen imena ove fabrike po automatizmu se misli na jeftina, ali ne preterano originalna vozila. Glavni prigovori su se oduvek odnosili na više nego skroman kvalitet završne obrade i nedovoljnu kontrolu gotovih vozila, koja su po tradiciji sa traka i iz fabrike izlazili zajedno sa mnogim nedostacima. Osim objektivnih manjkavosti, kod nas su uvek kolale šaljive priče vezane za kvalitet koje su, ruku na srce, često bile tačne.

      Od kako je francuski Renault postao vlasnik Dacie, veoma ozbiljni napori su usmereni na promenu ne baš laskavog imidža.

      Modeli Nova i Solenza su već učinili ozbiljne korake u tom pravcu, ali se pravi adut, tek očekivao. Naime, dugo se iz Renaulta najavljivalo jeftino vozilo.

      Preciznije moderno koncipiran automobil, koji će zadovoljavati sve aktuelne sigurnosne standarde, a u osnovi biti pre svega namenjen zemljama u tranziciji (čitaj siromašnim). Ciljana i najavljena cena na tržištu se kretala oko 5.000 evra.

      Prihvatljiva cena:

      Svako ko makar i letimično prati automobilsku industriju zna da je ovo izuzetno niska cena za jedno moderno vozilo. Prema tome i ne čudi činjenica da je iščekivanje bilo veliko. Uključujući i naše (kažu tranziciono) tržište, koje pokazuje potrebu za kvalitetnim, a ujedno i pristupačnim automobilima.

      Osnovna ideja vodilja za nastanak Logana je ?de facto? bila rezultat analiza slabo razvijenih tržišta male kupovne moći. Budući automobil je trebao biti dovoljno velik da postane jedino prevozno sredstvo u porodici. Dovoljno izdržljiv za puteve sumljivog kvaliteta, bez obzira da li se nalaze u Evropi ili Južnoj Americi, a uz to bude i dovoljno trajan. Zanimljivo je i to da se ovaj automobil u većini zemalja prodaje pod imenom Dacia, ali se u nekima može naći i kao Renault, tek da ipak ne bude zabune ko stoji iza celog projekta.

      Skeniranje:

      Dizajn automobila je dopadljiv, ali veoma brzo postaje jasno da je funkcionalnost bila u prvom planu, a lepota u drugom. Na masci hladnjaka se šepuri veliki znak Dacia, što je u skladu sa novim samopouzdanjem koje bi trebalo da se oseti. Izgled bi se mogao okarakterisati kao kombinacija oblih i oštrih linija. U celini posmatrano moderno, ali možda previše jednostavno imajući u vidu savremene trendove. Očigledna prednost takve koncepcije je zaista ogroman prtljažni prostor zapremine čak 510 litara. Definitivno će biti dovoljan za svako porodično letovanje, a ova vrednost je veća i od mnogih skupljih modela viših klasa. Isto toliku zapreminu ima i BMW serije 7.

      Dalje ?skeniranje? pogledom otkriva i fabričke aluminijumske točkove i intrigantan natpis 1,6 MPI na poklopcu prtljažnika. Da li je moguće da se i to dobija po ceni od 5.000 evra?

      Gde nestade 5.000?

      Pogled na cenovnik nas je brzo ohladio. Naše test vozilo je u Lauerat paketu opreme, sa snažnijim motorom što za posledicu ima cenu od 7.800 evra. Ako se na to doda doplata za metalik boju, pa porez, konačna cifra je mnogo bliža 10.000, nego prvobitnom obećanju od svega 5.000 evra. Ipak, da cela priča ne bi zvučala kao mala prevara mora se napomenuti da osnovna verzija košta 6.200 evra, plus porez, što već lepše zvuči. Mada, ruku na srce ni to baš ne odgovara gromoglasnim najavama.

      Ipak, ono što automobile marke Dacia, uopšte, čini izuzetno konkurentnom na našem tržištu je velika ušteda na carinskim davanjima prilikom kupovine, jer po bilateralnom sporazumu rumunske i naše vlade, svi industrijski proizvodi su oslobođeni tih nameta. Doduše, mesto nje plaća se 1% cene ali konkretno, čak 20% posto vrednosti ostaje u vašem džepu, što nikako nije za zanemariti.

      Bilo kako bilo, polazimo na vožnju da vidimo kako Logan u praksi funkcioniše. Motor potiče od Renaulta, što jasno i uočljivo piše na njemu, a javlja se karakterističnim zvukom, uvek na prvi okret ključa. Za dopremu goriva do cilindara i paljenje se brine elektronski kontrolisano multipoint ubrizgavanje. Motorska glava je sa dva ventila po cilindru i ceo paket je dovoljan za maksimalnih 90 KS. Ovaj agregat je poznat iz opšte ponude Renaulta i automobilska publika ga je godinama mogla sresti u modelima kao što su Clio, Renault 19 i Megane I.

      Automobil izuzetno lako i ubedljivo ubrzava, prima gas bez oklevanja, a zalet do sto kilometara na čas se obavi za svega 11,5 sekundi, što se može okarakterisati odličnim. Subjektivan utisak u vožnji je, takođe, solidan. Elastičnost motora je dobra, i bez ikakvih problema se može pratiti tok saobraćaja u gradu čak i u previsokom petom stepenu prenosa.

      Petostepeni menjač je dobar partner agregata, prenosni odnosi su dobro proračunati, a ručica ima kratak, lak, mada ne uvek i precizan hod.

      Servo pojačanje upravljača je u standardnoj opremi, dobro odmerenog nivoa. U gradskoj vožnji i pri parkiranju olakšava posao, a u krivinama i na otvorenom putu daje dovoljno povratnih informacija o kontaktu sa podlogom.

      Donji postroj kompletno potiče iz Renaulta, a platforma je štaviše poreklom direktno od Megana I, tako da udobna vožnja ne čudi.

      Dacia Logan savlađuje krivine sigurno, sve dok se zaista ne pretera sa brzinom. U tim slučajevima nos automobila vuče prema spoljnoj ivici puta, što se uspešno prevazilazi dodavanjem upravljača i gasa.

      Imajući u vidu tržišta, tehničko poreklo automobila i širok dijapazon namene za koji je predviđen, jasan je mekši trim ogibljenja Logana. Većinu rupa koje smo sreli, elegantno amortizuje, ali pri nagloj promeni pravca pokazuje nešto više naginjanja karoserije.

      Boreći se sa našim putevima Logan ne pokazuje ni traga od škriputanja ili cvrčanja karoserije ili plastike.

      Sa kočenjem nema problema, jedino treba voditi računa da pedala odmah ?grize?, što iziskuje period navikavanja. Da li će kočioni sistem imati ABS uređaj ili ne, zavisi od opreme vozila, i od toga koliko smo duboko spremni zavući ruku u džep. Naša sugestija je da se umesto na ABS, novac potrošiti na bolje pneumatike od, više nego skromnih, fabrički ugrađenih marke Montana.


      Pun paket:

      Unutrašnjost Dacie je za svoju klasu dovoljno prostrana. Zadovoljavajuća je ponuda prostora i na zadnjoj klupi, a pre svega je raskošan prostor za glave putnika na zadnjim sedištima. Upotrebljena plastika je sasvim prosečnog kvaliteta, ali se u vožnji pokazuje dobro utegnuta. Čak ni detaljnija analiza ne otkriva krupnije nepreciznosti pri finalnoj obradi.

      Instrumentacija je dobre čitljivosti, a test vozilo je raspolagalo i korisnim putnim računarom sa podacima o prosečnoj i trenutnoj potrošnji goriva, prosečnoj brzini, pređenoj razdaljini i preostalom gorivu. Radio aparat sa CD-om, klima uređaj i svi elektropomični prozori su zapravo već koketiranje sa uvek skupim luksuzom. Međutim, ovaj Logan je sve to imao.

      Štednja se zapravo najviše može primetiti na detaljima tipa ručica na vratima, ili nepraktično smeštenim prekidačima zadnjih prozora.

      Logan sa motorom od 1,6 litara radne zapremine može da dostigne maksimalnu brzinu od 175 km/h, što nije rezultat za podcenjivanje, a mi smo nakon sedmodnevnog testa izmerili prosečnu potrošnju od 8,6 litara benzina na svakih 100 kilometara pređenog puta.



      Zapremina prtljažnika je za svaku pohvalu sa preko 500 litara

      Visok i masivan zadnji deo skriva prave dimenzije ovog automobila

      A nedostaci? Iako ne alarmantni, svakako se mogu pronaći. Kao glavnu manu treba navesti nedovoljnu vidljivost ivica vozila što je slučaj kod gotovo svih savremenih automobila, mada je ovde dosta izraženo. Jednostavno, klinast prednji i uzdignut zadnji deo pri parkiranju može da zasmeta. Uz to stiče se utisak da su spoljni retrovizori premali, odnosno da bi nešto veći znatno poboljšali preglednost.

      U unutrašnjosti, ergonomija nije vrhunska. Pre svega, sedišta su za nijansu mekša nego što to prija, mada je ovo čisto subjektivna zamerka.

      Koliko vredi Logan?

      Kakav je, dakle, automobil Dacia Logan? Usudili bismo se reći da se radi o sasvim solidno izrađenom i prijatnom vozilu, čije su glavne prednosti prostran unutrašnji prostor, ogroman prtljažnik i pouzdana mehanika Renaulta.

      Konstatujemo da je možda racionalniji izbor Logan sa osnovnim nivoom opreme i slabijim motorom, koji sa 75 konjskih snaga nikako nije preslab. Sa druge strane, može i da se sačeka još pola godine i provereni turbodizel 1,5 DCi sa 82 KS, postane dostupan.

      Ipak, odgovor na pitanje koje svi postavljaju o tome koliko je Logan prišao etabliranim evropskim modelima i koliko je zapravo jeftin ćemo dati odmah. Veoma blizu i dovoljno da se nametne kao jedan od modela niže klase koji se ne mogu zanemariti. Jeftin? Relativno u odnosu na naše poluprazne novčanike. U osnovnom paketu jeste povoljan, ali u testiranom prilazi cifri sa kojom već počinje izbor drugih doduše manjih i ?tanko? opremljenih automobila zvučnijih marki. No, definitivno Dacia Logan se odvojila od nasleđa Istočne Evrope i potpuno je neumesno upoređivati ga sa recimo novim modelima Lada, što je već samo po sebi veliki korak napred.

      Ipak, put do prepoznavanja i poštovanja u Evropi je dug i težak, a videćemo da li će Dacia uspeti da krene stopama jedne Škode. Za tako nešto, pored velikih ?leđa? potrebna je linija atraktivnih modela kao i dosta sreće. Doduše i odluka da se krene tim pravcem. Škoda više nije jeftina, zar ne? Pitanje je da li će se Renault odlučiti da Daciu potera baš tim kursem ili nekim drugim...

      Tehnički podaci

      Karoserija

      Limuzina sa četvoro vrata, 5 sedišta, D x Š x V 4250 x 1735 x 1525 mm, međuosovinsko rastojanje 2630 mm, masa praznog vozila 1104 kg, dozvoljena ukupna masa vozila 1540 kg, prtljažnik 510 l.
      Prenos snage

      Pogon na prednje točkove, manuelni menjač sa pet stepeni prenosa.

      Motor:

      Četvorocilindarski redni motor, vodeno hlađenje, radna zapremina 1598 cm3, maks. snaga 66 kW (90 KS) pri 5250 o/min, maks. obrtni moment 128 Nm pri 3000 o/min.

      Donji postroj:

      Napred McPherson i poprečna ramena, pozadi polukruta osovina i spiralne opruge, poprečni stabilizator napred i pozadi, napred diskovi, pozadi doboši, pneumatici 215/65 R15 H.

      Performanse

      Ubrzanje 0-100 km/h 11,5 s, maks. brzina 175 km/h, prosečna potrošnja 7,3 l/100 km.

      Cena sa carinom: 8.000 ?

      F. Živkov i V. Herbez

      Opširnije u časopisu
      VRELE GUME br. 126
      Postavljeno: 15.01.2005

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4
        Evo podataka sa sajta uvoznika Dacije za SCG - Integra Motors:




        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #5

          Comment

          • gordi014
            Moderator
            • 02.10.2004
            • 1049
            • Valjevo, Srbija
            • PEUGEOT 206 XS 1.6

            #6

            Comment

            • gordi014
              Moderator
              • 02.10.2004
              • 1049
              • Valjevo, Srbija
              • PEUGEOT 206 XS 1.6

              #7

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                #8


                Comment

                • gordi014
                  Moderator
                  • 02.10.2004
                  • 1049
                  • Valjevo, Srbija
                  • PEUGEOT 206 XS 1.6

                  #9

                  Comment

                  • Darko_NS
                    CBC Senator XXL
                    • 02.12.2004
                    • 557
                    • Srpska Atina

                    #10
                    ukoliko vam se logan cini u potpunosti kao ne-atraktivan porodicni auto. nemacke tunerske kuce su se pozabavile i ovim problemom. pa ako zelite da vas logan bude jedinstven na ulici i da se razlikuje od ostalih monotonih modela razmislite o ovom

                    Dacia Logan 1.6 Turbo





                    Comment

                    • ToNcA
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2006
                      • 868
                      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                      • Mazda 6 2.0d

                      #11
                      Vidi, vidi kako jedna Dacia ume mocno da izgleda. Jel zna neko karakteristike tog turbo motora i koji je to turbo sa 100ks?
                      Ili je to ipak 136ks?

                      Sto se mene tice Logan mi spolja ok izgleda, bolje bi im bilo da se pozabave enterijerom koji je ipak suvise jadan .

                      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                      Comment

                      • Marko001
                        CBC Senator XXL
                        • 09.09.2006
                        • 1070
                        • Belgrade

                        #12
                        prednji deo izgleda ok... iz profila solidno... a od pozadi katastrofa

                        enterijer isto bezveze, mada nije bas ni toliko nepodnosljiv uzivo izgleda bolje nego na slikama. li ona rupcaga ispred suvozaca mi je

                        Comment

                        • Keketarac
                          CBC Senator XXL
                          • 01.09.2007
                          • 588
                          • Novi Sad
                          • Seat Ibiza 1.2 TSI

                          #13
                          Uz skromnu doplatu od par stotina E rupcagu ispred suvozaca zamenice airbag pa kome smeta neka se isprsi

                          Comment

                          • gordi014
                            Moderator
                            • 02.10.2004
                            • 1049
                            • Valjevo, Srbija
                            • PEUGEOT 206 XS 1.6

                            #14
                            Dacia Logan 2.0 RS

                            Motor iz Clio Sporta CUP 2.0 (1998 cm3). Snaga 136 kW/ 185 KS pri 6300 o/min. Obrtni moment 213 Nm pri 5300 o/min. Menja? sekvencijalni 6-stepeni. Paket ?ini podesivo sportsko ogibljenje, diferencijal sa zatvra?em, pravi trka?ki pneumatici 195/55 R15 Dunlop Direzza sa ATS felnama 7''x15.
                            Performanse: ubrzanje 0-100 km/h za 6,8 sekundi, maks. brzina 210 km/h.
                            Nema ESP, ni ABS...








                            Video zapis vožnje na Nurburgring Nordschleife-u:

                            Comment

                            • lepi dzoni
                              CBC Početnik
                              • 22.01.2008
                              • 1
                              • kragujevac

                              #15
                              logan

                              zna li neko kako se vadi fabricki kasetofon iz logana?!?!?!

                              Comment

                              Working...
                              X